Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Onnea Matilda!!! :heart: Toivottavasti täälläkin tärpättäisiin ensimmäisestä kierrosta! =) Täällä on vatsaa poltellut useamman päivän ja mahakin ollut hieman sekaisin... Muuta normaalista poikkeavaa ei ole ollut.. Mutta. Täällä nyt miehen kanssa pähkäillään, että onko minulla oikeasti kaksi ovulaatiota kierrossa, kun kirkasta ovislimaa tulee kierrossa aina kaksi kertaa (näin ollut jo ainakin vuoden tai kauemminkin), esim. tässä kierrossa ovis oli 23. pvä (kp 13) ja tänäänkin (27.7., kp 17) tuli taas kirkasta ovislimaa! Hämmentää kyllä hiukan, kun olen lukenut, että nainen voi ovuloida kahdesti(/kolmestikin) kierrossa, mutta onko se oikeasti mahdollista?! :stick: (Ensimmäisessä) oviksessa peitto heilui päivää (tai no, montakin päivää) ennen ja tänäänkin viihdyttiin läheisissä tunnelmissa. Eli yrittämisestä ei sitten ainakaan ole ollut puutetta! :p
 
Markke olen pahoillani puolestasi :hug:

Matildalle onnittelut plussasta :)

Täällä eilen illalla alavatsaa juili tosi omituisesti, niinkuin olis ollut ihan tulessa koko vatsa, kuumotti oudosti... Ja tuota kesti ihan koko illan. Samoten mulla jomottelee oikeaa reittä /jalkaa ihan niinkuin oli tässä kierrossa pari päivää ennen ovista toi sama kipuilu oikeassa jalassa. Tänään ei oo ollut moisia kipuiluja havaittavissa. Teinpä sitten aamulla r-testinkin ja negahan se oli. Nyt olis vissiin dpo12 menossa ja kp27/26-28. En kyllä yhtään usko olevani raskaana, vaikka noi vatsaoireet hyvin poikkeuksellisia onkin. Viime kierrossahan mulla oli kans rinnat ihmeellisesti kipeät vaikka normaalisti en ennen menkkoja huomaa rinnoissa mitään muutoksia. Kenties tässä nyt vaan kova raskautumishalu tekee tepposiaan!
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Matilda! Ja toivotaan Tinttu et se ois sitä itteensä! :heart:

Täällä ootellaan kuumeisesti loppuviikkoa!! Sillon sais testailla.. Oletettavasti se ovis oli sillon viikko sitten lauantaina.. Nyt on parina päivänä ko on yskiny niin käyny nivusiin tosi kipeesti, repäsee aina.. Heti aattelen tietenki et oisin raskaana.. :rolleyes: Kuinhan pitkään sitä malttaa olla testaamatta ko niitä testejäki tuolla kaapissa jo on.. :p

Nyt pitää malttaa lähtä laittaan tuo meän sankari nukkuun!! Juhlittiin 1-vuotis synttäreitä nyt viikonloppuna.. Iso poika jo, sais se toinenki jo tulla kaveriksi.. :whistle:
 
Hei!
Minä olen uusi täällä koko sivustolla, sopisinko minä keskusteluunne mukaan? :)
Olen 21-vuotias ja mieheni on 23-vuotias. Olemme yrittäneet lasta säännöllisen epäsäännöllisesti pian kolme vuotta ilman nyyttiä. Tosin yhden plussan olen aikaan saanut ja sitä onnea kestikin sitten rv10 saakka, jonka jälkeen sain keskenmenon. Sen jälkeempä ei ole plussaa miellä näkynyt.

Nyt olemme aloittaneet vauvan yrityksen ihan kunnolla uudelleen. Toiveena olisi tämän vuoden aikana raskautuminen, tai viimeistään ensi kevääseen mennessä.
Toivossa on hyvä elää, jospa meitäkin vielä luoja suo ja saataisiin pieni tuhiseva pakkaus. :) <3
 
Tervetuloa HennuskaH :heart:

Kp 26/27-28, viime yönä tuli nukuttua kellon ympäri (ilman univelkaa) :cool:
Yritän sinnitellä testaamisessa ylihuomiseen, jos vain suinkin pystyn, ellei täti sitten kurvaa paikalle huomenna. Tällä hetkellä usko tädin saapumiseen on heikko, koska oireet viittaa aivan toisaalle... Uusimpina "juttuina" kasvot punottaa ja nenästä tuli aamulla verta...
 
