Vauvakuume mutta ei vielä vol3

Hih! Olipas huvittavaa kuinka malttamattomia ihmisiä täällä on! :)
Kiva kun joku viittiny seurata mun juttuja. :D

Juu,eli poika sitten tupsahti maailmaan. Kun synnytys vihdoin käynnistyi niin kesti vain 3h5min ja ponnistusvaihe 1min. Ei repeämiä tms. Eilen jo kotiuduttiin,mutta on ollu kivasti kotihommia niin en oo ehtiny koneelle kunnolla.
Huomenna ajateltiin ulkoilla koko perhe pieni lenkki,pääsee isommat pojatkin ulos.
Profiilissa on kuva pojasta!

Mamitre ja poju 2vrk
 
Voi mamitre onnea vielä kovasti pienestä pojasta! :flower:
Ihana kuva pikkusesta,paljon hiuksiakin...
Jos viittit ja haluat niin tuu kertoo meille synnytyskertomusta tonne kerhopuolelle!??
Laitan kumminki sullekki salasanan jos haluat käyä kuulumisia muutenki kertomassa :)

"Meijän pinon" eka nyytti on syntyny!
 
Heip.
Mahtuuko vielä joukkoonne? Haaveissa on pieni nyytti, vauvakuume pahimmillaan ja esikoinen toiveissa. :)

Yritys olisi tarkoitus aloittaa tämän vuoden loppupuolella. Minä ja mieheni olemme vuosimallia -85, Etelä-Suomesta.
 
Minäkin tulin pitkästä aikaa tänne kurkkimaan, ajattelin josko vauvauutisia olisi jo mamitrelta. Ja olihan täällä :)
Paljon onnea pienestä pojasta mamitre! Oikein söpö pakkaus :)

Suuret pahoitteluni Meritähti :hug: Hirveästi voimia jatkoon!!!

Ihana kuulla nuhnus että kaikki on teidän pienokaisella hyvin!

Täällä flunssan kourissa kirjoittelen, pakko vaan surffailla netissä vaikka silmät sattuu kun tätä näyttöä tihrustaa :D
Muuten kaikki hyvin, rakenneultraan pääsyä odottelen. Se olisi maaliskuun puolessa välissä. Jospa vauvan sukupuolesta saisi vähän vihiä :)
Vauvan liikkeitäkin olen jo jokusen päivän tuntenut :heart:

Hirmuisesti plussatuulia kaikille sitä tarvitseville :whistle:

Lilli ja Tiitti 16+3
 
Voih, mamitre mikä ihana pikkupoju :heart: :heart: :heart: Onnea vielä kerran sulle ja koko perheelle =)

sHv ja hippu 28+2

Ps. Minäkin voisin pyytää salasanan tuonne kerhon puolelle, jos kävisin siellä sitten välillä kurkkimassa ja jakamassa kuulumisia?
 
Minä saavuin kotiin kahden viikon reissaamisen jälkeen. Mukavasti pääsi irti arjesta.. Nyt on taas iho vanhentunut auringosta ja vyötärö leventenyt syöpöttelystä, mutta fiilis on hyvä! B)

Meritähti: :hug:
 
Meritähti pahoittelut ja voimia teidän perheelle.

Mamitre paljon onnea poitsun johdosta.

minäkin voisin haluta salasanan kerhopuolelle, kun en oikein ole löytänyt paikkaani odottavien puolelta, niin voisin siellä kirjoitella? :)

Nuhnus ja Tirppa 25+2
 
Heisan!
Mihin kaikki on oikein kadonneet? en ole ennättänyt pysyä perässä tässä palstajutussa kun olen ollut vähän taustalla. Huomasin että minun tietoja ei ole enää listassa.. onko minut poistettu kokonaan?? tässä on ennättänyt tapahtua vaikka mitä muutaman kuukauden aikana, että pää on aivan pyörällä....ensin allergia, uhkaa työpaikan vaihto, lääkärireissuja, testejä ja kohta on kaikki tutkimukset käyty =) nimittäin lehmä-allergia vaihtui koivuun ja enää ei tarvitse murehtia työpaikanvaihtoa. nyt on sitten kauhea vauvakuume ja mies on myös vauvakuumeen partaalla :) tarkoitus olis yrittää sen jälkeen kun ensimmäiset luomu menkat on tulleet kun menin riidan jälkeen aloittamaan pillerit :headwall: ja nyt sain tietää et mies olis halunnu jo joulun jälkeen tehdä sen vauvan ja kyllä ketutti ne pillereiden aloittaminen :hug: :headwall: huhtikuussa alkaa yritys :D
 
sininennalle: Ymmärsinkö oikein, että haluatte lapsen mahdollisimman nopeasti? Jos, niin miksi odotatte kuukautisia? Eihän niitä nykyään (vuosikausiin) ole tarvinnut pillereiden takia odotella. Toisinaan jopa päin vastoin. Itselläni olisi ollut parhaat mahdollisuudet raskautua juuri ekasta kierrosta, koska hormoonit ovat vähän sekaisin ja pillereillä olisi ollut vain suotuisia vaikutuksia raskautumiseen. Nyt on jo liian myöhäistä, kun kierto heittä härän pyllyä. :/
 
