Vauvahaaveet 15 =)

  • Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti
Eena
Varovaiset onnittelut täältäkin Kielolle :) Ihania uutisia.
Muille toivottelen plussatuulia minäkin ++++++++

En juurikaan ole kirjoitellut viime aikoina, mutta taustalla olen käynyt lukemassa kuulumisianne. Nyt korjaan taas omat päiväni.. ://

Su 29.7.
Tupu_--------------18/27-------------------24-------------Esikoinen
heho---------------13/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Pampula --------- 13/23-29-----------------12-------------Pikkukakkonen
Liplap--------------8/23-28---------------20-------------Esikoinen
Jenni88 --------------14/26-30---------------2----------------Pikkukakkonen
Eena------------------1/30-32---------------7--------------Esikoinen
Fisuliini---------------20/25-30-------------------3--------------Esikoinen
Kielo-----------------36/26-30----------------5--------------Esikoinen

Plussanneet
Cheycel-------------45/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------45/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24
 
Pampula
Ma 30.7.
Tupu_--------------19/27-------------------24-------------Esikoinen
heho---------------14/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Pampula --------- 14/23-29-----------------12-------------Pikkukakkonen
Liplap--------------9/23-28---------------20-------------Esikoinen
Jenni88 --------------15/26-30---------------2----------------Pikkukakkonen
Eena------------------2/30-32---------------7--------------Esikoinen
Fisuliini---------------21/25-30-------------------3--------------Esikoinen
Kielo-----------------37/26-30----------------5--------------Esikoinen

Plussanneet
Cheycel-------------45/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------45/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24

Monitori näytti vielä eilen aamulla vain "high", mutta olen nyt varmistellut iltapäivisin vielä tavallisella ovistikulla ja siihen pärähtikin eilen tosi vahva viiva. Tänä aamuna monitorikin kertoi, että "peak". Oletan siis, että tänään tai viimeistään huomenna on ovulaatio. En ole jaksanut mittailla lämpöjä ollenkaan, joten siksi nyt noita testejä tein parikin päivässä. Vaikka toisaalta oli sellainenkin olo, että ihan sama... eihän se mitään muuta, tiedänkö vai enkö tiedä, milloin ovuloin. Meillä nyt onneksi on tuo muu toteutus sujunut ihan omalla hyvällä painollaan viime aikoina ja mun ovis on sen verran säännöllinen, että tiedetään muutenkin suurin piirtein, milloin kannattaa panostaa parisuhteeseen. ;oD Mutta jotenkin en osannut olla ihan kokonaan pimennossa. Onhan tässä nyt kuitenkin iso muutos: ennen Clomifenia ovuloin kp 9 ja nyt siis kp 14, mutta tässä toisessa Clomifen-kierrossa oli tismalleen sama aikataulu kuin ekassakin näemmä, joten ehkä ensi kuussa voin jättää testitkin lepäämään.

Lähdemme tästä lapsiperheleirille muutamaksi päiväksi, joten onneksi tämä ensimmäinen piinaviikko menee muissa merkeissä kuin tätä asiaa miettiessä. Mukavaa kuun vaihdetta kaikille ja onnea koitoksiin!
 
Liplap
Hohhoijakkaa, haaveiluksi tämä taitaa jäädä ja vielä kalliiksi sellaiseksi...
Kuten vähän tuntemuksista arvelinkin niin ultran perusteella folleja ei ole montaa, jopa niin vähän että inssi olisi ollut vaihtoehto tähän. Katsotaan nyt kuitenkin loppuun saakka IVF:llä tai ICSI:llä kun ei nuo inssit tunnu ainakaan toimivan vähäisten simppojen takia. Jospa noissa parissa follissa edes olisi kunnolliset munasolut ja edes yksi hedelmöittyisi niin olisi edes jotain edistystä. Tänään on todellakin mieli maassa :(

Pahoittelut Eenalle uudesta kierrosta ja tsemppiä Pampulalle piinailuun!
 
Kielo
Kiitos kaikille, palstailijoille ja taustalijoille! Ihanaa, kun välillä kerrotte kuulumisia!

Menkat on pysyneet poissa, iltaisin vatsaa hieman nipistelee, mutta muuten ei rintojen aristelun ja lievän vatsanturvotuksen lisäksi oo mitään oireita. Onkohan se hyvä vai huono, ettei juuri oo oireita??? No, tällä viikolla aattelin soitella neuvolaan ja pyytää myös ultraa jonnekin kasi viikolle, ihan oman mielenrauhan takia: edellinen menehtyi 7-8 viikolla, huomattiin vasta 12 viikolla. Mutta toivon, että tällä kertaa päästään loppuun asti :) Mutta ollaan vielä listoilla mukana...

