Vauvahaaveet 15 =)

  • Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti
Kielo
Onnea Eena ja Pampula! Ihanaa! Käykääs kertomassa, miten raskaus etenee :) Ja Lelelle tsemppiä viimemetreille, jänniä aikoja :)

Olen päässyt hoitamaan siskoni kolmeviikkoista esikoista, on hän niin ihana! Oma raskaus alkaa olla puolivälissä, parin viikon päästä on rakenneultra jo edessä. En oo hommannut kotidopleria, neuvolaan saan mennä kuuntelemaan sydänäänet koska vain haluan. Vielä en ole ekstrakertoja käynyt kuuntelemassa. Mulla on istukka ilmeisesti aika edessä, niin pikkuinen tahtoo vielä karata sen taakse piiloon. Ekat liikkeetkin ovat tuntuneet jo muutama viikko sitten, illalla kun rauhoittuu nukkumaan.

Tsemppiä kaikille tällä palstalla jännäilijöille! Hiljaista hieman on, mutta toivottavasti käytte lueskelemassa silloin tällöin. Plussatuulia +++

Kielo
 
Minmie
Moikka ja paljon Onnea Plussanneille!!

Meillä pieni nyytti, tyttövauva syntyi 17.10. Mittoina 50cm ja 3548g, viikoilla 38+6. Uudelleensynnyttäjänä oli nopsa toimitus, sairaalassa ehdin olemaan vajaat 2 tuntia kun oli paketti sylissä. Pieniä ongelmia oli, mutta vauva on terve ja hyvinvoiva, samoin äiti.

Saa nähdä ajaudunko itse vielä tälle palstalle... Niinkuin Lele tossa mainosti, niin täältä se kaikkein parhaan vertaistuen sai. Tänne pystyi vuodattamaan kaiken, hyvät ja ne kaikkein pimeimmät tunnot. Lelen kuulumisia itsekin odottelen...

Itseasiassa, Lele, jos ja kun käyt täällä, niin kirjoittele?
minmie79l@gmail.com

Toi on pieni L-kirjain tuolla 79n perässä... :)
 
Pampula
Moikka ja paljon Onnea Plussanneille!!

Meillä pieni nyytti, tyttövauva syntyi 17.10. Mittoina 50cm ja 3548g, viikoilla 38+6. Uudelleensynnyttäjänä oli nopsa toimitus, sairaalassa ehdin olemaan vajaat 2 tuntia kun oli paketti sylissä. Pieniä ongelmia oli, mutta vauva on terve ja hyvinvoiva, samoin äiti.
Onnea kovasti, Minmie! Ihanaa!

Mulla oli nt-ultra ja siinä kaikki näytti onneksi hyvältä. Nyt odottelen vielä veriseulan tuloksia ja joudun pohtimaan, menenkö lapsivesipunktioon, johon mulla on lähete kyllä valmiina. Mutta haluan kuulla riskiluvun ennen kuin teen lopullisen päätöksen. Huomenna onkin toinen äitiysneuvolakerta, mutta seulatulokset tuskin vielä sinne ehtivät.
 
Viimeksi muokattu:
Cheycel
SUUREN SUURET onnittelut Minmie pikkuisen johdosta!! Ja paljon onnea plussanneille!

Käyn täällä edelleen välillä kuikuilemassa tuttujen kuulumisia, olisi kiva jatkossakin kuulla miten kaikilla menee. Tänään tulin juuri kurkistamaan josko olisi vauvauutisia :)

Täällä raskaus sujunut hyvin ja poikaa odotellaan tällä kertaa :)


Cheycel 27+3
 
lele86
Onnea kovasti Minmie! Ihana kuulla että siellä on mennyt kaikki hyvin :)

Cheycel ja Pampula Tsemppiä odotukseen molemmille!