Tiistai 30.7.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*-PikkuMyy-.............kp 117/36................yk 12...........ya 1/12........1.

Tiukuliina89.............kp 31/30-32.............yk 1...........ya 7/13........4.
avantasia(26)..........kp 31/31...................yk 8.............................3.
HennuskaH.............kp 30/36...................yk 2..........ya 6/13.........1.

manije....................kp 29/30-38..............yk 4..........ya 3/13........2.
saspa.....................kp 28/28-34..............yk/tjot 2.....ya5/13.........4.
Tinttu85.................kp 27/27-28..............yk 3...........ya 4/13.........4.
Niiskulineiti86..........kp 26/33....................yk 8.............................1.
Laurina...................kp 23/20-30................yk 2.........ya 6/13........1.
ToKa89...................kp 20/30-32................yk1..........ya 7/13........1.
millionnea................kp 20/36....................yk 15.......ya 2012........2.

-tanjuli-..................kp 18/29-50...............................ya 7/12.........1.
Okaasan.................kp 15/28-35..............yk 1............ya 7/13........5.
ViidesVillahousu(33)..kp 14/28..................yk 5.............................5.
Markke...................kp 14/30-?................yk 13.........ya 6/12........2.
Nenna81.................kp 13/28-31..............yk 5............ya 3/13.........3.
Heku......................kp 12/34-39..............yk 10............................1.

Penni79..................kp 9/23-26..............yk 9............ya 2/13.........2.
kahvikuppi(27).........kp 9/37-57..............yk 4............ya 12/12.......1.
SuAnn....................kp 3/31...................yk 8...........ya 6/12.........1.
Menhit....................kp 3/36-47.............yk 2...........ya 7/13..........4.
juliesisko(26)..........kp 2/26-28..............yk 6............ya 3/13.........2.



Day Past Ovulation:
Laurina....................DPO 9



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, SuloinenSalaisuus, FLV



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, minmaria, marianna87, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto, Ambrosia85, pinkkihevonen, kolmas(ko?), Spukka, moulin rouge, Wuf



Plussanneet:
Heinäkuu 2013: Tipetsu, Matilda- (yk1)
Kesäkuu 2013: Hassel (yk5), Piitu85 (yk1), katrinainen (yk3), Mom09 (yk11), sydäntähti (yk3), maamis (yk3)
Toukokuu 2013: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7), miss_piggy (yk10), Pippuri85* (yk2)
Huhtikuu 2013: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Maaliskuu 2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HEINÄKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
FLV
SuAnn harmi, että jouduit uuteen kiertoon, mutta kiva, että sentäs menkat alkoivat ilman apuja.

Tinttu85 jännää! Lupaavalta kuulostaa! :)

HennuskaH tervetuloa! :wave:

Manijenkin tuntemukset kuulostavat lupaavalta. :)

Mä taidan tänään luovuttaa ja todella käydä ostamassa sen r-testin. Alavatsalla on raskas tunne ja koko ajan on sellainen olo, että menkat alkaa, mutta eivät kuitenkaan ole alkanut. Nyt on oviksesta se reilut kaksi viikkoa, joten kyllähän testissä pitäisi jo jotain näkyä, jos jotain on näkyäkseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Tinttu85
kp 29/36..............yk 2............ya 6/13.........
Tuo kierto on jotain ihan hepreaa, venyy millon mitenkin pitkäksi. Mutta jospa se noissa main menisi. Yrityksen aloituksen tuo kesäkuu, kun sillon on taas päätetty alkaa yrittämään tosissaan. :)
 
Tervetuloa kaikille uusille!

FLV: Miten kävi??

Tinttu85: Toivottavasti oireet ovat merkki raskaudesta! Kerro sitten, miten testin kanssa kävi...

Kirjoittelenpa minäkin pitkästä aikaa... Nyt meneillää siis dpo 8 ja tuntuu että kaikki oireet on vähenemään päin. Viime viikolla olin muka havaitseminani vaikka mitä. No, on edelleen tissit turvonneet ja mahaa pömpöttää mut se voi johtua lähestyvistä menkoista. Välillä naaman kuumostusta ja erityisesti kasvot kutiaa...
Nyt tarvisi vaan kärsivällisesti odotella. Viikonloppuna menkkojen pitäis olla, mutta varmaan testailen jo perjantaina (dpo 12), jos ei vuoto jo sitä ennen ala....
 