Onnea Klaava pojasta! Ja Mummalle tsemppiä viimemetreille. Ja muut ystäväiset, jaksaa tsempata ja nauttia päivästä kerrallaan, niin aattelin itsekin tässä tehdä. Plussia, plussia!!!

Kielo
 
Liplap
Joo, eihän sieltä mitään kunnon soluja saatu eli ei päästy edes hedelmöittämistä yrittämään... Seuraavaksi varmaan yritetään pitkän kaavan mukaan.
Poistun nyt varmaan täältä muita masentamasta, mutta sen verran kuitenkin vielä tietoa, että punktio oli paljon helpompi kuin oletin. Jos siis joku joutuu tähän ruljanssiin niin sitä ei kannata pelätä.
 
Pampula
Liplapille halaus. :-(

To 2.8.
Tupu_--------------22/27-------------------24-------------Esikoinen
heho---------------17/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Pampula --------- 17/23-29-----------------12-------------Pikkukakkonen
Liplap--------------12/23-28---------------20-------------Esikoinen
Jenni88 --------------18/26-30---------------2----------------Pikkukakkonen
Eena------------------5/30-32---------------7--------------Esikoinen
Fisuliini---------------24/25-30-------------------3--------------Esikoinen
Kielo-----------------37/26-30----------------5--------------Esikoinen =>Plussa

Plussanneet
Cheycel-------------45/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------45/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24

Pitäisikö Kielo nyt tosiaan siirtää plussanneisiin? :)
 
*5*
Heippa vaan kaikille, mahtuuko joukkoon yksi haaveilija? :)

Olen aiemmissa haaveiluissa kaivannut kovasti vertaisten tukea, ja sitä kovasti saanutkin täältä elleistä :)

Minulla ja miehelläni on toiveissa vielä yksi... 4 lasta meillä on, mutta tunne ettei perhe ole vielä kasassa on vahva! kuitenkin pari km kokeneena ja nyt vuoden hormonien heittelyjen jälkeen epätoivo ottaa aina välillä vallan. Mies kyllä kuuntelee murheitani mutta jotenkin nämä asiat on vaan helpompi kertoa toiselle naiselle..

Olen palaamassa syksyllä hoitovapaalta takaisin töihin, ihan hyvillä mielin. Mutta toivottaisimme niin mieluusti vielä yhden lapsukaisen perheeseemme. (läheiset ihmiset eivät ymmärrä ollenkaan miksi haluamme suuren perheen.) Minulle suvun naiset ehdottelivat jo toisen lapsen jälkeen sterilisaatiota... siksi emme ole mieheni kanssa kertoneet kenellekkään salaisesta haaveesta ;O)

Nyt elellään aikaa oviksen jälkeen, ensi viikolla pitäisi menkkojen alkaa. Tosin toiveet eivät ole kovin korkealla tässäkään kierrossa... tunnen oviksen joka kerta ja usein on sattunut peittojen heilutuksetkin hyvään saumaan, tulosta ei vain ole tullut. Hormonikierukka sekoitti elimistöni ihan tyystin :( vaikka poistosta on jo vuosi. Aiemmat raskaudet on alkaneet ilman ongelmia ja nopeasti ehkäisyn pois jäätyä. ajattelin kokeilla jossainvaiheessa vyöhyketerapian. Vehnänalkioöljy ja D-vitamiini on käytössä, ja nyt myös homeopaattinen "lääke" parantamaan/korjaamaan hormonitoimintaa.

*5*
 
Pampula
Tervetuloa joukkoon *5*! Lisää itsesi listaan kun ehdit, siis nimimerkki, kp/normikierron pituus, yrityskiertojen määrä ja monettako yrität. :)

La 4.8.
Tupu_--------------24/27-------------------24-------------Esikoinen
heho---------------19/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Pampula --------- 19/23-29-----------------12-------------Pikkukakkonen (toinen clomikierto menossa)
Liplap--------------14/23-28---------------20-------------Esikoinen
Jenni88 --------------20/26-30---------------2----------------Pikkukakkonen
Eena------------------7/30-32---------------7--------------Esikoinen
Fisuliini---------------26/25-30-------------------3--------------Esikoinen
Kielo-----------------37/26-30----------------5--------------Esikoinen =>Plussa

