Vauva vuodelle 2016 <3

Noh, tänne ei niin jännää. Ei meille vauvaa vieläkään.





Edit: En tiedä tuliko sama kuva 2 kertaa vai ei ja en tiedä miks hitossa se on noin rakeinen. Saa siitä selvän kuitenkin, ettei viivaa ole. Ei positiivisia ajatuksia tällä hetkellä minkäänlaisia.
 
Viimeksi muokattu:
Noh, herkkä testi negaa. Ketuttaa. Nyt vasta tajusin kunnolla, että mä en ole ovuloinut tässä kierrossa clomeista huolimatta :'( Toi on just niin hanurista kun kaikki gynet ei seurantaultraa vaadi. Vaikkakin, sain ovisplussan ja kunnon oireet joten ehkä kaikki olis näyttänyt hyvältä myös ultran mukaan. Munasolu ei vaan päässyt kai irtoamaan. Mulla oli suoraan annostus 2tbl päivässä kun kaksi aikaisempaa raskautta siis saatu sillä annostuksella. Nostavatko sit kolmeen vai saankohan jotain irrotuspiikkiä seuraavaksi... Huomenna soittelen gynelle ja kyselen mitä tehdään. En tosin samalle gynelle vaan sille joka hoiti mua silloin kun mun kahta ekaa lastani tehtiin.

Yksi first signal vielä jäi. Teen sen varmuudeksi huomenna aamulla, mutta tiedän jo nyt että ei tässä raskaana olla... :'(
 
Viimeksi muokattu:
Noh, herkkä testi negaa. Ketuttaa. Nyt vasta tajusin kunnolla, että mä en ole ovuloinut tässä kierrossa clomeista huolimatta :'( Toi on just niin hanurista kun kaikki gynet ei seurantaultraa vaadi. Vaikkakin, sain ovisplussan ja kunnon oireet joten ehkä kaikki olis näyttänyt hyvältä myös ultran mukaan. Munasolu ei vaan päässyt kai irtoamaan. Mulla oli suoraan annostus 2tbl päivässä kun kaksi aikaisempaa raskautta siis saatu sillä annostuksella. Nostavatko sit kolmeen vai saankohan jotain irrotuspiikkiä seuraavaksi... Huomenna soittelen gynelle ja kyselen mitä tehdään. En tosin samalle gynelle vaan sille joka hoiti mua silloin kun mun kahta ekaa lastani tehtiin.

Yksi first signal vielä jäi. Teen sen varmuudeksi huomenna aamulla, mutta tiedän jo nyt että ei tässä raskaana olla... :'(
=( Anteeksi varmaan typerääkin typerämpi kysymys, mutta mistä päättelet ettet ole ovuloinut jos olet saanut ovisplussan ja oireet? =) Onnea seuraavaan kiertoon =) :hug:
 
Kiitos kaikille onnitteluista!

Onni ei vaan tainnut kestää meidän tapauksessa kovin kauaa. Mulla on ollu menkkamaisia jomotuksia jo nyt yli viikon ja aamulla tuli ehkä vähän ruskeaa tuhrua. Olen sitten koko päivän odotellu kunnon vuotoa mut ei mitään....ärsyttää! tulis nyt pois jos on tullakseen. en kestä tätä piinailua tai tietenkin eniten toivon että kestäs loppuun asti. plääh! ja vielä äitienpäivänä. Huomenna tuhlaan digiin. katotaan mitä se näyttää. tietääkö kukaan että jos on menny kesken niin romahtaako hormoonitarvot heti? eli näyttäskö digi positiivista vaikka oos menny kesken?

anteeksi omanapailu. ottaa aika raskaasti aivoon.
 
Wellmu tsemppiä sinne! Tiiän niin mistä puhut. Itse odottelen myös milloin tulis pois niin että itsekkin sen tajuan. Pientä tuhrua koko ajan muttei kipuja, eikä mitään suurta verihyytymää tms. josta tietäis että tää oli tässä.

Itse mietin samaa tuosta digistä. Luultavasti arvo tippuu pikku hiljaa, ei poistu kerralla.
 
miss_piggy
Merenaalto, ompa tympeää :( Mulla ei ollut clomien kanssa mitään seurantaa ku täällä ei vissiin oo tapana sellainen, en ois toisaalta halunnu mitään nelosiakaan saada, joten ihmettelen ku ei oo tuota seurantaa kun kaikki sanoi että pitäis olla. Mulla taisi olla silloin ovis kp 17 ja kauheiden kipujen kanssa ja ovistesteistäkin hyppäs se viiva suorastaan silmille, ja mullahan oli clomit käytössä vaan yhden kierron ku tärppäs, muistaakseni kp 3-7 ja 1tbl.
Onko sulla pco:ta vai minkälaista taustaa?

Clearbluen digitestin saa halvemmalla esim. täältä: Clearblueshop.fi
 
JustDoIt ei ole tyhmyyttä :) mulla vaan nuo asiat oli tipotellen eri viesteissä niin ei ehkä tuosta yhdestä viestistä saanut selkoa :D

