Vauvakuume mutta ei vielä vol3

Olipas Jempillä mies ihanasti sanonut :heart:

Ja taas omaa napaa:
Mies yllätti eilen täysin. Ehdotti puolitosissaan ehkäisyn pois jättämistä kohta puoliin. Mä olin ihan häkeltynyt ja totesin vain että "kannatetaan" :LOL:
En todellakaan tiedä sanoko mies sen ihan tosissaan ku muutenkin nakattiin siinä aiheesta läppää..
Että ehkä meilläkin on havaittavissa miehessä vauvakuumetta ;)
 
Kiitos kaikille :heart: Todellakin juu olen edelleenkin ihan häkeltynyt ja TOTTAKAI aloin haaveilla jo yrittämisestä. Tosiaan meillä yritystä on suunniteltu aloitettavaksi vasta vuoden loppupuolella. Ihan miehen opiskeluiden vuoksi ja ehkä osittain tulevien häidenkin vuoksi.. Tuntuu vaan välillä siltä, että miksi turhaan odottelemaan, kun ei se varmasti heti edes tärppää, mutta jos tärppääkin, niin.. Toisaalta mies kyllä lisäsi eilen illalla, että vaikka häntä vähän harmitti, niin silti haluaa odotella sinne syksyyn..itseä kyllä kirpaisi, mutta syksy on parempi kuin ei mitään!! Eli hyvillä mielin eteenpäin! :)

Tsemppiä kaikille, jotka miehille kuumeilua tartuttaa! :wave:
 
Mulla tulee nyt pari viikkoa pakollista palstataukoa. Meen nimittäin viikon työmatkalle pohjoiseen ja sitten viikon lomalle Koh Changille. En välttämättä pääse nettiin. :wave: Kovasti plussia ja muita hyviä uutisia siksi aikaa!!
 
Linnalle mukavaa matkaa .) Toivottavasti se t-k-k pysyis pois ja plussa ilmestyis :)

Jemppi wauh, onnea! :)

Paapulle tsemitykset että mies sais sitten töitä heti ;)

(.)Eipä oikein mitään erikoista tänne :) Täytyy lähteä töihinpäin kohta :( Mutta viikonlopun jatkot tänne kaikille! :)
 
Pantalaimon
Kiitoksia kattavasta paketista =) Olikos niin, että sulla oli pitkä kierto ainoa oire? Kiva, et oot saanu nopeesti avun. Kerrohan sit mitä sulle siellä ultrissa kerrotaan ja miten jatkot tulee meneen

Jemppi
Kyllä näköjään miehetkin osaa kuumeilla :p Ihanaa!

Täällähän muidenkin miehet alkaa lämpenemään :p

Linnalle Mukavaa ja rentouttavaa lomaa!!
 
Alisa: Juu, pitkä ja epäsäännöllinen kierto (sekä plussattomuus) oli ainoa oire. Onneksi, täytyy sanoa, nyt kun olen lukenut noista liitännäissairauksista. Iho mulla on alkanut rasvoittua, mutta gyne sanoi, että se voi johtua myös hormoniehkäisyn lopettamisesta. Rasvoittuminen on onneksi tasoittunut, joten luulen, ettei se liity mitenkään pco:hon.

Paapu: Hauska anoppi! :D Meillä on kanssa havaittavissa mummu- ja pappakuumetta. Etenkin mun isä ja äitipuoli ovat moneen otteeseen vihjailleet, että olisi se niin mukavaa saada lapsenlapsia. :) Eivät siis mitenkään painostaneet, ovatpahan vaan päässeet tokaisemaan.

Kerroin muuten äidilleni tästä pco-diagnoosista ja samalla myös siitä, että olemme yrittäneet jo tovin. Äiti oli hämmästynyt, mutta otti asian aika tyynesti. Ei siis friikahtanut, niinkuin luulin! :D Hän lupasi myös, ettei kerro eteenpäin, etenkin kun sanoin, että kaikki on vielä niin epävarmaa.
 
Iltoja!
En ookkaan vähään aikaan kerennyt tänne lueskelemaan ja paljon oli juttua tullut, kahlasin kuitenkin kaikki läpi =)

Itselläni oli sellainen tilanne että viime kierrossa jo kerkesin haaveilla että olisinpa raskautunut kun tuli harrasteltua ilman ehkäisyä kp13 (kierto 27-31) mutta toisinpa kävi, alkoikin kuukautiset sitten kp26 :kieh: Eli aikaisemmin kuin yleensä jopa :/
Oliskohan ollut ovis sitten aikaisemmin, vai eikö vaan tärpännyt..
En toisaalta ole vieläkään saanut aikaiseksi keskustella miehen kans näistä vauvajutuista, oon niin saamaton. Millonkaan ei tunnu hetki sopivalta. Pelottaa että se tyrmää samantien kaikki vauvahaaveet..
Luultavasti se kuitenkin tietää että mulla on vauvakuume mutta ei ehkä sitä miten ISO se on! Ja määkun olen niin huono kertomaan kaikki ajatukseni ääneen :(
Että tämmöstä mulla tälläkertaa.
 
