vauvakuume mutta ei vielä

perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:
Pakko kysyä perhoinen että onko sulla netissä kuvia ku tuo nimimerkki on tuttu? :)

Voi jestas mä oon tyhmä. Käytiin miehen kans saunassa äskön ja mä ärsytin sitä laulamalla aikuista naista...Ja ku en osaa ku kerto säkeen... :LOL:
Täällä olis tänään paula koivuniemi esiintymässä mut ei oo rahaa lähtee. Tosin en olis kyllä varmaan sen takia menny sinne mut ois voinu mennä muuten vaan fiilistelemään ja juomaan kaljaa :D

Hauskaa viikonloppua kaikille!
kyllähän multa irc galleriasta löytyy kuvat :D

 
pippa
Kun joukossamme on hoitureita, niin kysynpä? Miten onnistuu opintojen venkslaaminen korkea-amiksessa omiin aikatauluihin passeleiksi? Vai onko edes mahdollista..? Mietin sitä tulevaa vauvelia ja sen vaikutusta opintoihin. Lykkääntyyhän valmistuminen tietysti, mutta käytäntöä mietiskelen.
Alottanet siis sh-opinnot amk:ssa, eli opisk. aikahan on 3,5v. Voit olla ei läsnäolevana opiskelijana 2v. ja sen lisäksi voit olla läsnäolevana opiskelijana 1v. tuon normaalin opiskeluajan päälle vielä. Itse opiskelin raskausaikana ja kaikki meni oikein ihanasti. Opettajat olivat oikein joustavia ja kiinnostuneita masuasukista, eli hyvin sai vapaata neuvolaan ja pahoinvointeihin =)ihanaa oli myös kun välillä aamut vapaina, jotka mahdollisti piiiitkät unet ja muutenkin kun paljolti pystyi itse suunnittelemaan tekemisiänsä voinnin mukaan. Ainut miinus tietty on pitkät tunnit istuen ison mahan kanssa ja jos joutui sairaslomalle niin tekemättömät tehtävät jäi roikkumaan toisin kuin työssä ollessa olisi saanut ihan hyvällä omatunnolla olla kotona :/ ja toisinaan hivenen alkoi pännimään kun tuntui, että oli kaikkien kiinnostuksen keskipisteenä ja tunsi kymmenet silmäparit masussa koulun käytävillä ja näitä masun taputtajiahan löytyi :whistle: Itse valmistuin juuri ennen tytön syntymää eli kokemusta ei ole opiskeluista sen jälkeen. Moni luokkalaisista oli kyllä äiti ja hyvinhän nämä äiti-ihmiset opiskelut hoisivat, sanoivat, että ajankäyttö ja työskentely on paljon tehokkaampaa kun kaikki täytyy suunnitella tarkoin, jotta niin kotona kuin koulusssa sujuu... Eli siis rohkeasti vaan kohti vanhemmuutta opiskeluista huolimatta, varmasti kaikki sujuu hyvin :heart:
 
perhoinen84
Täällä kanssa löytyy mitä kummallisimpia selityksiä.
-Ei mahduta asuntoon,joudutaan muuttamaan ( joo,ei tietenkään mahduta 4h 89neliöö,pitää olla omakotitalo :LOL: )
-Minä en kuulemma osaa hoitaa raha-asioita(juu pikkasen se on vaikeeta ottaa täys vastuu noista rahantulo asioista kun joutuu olemaan kotona lasten kanssa että ukko saa tehdä duunia)
Välillä sitten mies tuppaa puhumaan ittensä ihan ristiin,mutta tänään koin ekan kerran sellaisen pienen toivon kipinän miehessä kun juteltiin taas vauvasta. Taitaa alkaa mies lämpenee nyt ajatukselle jospa meille jossain vaiheessa suotais se 3ihana pienoinen.Välillä kyllä tulee itelleen olo että ei enään yhtään lasta.VIimeks tänään autossa kun poika 3v ja tyttö11kk kilju yhteen ääneen koko automatkan oli heidän mielestään hauskaa.Tuntu että kuulo meni ;)
Mä vieläkin odotan menkkoja. Kohta ne alkaa olee 1kk myöhässä.Tai no ens viikolla,mutta lähellä on se jo.Maanantaina oon menossa sinne lääkäriin.Vieläkin näyttää raskaustestit negaa.
No mutta onhan tässä edessä vielä ihania kylmiä,pimeitä syysiltoja jolloin voi "lapsen tekohommia puuhailla" ;)
 
