Vauvakuume mutta ei vielä vol3

Kaikki tähän mennessä jäsenyyttä hakeneet on nyt lisätty, joten tervetuloa vaan mukaan. :)

Anteeks vielä että kesti. Meinaan olin päivän asioilla ja vasta tulin kotiin, en päässy välillä lisäilee teitä. :)
 
Heipsan! Uskaltauduin nyt sitten rekisteröitymään tänne :) Täällä on kuumetta pidelly enemmän ja vähemmän vuoden sisällä. Mieskin on alkanut pikkuhiljaa lämpeämään ajatukselle omasta pienestä. Riippuu nyt oikeastaan täysin miehen ajatuksista, että voidaanko yrittää pientä :)
 
Mulla on niin mieli maassa tämän vauvajutun takia :'( Tuntuu että mies on toisena päivänä toista mieltä ja toisena päivänä toista. Välillä antaa ymmärtää että vauva ois tervetullut lähes heti, sitten taas tulee semmonen fiilis että ei sitten moneen vuoteen vauvaa! Katotaan vaan niin ei meillä mitään yritystä aloiteta kesällä, mies ei kuitenkaan halua. Itellä vauva pyörii mielessä joka hetki. Tällä hetkellä tuntuu 100% varmalta etten tuu ikinä enää vauvaa saamaan. :'(
 
netta08 :hug: meillä on ollut vähän samanlaista. tai siis ei nyt ole kyllä ollut sen jälkeen kun keskustelimme asiasta ja mies pyysi että ehkäistään vielä 3 kk. mut ennen sitä oli kyllä sellaista jahkaamista... ja en mä vieläkään ilosta hihku, että 3 kk:n päästä meillä alkaa yritys. jotenki tuntuu, että ei se ala sillonkaa.
mut niin kauan ku toivoa on edes vähän niin yritän pitää lipun korkealla ja mielen avoimena. siitä huolimatta välillä tuntuu toivottomalta, varsinkin kun itsellä kuume on taivaissa ja toinen ei sitä edes huomaa :ashamed:
 
Hmm, jatketaanko me jutustelua nyt vielä tällä puolella vai siirrytäänkö ihan kokonaan tuonne kerho-puolelle?

Miehen vauvakuumeesta vielä. Viikonloppuna mun mies intoutui katsomaan jotain paikallistv:n ohjelmaa, jossa käytiin lastentarvikeliikkeissä ja vertailtiin vaunuja! :D Se oli ihan innoissaan ja sanoi, että meille hankitaan sitten kolmipyöräiset vaunut, että hän voi käydä niiden kanssa helposti lenkillä tai rullaluistelemassa. :LOL: Joo, saas nyt nähdä...

Aloitin sitten jo allergialääkkeet, kun ensimmäinen siitepölyvaroituskin annettiin. Tuntuu kyllä ihan hölmöltä, ei ole koskaan aiemmin tarvinnut näin aikaisin alkaa syödä! :kieh: Ei taida se kunnon talvi tulla tänne lounais-Suomeen ollenkaan. |O :( Ihan tyhmää.
 
pantalaimon mietin ihan samaa :LOL: että kummallakos puolella me oikein keskustellaan :whistle: jotenki sitä vaan automaattisesti tulee tänne kirjoittelemaan :ashamed: ehkä helpottaa sekin kun tää ketju on täällä? jos me puhutaan sit kerhon puolella vaan salaisia asioita? :D
minäkin olen jo luovuttanut tuon talven suhteen. toivottavasti ei olisi (vielä) ainakaan pysyvä ilmiö tälläinen talvi! :whistle:
 
Netta: Ei mitään! =) Voidaanhan me molempiin kirjoitella, tosin siinä saatta mennä kyllä jutut ja ihmiset vähän sekaisin. :D Harmi, että miehesi on tuollainen tuuliviiri. :| Kyllä mä uskon, että mitä lähemmäs kesä tulee, sitä varmemmaksi miehesikin tulee ja nimenomaan varmemmaksi siitä, että vauva saa tulla. :hug: Noista sun kierroista, että kyllä 25-32 on ihan normaalia vaihtelua! Älä huoli! :) Vasta kun kierrot heittelee tosi paljon tai on tosi pitkiä (kuten allekirjoittaneella :kieh: ) on syytä huolestua.
 
