Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Toivottavasti mennään Peity käsikynkkää plussanneiden puolelle! :p

No minä hätähousu testasin eilen! : / Ja nega tuli tietysti! (tai ruusunpunaisten lasien läpi näytti että olisi joku haamujen esiäiti ollut) Nyt on varmaan Dpo 8-9...
Multa kanssa puuttuu täysin tissikipu, joka on yleensä oviksen aikaan tai ennen menkkoja. Vessassa ravaan muutenkin kun juon paljon, etten oikein tiiä :)
Nyttenkin kuplii vasemmalla puolella kovin.
Katsotaan kun on tuo luomukierto meneillään, että tekeekö keho nyt tepposia tai alkaako sieltä edes mitään menkkoja! :attn:
Mulla ei kokemusta aikaisemmista, kun ensimmäistä yritetään :)
Jos ei mitään vahvempia merkkejä tule, niin teen testin ensviikon maanantaina. Nyt ei edes ole kaapissa mitään muita kuin ovistestejä polttelemassa. :p
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Slallu: b:)d Nyt peukut pystyyn :heart:

kolmas(ko?): Mulla olis vähän sama tilanne. Esikoinen aloittaa syksyllä koulun, keskimmäinen todennäköisesti pääsee varhennettuun esikouluun ja mulla olis tässä kotona päivisin vaan tuo meidän nuorin ja sitten se vauva :) Sun täytyy yrittää vaan keskustella sun miehen kanssa tilanteesta ja pyydä vaikka perustelut miksi sitä kolmatta ei halua. Me oltiin miehen kanssa jonkinaikaa sitä mieltä, että meidän lapset jää tuohon kolmeen, mutta ajateltiin nyt samaan syssyyn tehdä se neljäs, että nuorimmallakin on kaveri, eikä tarvitse sitten kymmenen vuoden päästä miettiä, että mitä jos... Tämän tulevan neljännen jälkeen teetän sterilisaation, ettei tule mieleen viidettä :D Kroppani ei ole paras mahdollinen vauvan tekoon, kaikenlaista remppaa löytyy ( ei kovin pahoja, mutta elämää hieman rajoittavia niveliin ja luustoon liittyviä juttuja).
 
Sunnuntai 6.1.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kääkkis82(30).........kp 66/??..............yk 1..........ya 10/12.........4.

*minmaria................kp 61/36..............yk 2..........ya 8/12...........1.
*Annatto.................kp 55/48...............yk 2..........ya 9/12...........1.

Taike80(32)..............kp 42/??...............yk 10.........ya 2/12..........2.
Slartibart(25)............kp 42/28...............yk4 (C)......ya 3/12..........1.

angelblue................kp 38/30-32..........yk 5 (C).................1.yhteinen
-PikkuMyy-...............kp 37/36............... yk 10.........ya 1/12.........1.
Slallu........................kp 34/33................yk 3...........ya 9/12..........1.
miss_piggy(31)........kp 33/29................yk 8...........ya 03/12........1.
haave_ilija................kp 32/28-38............yk3.................................

Niiskulineiti86(26).....kp 26/27.................yk 4................................1.
Peity........................kp 26/30.................................ya 12/12........2.
avantasia.................kp 25/30-35.............yk 2..............................3.
YAW........................kp 24/24-26.............yk 10............................5.
Säihkiss(33).............kp 24/28..................yk2............ya 11/12......1.
pinkkihevonen(26)...kp 22/28..................yk 6...........ya 8/12.......1.
Minde87...................kp 22/34.................yk 9...............................2.

jadeka.....................kp 19/28................yk 3...........ya 11/12.......1.
ralliruutu..................kp 19/28................yk 4............ya 10/12......1.
reason.....................kp 19/28................yk 10..........ya 5/12........1.
Tintti83....................kp 18/33................yk 6...........ya 7/12.........3.
Beyond....................kp 18/27-32....................................................
Miukula....................kp 14/?..................yk 3...........ya 10/12........2.
äippä 84..................kp 12/29................yk 2.................................4.
Maana-mamma.........kp 12/27-29.........yk 1............ya 1/13.........3.