Plussanneet
Cheycel-------------45/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------45/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24
 
*5*
La 4.8.
Tupu_--------------24/27-------------------24-------------Esikoinen
heho---------------19/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Pampula --------- 19/23-29-----------------12-------------Pikkukakkonen (toinen clomikierto menossa)
Liplap--------------14/23-28---------------20-------------Esikoinen
Jenni88 --------------20/26-30---------------2----------------Pikkukakkonen
Eena------------------7/30-32---------------7--------------Esikoinen
Fisuliini---------------26/25-30-------------------3--------------Esikoinen
Kielo-----------------37/26-30----------------5--------------Esikoinen =>Plussa
*5*------------------22/27-??----------------9--------------pikkuvitonen haaveissa
Plussanneet
Cheycel-------------45/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------45/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24


Kiva kun sain liittyä joukkoonne =)

Plussatuulia puhisten *5*
 
*5*
La 4.8.
Tupu_--------------24/27-------------------24-------------Esikoinen
heho---------------19/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Pampula --------- 19/23-29-----------------12-------------Pikkukakkonen (toinen clomikierto menossa)
Liplap--------------14/23-28---------------20-------------Esikoinen
Jenni88 --------------20/26-30---------------2----------------Pikkukakkonen
Eena------------------7/30-32---------------7--------------Esikoinen
Fisuliini---------------26/25-30-------------------3--------------Esikoinen
Kielo-----------------37/26-30----------------5--------------Esikoinen =>Plussa
*5*------------------22/27-??----------------9--------------pikkuvitonen haaveissa


Plussanneet
Cheycel-------------45/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------45/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24


uusi yritys, kun jäi välit väliin
 
Fisuliini
La 4.8.
Tupu_--------------24/27-------------------24-------------Esikoinen
heho---------------19/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Pampula --------- 19/23-29-----------------12-------------Pikkukakkonen (toinen clomikierto menossa)
Liplap--------------14/23-28---------------20-------------Esikoinen
Jenni88 --------------20/26-30---------------2----------------Pikkukakkonen
Eena------------------7/30-32---------------7--------------Esikoinen
Fisuliini---------------2/25-30-------------------4--------------Esikoinen
Kielo-----------------37/26-30----------------5--------------Esikoinen =>Plussa
*5*------------------22/27-??----------------9--------------pikkuvitonen haaveissa


Plussanneet
Cheycel-------------45/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------45/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24


Kiva saada lisaa vakea ryhmaan! Tervetuloa *5*! :)

Ja sitten omaa napaa: nakojaan tuo kierto on sitten keskenmenon jaljilta lyhentynyt about kolme paivaa. :( Tuntuu ikavalta kun ei enaa tunne kehoaan niin kuin ennen ensimmaista raskautta. Mikahan sen aiheuttaa? Olisi kiva tietaa fysiologinen selitys talle ilmiolle. Mutta ehka nyt tassa kierrossa parempi nain kun olemme muuttamassa uuteen kotiin kuunvaihteessa. On kylla varmasti paljon kivempaa pakkailla ja kanniskella laatikoita ilman pahoinvointia ja uupumusta... :D Ja sitten taas uuteen yritykseen!
 
Akiras
Ajattelin nyt kirjoitella ja kysellä hyväksytäänkö minut haaveilijoiden joukkoon, vaikka vauvahaaveita ei kauaa vielä ole ollutkaan. Olen 23 vuotias ja pillerit olen lopettanut 4.7. Taustatietoina voisin antaa seuraavia:

Söin noin vuoden ajan Cerazette- pillereitä, jonka aikana menkkoja ei ole tullut kuin n. kerran puolessa vuodessa. Menkat ovat olleet näitten pillereiden aikana ja ennen sitä 4 pv kestävät ja suhteellisen niukat, kipuja on luomuna ollut aina kovasti. Toukokuussa sitten cerazette loppui apteekeista ja sain desogestrel sandoz- nimiset pillerit, kerkesin parisen kuukautta syödä, jotka tänä aikana kerkesivät aiheuttaa useita migreenikohtauksia (aurallinen migreeni), turvotusta, mielialanvaihteluja yms. 29.6 alkoivat sitten todella kivuliaat menkat, jotka olivat kirkasta veristä vuotoa, todella omituiset siis. Nämä kestivätkin 5 päivää, jonka aikana oksentelin ja heikotus oli sanoinkuvaamatonta.