Oon kovasti intoutunut ajatuksesta,et opiskelisin toisen amk-tutkinnon ja nimenomaan olen vahvasti sitä mieltä että hoitoala on oikeasti se minun juttuni. NO HEI, olen lukenut tradenomin tutkinnon, ja valmistumisen jälkeen herännyt karuun todellisuteen ettei sillä koulutuksella tee pätkän vertaa, joten voitte arvata että jokin "oikeaan"ammattiin johtava tutkinto on alkanut kiinnostaa kovasti! On tietysti hyvä, että on jo tutkinto taskussa niin sanotusti, sitä varmasti arvostetaan työelämässä. Mutta olemassa olevan tutkinnon sisällöllä ei ole mitään merkitystä, ei se ole vielä tähän mennessä meikäläiselle uraputkea avannut. Kun sain paperit käteen, alkoi raaka peli työnhaussa. Oon niin pettynyt, kun tuli höyrähdettyä kiiltokuvamaisiin mainoslauseisiin silloin lukion jälkeen. En tiennyt silloinkaan mikä kiinnostaa ja tuli sitten valittua tradenomi...
AMK johon nyt keväällä nuorten haussa hain, ei vaan taida olla samaa mieltä alalle sopivuudesta kanssani, kun ei hyväksynyt minua hakukokeiden perusteella heti kättelyssä sisään kouluun :kieh: , Plääh! Keikun ilmeisestikin varasijoilla, tai jotain sellaista. Nooh, odotellaan, josko paikka aukeisikin, tai sitten täytyy koittaa hakea syksyllä uudestaan :/ . Oon kyllä justiin myös saanut vakkarityön, et sen puoleen on tilanne ihan ok. Mutta tosiaan on tuo hoitoala alkanut todella paljon kiinnostamaan, jos vaan koulupaikka aukeisi hoitoalalle, niin aika vakavasti kyllä miettisin siirtymistä jälleen opiskelemaan..
Ja pikkuhiljaa alan tässä pääsemään asiaankin: tuota poissaolopuolta olenkin kovasti tässä miettinyt, että jos opinnot aloittaa saikkupuolella ja jossain kohtaa sattuisi tuo raskautuminen tapahtumaan, niin onko todella niin, että poissaoloaika on AMKssa niinkin pitkään mahdollinen kuin 2vuotta? Se kuulostaisi hyvältä, siinähän voisi periaatteessa (jos luoja vaan suo)saattaa maailmaan ehkä kaksikin v aavia :) .
No juu, mut eipähän oo ainakaan vielä meikäläisellä edes sitä opiskelupaikkaa, eikä liioin varmuutta mistään raskautumisestakaan... :headwall:
 
Mammukka81
Sh-opiskeluista oli puhetta...luokkatoveri jäi äippälomalle kun meillä oli opintoja takana ehkä 2 vuotta eikä ollut vielä palannut takaisin meidän muiden valmistuessa, joten toi max. kahden vuoden poissaolo tuntuis loogiselta. Voihan olla että systeemit on jo muuttuneet...

Asiasta taas viidenteen...mulla on varmaan joku jakautunut persoonallisuus näiden vauva-asioiden suhteen :LOL: . Nyt on taas pinnalla tää Elli Epävarma, joka miettii kaikkia järkijuttuja ja sitä, kuinka hyvä meillä on näin kolmisteen. Tällä hetkellä parisuhdekin voi todella hyvin =) ja kaikki on ihan loistavasti. Tytyn pikkuvauva-ajat alkaa olla takana ja elämä on aika helppoa kaikinpuolin. Sit taas välillä jostain kulman takaa tulee Viivi Vauvakuumeinen, kolkkaa ja vaimentaa Ellin ja sit se on taas menoa tuolla jossain unelmien pilvilinnoissa...
 