HennuskaH:lle: tervetuoa! =)

Toivottavasti Tinttu85:lla oireet kertovat salamatkustajasta! :heart:

Juliesiskolle ja Menhitille pahoittelut tädistä! :hug:

Meidän huushollissa saattaa olla niitä kuuluisia ensimmäisen (toki myös usean, usean seuraavankin) kierron "vaaleanpunaisia" oireita, joista ei nyt tiedä, että ovatko vain mielikuvituksen tuotetta: alavatsaa nippailee vuorotellen vasemmalta ja oikealta ja vatsa on edelleen hieman sekaisin. Myös pissalla on juostu tänään ahkerasti. Eilen kuitenkin tein hätähousuna r-testin (iltapissasta) (tiedetään, ei olisi vielä saanut! :headwall:) ja negahan se sieltä tuli. Mutta 1. oviksen dp on kuitenkin vasta 6. Syytän miestäni, kun antoi mun tilata nipun r-testejä viime kierron lopulla! Kehtasikin! Nyt ne testit huutaa mun nimeä tuolla WC.n lipastossa!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä olisi kierron viimeinen päivä, odotan tuhrun alkavan huomenna. Tosin pari päivää vihlonut alavatsaa sivuilta kun on liikkunut niin pieni toivo että olisi tärppi käynyt. Jos sitä huomenna ostaisi testin mikäli tarvetta vielä on :)
 
Tinttu - toki voi testissä jo näkyä, varsinkin jos ovis oli suht ajoissa. Mä sain eiskoisesta selvän haamusen kp 27/25-27 kun oli oletettavasti dpo 11. ja parin päivän päästä oli jo selvä plussa. Testikään ei ollut superherkkä kp 27.

Täällä ovista ootellaan saapuvaksi tämän viikon aikana, oireista päätellen huomenna tai ylihuomenna olisi ovistestiin jonkin sortin viivaa jo tulossa.. Nyt kp 9/23-26.
 
Mä en saanut ovulaatiota tikutettua, mutta Davidin tikut on tunnettuja siitä, ettei kaikki saa tasavahvoja viivoja. Vahvin viiva tuli 15.7., joten oletus on, että ovulaatio olisi ollut 16. tai 17.7... eli tänään olis... miten toi lasketaan? dpo 13 tai 12?
 
Viimeksi muokattu:
Tinttu, voisi hyvin näkyäkin jo ! Tikutitko kahesti päivässä? Mulla huippu menee nopeeta ohi eli kerran päivässä testaamalla en vahvaa viivaa välttämättä saakkaan, siksi testaan n klo 07-08 ja illalla uudestaan. digeillä aiemmin kun testasiin niin tein vaan aamusin kun sain hymynaaman niinkin.
 
Iltaa kaikille pitkästä aikaa :)

Tervetuloa uudet :wave:
onnea plussista ja suuret pahoittelut tädin kyläilyistä..

itse tulin tarkastelemaan että mitkäs ne kiertopäivät on ja kas kas jos mennään alkuvuoden päivien mukaan niin huomen aamulla kurvaa täti moonika :( jotenki on vaan viime kierron jälkeen ollut tuskaa.. no mut nyt taas on oireita miljoona mut jää nähtäväksi...

saspa
 
Täällä toinen tissi hieman kipeytynyt ja aamusin etovaa oloa. Eilen illalla tuli pyyhkiessä hieman punertavaa paperiin ja siitä ajattelin että tänään alkaisi jo vähän runsastuu vuoti mutta ei tullu aamulla vielä mitää ylimmäärästä paperiin. Tänään kp 31/30-32 ja taidan varoiks ostaa tänään testin kun kaupoilla käydään
 
Ostan tänään PC:n testipaketin. Kp 27/27-28, ei edes tuhrua. Muut oireet ennallaan...

Ja Penni79, tikutin kahdesti loppupäässä, aamupäivällä ja alkuillasta, mutta ilm. LH-huippu meni nopeasti ohi, koska en saanut sitä Davidin tikuilla kiinni...

Ai niin, eilen sain "näyn" :D Edessämme ajoi pitkän matkaa auto, jonka rekkari oli HCG.
 

Yhteistyössä