Täällä mennään yliajalla jo.. nyt olis rv 40+3 ja nooh, odottelua ja tuskaista oloa lähinnä sen takia ettei selkäkipujen takia pysty nukkumaan juuri ollenkaan.. Kesästä asti on peloteltu että etuajassa tulee syntymään, kun nää supistukset on ollu mulle kipeinä arkipäivää jo pitkän aikaa ja aikalailla kypsät paikatkin ollu.. Mutta kuinkas kävikään, itsepäinen ipana kun nyt päättikin sit alkaa viihtymään.. Huoh, no nyt vaan toivotaan et tyyppi tulis ihan oma-aloitteisesti ulos!

Minmie kiitos tuosta s-posti osoitteesta, mä vaikka laitan sulle postii viimestään kun saadaan nyytti ulos.. Kiva vaihtaa kuulumisia :)
 
Mya
Huomenta! Kirjottelin jo tuonne toiseen ketjuun, mutta siella tuntuu olevan kovin hiljaista, joten kokeillaanpa tata ketjua. Eli taalla yksi esikoisesta haaveileva! Ikaa juuri taytetyt 32 vuotta. Pillerit jatin monen vuoden syonnin jalkeen viime helmikuussa. "Vauvantekoa" ollaan kokeiltu nyt 2 kiertoa ja nyt on kolmas meneillaan. Taman kierron aikan ei paljoa yritysta ole ollut, koska mies on toipumassa pienesta leikkauksesta eika peittojen heiluttelu oiken onnistu kunnolla :D
Mutta kauhea hinku olisi saada se ensimmainen nyt aluilleen!

Nyt on meneillaan kiertopv 21/30-36. Mulla siis kierto hieman epasaannolinen, vaihtelee yleensa 30 ja 36 paivan valilla. Sankypuuhia ollaan tassa kierrossa harrastettu kiertopaivina 18 ja 19.

Olen luonteeltani niin akkipikainen, etta olen jo ehtinyt alkaa panikoimaan koska kahdesta edellisesta yrityskerrasta ei ole tullut tulosta. Olisi kiva saada vertaistukea tilanteeseen!

En syo mitaan ravintolisia/vitamiineja tms. Olisikohan semmoisista apua?

Iloista paivaa ja positiivista mielta! :)

-Mya
 
Heituli
Minmielle onnittelut vauvaantumisen johdosta <3
lele86 on varmaan jo vauvan myös saanut??? :)

Minäkin palailen takaisin listoille, meillä alkaa pikkukakkosen yritys nyt, eikä vasta ensivuoden puolella <3
Sitä kun ei taas tiedä miten pitkään tätä toista saa odotella :S

En jaksa ruveta nyt korjailemaan tuota listaa, eli korjatkaa itse kiertopäivänne, mikäli vielä täällä käytte :)

Tupu_--------------1/27-------------------28-------------Esikoinen
heho---------------79/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Liplap--------------55/23-28---------------21-------------Esikoinen
Eena-----------------35/30-32---------------8--------------Esikoinen
Fisuliini---------------35/25-30-------------------5--------------Esikoinen
*5*-----------------30/26-??----------------11--------------pikkuvitonen haaveissa
Akiras---------------54/28(39)-----------------2-------------Esikoinen
Heituli---------------5/26-28------------------1--------------Pikkukakkonen

Plussanneet
Cheycel-------------46/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------46/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24
Kielo------------------/26-30-----------------5---------------Esikoinen => PLUSSA
Pampula --------- 23/23-30-----------------13-------------Pikkukakkonen (kolmas clomikierto) => Plussa kp 22
 
Mya
Huomenta!

Tanaan kp 29. Eilen alavatsassa vihloi TODELLA voimakkaasti vasemmalla puolella. Tana aamuna en malttanut olla tekematta testia, vaikka kiertoni onkin yleensa 30-36 pv. No negaahan se naytti. Mutta jotenkin tosi oudot noi eiliset tuntemukset. Mitahan mahtoi/mahtaa olla? Tanakin aamuna taas tuntuu jomotusta samassa kohdassa. Rinnat tosi arat, kuten yeensakin n. viikkoa ennen kuukautisten alkua.
 