4. päivä päätettiin sitten avomiehen kanssa, että hormonaalinen ehkäisy loppuu nyt. Mies haluaa välttämättä käyttää vielä vuoden ajan keskeytettyä yhdyntää, mutta jos lapsi on tullakseen niin ei kuulemma haittaa. Miehellä tiedossa siis, että keskeytetty yhdyntä ei ole mikään varma ehkäisy, mutta ota nyt noista miehistä selvää.

No, 14. päivä sitten tuli ns. verinen tuhru ja kipua vasemmalla puolella (gynekologi sanonut, että tämän puolen munasarja ns. aktiivisempi) epäilen, että on ollut ovulaatio? Seksiä on tullut harrastettua lähes päivittäin. Nyt mietinkin tässä, että mistä päivästä lähtien minun pitää kiertoa laskea, tuosta edellisten menkkojen alusta vai tuosta pillereiden lopetuspäivästä? Kiertoni on luomuna ollut aina 28 päivää, kahdesti aikaisemmin olen lopettanut hormonaalisen ehkäisyn, kun pillerit eivät ole sopineet syystä tai toisesta ja tällöin kierto on palautunut samantien normaaliksi. Joka tapauksessa menkat ovat myöhässä ja reilusti, menkoista laskettuna siis 37/28, kolme negaa olen jo kerennyt testata, viimeisen eilen (kaikki testit ovat olleet kyllä samoja ja olen miettinyt pitäisikö jollain muulla testillä yrittää).

Oireitahan minulla on vaikka muille jakaa; menkkakivut ovat olleet jo seurana 1,5 viikkoa, rinnat arat, turvonneet ja kutiavat (lisäksi olen huomannut, että ne jotenkin tuntuvat painavan enemmän). Olo on ollut etova ja olen alkanut yökkäilemään mm. kanan ja alkoholin hajusta, normaalisti rakastan kanaa ja no alkoholiakin on joskus mennyt. Välillä on myös järjettömän kylmä, olin tuossa 30 asteen helteillä huppari päällä, kun tuntui että jäädyn.

Pitäisiköhän tässä alkaa kohta jo miettimään lääkärille soittoa, kun alkaa tämä epätietoisuus ärsyttää.
 
Akiras
Ajattelin nyt kirjoitella ja kysellä hyväksytäänkö minut haaveilijoiden joukkoon, vaikka vauvahaaveita ei kauaa vielä ole ollutkaan. Olen 23 vuotias ja pillerit olen lopettanut 4.7. Taustatietoina voisin antaa seuraavia:

Söin noin vuoden ajan Cerazette- pillereitä, jonka aikana menkkoja ei ole tullut kuin n. kerran puolessa vuodessa. Menkat ovat olleet näitten pillereiden aikana ja ennen sitä 4 pv kestävät ja suhteellisen niukat, kipuja on luomuna ollut aina kovasti. Toukokuussa sitten cerazette loppui apteekeista ja sain desogestrel sandoz- nimiset pillerit, kerkesin parisen kuukautta syödä, jotka tänä aikana kerkesivät aiheuttaa useita migreenikohtauksia (aurallinen migreeni), turvotusta, mielialanvaihteluja yms. 29.6 alkoivat sitten todella kivuliaat menkat, jotka olivat kirkasta veristä vuotoa, todella omituiset siis. Nämä kestivätkin 5 päivää, jonka aikana oksentelin ja heikotus oli sanoinkuvaamatonta.

4. päivä päätettiin sitten avomiehen kanssa, että hormonaalinen ehkäisy loppuu nyt. Mies haluaa välttämättä käyttää vielä vuoden ajan keskeytettyä yhdyntää, mutta jos lapsi on tullakseen niin ei kuulemma haittaa. Miehellä tiedossa siis, että keskeytetty yhdyntä ei ole mikään varma ehkäisy, mutta ota nyt noista miehistä selvää.

No, 14. päivä sitten tuli ns. verinen tuhru ja kipua vasemmalla puolella (gynekologi sanonut, että tämän puolen munasarja ns. aktiivisempi) epäilen, että on ollut ovulaatio? Seksiä on tullut harrastettua lähes päivittäin. Nyt mietinkin tässä, että mistä päivästä lähtien minun pitää kiertoa laskea, tuosta edellisten menkkojen alusta vai tuosta pillereiden lopetuspäivästä? Kiertoni on luomuna ollut aina 28 päivää, kahdesti aikaisemmin olen lopettanut hormonaalisen ehkäisyn, kun pillerit eivät ole sopineet syystä tai toisesta ja tällöin kierto on palautunut samantien normaaliksi. Joka tapauksessa menkat ovat myöhässä ja reilusti, menkoista laskettuna siis 37/28, kolme negaa olen jo kerennyt testata, viimeisen eilen (kaikki testit ovat olleet kyllä samoja ja olen miettinyt pitäisikö jollain muulla testillä yrittää).