Tiistaina otin sit viimeisen pillerin. Nyt odotellaan koska vuodot alkaa. Harmiksi kyllä ollaan tämä ensimmäinen oviksen aika eripaikoissa. Eli tässä kierrossa ei vielä jännäillä. Itselle tuli jotenkin jännä olo eilen kun tiesi että ensi viikolla ei aloteta uutta laattaa. Rupesi mahassa kiertään. Olenkoos sittenkään valmis kolmanteen.
Vauvakuume on kyllä kova. Mutta nuoremman synnytys oli rankka kokemus.
Siittä jäi pelko.
Mutta nyt laittaan tavaroita valmiiks pikkuhiljaa. Olen sitten netti pimennossa kolmisen viikko. Lauantaina olisi lähtö.
 
Mammukka81m, kiva kuulla että muillakin ajatukset vaihtelee vauvanteon suhteen. Välillä tuntuu kun seuraisi ulkopuolelta tennis ottelua; joo vauva, boing-> ei vauva, doing->ehdottomasti vauva, pong... Hulluksihan tässä itsensä tuntee, kun normaalisti päätöksenteko kaikissa asioissa on mulle aika helppoa ja nyt mä pähkin täällä kun joku heikkomielinen, ärsyttävää!

Teillä ilmeisesti on jo yksi lapsi? Se varmaan muuttaa päätöksentekoon vaikuttavia asioita, niin voihan olla että tieto lisää tuskaa?

Itsellä kun ei lapsia ole entuudestaan, niin niinä juu vauva- päivinä kuvittelen että kaikki sujuu helposti, vauva keikkuu mukana kaikissa riennoissa, nukkuu pitkät yöt ja jokeltelee iloisesti hereillä ollessaan. Todella realistista siis..

Ei vauva-päivinä näen silmissäni itseni tukka takussa naama punaisena, virttynyt ja likainen froteeaamutakki päällä itkemässä väsymystä kitarisat heiluen huutavan vauvan äärellä kun mieheni seisoo vieressä ja tuijottaa meitä kauhuissaan ja miettii että ketä helvetti toi pirttihirmu on ja miksei se tee mitään tolle huutavalle toukalle??

Kun nämä fiiikset vaihtelevat päivästä toiseen, niin alan olemaan aika finaalissa. Melkein toivon että tämä vauvakuume loppuu, tai että mieheni tekisi päätöksen asiasta meidän kummankin puolesta, juu vauva tai ei vauva. Kaikki käy, kunhan tämä jojottelu loppuu!
 
Menemisistä ja matkusteluista:
Minusta tuntuu, että lapsen kanssa meidän tulisi kuljettua paljon enemmän kuin kahdestaan. On kova hinku päästä näyttämään pienelle (jota ei siis ole edes masussa vielä...huoh) kaikkea uutta ja ihmeellistä. Itsekin olen pienenä ollut liikkeessä jatkuvasti. Ja tietysti mitä enemmän ikää pienelle tulee, sitä enemmän ovia on avoinna.
En usko, että meidän kohdalla pienokainen jotenkin veisi meidän yhteistä aikaamme, olemme niin laumasieluja molemmat, ettemme osaa muutenkaan olla liikaa kahdestaan vaan kaipaamme perhettä (nyt sisaruksiamme, vanhempiamme, serkkujamme jne.) ympärillemme. Meillä on niin läheinen suku, että vauvalla tulee muutenkin olemaan paaaljon väkeä ympärillään aikas usein.

Muutos tulee olemaan valtava, tottakai, mutta jotenkin minusta tuntuu, että se tulee ennemminkin lähentämään meitä entisestään, kuin loitontamaan meitä.
Ikinähän ei tiedä mitä edessä on, aika toivottavasti näyttää, mutta näillä ennakko-odotuksilla meillä mennään.

Jo vuosia minun on tehnyt vauvaa ja miehenkin varmaan olisi saanut mukaan puhuttua jo aikaisemmin, mutta olemme jaksaneet odotella. Nyt elokuussa tulee täyteen 3 vuotta yhteistä eloa ja minun opiskelut on lopputyötä vaille valmiit niin tuntuu että aika alkaa olla kypsä.
Ehkä luottamusta lisää se, että on saanut seurata serkkujen lasten hoitoa ja hyvin on kaikilla kaikki sujunut ja vauvat kulkeneet menoissa mukana. (Ja ovathan ne niin pirun suloisia...) :headwall:
No juu, kai tästä loppujen lopuksi on järki aika kaukana ja tunteet vain painaa päälle.