Tupu
Tupu_--------------8/27-------------------29-------------Esikoinen
heho---------------79/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Liplap--------------55/23-28---------------21-------------Esikoinen
Eena-----------------35/30-32---------------8--------------Esikoinen
Fisuliini---------------35/25-30-------------------5--------------Esikoinen
*5*-----------------30/26-??----------------11--------------pikkuvitonen haaveissa
Akiras---------------54/28(39)-----------------2-------------Esikoinen
Heituli---------------5/26-28------------------1--------------Pikkukakkonen

Plussanneet
Cheycel-------------46/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------46/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24
Kielo------------------/26-30-----------------5---------------Esikoinen => PLUSSA
Pampula --------- 23/23-30-----------------13-------------Pikkukakkonen (kolmas clomikierto) => Plussa kp 22

Heippa vaan uudet ja vanhat! Päivitin listalle omat päiväni. Täällä roikun edelleen, vaikka varmaan pitäisi siirtyä tuonne lapsettomuusketjujen puolelle, vaan enpäs vielä luovuta. Yritystä tuli nyt täyteen kaksi vuotta :( Sovittiin miehen kanssa, että ensi vuoden alusta mennään sitten keskustelemaan vaihtoehdoista, joilla tätä touhua sais vähän avitettua. Mukavaa joulunodotusta kaikille :)
 
Heituli
Tupu_--------------8/27-------------------29-------------Esikoinen
heho---------------79/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Liplap--------------55/23-28---------------21-------------Esikoinen
Eena-----------------35/30-32---------------8--------------Esikoinen
Fisuliini---------------35/25-30-------------------5--------------Esikoinen
*5*-----------------30/26-??----------------11--------------pikkuvitonen haaveissa
Akiras---------------54/28(39)-----------------2-------------Esikoinen
Heituli---------------8/26-28------------------1--------------Pikkukakkonen

Plussanneet
Cheycel-------------46/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------46/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24
Kielo------------------/26-30-----------------5---------------Esikoinen => PLUSSA
Pampula --------- 23/23-30-----------------13-------------Pikkukakkonen (kolmas clomikierto) => Plussa kp 22

------------------------------

Oli tullut virhe laskenta omalle kierrolle, nyt sekin korjattu :)

Tupulle
tsemppiä kovasti!! Toivottavasti saatte jotakin tolkkua tuohon teidän lapsettomuuteen. Meinasitteko ihan testeihin mennä aluksi?

Mya, haluatko että laitetaan sut listoille mukaan? :) ja tervetuloa vaan minun puolesta tähän ketjuun, vaikko kovin hiljainen tuntuu olevan :/
Mä oon huomannut saman, että ennen menkkoja mulla koskee kans rintoihin julmetusti ja saattavat jopa hieman turvota.
Ja alavatsan vihlaisuja mulla oli myös ennen menkkoja (ennen raskautta siis). Nykyään ei onneksi ole minkäänlaisia menkkakipuja ollenkaan, ellei tissi jomotusta huomioida ;)

Mitähän muille palstalaisille kuuluu???
 
Pampula
Moi vaan kaikille. Täällä menossa jo 16. raskausviikko. Ihan huolettomana ei olla menty, koska odotellaan parhaillaan lapsivesipunktion tuloksia. Ensi viikolle niitä lupasivat. Seula siis hälytti. Olen kuitenkin ihan rauhallinen ja päätin, että Downin syndrooma ei ole meille maailmanloppu. Päätin ajatella "toisenlaisia frendejä" ja sitä, että down-lapsellakin voi olla omanlaisensa ihan mukava elämä edessä ja minä en pysty päättämään onko se elämisen arvoinen vai ei. Se päätös helpotti, koska sitä keskeytystähän kammosin kaikkein eniten. Muiden pahempien kromosomipoikkeavuuksien kanssa on toinen juttu, mutta niitä en nyt osaa pelätä. Odotellaan.
 