SuAnn(30)...............kp 11/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Villemo.....................kp 10/26-29............yk 2.............ya 10/12......1.
marianna87..............kp 9/35-40............yk 3.............ya 10/12.....1.
Mylvinen(24)............kp 8/29.................yk 5.................................1.
Markke.....................kp 8/30.................yk 7..............ya 6/12.......2.
Luna85(27)..............kp 7/29-48............yk 10............ya 2/12.......1.
TauTau....................kp 7/28.........................................................2.
Jeccika.....................kp 4/26-28.............yk 3...........ya 11/12.......3
FLV..........................kp 4/?.....................yk 1...........ya 1/13.........3.



Day Past Ovulation:



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86
Villihiiri
Susimieli
Nato



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
viisikko <3
mavli
Viljonkka
nibander
Katiliin84
kolmas(ko?)
Villanen




Plussanneet:
Tammikuu 2013: ViiruP (yk4)
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Beyond: Voishan se olla! ;)

Huomenna haen heti aamusti raskaustestin. Mahtaakohan tulos olla kovin luotettava? Mutta vaikea kuvitella että ois onnistunut yrittämättä yhdessä pillerittömässä kuukaudessa. Jos plussaa, niin tässä oltaisiin 2-4 raskausviikolla. :O Huomenna pitäis mennä kaverin luo sen synttäreitä viettämään alkon kera. Mitenhän sen juomattomuuden kavereille selittäis? :D Haluaisin pelata varman päälle, vaikka ei mitään selvää viiva kaksikkoa huomenna näkyiskään.

Muoks// Negahan sieltä tuli, ilman haamuja.
 
Viimeksi muokattu:
Kolmas(ko):Toisen syntymän jälkeen mies oli sitä mieltä, että lapset ovat nyt sitten tässä. Olin tosin itsekin ihan samoilla linjoilla, mutta niin se mieli vaan rupes muuttumaan (minulla siis). Hyyyvin pitkällä aikavälillä olen alkanut kolmatta pohjustelemaan ja heittelemään hyviä:saint:perusteluja siellä täällä, vähän pelätenkin, että kohta miehellä menee kokonaan yli ja pistää piuhat kiinni;). Kuitenkin tällä taktiikalla* olen päässyt siihen, että olen saanut kolmannelle myöntymisen merkkejä/myöntävän vastauksen sillä varauksella, että elämässä ei ole tapahtunut hurjia mullistuksia. Ota nyt miesten kommunikoinnista selvää...:confused::) Saisiko sun miehen vielä keskustelmaan aiheesta reippaan ajan kanssa..?

*=mahdollisesti ripaus jankutustakin mukana, mitä ei voi missään nimessä kenellekään suositella.:|:D
 
No johan on negoja sadellut monelle :( Toivottavasti joulukuun hieno plussapuhuri ei ole nyt sammunut! Toki täällä on ollut aika malttamattomia testaajia, joten voisko sieltä olla joku plussa kuitenkin velä tuloillaan? ;)

Hitaasti taas menee kierto...tää alkukierto on aina tälläistä turhaa odottelua, ja kaikki petipuuhatkin tuntuu vähän "turhilta"...you know what I mean... Kauhea jet lagi päällä reissusta ja tänäänkin herättiin seittemän aikoihin pirteenä ylös kukkumaan. Illalla taas väsyttää viimeistään kahdeksalta :D
 
Vatsa kipeä ja valkovuodon seassa bongattu äsken kirkasta, punaista vuotoa. Ihan vähän vain, mutta henkisesti olen varautunut nyt menkkojen alkamiseen ja ärsyttäähän se. Ehkä eniten se että toiveet lensi tuolla jossain pilvissä....kohti seuraavaa kiertoa.

:hug: kaikille negatestin tehneille. Kyl me täältä taas noustaan!
Beyondille tsemppiä että olisi ihka oikeat raskausoireet!
 