Oireitahan minulla on vaikka muille jakaa; menkkakivut ovat olleet jo seurana 1,5 viikkoa, rinnat arat, turvonneet ja kutiavat (lisäksi olen huomannut, että ne jotenkin tuntuvat painavan enemmän). Olo on ollut etova ja olen alkanut yökkäilemään mm. kanan ja alkoholin hajusta, normaalisti rakastan kanaa ja no alkoholiakin on joskus mennyt. Välillä on myös järjettömän kylmä, olin tuossa 30 asteen helteillä huppari päällä, kun tuntui että jäädyn.

Pitäisiköhän tässä alkaa kohta jo miettimään lääkärille soittoa, kun alkaa tämä epätietoisuus ärsyttää.
Unohtu vielä sanoa, että aikoinaan gynekologi sanonut, että raskautumiseni saattaa olla vaikeaa, eikä välttämättä luomuna koskaan tule onnistumaan. Siksi tänne kirjoittelin.
 
Viimeksi muokattu:
Pampula
Akiras: En ole asiantuntija, mutta kyllähän tuo vielä voisi mennä sen piikkiin, että systeemi on pillereiden jäljiltä sekaisin. Sinuna odottelisin vielä vähän aikaa (pari viikkoa esim.) ja katsoisin miten käy. Testaa uudestaan muutaman päivän tai noin viikon kuluttua, jos ei menkkoja kuulu. Silloin ainakin varmaan jo positiivinen näkyisi, jos ovulaatio on ollut tuolloin kun arvelet sen olleen.

Me lähdetään tänään purjehtimaan. Mua vähän ahdistaa, kun on pilvetön taivas ja yritän nykyään vältellä aurinkoa ainakin enemmässä määrin. Nelikymppisen iho alkaa jo sen verran kärsiä siitä (huomaa aina, miten uurteita tulee, jos on ollut päivän auringossa) enkä ole nyt pariin kesään juuri aurinkoa ottanut. Vedin suojakertoimet 50 naamaan ja toivon että pääsen olemaan varjossa...
 
*5*
Akiras: Joskushan pillerit vallankin jos eivät sovi voivat sekoittaa kierrot, varmaan sinuna menisin melko pian lääkäriin tai gynelle kyselemään. peukut on tietenkin pystyssä että olisikin sellainen ihana pieni "hormonihäiriö" siellä masussa sekottamassa äiteen elimistöä :D

Fisuliini: Mulla toisen keskenmenon (tuulimunaraskaus) jälkeen meni 3 kiertoa ennenkuin palautui normaaliksi. 4. kierrosta raskauduin ja tämä pikkumies on nyt 3v :)



).( Piinapäivät menossa, huoh... yritän olla ajattelematta ja kehittämättä mitään valtakunnan oireita, mutta kaikkihan me tiedämme ettei se vaan onnistu ;O)

Ne klassiset: vessassa ramppaamiset ja nippailut. tuttu päänsärky on ollut ainakin vielä poissa, pari päivää ennen menkkoja mulla alkaa usein tuhru-vuoto. Onneks on 1 keikkatyöpäivä ja ohjelmaa muutenkin, jos vaikka osais olla ajattelematta asiaa..

piinaileva *5* ja 24/27-??
 
Akiras
Kiitoksia vaan pampula ja *5*, kyllähän se tiedossa on, että nuo pillerit saattavat sekotella kiertoa, mutta no toivotaan. Uusi pelko vaan on nyt iskostunut mieleen, kun on ollut jo jonkin aikaa pelkoa, että työpaikalla on hometta, monilla työntekijöillä erilaisia oireita, kuten ihottumaa, rupea, päänsärkyä yms. No menin tyhmänä lueskelemaan lisää oireita netistä ja huomasin, että yhdessä homelajissa oli oireina gynekologiset vaivat ja vuotohäiriöt. Kaiken lisäksi yhdellä työkaverilla itseni lisäksi jo ilmeisesti viikon myöhässä kuukautiset, kun tuli keskusteltua tässä yks päivä.