Tupu
Su 2.12.2012

Tupu_--------------9/27-------------------29-------------Esikoinen
heho---------------79/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Liplap--------------55/23-28---------------21-------------Esikoinen
Eena-----------------35/30-32---------------8--------------Esikoinen
Fisuliini---------------35/25-30-------------------5--------------Esikoinen
*5*-----------------30/26-??----------------11--------------pikkuvitonen haaveissa
Akiras---------------54/28(39)-----------------2-------------Esikoinen
Heituli---------------9/26-28------------------1--------------Pikkukakkonen

Plussanneet
Cheycel-------------46/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------46/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24
Kielo------------------/26-30-----------------5---------------Esikoinen => PLUSSA
Pampula --------- 23/23-30-----------------13-------------Pikkukakkonen (kolmas clomikierto) => Plussa kp 22

Heituli, samoilla kp:llä näköjään mennään :) Tutkimuksissa on kyllä käyty jos minkälaisissa. Minusta ei mitään löytynyt, mutta miehellä sitten niitä siimakavereita ei ollut aluksi ihan normaalia määrää. Syyksi sanottiin kiveskohju, joka toisin noin vuosi sitten leikattiin. Alkusyksystä tilanne tutkittiin uudestaan ja sitten saimmekin ihan normaalit tulokset. Täti vaan tulee aina täsmällisesti eli varmaankin jonkinlaista luonnon avitusta tässä olisi paikallaan.

Pampula, voimia tulosten odotteluun. hyvä että osaat olla rauhallisin mielin.

Kiitos kaikille palstalaisille mukanaolosta. Tämä palsta on todellakin ollut henkireikä, sillä kellekkään emme ole yrityksestä saati lapsettomuudesta halunneet puhua.
 
vierailijan
Huomenta! Kirjottelin jo tuonne toiseen ketjuun, mutta siella tuntuu olevan kovin hiljaista, joten kokeillaanpa tata ketjua. Eli taalla yksi esikoisesta haaveileva! Ikaa juuri taytetyt 32 vuotta. Pillerit jatin monen vuoden syonnin jalkeen viime helmikuussa. "Vauvantekoa" ollaan kokeiltu nyt 2 kiertoa ja nyt on kolmas meneillaan. Taman kierron aikan ei paljoa yritysta ole ollut, koska mies on toipumassa pienesta leikkauksesta eika peittojen heiluttelu oiken onnistu kunnolla :D
Mutta kauhea hinku olisi saada se ensimmainen nyt aluilleen!

Nyt on meneillaan kiertopv 21/30-36. Mulla siis kierto hieman epasaannolinen, vaihtelee yleensa 30 ja 36 paivan valilla. Sankypuuhia ollaan tassa kierrossa harrastettu kiertopaivina 18 ja 19.

Olen luonteeltani niin akkipikainen, etta olen jo ehtinyt alkaa panikoimaan koska kahdesta edellisesta yrityskerrasta ei ole tullut tulosta. Olisi kiva saada vertaistukea tilanteeseen!

En syo mitaan ravintolisia/vitamiineja tms. Olisikohan semmoisista apua?

Iloista paivaa ja positiivista mielta! :)

-Mya
Ite suosittelisin että syöt foolihappotabletteja, monivitamiineja ja vaikka gelee royale-luontaistuotteita.
Ootko koittanu ovista tikuttaa? Jos harrastat seksiä vain kp 18 ja 19, niin sehän ei takaa sitä raskautta, jos sulla ei ole silloin ovistakaan. Raskaaksihan voi tulla vain ja ainoastaan oviksen aikaan.
Jos on kovastikin epäsäännöllinen kierto, kannattaa tutkia, ettei taustalla ole esim. pco.
 