Täälläkin yksi, pikkukolmonen olisi haaveissa, varsinkin minulla. Lapset ennen 04/04 ja 18/06 eli pienin on vasta 1v 5kk. Tämä ei kuitenkaan ole syy jättää kolmonen tekemättä vaikka heti, vaan kyseessä on ennemminkin talous, eli minimirahalla en enää kituuta, jotakin on saatava ennen sitä, vaikka sitten työkkärin harjoittelua, että sais hieman isompaa ap-rahaa. :) Niin ja itse täytän pian 21 ja mies on 22. Haaveilen isosta perheestä, mutta lapset pienellä ikäerolla, että sitten aikanaan voin nauttia heidän kanssaan myös heidän aikuisiästään. :)
 
SokeriLilja

Tervetuloo...Laitoin listaan et 04 ja 06 syntyneet lapset.
Lista on ekalla sivulla ja minä sitä päivittelen...


Kerho vai tämä...???

Ovat taas muuttanu tätä keskuteluosiota...Kumma ku tämä pino on niin ku ennen ja muut on näyttäny muuttuneen...

Mä mietin kans sitä et miten tää kahteen paikkaan kirjottaminen onnistuu...
Ettei sitten täällä lipsauta mitään semmosta mikä on tarkotettu vaan kerhopuolella puhuttavaks... :eek: '
Sekavaa...

Talvesta

Tää talvi on ollu kyllä aika outo.Ekaks sato vettä pitkän aikaa ja lumet suli vähän väliä pois. Mut nyt tuota lunta on täällä jotain 50cm...
Mut pakkaset on jäänny vähemmälle.Syksyllä oli vaan pari päivää lähemmäs -30^C...


ON:Oli eilen yövuoro ja nyt sitten heräsin kahen aikohin.
Ennen 12:sta meinas väsyttää mut sitten se meni ohi. Pidin yhestä potilashuoneesta yörapsan ja ei tuntunu yhtään et olis yön valvonu :D
Oli rauhallinen yö.Oi aika kivaa...
 
Tervetuloa SokeriLilja :wave:

Täällä odotellaan jo viikonloppua - tuntuu ettei jaksa enää yhtään! Ei muuten edes kirjottaa :LOL: ajatukset katkes ihan kokonaa. Taidan lähteä kävelemään töistä kotiin ja saamaan vähän happea - jos se sitten taas siitä..palailen oikeasti sitten kuulumisten kanssa :LOL:
 
:wave: Moikka vaan taas! Olipa taas lukemista.. Harjoittelu alko ja tuntuu ettei aika riitä mihinkään muuhun!

Mulle saa kanssa lähettää sen salasanan sinne kerhoon. Jospa sitä siellä uskaltaisi vähän yksityiskohtasemmin keskustella..

Tervetuloa vain kaikki uudet minunkin puolesta! :)
 
:wave: Moikka vaan taas! Olipa taas lukemista.. Harjoittelu alko ja tuntuu ettei aika riitä mihinkään muuhun!

Mulle saa kanssa lähettää sen salasanan sinne kerhoon. Jospa sitä siellä uskaltaisi vähän yksityiskohtaisemmin keskustella..

Tervetuloa vain kaikki uudet minunkin puolesta! :)
 
Kirjoittelin tähän ketjuun tuolla loppusyksystä, mutta sen jälkeen olen vain seuraillut taustalta. Nyt on vauvakuume tullut entistäkin vahvempana takaisin, niin ajattelin aktivoitua kirjoittamaan.