miss_piggy mulla on pco-tyyppiset munasarjat. Aina ollut epäsäännöllinen kierto ja ovulaatiota ei ilman clomeja tule. Ja tosiaan ensimmäinen raskaus alkoi ekasta clomikierrosta 2tbl päivässä ja siitä syntyi meidän nyt kohta 7v tyttö. Toinen raskaus alkoi samalla annostuksella toisesta tai kolmannesta (en muista nyt tarkkaan) ja siitä syntyi meidän nyt 5v poika. Ja silloin tosiaan niistä kierroista kun en raskautunut niin menkat tuli ajallaan sen n.14vrk ovulaatiosta. Joten en tiedä miksi nyt en ovuloinut vaikka annostus sama ja ovistestit ja oireet oli ihan selvät. Meidän molemmat lapset on ns. lomalapsia, eka sai alkunsa Kuubassa ja toinen Turkissa. Nyt ollaan lähdössä Turkkiin vajaan kolmen viikon kuluttua, että jospa se kolmas tärppäis taas tuolla auringon alla :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Nyt kun jälkivuoto loppu. Alkaa elämä voittamaan. Odotan innolla milloin alkaa menkat. Sitten katsoa onko se kierto normaali vai pitääkö vielä odottaa. Mä oon niin malttamaton. Krooninen vauvakuume kun on koko ajan päällä. Kai sen tekee kun esikoinen täyttää kohta yhden ja vaikuttaa niin kovin isolta. Jännittää kyllä tulla uudestaan raskaaksi. Mitäs jos menee taas kesken? Mitäs jos meillä oli hyvä säkä vaan esikoisen suhteen? Nämä mielessä menen nukkumaan.
 
Tekis niin mieli jo testailla!nyt on ihan semmonen tunne ku ois raskautunut...:LOL: no joo,vielä viikko yrittää odotella,ehkä viikonloppuna jos uskaltais testailla.

Lauantaina oli ihan järkyttävä kipu oikealla puolella alamahassa,hyvä että seistä pystyi,ja asentoa piti vaihtaa tosi hitaasti ku sattu niin paljon,tuli ihan huono olo ku kävi niin kipeää ja jalatkin meni ihan makaroniksi,tosi voimattomiksi.mistähän tämä?ennen ei oo nuin kipeetä käynyt : /
 
Hain sen Clearbluen viikkonäytöllisen ja olihan se sittenkin 15e! Tosiaan 2 kpl paketti oli 20e. Hups! :D Näyttöön tuli Raskaana 1-2 viikkoa. Olipas ihana nähdä tuo teksti. :heart:
Minut voi siis siirtää plussanneisiin! Taidan lähteä tutustumaan johonkin tammikuisten keskusteluryhmään..:)

Paljon onnea ja pluussatuulia puhaltelen kaikille vauvaa toivoville! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Huomenta! Onnea kaikille plussanneille. <3 Täällä alkoi yk2. kp4/28. En mä osaa laittaa tota punaista väriä.. Ei tuu vaikka koitan. :)
Olen iloinen että kierto oli ton 28 kun muutamia kuukausia ollut 32-35päivää. Jos nyt vaikka onnistais. :) Kaapissa raskaustestejä valmiina kun viime kiertoon tilasin ja kaupanpäälle sain 3 liuska ovulaatiotestiä. Mites koska niitä kannattais testeilla? En oo koskaan käyttänyt.
 
miss_piggy
Merenaalto, mulla kanssa ollut aina tosi epäsäännöllinen kierto eikä oviksesta oikein tietoakaan ilman lääkitystä. Ja pco-tyyppiset munasarjat myös. Kaiken tämän lisäksi riesana hirsutismi, eli kiva kun on myös "parrakas nainen". Pitäis vissiin sirkukseen liittyä. 2 kertaa olen nyt käynyt laserilla poistattamassa kun tuntuu että ei jaksa enää jatkuvaa nyppimistä, mutta ilmeisesti laserkaan ei välttämättä tepsi tällaiseen hormoni-peräiseen karvoitukseen. Tää vaiva on niin nolo, hankala ja epämukava, kun koko aika joutuu piilotella..

).( Mahaa nipistelee koko aika. Ebayn ovistestit ei kuitenkaan plussaa näytä (one step) ja r-testitkin on negaa. En tiedä mistä siis nyt tuulee.
 
piitu85 - juuri näin. kävin netissä lukemassa (mikä aina kannattaa) ja siellä sanottiin et saattaa mennä viikkoja ennen kuin hormonitasot laskee joten en viitsiny digiin tuhlata. Tein kaapista tollasen pregcheck ja siinä tuloksena oli tasavahvat viivat...ei kao tässä auta muu kun venailla. viimeistään parin vkon päästähän digin pitäisi näyttää 2-3 vkoa joten jos sillä testais. ei kai ne arvot nouse jos on menny kesken?
 
Onnittelut kaikille plussanneille! Itsellä kirjoittelu on vielä melko vähäistä kun yritys alkaa vasta parin kuukauden päästä. Huomenna alkaa viimeinen pilleriliuska ja sit odotellaan normimenkat ennen kuin aletaan yrittämään :) Luen kuitenkin teidän kuulumisia joka päivä ja enköhän itsekin aktivoidu kirjoittamaan kunhan yritys alkaa ja on jotain kirjoitettavaa :D
 
Wellmu onko sulla tullu vuotoa enemmän kuin vain pientä tuhrua? Sehän on varsin yleistä alkuraskaudessa, eli en välttämättä vielä hermoilis :) ja itse sain plussan viime ke ja tänään tein uuden testin, joka oli selvästi haalistunut. Eli itselläni hcg-arvo on selvästi vähentynyt. Ja näin odotinkin, on vuoto sen verran lisääntynyt. Tämä oli niin alussa vasta, että varmaan tuleekin melko helpolla pois :)

Soitin neuvolaan ja käyn ensi viikolla vielä verikokeissa, josta selviää onko raskaushormoonia vielä kropassa. Mää niin toivon että se menis näin "helpolla" pois ja sais aloittaa uuden yrityksen. Ei kuulemma tarvitse odottaa kuukautisia, voidaan aloittaa yritys heti! :)
 

Yhteistyössä