Viimeksi muokattu:
Mya
Ite suosittelisin että syöt foolihappotabletteja, monivitamiineja ja vaikka gelee royale-luontaistuotteita.
Ootko koittanu ovista tikuttaa? Jos harrastat seksiä vain kp 18 ja 19, niin sehän ei takaa sitä raskautta, jos sulla ei ole silloin ovistakaan. Raskaaksihan voi tulla vain ja ainoastaan oviksen aikaan.
Jos on kovastikin epäsäännöllinen kierto, kannattaa tutkia, ettei taustalla ole esim. pco.

Kiitos kommentista! Tosiaan sieltahan ne taas tulivat ja nyt on menossa jalleen kiertopv 4. Talla kertaa kuukautiset todella runsaat, yleensa mulla on aika niukkaa vuotoa, joka kestaa 3-4pv. Eli talla kerralla kierron pituus oli 32 paivaa.

Tosiaan tiedan, etta mahdollisuudet viime kierrossa olivat todella vahaiset juuri vahaisten sankypuuhien takia ja viela noin myohaisina paivina.

Nyt kun mies on toipunut lahes kokonaan leikkauksesta, voidaan tassa kierrossa harrastella vahan useammin :) Meidan varmaan kannattaa puuhastella jo kierron alkupuolella, esim. 10. kiertopaivasta lahtien jokatoinen paiva. Olen onnistunut tikuttamaan oviksenkin molemmissa kierroissa joissa sita kokeilin. Mutta mulle jotenkin siita kertyi vaan enemman stressia.

Nyt ostin monivitamiineja, joissa on ekstramaarat esim rautaa ja foolihappoa (300mcg). Kokeillaan nyt naitakin, tuskin niista mitaan haittaakaan on...? Epasaannollisesta kierrosta puhuttaessa, milloin se luokitellaan selvasti epasaannolliseksi? Koska mulla kuitenkin on ns. saannollisen epasaannoliset :D, eli kuitenkin aina se sama vaihteluvali.
 
Viimeksi muokattu:
Mya
Tupu_--------------8/27-------------------29-------------Esikoinen
heho---------------79/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Liplap--------------55/23-28---------------21-------------Esikoinen
Eena-----------------35/30-32---------------8--------------Esikoinen
Fisuliini---------------35/25-30-------------------5--------------Esikoinen
*5*-----------------30/26-??----------------11--------------pikkuvitonen haaveissa
Akiras---------------54/28(39)-----------------2-------------Esikoinen
Heituli---------------8/26-28------------------1--------------Pikkukakkonen

Plussanneet
Cheycel-------------46/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------46/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24
Kielo------------------/26-30-----------------5---------------Esikoinen => PLUSSA
Pampula --------- 23/23-30-----------------13-------------Pikkukakkonen (kolmas clomikierto) => Plussa kp 22

------------------------------

Oli tullut virhe laskenta omalle kierrolle, nyt sekin korjattu :)

Tupulle
tsemppiä kovasti!! Toivottavasti saatte jotakin tolkkua tuohon teidän lapsettomuuteen. Meinasitteko ihan testeihin mennä aluksi?

Mya, haluatko että laitetaan sut listoille mukaan? :) ja tervetuloa vaan minun puolesta tähän ketjuun, vaikko kovin hiljainen tuntuu olevan :/
Mä oon huomannut saman, että ennen menkkoja mulla koskee kans rintoihin julmetusti ja saattavat jopa hieman turvota.
Ja alavatsan vihlaisuja mulla oli myös ennen menkkoja (ennen raskautta siis). Nykyään ei onneksi ole minkäänlaisia menkkakipuja ollenkaan, ellei tissi jomotusta huomioida ;)

Mitähän muille palstalaisille kuuluu???

Hei Heituli!