Ennen minua ei juuri hermostuttanut, mutta nyt kun päätimme alkaa seuraavata kierrosta (elokuussa) yrittämään, jännitänkin ihan kamalasti.
Koko ajan olen pohtimassa josko sittenkin pitäisi odottaa vielä hetki ja huomaan itse olevani se joka keksii mitä kummallisempia tekosyitä, kun taas mieheni on vakuuttunut siitä, että nyt on oikea aika.
Mies on muuten jo ihan hurahtunut, sain sitä kaksi vuotta pehmittää ja nyt se höpsö meni ja tilasi netistä pinnasängyn vaikka ei olla edes jätetty ehkäisyä vielä...

Kuinka pitkälle teillä on vauvakuume mennyt, onko tullut tehtyä ostoksia?
Entä onko nimet jo valittu ennen raskautta?


Meillä nimet valmiina, mutta saa nähdä pysyykö ne vai tuleeko jotain ihan muuta.
 
löysin kaapin kätköistä amk:n opinto-oppaan vuodelta 2006-2007 eli tästä tuleepi ajankohtaista tietoa liittyen poissaoloaikaan opintojenaikana...

Opinnot on suoritettava viimeistään yhtä vuotta niiden laajuutta pidemmässä ajassa, jollei amk erityisestä syystä myönnä opiskelijalle tästä poikkeusta (luulen vahvasti, että raskaus+äippäloma on erittäin hyvä syy poiketa säännöstä).Opiskelija voi myös tekemänsä poissaoloilmoituksen perusteella olla poissa yhteensä kahden lukuvuoden ajan. Tätä aikaa ei lasketa opintojen enimmäisaikaan.

eli siis kaiken kaikkiaan opiskeluita voi lykätä luvalla 3v. ajan =) eli lapsosia vaan yrittämään :heart:

:LOL: mammukka81 ja sigurg voi, että sain hyvät naurut noille elli+viivi ja tennisjutuille :LOL: ja tosiaan tiedoksi, että kun ne vaaleanpunaiset pilvet väistyvät taka-alalle niin kyllä sitä itsekin miettii, että miten pärjäisi 4-henkisenä perheenä jo ihan käytännön asioiden vuoksi...


mammukka81 etkös sä ole nyt syksyllä alottelemassa osa-aikasena? Itse meen reilun kk:den päästä 1 1/2kk:ksi duuniin, et mies-kulta saa leikkiä koti-isää, pitää vanhempainlomasta viim. vkot + saa bonus isävapaat vielä. Vähän pelottaa miten sitä kestää olla erossa pienestä, mites omat fiiliksesi?Mul lisäksi suunnitteilla ens keväänä 50% sh:n-sijaisuus yökkönä hus:ssa... Niin ja hui, osaakohan sitä enää mitään oman erikoisalan hommia kun nyt oon vaan keikkaillu kirralla ja sisätaudeilla hus:n ihmeellisessä maailmassa ja ens kuussa pitäis tosiaan mennä leikkimään anestesiahoitajaa
:whistle:

tikkunekku
, kyllä sieltä varasijoilta voipi vielä päästä. Oletko kysynyt monentena olet?Peukutan joka tapauksessa sun puolesta =)
 
Jos meitä vauvalla paiskattaisiin, niin meistä tulisi varmasti koko kulmakunnan kauhu kyläluuta. Juostaisiin kaikilla kahvia juomassa vauva kainalossa ja kun kahvi- ja seurustelukaivo kuivuisi yhdessä paikassa niin koppa autoon ja kaasulla seuraavaan paikkaan, vrooommmm!! Pelkään kamalasti muumioitumista neljän seinän sisälle...

Sinänsä outoa, koska nyt me nautitaan ihan älyttömästi kun saadaan olla kahdestaan kotona, sitä kun sattuu kovin harvoin.. Ollaan molemmat työn takia paljon matkoilla, joten saman katon ja peiton alle osutaan valitettavan harvoin. Jos vauva tulisi, niin miksei siitä ihanasta omasta kodista voisi nauttia kuten nyt? Ei ymmärrä omia aivoituksia...