Pantaloimon: Mulla kanssa on hiukset alkanu rasvottua ihan hullun nopeesti sen jälkeen, kun lopetin pillerit. Ja ihokin rasvasempi :/ Toivottavasti tasaantuis tässä joskus..

Laala: Onnea ovispongailuun!:)

Paapu: Toi kerho-hommeli ois kyllä hyvä idea!:) Ei vaan kyllä ole hajuakaan, miten se toimii... Ei kauheasti tänne huvita kirjotella mitään, kun kaikki on niin "julkista".

ON: Vauvakuume senkun pahenee! Tuntuu, että toukokuuhun on vielä sata vuotta!! Saa nähdä miten sitä vielä sinne asti kestää, että pääsee tositoimiin. Nyt tuntuu, että jokainen kierto menee "hukkaan", kun ei yritystä ole.:snotty:
 
Paapu: No se hetki vaan sattui olemaan semmosessa paikassa ettei ollu just kumeja käden ulottuvilla, eli ei se varmaan paljon ajatellu sillä hetkellä että mitkä kp:t on menossa. Mutta toivotaan että silläkin ois vauvakuumetta, ainakin tuloillaan :)
Yritän tässä mielessäni itselleni takoa että eikai sitä nyt omaa miestään voi niin paljon "pelätä" etteikö uskaltais sitä kissaa nostaa pöydälle.. Joku päivä olis nyt sitten pakko ottaa vauvajutut esille ettei räjähdä pää kun vaan itekseen kärvistelee ja miettii näitä juttuja :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pööni:
Paapu: No se hetki vaan sattui olemaan semmosessa paikassa ettei ollu just kumeja käden ulottuvilla, eli ei se varmaan paljon ajatellu sillä hetkellä että mitkä kp:t on menossa. Mutta toivotaan että silläkin ois vauvakuumetta, ainakin tuloillaan :)
Yritän tässä mielessäni itselleni takoa että eikai sitä nyt omaa miestään voi niin paljon "pelätä" etteikö uskaltais sitä kissaa nostaa pöydälle.. Joku päivä olis nyt sitten pakko ottaa vauvajutut esille ettei räjähdä pää kun vaan itekseen kärvistelee ja miettii näitä juttuja :|
Jos meillä ei ole kortsuja ollu niin ei meillä ole mitään sitten tehtykään...
Eli kyllä mä uskaltaisin väittää et ei sun mies tuskin kovin laita hanttiin...
Ei se varmaan ole helppoa nostaa sit kissaa pöydälle mut kyllä se varmaan helpottaa.Onnea... :wave:
 
Mä nyt sit tein sellasen kerhon, nimellä Vauvakuume mutta ei vielä. Lähetän yksärillä salasanan nyt suoraan ainakin Paapulle, Pantalaimonille ja joillekin ketkä nyt on ihan viimeks kirjotellu. Meiltä voitte sit muut tässä pinossa olleet kysellä niitä. :)

ps. Jos se ei teidän mielestä ookkaan toimiva juttu, niin voihan sitä keskustelua sit jatkaa taas täällä vanhaan tapaan.. :)

Osoite siis kerhoon on tämä: http://www.kaksplus.fi/kerho/Vauvakuume_mutta_ei_viela/
 
Salasana lähetetty yksityisviestinä seuraaville:
Levoton Strutsi
Pearl84
Pööni
Jemppi
Pantalaimon
Paapu
Alisa84
Netta08
berry76
Kuumeilija87
Linna

nää tyypit valittu ihan sillä kriteerillä että ne on kirjottanu sivulla 35. :LOL: En jaksanu selata enempää nimiä. Muut tulkaa pyytää salasanaa multa.

Siis tietysti JOS ette nyt teilaa tota kerhoa kokonaan. :kieh:
 
laala mites sen kerhon kanssa menikään. mä pääsen kyllä kirjautumaan mutta pitikös sitä jäsenyyttä hakea vielä sen jälkeen? yritin päästä sinne "keskustelu" osioon, ja tulee vaan teksti että "tarkoitettu vain kerhon jäsenille" :ashamed: mä en muista millään et miten toi menettely oikein meni :ashamed:

niin ja mulle siis sopii tuo kerhoidea hyvin :D miehelle on siis jo selvinnyt että kirjoittelen tällä palstalla, tässä osiossa ;) ja moneen kertaan on kysellyt että "mitäs sä sinne raapustat? :snotty: viimeksi eilen kyseli :whistle:
me lähdettiin mun töiden jälkeen ajelemaan miehen vanhemmille päin, mutta sitten kesken matkaa auton mittaristossa syttyi yksi valo (en nyt muista mitä tarkoitti..) mut se sitten esti meidän matkanteon ja tultiin takas kotiin. Tulin sit tähän koneelle käymään ja kirjoitin ystävälle y-viestin niin mies kysyi heti että kerrotko sä kaksplussalla et meidän auto meni rikki ja nyt mun mies ei varmaan halua viidettä lasta :LOL: mä sanoin vaan että en, eiköhän siihen vaadita joku muunlainen asia joka siihen vauvatekoon vaikuttaa kuin rikkinäinen auto :D ja kylhän se mieski sen myönsi et eipä se joo vaikuta siihen asiaan yhtään. sitä vaan selkeesti kiinnostais käydä lukemassa mun jutut mut aina kun sanon et käy vaan, ni sit höpöttää jotain et ei mun tarvii jne... ehkä se kuitenki kävi täällä kun olin viikonloppuna töissä? :snotty:
paitsi että väittää ettei tiedä mun nimimerkkiä mut kyl se mut täältä tunnistaa jos vaan huomaa tän nikin ;)

nyt en muista mitä muut kirjoitteli, palailen asiaan joko täällä tai sit siel kerhon puolella sitten kun pääsen sinne kokonaan :wave:

muoks* pistin sulle laala jäsenhakemuksen =)
 
Joo sinne pitää viel erikseen hakea jäsenyyttä. ei tarvii kirjoittaa kovin kummosta "hakemusta" mä tietty lisään kaikki joiden nimimerkit täältä tunnistan. :D Onhan toi vähän monimutkainen juttu, ku kahdesti pitää kirjautua, mut toisaalta pysyypä mahdolliset kuvat ja jutut meidän keskisinä. :)
 
Oho, olipas taas tullut tekstiä :eek: Mä kanssa laitoin jäsenhakemuksen menemään :LOL: Täällä turhan väsyttävä viikonloppu takana..päivystyksessä istuin perjantain ja blaah. Muuten menee ihan mukavasti.. Päätettiin pitää treffiviikonloppu ens viikonloppuna ja lähteä yhdessä miehen kanssa treffeille =) Kyllä kävi kyyneleet valumaan, kun mies vaan sanoi, että "mulla on treffit enkelin kanssa" :heart: Joo, tää omanapakeskustelu jatkaa taas töitä ja kommentoi, kun väsymys on pois!!
 
Mä kans jotain väkersin tonne..."Päästäkää mut sisään"
Mä en ole ikinä tuolla kerhopuolella ollu niin en tiiä miten se toimii.
Mukava kumminki ku voi jutella tuolla sitten paremmin ku ei tartte ajatella sitä että kuka tätäki nyt lukee...
Kattoo sitten mitä tälle pinolle tekee...

ON: Käytiin tänään allekirjottamassa vuokrasopimus uudesta kämpästä ja saatiin jo avaimet :)
Pitää vaan eka käy tekemässä sinne kuntotarkastus niin pääsee sitten siivoomaan ja viemään jo jotain tavaroita...
Muutto kumminki on virallisesti vasta sitten myöhemmin.
 
Heippa! Pääseekös kerhoon mukaan uudet jäsenet (siis sellainen, joka ei aikaisemmin ole täällä palstalla kirjoitellut, mutta taustalla seuraillut:))? Nyt päätin aktivoitua myös kirjoittamisen saralla, kun tuollainen yksityinen kerho on pystyssä.

Olen 23-vuotias tyttönen Etelä-Suomesta ja vauvakuume on kova! Yritys alkaa huhtikuussa, ainakin niin olisi suunnitelmissa! Tällä hetkellä perheeseemme kuuluu minä, mies ja kaksi koiraa:)

Olisi mukavaa kirjoitella muiden vauvakuumeisten kanssa! :wave:
 
tutta miten eteläisestä Suomesta olet? =) ei tietty ole pakko kertoa tarkemmin. Itse olen espoosta päin :wave:
minun puolesta tervetuloa mukaan :hug: itsekään en kovin kauaa ole kirjoitellut, mutta taustalla "roikuin" ihan ekasta ketjusta lähtien ;)
 
Mullekin oli tullu yksityisviesti tuosta kerhosta, kiitos paljon :)

ON: Täti teki aamulla täydellisen yllärisaapumisen, kp siis nyt 1 ! Arvelin menkkojen alkavan vasta loppuviikosta mutta kuinka kävikään. Eli viime kierto oli vain 25 päivää. Saapa nähä miten eri mittasia näistä mun kierroista tulee ku heittelee laidasta toiseen, nyt on 25-32 päivää. Mitenhän mahtaa onnistua raskautuminen sitten joskus :'( ?
Taidanpa kurkata miltä tuo meidän kerho näyttää :p
 

Yhteistyössä