Kylla vaan saa minutkin mukaan laittaa listoille :)
Mulla siis nyt kp 4/29-36 ja todellista yritysta takana nyt 3 kiertoa. Ja esikoista yritetaan.

Mya
 
Viimeksi muokattu:
Pampula
Normaalit kromosomit, oli tulos. Toinen poika on meille tulossa. Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille ja mukavaa joulun odotusta! Toivottavasti pääsette pian odottamaan jotain muutakin. ;-)
 
Heituli
Ihania uutisia Pampula <3
Tupu, toivottavasti lääkärireissu nyt tuottais edes jonkinlaista tulosta, että saisitte apua <3 tuo on todella inhottava tilanne jos kaikki on kunnossa, mut silti ei lasta kuulu :(

Nyt on Mya lisätty listoille :)
Täällä alkaa olemaan ovis käsillään, limoista päätellen. Ja eilen tulikin jo hommailtua ja varmaan tarttee vielä parin päivän ajan kaataa mies sänkyyn ;)

Tupu_--------------13/27-------------------29-------------Esikoinen
heho---------------79/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Liplap--------------55/23-28---------------21-------------Esikoinen
Eena-----------------35/30-32---------------8--------------Esikoinen
Fisuliini---------------35/25-30-------------------5--------------Esikoinen
*5*-----------------30/26-??----------------11--------------pikkuvitonen haaveissa
Akiras---------------54/28(39)-----------------2-------------Esikoinen
Heituli---------------13/26-28------------------1--------------Pikkukakkonen
Mya------------------4/29-36-------------------3--------------Esikoinen

Plussanneet
Cheycel-------------46/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------46/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24
Kielo------------------/26-30-----------------5---------------Esikoinen => PLUSSA
Pampula --------- 23/23-30-----------------13-------------Pikkukakkonen (kolmas clomikierto) => Plussa kp 22
 
Eena
Tupu_--------------14/27-------------------29-------------Esikoinen
heho---------------80/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Liplap--------------56/23-28---------------21-------------Esikoinen
Fisuliini---------------36/25-30-------------------5--------------Esikoinen
*5*-----------------31/26-??----------------11--------------pikkuvitonen haaveissa
Akiras---------------55/28(39)-----------------2-------------Esikoinen
Heituli---------------14/26-28------------------1--------------Pikkukakkonen
Mya------------------5/29-36-------------------3--------------Esikoinen

Plussanneet
Cheycel-------------46/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------46/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24
Kielo------------------/26-30-----------------5---------------Esikoinen => PLUSSA
Pampula --------- 23/23-30-----------------13-------------Pikkukakkonen (kolmas clomikierto) => Plussa kp 22
Eena----------------33/30-32-----------------8--------------Esikoinen => PLUSSA kp 33/30-32


Heippa hei, pitkästä aikaa. Kiva että tämä ketju on herännyt uudelleen.. :)

Pampulalle onnittelut hyvistä uutisista. <3

Täällä menossa rv 14+. Kaikki mennyt hyvin, ultrassakin kaikki ok. Vauvapömppiskin alkaa jo pikkuhiljaa tulla näkyviin. :)

Plussatuulia teille kaikille ++++++++. Ja ihanaa joulun odotusta.
 
Myà
Huomenta kaikille!

Taalla on kp 9 menossa. Toissa paivana aloitettiin peiton heiluttelut, etta tassa kierrossa ollaan varmasti ajoissa :D Katotaan nyt, jaksaisiko sita vaikka tommosella jokatoinen paiva-rytmilla.

Tuossa kun yks paiva tarkastelin kolmen viimeisimman kiertoni pituuksia, niin huomasinkin, etta sehan on ollut ihan paivalleen saannoliset 31 pv joka kerta. Eli ei ne nyt sitten niin epasaannoliset olekaan kuten muistin. Ne pari viimekesaista 36 ja 34 paivan kiertoa on jaanyt jotenkin mieleen niin, etta ajattelin etta mulla on epasaannollinen kierto aina. Mutta hyva nain! :)

Multivitamiineija oonnyt syonyt viikon verran ja greippimehuakin juon pari lasillista joka ilta. Mitahan muuta sita viela voisi tehda?! :D

Mita teille muillee kuuluu, onko hyvia uutisia kerrottavana?