FLV
:wave: Mut voi siirtää tuonne yrittäviin:
FLV.....................kp 3/?.............yk 1...........ya 1/13.......3.

Vielä ei ole vuoto alkanut. Kirkasta tulee kyllä. Maha on ollut poistosta asti aivan pinkeänä, joten taitaa hormoonit heitellä. Työkaveri jo katseli mahaani epäilevästi, kun se niin kovasti pömpöttää. Vähän liian aikaisin epäilee. :LOL:

Ikävää, kun niin moni on saanut negan. :hug: Jospa ne vielä tässä muuttuisivat plussiksi, kun moni on niin aikaisessa vaiheessa testannut.
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Villanen: Toivon että saisin mielen muuttumaan, mutta se on erittäin epätodennäköistä. Miehellä ei ole itsellä sisaruksia ja minulla taas on kolme, joten hän ei osaa ajatella sisarusten merkitystä myöhemmässä elämässä kun hän on elänyt yksin.
Kuopuksen kanssa oli erittäin vaikeat ekat pari vuotta kun kärsi lukuisista allergioista.Tämä jätti trauman mieheen. Myönnän että itselläni on muistot tuolta ajalta myös melko mustia mutta sen vaikeampaa tuskin olisi seuraavankaan kanssa.
Asia mitä molemmat ja etenkin mies pelkää on lapsen vammaisuus. Se että asiat ei voisi mennä kolmannen kerran onnistuneesti.. :ashamed:
Nämä on vaikeita asioita miettiä koska enhän voi millään luvata miehelle että nyt kaikki mene varmasti hyvin. Entäs jos ei menekään...
Vaikeaa vaikeaa..
 
Täällä ollut alavatsakipuja vähäsen oviksen jälkeen. Normi oireita ja taas kerran kuvittelen ihan varmasti olevani raskaana, olokin tuntuu nyt erilaiselta. Mutta tää on nyt jo toistunut pari kertaa tää 'olo' joten suhtaudun skeptisesti ellei lisää jotain uusia oireita ilmaannu. Kyllä kuukausi vaan on pitä aika, ensin petyt kun alkaa menkat, sitten odottelet ja odottelet sitten kovat pupuilut ja taas odotellaan kaksi viikkoa :D on se hullua :D
 
jadeka, juuri näin. Meillä vasta eka tjottailu-kierto käynnissä ja sekin alkoi ihan yhtäkkiä hetken mielijohteesta (sattumalta) oviksen aikoihin, mut nyt oon jo ihan helisemässä. Miten tän pään sais kasaan? Ei muuten mitään, mutta kun nää oireet on niin vahvat. Aivan samanlainen vatsajomotus kuin esikoisen alkuraskaudesta ja nyt alkanut turvottaakin. Mutta todennäköisesti vaan siis jotain pms-oireita.......hullua on joo. Alkaisi jo ne menkat, mutta kun niitäkin saa ootella vielä AINAKIN 5 päivää ja tod.näk. ne myöhästyy monta päivää ihan vaan kiusatakseen mua....:LOL: :stick:

kolmas(ko), teillä on vaikea tilanne. Tiedän kuitenkin niiiiin monta tarinaa, joissa mies on ollut monta vuotta ehdottomalla ei-kannalla kolmannen lapsen kanssa, mutta lopulta myöntynyt. Monta, kipeää vuotta se on kyllä vaatinut, mutta nyt on kolmihenkinen, onnellinen perhe :heart: Vaatii myös lujuutta ja isoja myönnytyksiä molemmilta, ettei anna tuon asian tulla suhteenne väliin. Tsemppiä!
 