Olen nyt päättänyt kestää perjantaihin ja silloin tehdä testin, jos näyttää edelleen negaa on jo aika soitella lääkäriin päin. Huonoja kokemuksia vaan nuista lääkäreistä ja gynekologeista, viimeiset kaks kertaa jo joutunut sydänfilmiin, kun jostain muusta mennyt käymään ja lääkäri katellu verenpaineen. :D Leposyke kun mulla sattuu huitelemaan siellä 90-110 paikkeilla. Gynekologit taas pelottelivat mut jo 15 kesäsenä kaikella lapsettomuuspuheillaan ja muilla.

Itsellä oireet on kyllä vaan lisääntynyt; ensimmäistä kertaa vuosiin on ollut pakko syödä aamupalaa, kun on tuntunut ennen töihin lähtöä siltä, että nääntyy nälkään. Vessassa ramppaaminenkin on lisääntynyt, olen aina joutunut siellä kyllä ramppaamaan, mutta en ennen öisin, nyt joutunut heräilemään parhaimmillaan neljä kertaa yössä. Normaalistihan käyn päivällä yleensä sen puolen tunnin välein, joskus täytyy jopa vartin välein käydä, riippuu olenko kahvia juonut. Mahakivut mulla pahentui vkl aikana aika pahoiks, olin silloin jo varma, että nyt niitten menkkojen on jo pakko alkaa, kun tuntui että housuihinkin tuli jotain, mutta eihän siellä mitään väriä kyllä ollut (En ole koko kymmenen vuotisen menkka-aikani aikana omistanut tarpeeksi runsasta valkovuotoa, että sitä olisi housuin tullu).

Jotakin omituista tässä nyt on, jos ei raskaus, niin sitten jotain muuta. Mies eilen jo kysyi kun mun turvonnutta mahaa katteli, että olenko aivan varma, ettei testi näyttänyt positiivista, maha oli kyllä sen näkönen, että jos ei paremmin tietäis olis voinu kuvitella, että olisin ollut jo useammalla kuulla raskaana. Mulla kun sen näkee aika hyvin, kun hoikka olen, normaalinpainonen tosin, ettei alipainostakaan voi menkkojen poisjäänti johtua, tätäkin kerkesin jo miettiä, mutta tulin siihen tulokseen, etten ole voinut laihtua niin montaa kiloa, että menkat jättäytyis, kun teininä ne tulivat vielä painoindeksin ollessa alle 20. (Olen siis nuorempana ollut reilusti alipainoinen, jonka syytä on lääkäreissä selvitetty useampaan otteeseen, koskaan eivät syytä selvittäneet loppun, sillä kun pillerit aloitin, alkoi painokin nousta normaaliksi ja lääkäreiden lopullinen selitys oli kuulemma se, että laihduin stressin takia, vaikkei minulla mitään stressiä ollutkaan.)

Nyt alko mennä jo niin ot:ksi että aika lopetella, mutta ilmoittelen kuulumisia tässä päivien mittaan.
 
Pampula
Ti 7.8.

Tupu_--------------27/27-------------------24-------------Esikoinen
heho---------------22/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Pampula --------- 22/23-29-----------------12-------------Pikkukakkonen (toinen clomikierto menossa)
Liplap--------------17/23-28---------------20-------------Esikoinen
Jenni88 --------------23/26-30---------------2----------------Pikkukakkonen
Eena------------------10/30-32---------------7--------------Esikoinen
Fisuliini---------------5/25-30-------------------4--------------Esikoinen
Kielo-----------------37/26-30----------------5--------------Esikoinen =>Plussa
*5*------------------25/27-??----------------9--------------pikkuvitonen haaveissa


Plussanneet
Cheycel-------------45/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------45/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24

Päivitelkäähän uudet tietojanne tuohon. Onko Akirasilla uutta? Mites Tupu?
 
Akiras
Ke 8.8

Tupu_--------------27/27-------------------24-------------Esikoinen
heho---------------22/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Pampula --------- 22/23-29-----------------12-------------Pikkukakkonen (toinen clomikierto menossa)
Liplap--------------17/23-28---------------20-------------Esikoinen
Jenni88 --------------23/26-30---------------2----------------Pikkukakkonen
Eena------------------10/30-32---------------7--------------Esikoinen
Fisuliini---------------5/25-30-------------------4--------------Esikoinen
Kielo-----------------37/26-30----------------5--------------Esikoinen =>Plussa
*5*------------------25/27-??----------------9--------------pikkuvitonen haaveissa
Akiras---------------1/28(39)-----------------2-------------Esikoinen

Plussanneet
Cheycel-------------45/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------45/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24

Elikkäs kuten huomaatte, tänä aamuna pamahti sitten menkat. Oikeestaan olen kyllä hiukan
huojentunut kun tulivat, koska jatkuvasti negaa näytti. Toivottavasti nämä menkat nyt asettuisivat, eikä tulisi sitä kuuluisaa pitkää kiertoa. Merkkasin tuohon tosiaan tuon viime kierron pituuden sulkuihin, koska onhan siitä jo jonkun aikaa kun minulla on luomukierto ollut. Ens kuussa pääsenkin sitten ynnäilemään nuita kiertoja jo hiukan paremmin.
 