Tuntuu kovin vieraalta monien äitien jutut vauva-arjesta, ollaan vaan kotona, imetetään ja pyykätään. Pyhä jysäys, hulluksi tulisin!

Mieheni ilmoitti eilen että hän kokee jatkuvan vauva-aiheisen jutusteluni kovin painostavana ja ahdistavana, enkä sillä tulisi saavuttamaan haluamaani lopputulosta. No hiljaako olla pitäisi?? En taida olla siitä hiljaisesta ja nöyrästä puusta veistetty, joka istuu hiljaa odottamassa että ehkä joskus mahdollisesti kenties saa sitä minkä haluaa.

Sitäpaitsi kenen kanssa sitten jaan nämä päänsärkyä aiheuttavat pähkäilyni?? Ymmärrän kyllä miestäni oikein hyvin ja täytyy yrittää kunnioittaa häntä tässäkin asiassa. Liika on liikaa, en itsekkään jaksaisi kuunnella jos joku urputtaa samasta asiasta koko ajan.

Tänne nyt sitten puran näitä pärinöitä...
 
Mammukka81
Haaveilijat:

Aavikkokahlaaja
BlueAngel
Deluxxe
Dive
Futuremami
Färbö
hilja
Janis
Katbe
Kitty1979
koiramamma
Laala
lemmuAmmu
Lilli
Meritähti
Mincki77
M-J
Muusa78
Mökönen
Näätänen
Pantteri76
Perhoinen84
Pilvilinna
Ripsuh
Sigurd
sisarHENTOvalkoinen
Sonja R
Vaahteramäen Iita
Venus
viivi
Äitsykkä

Tositoimissa:

Mammukka81
Miranda-81
Nuhnus
pippa
Tikkunekku
Äiti84ja2p

Plussanneet:

Mamitre
 
Mammukka81
Kelpaako lista? Erittäin todennäköisesti se on virheitä täynnä, mutta ilmoitelkaa niin korjataan....osasta ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään, mutten vielä viitsinyt ketään deletoida meidän loisteliaasta ketjusta :D . Uskalsin laittaa itsenikin tuohon yrittäjien pinoon, vaikka ne menkat antaa odottaa itseään varmaan vielä piiiiiitkään. Kaikkihan on sodassa ja varsinkin rakkaudessa mahdollista ja pitäähän elämässä jännitystä olla :whistle: .
 
Kiitos paljon kaikille vastauksista opiskeluun liittyen. Oikeastaan halusin vain vahvistuksen sille, että opiskelu+raskaus/vauva voi toimia.

Voi sentään. Raha-asioista huolehtimisen olen jo jättänyt, joten täytyi ehdottomasti alkaa huolehtia opiskelusta. Jos en pysty, osaa.. Jos kaverit jättää, kun minusta tulee äiti.. Jos sukulaiset ei hyväksy, rahat ei riitä tai en osaa vaihtaa vaippaa.. Sosiaalinen elämä kuolee, köyhdymme, syrjäydymme. Sitten tulee alkoholismi ja mielisairaudet, lapsi sortuu teininä huumeisiin ja tulee raskaaksi 20 vuotta vanhemmalle miehelle. Kaikki menee pieleen.

Mutta, suurimmaksi osaksi on hyvä ja luottavainen mieli. Mulla on mies joka varmasti on paras mahdollinen kumppani tällaiseen projektiin.

On siis hieman samat jojo-fiilikset kuin sigurdillakin. :)
 
Mammukka81
pippa, joo se on pakko nyt kun sun nimi siellä on ;) ...Voin kyllä laittaa meidät kaikki sinne, niin sit voidaan kaikki sanoa miehillemme että se on nyt vaan pakko alkaa yrittämään, kun täällä niin kerran lukee :LOL: .