miss_piggy
Mustaki tuntuu että mua kusettaa koko aika, tai normaalia useammin, ja mahakipuja ja närästystä on ollu uuden vuoden oviksesta asti, nännit myös hieman arat. kp 32/29, ei menkkaoloja, mutta ovishan oli siis tässä terolutittomassa kierrossa siis vasta kp 26, ja sen mukaiset oli mojovat vatsakivutkin :D
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Peity: Tiedän itsekin monia joilla mies lopulta myöntynyt ties kuinka moneen lapseen vaikka ensimmäisen jälkeen jo ollut sitä mieltä että lapset olisi jo siinä.
Enkä haluaisi että se olisi miehen puolelta pelkkä pakollinen myöntyminen vaan sitä että myös hän oikeasti tahtoisi vielä yhden pienen lisää.
Tuntuu että tämä tulee väkisinkin suhteen väliin enkä tiedä miten voin loppuelämän jatkaa näin. Tuntuu kuin minulta riistettäisiin jotain mihin minulla olisi oikeus. Joudun luopumaan jostain mitä en ole vielä edes saanut.
Nuoriahan me vielä ollaan (alle 30-v) joten kyllähän tässä vielä aikaa on miehellä muuttaa mieltään.
Nyt vain päästelen turhia kuumehöyryjä täällä muita jännätessä!:D
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille,
Täällä ilmoittautuu yksi uusi kuumeilija. Siitäkin huolimatta, että päätin pyhästi seurailla vain taustalta... :) Ikää on 33 ja menossa yk2 todellisella tjot-meiningillä, tänään kp 23/28. Ei siis ovisten tikuttelua tai muita oheistoimintoja, ainoastaan sitä ihanaa(?) jännitystä, kun kierto alkaa olla lopuillaan.

Kolmas(ko?): Tunnistin niin omia viime syksyisiä tuntemuksiani tuosta sun tilanteesta. Meillä sinänsä eri tilanne, että eletään uusperhearkea ja miehellä kaksi kouluikäistä lasta edellisestä avioliitosta. Alusta asti (muutama vuosi) on ollut selvää, että haluan oman lapsen mutta asian kanssa on kipuiltu erityisesti viime syksynä, kun gyne sanoi minulle suoraan, että lasten aika olisi nyt eikä sitten joskus. Olin jopa valmis lopettamaan suhteen juuri siitä syystä, että en voi luopua elämäni suurimmasta unelmasta edes elämäni suurimman rakkauden vuoksi. Varoin milläänlailla painostamasta ja lopputulos oli sitten loppuvuodesta se, että mies ehdotti ehkäisyn pois jättämistä ja totesi, että jos meille yhteinen lapsi suodaan, niin rakastavaan perheeseen syntyy ja että onhan se oma lapsi maailman upein asia :heart: Kaikki on siis mahdollista, miehen mieli on ihmeellinen, ja tosiaan jos ikäkään ei vielä aseta rajoituksia niin ei kannata heittää kirvestä kaivoon. Joku kaunis päivä sinunkin haaveesi vielä toteutuu!
 
Kolmas(ko):Tuntuu, että usealla miehellä on tällasiin(kin) asioihin melko erilainen katselutapa kuin naisilla. Ainakin meillä mies ajattelee järkiperäistäen ja minä fiiliksillä kaikilla tunnemoskilla höystäen:whistle:. Just jos on ollu hankaluuksia aiempien lasten kanssa, uupumusta tms., niin ne seikat ovat varmaan (ainakin monella miespuolisella)päällimmäisenä mielessä, kun seuraavan hankkimisesta tulee puhe. (Hitusen yleistin, sorry.) On tärkeetä, niin kuin kirjoitit, että mies haluaa tosissaan itsekin kolmatta eikä myönny painostuksen/ilmapiirin takia. SenKIN vuoksi, jos kaikki ei menisikään toivotusti ja perhe joutuisi vaativaan tilanteeseen kolmannesta johtuvista syistä..Siinä on varmaan paikka, missä huonolla hetkellä syyttävä sormi voisi helposti kääntyä toiseen päin.:eek: Mut samanlaisia tosi tosi vaikeita juttuja meilläkin on kieputeltu ees taas. Toivon sulle voimia ja tosiaan aika voinee muuttaa tilannetta. Onneks on tää "sama vene" täällä=)

Pahoittelut negat saaneille, tsempit tuleville kierrolle! Moikat Säihkikselle!