Tupu
Ke 8.8

Tupu_--------------2/27-------------------25-------------Esikoinen
heho---------------23/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Pampula --------- 23/23-29-----------------12-------------Pikkukakkonen (toinen clomikierto menossa)
Liplap--------------18/23-28---------------20-------------Esikoinen
Jenni88 --------------24/26-30---------------2----------------Pikkukakkonen
Eena------------------11/30-32---------------7--------------Esikoinen
Fisuliini---------------6/25-30-------------------4--------------Esikoinen
Kielo-----------------38/26-30----------------5--------------Esikoinen =>Plussa
*5*------------------26/27-??----------------9--------------pikkuvitonen haaveissa
Akiras---------------1/28(39)-----------------2-------------Esikoinen

Plussanneet
Cheycel-------------45/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------45/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24

Huomenta vaan! Pikainnen tätitpäivitys täältä. Eipä ollut edes tämän kierron kohdalla kovin korkeat odotukset.. Oviksen kohdalla toki pupuiltiin, mutta kävikin niin hassusti, että mies vahingossa laukesi ulos!! Aika tragikoomista, vai mitä? :D

Kaikille uusille haaveilijoille tervetuloa mukaan! :) Lähden tästä nyt lomalle, joten palailen palstalle ensi kuun vaihteessa! Plussatuulta kaikille!!!
 
Pampula
To 9.8

Tupu_--------------3/27-------------------25-------------Esikoinen
heho---------------24/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Pampula --------- 24/23-29-----------------12-------------Pikkukakkonen (toinen clomikierto menossa)
Liplap--------------19/23-28---------------20-------------Esikoinen
Jenni88 --------------25/26-30---------------2----------------Pikkukakkonen
Eena------------------12/30-32---------------7--------------Esikoinen
Fisuliini---------------7/25-30-------------------4--------------Esikoinen
Kielo-----------------38/26-30----------------5--------------Esikoinen =>Plussa
*5*------------------27/27-??----------------9--------------pikkuvitonen haaveissa
Akiras---------------2/28(39)-----------------2-------------Esikoinen

Plussanneet
Cheycel-------------45/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------45/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24

Mulla alkaa pikkuhiljaa olla jännitystä ilmassa. Tosin siis ei vielä muutamaan päivään, koska ovishan oli vasta kp 14-15 tässä kierrossa. Ei mulla kyllä mitään olotiloja taaskaan ole, mutta ei myöskään ole tiputtelua (vielä) näkynyt. Clomifen tuntuu siis siinä suhteessa toimivan niin kuin haluttiin.

Uh, piti herätä puoli seiskalta kun on lähtö hammaslääkäriin vuositsekkaukseen kahdeksaksi. Tähän aikaan pitäisi nyt taas tottua heräämään useimmiten. Kääk.
 
*5*
Tupu_--------------3/27-------------------25-------------Esikoinen
heho---------------24/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Pampula --------- 24/23-29-----------------12-------------Pikkukakkonen (toinen clomikierto menossa)
Liplap--------------19/23-28---------------20-------------Esikoinen
Jenni88 --------------25/26-30---------------2----------------Pikkukakkonen
Eena------------------12/30-32---------------7--------------Esikoinen
Fisuliini---------------7/25-30-------------------4--------------Esikoinen
Kielo-----------------38/26-30----------------5--------------Esikoinen =>Plussa
*5*------------------1/26-??----------------10--------------pikkuvitonen haaveissa
Akiras---------------2/28(39)-----------------2-------------Esikoinen

Plussanneet
Cheycel-------------45/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------45/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24


kp1 ja 10 yrityskierto lähti käyntiin... :( Jos jotain oikein positiivista yritän kehittää niin tuhrua ei juurikaan ollut eli suorilta alkoi kunnon vuoto, ja päänsärkyä ei tullut. Muuten ei tässä vaiheessa ole muuta mielessä kuin kirosanoja... ;O)

eiköhän se tästä taas, kun pari ekaa päivää on mennyt niin alkaa mieliala taas nousta..

parempaa onnea muille!