Noista kiertopäivistä sen verran, et mun mielestä ne vois jättää pois tästä meidän listasta kun muuten listaa joutuu joka päivä päivittämään. Tai jos ne välttämättä haluaa ni kait sekin käy, mielipiteitä? Ja jouduin jättämään ne tiedot pois mitä meillä ennen oli listoilla, oli vähän turhan sekava. Mutta saahan nekin takaisin jos siltä tuntuu. Mulla vaan rupes "vähän" silmät harittamaan kun niitä rivejä leikkasin ja liimasin ja kopioin niin sit palo päre ja deletoin ne bittiavaruuteen, sori.
 
hyvä mammukka..
lista näyttää tosi hyvältä.. itselleni tuli kans sellainen mitä?? reagtio, et sitä tässä nyt yritellään oikeesti vauvaa..
mä tuun hulluks kohta..
mulla oli viime viikonloppuna la-su pari päivää semmoista vuotoa tai siis sitä tuli vaan pyyhkiessä. luin jostain et se vois olla kiinnittymisvuotoa.. menkat pitäs alkaa viikonloppuna.. nyt sit mietin et oonko raskaana vai enkö oo.. ku ei mulla mitää oireita oo, mut eihän kaikilla ees oo oiereita..
sanoin ukollekin et pitäsköhän se testi tehdä.. niin tää sanoo mulle et odotellaan ny viikolopun yli, mää sait sanoin et joo eipä oo sun yöunista pois.. viime yökin meni miettien et oonko vai enkö.. yritän koko ajan löytää jotai oiereita mut eipä mulla mitään muuta oo ku toi väsymys..
tää on aika kamalaa..
osaisko joku viisas sanoa jotain??
tää nyt meni taas tähän minä minä minä, soriii :x
ja tosta opiskelusta.. kaveri oli melkein 2 vuotta koulussa ja sit jäin äippä lomalle ja palas vuoden päästä takas ja valmistuu ens vuonna.. et kyllä se on paljolti siitä omasta tahdosta ja sisusta kiinni.. tsemppiä.. :p
 
ollaan tässä miehen kanssa lomalla ja en oo täällä kerenny yhtään poikkeen kirjottelemassa..meillä on tässä tilanne ny vähän muuttunu ja alettiin jo tositoimiin :D voi kun jännää..ei osaa vielä oikeen sisäistää asiaa et nyt oikeesti meille voi kohta tulla toinen vauveli :hug: tai eihän se vauva vielä tule,mut kumminkin!
Haaveilijat:
Aavikkokahlaaja
BlueAngel
Deluxxe
Dive
Futuremami
Färbö
hilja
Janis
Katbe
Kitty1979
koiramamma
Laala
lemmuAmmu
Lilli
Meritähti
Mincki77
M-J
Muusa78
Mökönen
Näätänen
Pantteri76
Perhoinen84
Pilvilinna
Ripsuh
Sigurd
sisarHENTOval
Vaahteramäen Iita
Venus
viivi
Äitsykkä

Tositoimissa:
Mammukka81
Miranda-81
Nuhnus
pippa
Tikkunekku
Äiti84ja2p
sonja

Plussanneet:
Mamitre
 
Tupakista: mulle on tullut erokriisi tupakan kans. Tiedän, että lopettaa pitää, niin aina tupakalla käydessä iskee haikeus. Tulee sellainen "voi kun tää on hyvää ja en halua lopettaa" ajatus.. :/ Färbö, tuntuu olevan yleistä tuo "ihan joskus vaan, esim. juopotellessa" tupakointi.

Galluppi: Tavattiin eka kerran yläasteella. Tutustuttiin ja alettiin seurustelemaan lukiossa. Vajaa kaks vuotta on seurusteltu, tunnettu varmaan kolme vuotta. Heti kolahti ja aika pian muutettiin yhteen.

Nimistä: Juu onhan tuota mietitty. Meidän lapsen nimeksi (jos tyttö ) tulee ehkä yhtä kirjainta vaille (esim. Anna, Anni) sama nimi ku mun siskolla. Tai no siskolta täytyy kysyä lupa. Omaa toista nimeä jatkaisin mielelläni, kun on kulkenut suvussa. Sellaista pojan nimeä mietittiin ku Eeli, mutta se muistuttaa liikaa tytön nimeä. Sehän on englanniksi lausuttuna ihan tytön nimi. Saas näkee, miltä vauva näyttää. Voihan se olla että on ihan Jorman tai Irmelin näköinen. Vaan eihän se nimi miestä pahenna. Tai naista..
 