P.S Nyt olen kärrännyt kotiin vauvalehtiä ja oli niin hilkulla, etten kopannut kaupasta matkaani ovistikkuja. Tää palsta on hyvässä mielessä paha tämmöselle, jonka pitäs vielä malttaa.:headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille vertaistuesta! :hug:
Koskaanhan ei voi sanoa että ei koskaan... Kaksi aiempaa lasta ovat tulleet helposti ja oikeastaan sen kummemmin miettimättä. Esikoisesta päätettiin vain jättää ehkäisy pois ja tärppäisi heti. Toisen tekeminen oli aika itsestäänselvyys eikä siitä tarvinut edes pahemmin keskustella.
Nyt tilanne on aivan toinen. Mutta täytyy antaa ajan vain kulua ja yrittää lämmittää miestä ajatukselle.
Haluaisin niin kokea sen kaiken alkujännityksen,odotuksen,vauva-ajan vielä kerran.:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma
Hei kaikille!

Yövuorossa lueskelen ja kirjoittelen...

Maana-mamma ja muut epäilevistä ihmisistä jutelleet. minä en voi myöskään ymmärtää mikseivät ihmiset osaa olla onnellisia toisten puolesta. nykyään ollaan usein joko epäileviä, katkeria tai kateellisia. kyräillään vain toisten tekemisiä. minulla yksi läheinen ystävä oli tosi tyly, kun kerroin haluavani lapsia. "älä sitten mulle tule kertomaan paskavaipoista", "minua ei sitten kiinnosta raskausajan asiat". "no, jokos siellä on pullat uunissa" ja vittumainen virnistys päälle. Silloin päätin, että tämä ystävä ei ole se, jonka kanssa haluan jakaa tätä asiaa yhtään enempää.

Monella on täällä jännät hetket meneillään... oireita jos mihin suuntaan... minullakin jopa, vatsatuntemuksia, närästystä, nännit ovat arat, nyt yövuorossa vuorotellen on kuuma ja kylmä, sekä syön koko ajan... yleensä en yövuorossa syö mitään! huaah...

viimeinen viikko ennen mahdollista tädin tuloa, kyllä se on pitkä aika. onneksi minulla on säännöllinen kierto, pysyy joku järki päässä tässä hommassa. kauhulla vain seuraan teidän pitkäkiertolaisten päivityksiä...: /

Kolmas(ko)? oletko jutellut miehesi kanssa samoilla sanoilla kuin mitä tänne kuvasit tuntemuksiasi? kuulostaa siltä, että asia on nyt kovin pinnalla teillä parisuhteessa ja vaikuttaa varmasti monella tapaa asioihin. mietin vain, että suoraan oman tunteen ääneen sanominen voi herättää toisen miettimään asiaa laajemmin. tuo pelko tulevasta on haastava, mutta kukaan ei voisi tehdä lapsia (tai mitään muutakaan) jos antaa pelolle ja epätietoisuudelle vallan. onko sinun miehen kieltävän mielipiteen takana juuri se, ettei uskalla ajatella mitä hyvää kolmas lapsi teille toisi, vaan on helpompi ajatella niitä huonoja puolia ja kieltäytyä koko hommasta, jolloin vastuutakaan ei tarvitse ottaa. Meillä oli pitkään niin päin, että mies halusi lasta tosi kovasti ja minä jarrutin. pelkäsin tulevaa elämänmuutosta kovasti. juttelu kaikista mahdollisista asioista on auttanut ja nyt minulla on ensimmäistä kertaa elämässäni oikein kunno vauvakuume:D
 
pinkkihevonen: Ollaan juteltu asiasta ihan kunnolla. Miehellä vain tunne että nämä kaksi riittävät hänelle. Ovat miehelle todella rakkaita ja luulen että pelko on suurin syy siihen ettei halua lisää. Pelkää että jokin menee vikaan, että kaikki olisi yhtä vaikeaa kun kuopuksen kanssa ja sitä miten rahat tulisivat riittämään. Olemme molemmat vakitöissä mutta melko pieneillä palkoilla.
Harmittaa suuresti kun tuntuu että monilla muilla mm.lähipiirissä päätös lasten hankkimisesta on niin helppo. Vaikka eihän se varmasti ole niin mustavalkoista miten sen nyt näen..