Hei.Mahtuuko vielä mukaan? Minulla on kaksi ihanaa tyttöä,tytöt ovat syntyneet 06/04 ja 04/07.
Vauvakuumetta on hiukan ilmassa,mutta ei olla tällä hetkellä yrittämässä vauvaa.
Haaveena siis vasta kolmonen.
 
En ole käynyt täällä vähään aikaan pyörimässä enkä lukemassa mitään, joten olen vähän ulapalla.

Nyt on käynyt minulle niinkin huono "tuuri", että pitkäaikaisen mahakivun takia menin lääkäriin gynekologiseen tarkastukseen ja sieltä löytyi endometrioosi.
Sain lääkkeeksi 4 kuukauden pillerisatsin ilman taukoja, pitää katsoa josko auttaisi.
Paras mahdollinen "lääkehän" olisi raskaus, mutta en viitsi tuota miestäni pakottaakkaan.
Hän on edelleenkin sitä mieltä että ei vielä, vaikka on mahdollista ettemme myöhemmin niitä lapsia saa.

Että tälläistä tänne tällä kertaa.

On minulla hyviäkin uutisia: Otetaan syksyllä hauva-vauva :) sellainen kuin lagotto romagnolo ja nimeksi tulee LUna <3

Oli pakko purkautua, anteeksi.

Ja Onnea kaikille plussanneille!!
 
Hei!

Minäkin ilmoittaudun vauvakuumeilijoiden joukkoon. :wave: Vaikka yritystä ei vielä olla aloittamassa (ehkä vasta parin vuoden päästä) kuume alkaa olla kova. Ajoitus vaan ei vielä tosiaan ole mikään maailman parhain. :p

Elikkäs minä olen 23-v. ja mies 24-v. Yhdessä ollaan oltu 2 ja puol vuotta. Ei asuta vielä virallisesti yhdessä, mutta miehen luona vietän kaikki yöni.

Täällä palstalla olen taustaillut jo jonkin aikaa, mutta nyt uskaltauduin sitten kirjottelemaankin. =)
 
Heips!

Vielako mahtuu mukaan?? En tieda onko tama nyt ihan viisasta alkaa taalla pyorimaan, mutta kun ei talle kuumeelle oikein muutakaan osoitetta ole.. Kaksi jo ennestaan (4 ja 1,5v) ja kolmas kuumeilee minulla. Miehelle olen varovasti vinkannut olostani, mutta toisaalta en sillekaan kauheasti viitsi toitottaa, ettei se innostu ;) Nyt kun viimein se vuosi sitten odottamani aika on tassa, etta lapset ovat sen verran isompia, etta voi hetkeksi jattaa isukille tai hoitajalle, niin nyt sitten kuume iski. Kylla tama naisen kroppa on omituinen..

Onko muita samanlaisia kuumeilijoita, et ei oikein tieda mita pitaisi tehda? Kierukan laitatin viime syksyna, mutta saahan sen pois...
 
Hei kaikille vauvahaaveilijoille!

Mietin, olisiko yksi haaveilija vielä joukkoon mahtunut... Huomasin kyllä, että paljon teistä on siirtynyt kerhon(?) puolelle... Itselläni vauvakuumetta esiintynyt harvakseltaan jo parisen vuotta, nyt sitten niin pitkällä, että keväällä -09 olisi tarkoitus ryhtyä tositoimiin. Koska vertaistukea ja ystävíä kaivataan aina, ajattelin rohkaista mieleni ja kirjoittaa ensimmäistä kertaa elämässäni tällaiselle palstallekin. Tällä hetkellä vauvahaaveet meillä enemmän kyllä minun kuin miekkosen mielessä, on kuitenkin sitoutunut ensi kevään talkoisiin :) Uskon tosiaan, että naisilla joku biologinen kello, ei nämä tuntemukset enää järjellä selitettävissä...

Kuitenkin odotan innolla kanssahaaveilijoiden tuntemuksia ja toisaalta kannustusta niiltä, jotka ovat jo askeleen lähempänä unelmaansa :heart:

Nyt lukemaan tämä pinotus alusta loppuun utuisia vauvahaaveita!
 

Yhteistyössä