Oltiin tammikuu reissussa, joten silloin en käynyt teidän juttuja lukemassa, mutta muuten kyllä olen seuraillut. Meillä tilanne on nyt se, että pillerit loppuu tuossa heinäkuussa, enkä enää uutta reseptiä ajatellut hakea. Milloin vaan tämän jälkeen on toinen lapsi tervetullut. Enää siis puolisen vuotta, niin saa ruveta jännäilemään. Se menee kyllä vauhdilla. Oon vielä menossa toukokuun alussa täyspäiväisesti töihin aina tuonne syyskuulle asti, niin aika varmasti kuuluu nopsaa uusien haasteiden parissa.

Kävin tossa vähän aikaa sitten katsomassa ystävän viikon vanhaa vauvaa ja tuntu, ettei edes osannut oikein pidellä enää semmosta vastasyntynyttä pötkylää. Meidän esikoinen on syntynyt 06/06, eli se on jo sellanen kunnon pikkutyttö.

Pitääpä mennä tuota mainittua riiviötä nukuttamaan, kun mies lähtee pelaamaan potkupalloa.

Hauskaa viikonjatkoa kaikille!






 
:D On muuten jännä miten kauan sitä voi itseltään olla myöntämättä että vauvakuume on iskenyt...varmaan puoli vuotta sitä itseltäni kielsin, tuumasin vain kun tuttavapiiriin tuli vauvoja että tällalaillahan haikeanahan kaikki on vastasyntyneitä katsellessaan...sitten sitä alkoi itse miettimään enemmän ja pri viikkoa sitten myönsin niin itselleni kuin miehellekkin että vauvakuumehan se on hiipinyt. Vaikka vannoin neitiä odottaessani etten yhtään enää tee, oli meinaan pinna pikkusen kireellä kun laskettu aika oli mennyt jo yli puoli kk sitten ja neiti vieläkin vaan mahassa... :D Nyt on ajatukset toiset, niin miehellä kuin minullakin, odotusaika vaan hirvittää, mutta voihan sen 9kk kärvistellä niin hyvän asian puolesta, eiks juu? :whistle: :D

Meillä ei lunta enää juuri olekkaan, pakkasia lupas loppuviikolle mutta eiköhän sitten kevät jo ala, tällanen pohjoisen tyttö kun ei viihdy näissä etelän loskatalvissa, saisi olla etelässä lämpöiset ilmat vaikka vuoden ympäri minun puolestani. :)
 
Ei voi ainakaan nokkeluudesta syyttää, eli sittenhän sen tietysti löysin... aika vaikeeta, kun oli kumminkin tuolla ekalla sivulla :ashamed:

Eli:

26-vuotias toisesta haaveileva opiskelija ja 06/06 syntyneen tytön kotiäiti. Yritys alkaa näillä näkymin loppukesästä 2008.

Kiitos Paapu, jos lisäät minutkin tuonne listaan. Naurattaa, kun en oo kirjottanut tänne mitään pariin kuukauteen ja nyt rykäsin yhessä illassa kolme viestiä.

O.
 
No niin, nyt minäkin siis hetkeksi koneelle ehdin. Eli siis joku kerho perustettu? Mäkin haluan mukaan?!! Laala, voitko laittaa mullekin salasanan? :D

Varmaan selväks jo tulikin että on ollu niin hurjan kiirettä ettei ole edes koneelle ehtinyt. Lääkärinluennot vetää aika hyvin mehut pienestä ihmisestä, vaikka mielenkiintosia onkin. Toisaalta vähän odottelen kauhulla vauvakuumeen laantumista kun lääkärinluentojen aiheet on riskiraskaus/-synnytysjuttuja, mutta täällä vielä mukana, eli ei ole vaikuttanu :LOL:

Täällä oli jo niin monesta asiasta keskusteluakin että taidan nyt taas tästä vaan hypätä mukaan... Mutta uusille tervetuloa!

Oma napa tarinaa voin kertoa taas sen verran että saatiin nyt tietää että huhtikuussa koittaa muutto tästä meidän opiskelija boxista omakotitaloon :eek: Ihan kahdestaan...gulp! En oo koskaan asunu omakotitalossa... :D Toisaalta oon innoissani, toisaalta jänskättää...
 

Yhteistyössä