Kovasti plussatuulia kaikille muille!!++
 
Täällä tosiaan oli ovis?? kai maanantaina kun tuli se verinen lima..Mutta eilen tuli myös samankaltainen niin nyt en sitten tiedäkään oliko ovis vasta nyt:confused:..Tosin mennään jo kp 27/30-35..Oireita ei oo mihinkään suuntaan joten veikkaan että menkat sieltä taitaa alkaa tässä joku päivä..Täytyy katsella tulee edes mitään kuviteltuja oireita:kieh:
Plussia ja miesten käännytys onnea =)
 
Tosi inhimillistä, että kun kuume/piina on kova, tulee testejä tehty malttamattomasti (sekä ovis että r-testejä). Mä sain jo siihen ekaan yrityskiertoon menemään useamman euron, kun oli se digi-ovis käytössä, sitten kaksi EarlyPregiä ja tavallinen Apteekin testi. Nyt tämä meneillään oleva kierto pakko mennä niillä ilmeisesti epätasalaatuisilla Davideilla, r-testejä en tilannut lisää.

Kellä Davideja ollu käytössä, missä vaiheessa kiertoa aloititte testailun ja otitteko aina aamupissasta?

Nyt kun tää yritys on ihan todellista, mietityttänyt myös ruokavalio-, paino- ja liikuntatottumukset. Käytössä on ihan tavallinen monvitamiini, eikös siitäkin saa foolihapon? Ruokavaliossa mulla ongelmana liiallinen huonojen hiilihydraattien osuus, mutta perusasiat muuten kunnossa. Yritin etsiä tietoa sopivasta painosta googlen ihmeellisestä maailmasta, mutta hakutulokset aivan surkeita...

Tää on kyllä niin tärkeä paikka jakaa ajatuksia ja kokemuksia, kun nää kuumeiluasiat on JATKUVASTI mielessä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma
Kolmas(ko)?: Meillä hieman eri tilanne, mutta silti mies haraa vastaan ;) Eli ensimmäinen lapsi kyseessä, yhdessä ollaan oltu kohta 6vuotta. Minä olen 26v ja mies 30v. Mies ei koe olevansa vieläkään valmis isäksi ja puhuu aina että vasta kymmenen vuodenpäästä. Lopetin pillerit yli vuosisitten ja nyt olen yrittänyt saada vain kierron normaaliksi. Mies käytti ensin kumia, mutta kun en niitä suostunut hankkimaan ja käskin hänen itse niistä huolehtia, niin jäihän ne pois. Mies on todella itsepäinen välillä ja hidaslämpeämään uusille asioille. Täytyy pähkäillä rauhassa asiat selviksi :mad: Minä taas erittäin nopea liikkeissäni! Oon vaan nyt muutaman vuoden lämmitellyt sitä ajatukseen lapsista ja nyt ei ole enää niin harannut vastaan. Ja nyt ei enää olla käytetty mitään. Miehellä nyt vakkari työ ja minä valmistun kohta ja mun alalla löytyy kyllä töitä. Eli minä yritän vauvaa ja mies tulee vaan mukana ;)

Om: Aamulla heräsin viideltä kun tuli sellainen pahoinvointikohtaus. Ja aamulla ei aamupala maistunut yhtään. Teki vain huonoa koko ajan. En tiiä, onko vatsapöpö vai matkustaja mukana... Ja näin yöllä unta veriklömpeistä!! :LOL: Välillä nippailee ja särkee alavatsaa. Ja alaselkä on niin kipeä että jouduin eilen ottamaan buranaa.
 

Yhteistyössä