-Mya
 
Kielo
OI, onnea Minmie! Ja Eena, Pampula ja Cheycel, onnellista jatkoa odotukselle! Ja Leleltä uutisia odotellaan :)

Meillä viikkoja takana 24+2 ja kaikki kunnossa. Rakenneultrassa kävimme kaksi kertaa, kun ekalla kertaa kätilö ei saanut pikkuisen mahalaukkua riittävästi näkyviin, oli niin tyhjä masu. "Ei tarvi huolestua, älä menetä yöunia, katsotaan vkon päästä uudelleen" oli kätilön kommentti. No arvatenkin jännitin ja pohdin, onko kaikki ok...Tokassa ultrassa sitten vatsalaukku näkyi selkeästi ja helpotus puski pintaan. Lapsi herättelee jo nyt öisin, ja yöunet jää rikkonaisiksi/lyhyiksi, joten hieman väsymystä ilmassa. Ennakoikohan tulevaa?

Tsemppiä teille haaveilijoille, Mya, Tupu ja Heituli! Meillä tosiaan tärppäsi tässä ja kesken menneessä raskaudessa siellä kierron alkupuolelle, noin 10-12 päivän paikkeilla, eikä siellä puolivälissä, niin kuin luulin.

Hyvää joulun aikaa kaikille!
Kielo
 
Heituli
Tupu_--------------21/27-------------------29-------------Esikoinen
heho---------------80/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Liplap--------------56/23-28---------------21-------------Esikoinen
Fisuliini---------------36/25-30-------------------5--------------Esikoinen
*5*-----------------31/26-??----------------11--------------pikkuvitonen haaveissa
Akiras---------------55/28(39)-----------------2-------------Esikoinen
Heituli---------------21/26-28------------------1--------------Pikkukakkonen
Mya------------------12/29-36-------------------3--------------Esikoinen

Plussanneet
Cheycel-------------46/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------46/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24
Kielo------------------/26-30-----------------5---------------Esikoinen => PLUSSA
Pampula --------- 23/23-30-----------------13-------------Pikkukakkonen (kolmas clomikierto) => Plussa kp 22
Eena----------------33/30-32-----------------8--------------Esikoinen => PLUSSA kp 33/30-32


Päivittelin listaa :)
Täällä alko kituviikko ja katsellaan minkälaisia oireita sitä kerkeää tässä kehittelemään :D

Kielo: Huih, varmaan säikytti rakenneultra, mutta onneks kaikki oli hyvin <3 Tuskin itsekään olisin voinut viikkoa ihan rauhallisin mielin olla ja olla miettimättä että entäs jos....

Myalle tsemppiä ja tuloksellista peiton heiluttelua ;)
 
lele86
Heipä hei kaikille !

Meille syntyi tyttö 13.11.12 painoa oli 3095g ja pituutta 49,5cm.. neidillä oli myös paksu ja tumma tuuhea tukka :) eli nythän neiti on jo yli kuukauden ikäinen, arki lähtenyt käyntiin kuitenkin hyvin. helpolla ollaan vielä päästy, neiti ei turhasta huuda kyllä.. viime yönäkin nukkui jo 7 tuntia putkeen.. aikamoista vauhtia tämä aika tuntuu hujahtavan, tuntuu kun ois eilen synnyttänyt.. :)
Synnytyskin meni hyvin ja nopea olin ensisynnyttäjäksi, ponnistusvaihekin kesti vain 12min..
Mutta vauvaa nuuhkiessa ja katsellessa tämä kuukausi on mennyt.. On se vaan sellainen pieni suuri ihme ja mielessä käy kyllä jatkuvasti miten pitkä matka on kuljettu että tähän on päästy.. Olin jo kuitenkin luovuttanut ja tavallaan hyväksynyt ettei mulle ehkä ikinä omaa lasta tulekaan....
Elämä yllättää.. ja toivon että se yllättäisi myös kaikki teidät.. <3