*5* 1/26-??
 
Pampula
La 11.8.

Tupu_--------------5/27-------------------25-------------Esikoinen
heho---------------26/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Pampula --------- 26/23-29-----------------12-------------Pikkukakkonen (toinen clomikierto menossa)
Liplap--------------21/23-28---------------20-------------Esikoinen
Jenni88 --------------27/26-30---------------2----------------Pikkukakkonen
Eena------------------14/30-32---------------7--------------Esikoinen
Fisuliini---------------9/25-30-------------------4--------------Esikoinen
Kielo-----------------38/26-30----------------5--------------Esikoinen =>Plussa
*5*------------------3/26-??----------------10--------------pikkuvitonen haaveissa
Akiras---------------4/28(39)-----------------2-------------Esikoinen

Plussanneet
Cheycel-------------45/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------45/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24

Mulla alkoi tiputtelu eilen, lopahti kyllä alkuunsa mutta tänä aamuna alkoi uudestaan. Aika p'ska fiilis. Ei tuo Clomifen sitten jaksanut pitää sitä kurissa kuin yhden kierron.
 
Liplap
Su 12.8.

Tupu_--------------6/27-------------------25-------------Esikoinen
heho---------------27/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Pampula --------- 27/23-29-----------------12-------------Pikkukakkonen (toinen clomikierto menossa)
Liplap--------------3/23-28---------------21-------------Esikoinen
Jenni88 --------------28/26-30---------------2----------------Pikkukakkonen
Eena------------------15/30-32---------------7--------------Esikoinen
Fisuliini---------------10/25-30-------------------4--------------Esikoinen
Kielo-----------------39/26-30----------------5--------------Esikoinen =>Plussa
*5*------------------4/26-??----------------10--------------pikkuvitonen haaveissa
Akiras---------------5/28(39)-----------------2-------------Esikoinen

Plussanneet
Cheycel-------------46/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------46/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24

Tsempit Pampulalle!
 
Pampula
Ti 14.8.

Tupu_--------------8/27-------------------25-------------Esikoinen
heho---------------29/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Pampula --------- 29/23-29-----------------12-------------Pikkukakkonen (toinen clomikierto menossa)
Liplap--------------5/23-28---------------21-------------Esikoinen
Jenni88 --------------30/26-30---------------2----------------Pikkukakkonen
Eena------------------17/30-32---------------7--------------Esikoinen
Fisuliini---------------12/25-30-------------------4--------------Esikoinen
Kielo-----------------39/26-30----------------5--------------Esikoinen =>Plussa
*5*------------------6/26-??----------------10--------------pikkuvitonen haaveissa
Akiras---------------7/28(39)-----------------2-------------Esikoinen

Plussanneet
Cheycel-------------46/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------46/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24

Päivittelen taas. Mihis kaikki on hävinneet? Lomailemassa?

Työt alkoivat eilen, tiputtelu jatkuu enemmän ja vähemmän, lämmöt eivät vielä tänä aamuna laskeneet... ärsyttävää kun ei todellakaan tiedä, voisiko tässä vielä olla toiveikas vai ei.
 
Kielo
Hei kaikille ja tervetuloa uusille jännäilijöille!

Olen ollut flunssassa ja työtkin alkoi, niin olen hieman laiskasti ollut netissä. Ensiviikolla on eka ultra, yksityisellä. Sinne asti pitää jännäillä, jotta selviää, onko mulla masuasukki ja kaikki siellä ok. Alavatsaa nippailee päivittäin ja iltaisin on huonoa oloa, eikä oo mitään ylimääräisiä vuotoja onneksi ollut. Silti jännittää ja vähän pelottaakin, onko kaikki ok. Laskujeni mukaan nyt ois rv 7+2.

Hurjasti peukkuja ja jaksamista teille kaikille! Toivon ja uskon, että kaikella on aikansa ja paikkansa. Meillä ns. pakkoyrittäminen eli jokatoinen pvä -taktiikka ei ollut kovin menestyksekäs, vaan loma ja pupuilu lomafiiliksellä toimi paremmin. Toki oviksen aikaan aika usein peittoja heiluteltiin, kun oli haluja. Nyt ei sitten haluista oo tietookaan...

Aurinkoista loppukesää!!
Kielo
 

Yhteistyössä