gallupiin...
me tavattiin sillon ku mä olin koulussa, mies oli alemman luokan sijaisopettajana... :D meijän äite katto silmät pyöreenä ku kerroin sille, se luuli ensin et se on tyyliin joku 40 :D mut ei se sit enää ku kerroin et minkä ikäinen se on.. :p
nimistä
mekin mietittiin toissa iltana nimiä.. mut eipä tultu mihinkään loppu tulokseen, se meni sit vähän pelleilyks, ku rupes väsy iskee.. :D
 


tikkunekku
, kyllä sieltä varasijoilta voipi vielä päästä. Oletko kysynyt monentena olet?Peukutan joka tapauksessa sun puolesta =) [/quote]

Kiitti kannustuksesta, toivotaan että päästään. En oo kyllä viittiny kysyä miten kaukana jonossa oon. Harmitti niin se etten päässy suoraan :ashamed:

Aiemmin täällä oli kyselyä, mistä päin porukka on. Meikäläinen asustelee tällä hetkellä kans Tampereella.

Mut hei, aattelin tehdä raskaustestin huomenna aamulla. Jännäättekö mun kanssa? Iiks! Lueskelin nimittäin eilen yöllä toista keskustelua, ja kuulin sellaisesta termistä kuin kiinnittymisvuoto. Aloin tosissaan epäillä, että voisko tää mun epämääränen 4päivää juuri ennen kun menkkojen pitäisi kohta alkaa, punertava hommeli ollakin sellaista? Ei tää menkkat oo ainakaan... Ja siis huomenna aattelin tehdä elämäni ensimmäisen raskaustestin. Voiskohan siinä näkyy plussa jo, näin aikasiin? Menkkojen pitäisi varsinaisesti ehkä alkaa 13.-15.7 et periaatteessa ne voi kyllä vielä yllättää..

Onks teillä kellään kokemusta tuollaisesta kiinnitysvuodosta? Mulle tää oli ihan uus ilmiö. Positiivinen sellainen tavallaan, jos se voiski meinata alkavaa raskautta :) =)

Mut jos huomenna plussaa näyttää, niin olisko siihen hyvä uskoa? Ei kai kotitestikään plussaa kovin hepposesti näytä, vai?

Oon menossa Ilosaarirockiin ja osaltaan sikskin haluun testata, että jos näyttää huomisaamuna plussaa, niin en juo rockissa yhtään mitään(paitsi vettä) ja jos näyttääkin negaa,niin sitten ehkä voisin napata tarvittaessa pari sidukkaa... ehkä.
Onko kukaan muu lähdössä Ilosaarirockiin =)

Huoh... olispa se NIIN tosi ihkua olla raskaana :heart:
 
hmm.. tuon ensimmäisen kohdan piti olla lainaus sisarHENTOvalkoisen tekstistä, mutta ei taas tän tekniikan kans homma toiminukkaan yhteen.. Sori :whistle:

Gallup: Olen lyönyt silmäni mieheeni lukiossa(17v), siitä saakka on seukkailtu ja nyt ihan äskön virallistettu suhde papin edessä(ikää siis nyt 24v).. Ollaan mun mielestä hyvin yhteen sopivat. Ja vaan lapset puuttuu tässä kohtaa. No toki omakotitalokin pitäisi jonnekin joskus rakentaa jnejne.. Mutta periaatteessa asuahan voi missä vaan ja rakentaa kerkii vaikka eläkeikäisenä sitten, vauvojen saaminen olisi nyt numero UNO :)..
Nimistä: Nimiä miulla on jo ensimmäiselle tytölle ja pojallekin valmiina, toiselle pojallekin oon etunimen keksiny. Myös koiran nimi on ollu valmiina vuosia,mutta hauvaakaan ei oo saatu, kun mies on allerginen ja mies on sitä mieltä muutenki, että lemmikit hankitaan vasta sitten kun on lapsia ja niistä on iloa lapsille jne.. Mut pointtihan olikin, et olisin halunnu itselleni koiran, en lapsille, No joo, se keskustelu on kans meillä ihan kesken. Mut meillä keskitytään tällä hetkellä kuitenki kaikkein tärkeimpiin eli vauvoihin =)
 

Yhteistyössä