Jaksamista yritykseen, paljon plussatuulia ja voimia <3

Ja rauhallista joulunaikaa myös <3

Minmie: Huonosti olen vielä toistaseksi koneella kerennyt/jaksanut olla.. mutta yritän vaikka joulun jälkeen sulle laitella mailia sitten :)
 
MInmie
Paljon Onnea Lele!

Jaksan kyllä odotella kuulumisia, mut sit aluankin kuulla kaiken! :)

Näin joulun alla haluisin valaa kaikille muillekin toivon siemeniä ilmaan.

Niin Lele, jonka ei pitänyt tulla raskaaksi eikä edes hoidot alkuun auttaneet. Heituli ja minä, joilla meni useita vuosia raskautumisen ja muut tässä välissä raskautuneet olemme varmasti sellaisia toivon siemeniä. Meillä kaikilla on ollut niitä toivottomuuden hetkiä ja kausia, jolloin kaikki usko ja toivo on olleet tosi heikoissa kantimssa, joskus jopa tyystin poissa. Tällä hetkellä kuitenkin me ollaan äitejä ja jotkus parasta aikaa raskaana. Kaikki on siis mahdollista.

Älkää antako periksi! <3 <3 <3
 
Heituli
Tupu_--------------29/27-------------------29-------------Esikoinen
heho---------------80/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Liplap--------------56/23-28---------------21-------------Esikoinen
Fisuliini---------------36/25-30-------------------5--------------Esikoinen
*5*-----------------31/26-??----------------11--------------pikkuvitonen haaveissa
Akiras---------------55/28(39)-----------------2-------------Esikoinen
Heituli---------------2/26-28------------------2--------------Pikkukakkonen
Mya------------------20/29-36-------------------3--------------Esikoinen

Plussanneet
Cheycel-------------46/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------46/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24
Kielo------------------/26-30-----------------5---------------Esikoinen => PLUSSA
Pampula --------- 23/23-30-----------------13-------------Pikkukakkonen (kolmas clomikierto) => Plussa kp 22
Eena----------------33/30-32-----------------8--------------Esikoinen => PLUSSA kp 33/30-32
 
Tupu
to 27.12.

Tupu_--------------7/27-------------------30-------------Esikoinen
heho---------------80/26-28---------31----------Esikoinen--- 2X clomid/ovidrel, *nyt tauolla*
Liplap--------------56/23-28---------------21-------------Esikoinen
Fisuliini---------------36/25-30-------------------5--------------Esikoinen
*5*-----------------31/26-??----------------11--------------pikkuvitonen haaveissa
Akiras---------------55/28(39)-----------------2-------------Esikoinen
Heituli---------------7/26-28------------------2--------------Pikkukakkonen
Mya------------------24/29-36-------------------3--------------Esikoinen

Plussanneet
Cheycel-------------46/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------46/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24
Kielo------------------/26-30-----------------5---------------Esikoinen => PLUSSA
Pampula --------- 23/23-30-----------------13-------------Pikkukakkonen (kolmas clomikierto) => Plussa kp 22
Eena----------------33/30-32-----------------8--------------Esikoinen => PLUSSA kp 33/30-32

hyvää joulua kaikille palstalaisille! ei sitten maailman loppua tullut, vaan tuntuu meno jatkuvan entiseen malliin. toivottavasti tästä nyt jonkinlainen uusi aika alkaisi :) mukavaa loppuvuotta myös kaikille ja toivottavasti jaksatte kirjoitella vielä ensi vuonnakin!
 

Yhteistyössä