Vauva syntyi eteiseen

nopsaa myös
Mulla kakkosen synnytys kesti 2h 20min. Supistukset tuli alusta alkaen 7min välein. Tunnin supistelun jälkeen jo niin kovat kivut, että herätin miehen, lähti lastenhoitajaa hakemaan n. klo 04.15 aamuyöllä. Hieman ennen viittä mies ja lastenhoitaja meillä, saman tien sairaalaan. Sairaalaan meidät kirjattiin sisälle klo 05.10. Poika syntyi 05.18. Työnnättää alkoi sairaalan käytävällä kun vedet holahti. Sekin oli lähellä =) Seuraavan kanssa tarkkana.....
 
toinen
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Mulla tulee takuulla tää neljäs. Kolmas kesti 2h50min.
Mulla kesti toinen 1h25min ekasta supistuksesta, kolmas 2h25min josta tunti istukan irrotusta ja neljäs kesti 1h40min. Kotona ehti olla 2 supistusta jotka ei edes olleet kipeet, soitin onneks heti ambulanssin ja kun pääsin sairaalaan olin jo 8cm auki. että ei kyllä yhtään kärsi kotona odotella. Nytkään en ois tajunnu supistusten perusteella soittaa ambulanssia kun eivät todellakaan olleet kipeitä mutta maha meni vellille niin siitä arvasin, että nyt on kiire. Ja tulihan ne kivut sitten melkein samantien kun ambulanssiin pääsin!


 
k
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Mulla tulee takuulla tää neljäs. Kolmas kesti 2h50min.
Mulla kesti toinen synnytys 2tuntia, avautumisvaiheen kesto reilu tunti... Nyt viikkoja 38+4 ja oon ihan hermona että ehdinkö ees sairaalaan...neuvolassa sanoivat että pitää heti lähteä jos vähänki tuntuu siltä.
 
Neuvolassa ja mahdollisilla synnärikäynneillä kannattaa ottaa puheeksi mahdolliset aiemmat nopeat synnytykset, jos ajatus kotiinsynnyttämisestä painaa mieltä.
Mie oon saanut 2 kertaa käynnistyksen sillä perusteella, että yksi synnytys oli niin nopea, että minuutti ehdittiin olla sairaalassa, kun lapsi syntyi... ja silloinkin mentiin ambulanssilla. Sen synnytyksen kokonaiskesto oli 59min, ja sairaalaan on meiltä matkaa reilu 50km.
 

Yhteistyössä