vauvakuume mutta ei vielä

Mammukka81
Nyt vaan pikaisesti...

Tikkunekulle :hug: paremmalla onnella seuraava testaus.
Hellu1 :flower: tervetuloa!

Mulle tuli mieleen, noista listauksista, et pitäiskö aloittaa uusi pino, jossa lista ois ekalla sivulla? Ja muutokset päivitettäis sit aina siihen samaan listaan? Muistaakseni joskus oli jo siitä puhetta...kuitenkin kun uusia tulee, niin lähes joka sivulla kummittelee aina sit toi lista. Ja ekalta sivulta se löytyis aina niin näppärästi. Mutta on tääkin ihan ok systeemi. Ideoita?

Palaan gallupeihin illalla... :wave: .
 
Heipsan vaan kaikille kuumeilijoille! =) tää taitaa olla oikee paikka mulle :D Eli vihdoinki aloin saamaan myöntävää vastausta vaavin teon suhteen ja ehkäpä syyskuun tienoilla olis tarkotus alkaa yrittämään.. Jos nyt ei tuu mitään muutoksia asian suhteen! Oon mahottoman onnellinen ku ajattelee että onks tää mahdollista, enää kahet menkat ja sitte sais jättää ehkäsyn(kortsut) pois!
 
Mammukka81
Äh...oon mäkin pönttö :/ . Unohtakaa toi mun aikasempi sepustus uudesta listasta, joka ois etusivulla...eihän se toimi kun yks vaan vois sitä sit päivittää. Eli jatketaan vaan samaan malliin kuin ennenkin. Lisään teidät, Hellu1 ja kuumeilija- listaan, ok?


Haaveilijat:
Aavikkokahlaaja
BlueAngel
Deluxxe
Dive
Futuremami
Färbö
Hellu1
hilja
Janis
Katbe
Kitty1979
koiramamma
kuumeilija-
Laala
lemmuAmmu
Lilli
Meritähti
Mincki77
M-J
Muusa78
Mökönen
Näätänen
Pantteri76
Perhoinen84
Pilvilinna
Ripsuh
Sigurd
sisarHENTOvalkoinen
sonja R
Vaahteramäen Iita
Venus
viivi
Äitsykkä

Tositoimissa:
Mammukka81
Miranda-81
Nuhnus
pippa
Tikkunekku
Äiti84ja2p

Plussanneet:

Mamitre
 
Tervehdys kaverit kuumeiset! :wave:
Tervetuloa minunkin puolesta kuumeilija ja Hellu1!! :wave:

Gallup: Ollaan tavattu baarissa elokuussa -04, siinä toisiamme ihmetellessä 4kk muutettiin yhteen. 11.11.05 kihlauduttiin ja koira tuli kuvioihin kaks viikkoo aikasemmin. Omaan asuntoon muutettiin toukokuussa ja naimisiin 1,5kk päästä :D Hääpäivänä tulee tasan 3v tiivistä yhteiseloa.
HUOMIO Nyt jos joku minut täällä tunnisti niin pyydän hartaasti että nämä asiat jäävät tälle sivustolle!!! :x Jooko?! Tarkoitus ei ole kenellekkään muille kuin omalle miehelle näistä aikeista puhua (...niin te teille :D )

Nimistä on ollut meilläkin puhetta ja jonkinlaista suuntaa antavaa keskustelua ollaan käyty. Se ollaan pätetty että nimiä tulee kolme... Kaipa sitten sitä nyyttiä katsoessa asia valkenee.

Tupakka.. *huokaa syvään ja raskaasti* Se tuntuu vaan niin hyvältä ja turvalliselta siinä huulien välissä. Olenkin tässä yrittänyt motivoida ja asennoitua asiaan. Mutta mulle ei ainakaan tule esim. liikunasta hyvää oloa tai ainakaan samanlaista kuin tupakasta. Jotkut sanoo että liikuntaan jää koukkuun kun tulee niin hyvä fiilis.. Miksi mulle ei tule kuin iljettävä ja limanen (hikinen) olo? Onko täällä muilla ongelmia saada takapuoli ylös ja liikkeelle? En varsinaisesti ole ylipainoinen mutta siinä rajalla mennään :ashamed:

Tikkunekku voipi olla että olit turhan ajoissa liikenteessä? Mutta onnea yritykseen toivvottaa koiruus!! Perässä tullaan hitaasti mutta varmasi :D

Nuhnus Oivoi sä pääset testailemaan jo kohta :p Toivon että kyydissäsi olisi pieni salamatkustaja!

No mulle ei mitään kuulu kun töitä, töitä töitä ja lisää töitä... Niin ja hieman häästressiä. Varsinainen asia ei stressaa mutta nämä asioitten hoitaminen ottaa välillä kupoliin... soittaa nyt 10 eripaikkaan ja saa niin pas**a palvelua että huhheijaa. Ei kauheesti huvita hoitaa järjestelyjä kun kaikki tökkii...

-koiruus
 
Ikäväkseni huomasin tänä aamuna että ainoa salamatkustaja joka kyydissäni oli , oli itse täti joka tänään näyttäytyi.. :p
No mut olin melko varma et ei ekassa kierrossa vielä tärppää ja pettymys ei ihan niin suuri ollu ku on jos joutuu sen moneen kertaan toteen..
isännälle soitin aamulla töihin, et voit huokaista helpotuksesta,(olen ollut hieman epävarma tähän päivään asti et onko se itsekään ihan varma mitä on menny sanoon, et haluaa kans lapsen) mut varmistuin siitä ku se sano et "miten niin huokaista", tais sekin vähän pettyä ku se täti sieltä tuli..

no plussaa on se et kierto ei oo muuttunu päivälläkään... tasan 28 päivää. on ainakin helppo laskea ovis, niin voin pitää miehen vällyjen välissä.. ;)

joku kyseli ylipaino juttuja ja liikunta juttuja.. oma paino indeksi oli vajaa kuukausi 21,5 eli normaali.. ja liikunta on viimeinen asia mistä mulle tulee hyvä olo.. :D musta on paljon ihanempaa maata ukon kanssa sohvalla, ja nauttia läheisyydestä.. :D
 
mutta kiitos koiramamma kannustuksesta.. :heart:
kuukauden päästä uusiks.. viime kierrossa en ollut edes varma et pupuiltiinko oviksen aikaan, ku en jaksanu laskea et koska se on, ku mies halus kerran käyttää ehkäsyä, niin en muista et osuko se siihen kohtaan..
mut parempi onni ens kerralla toivottavasti..
ja plussa tuulia tikkunekulle mitään ei ole vielä menetetty ennen ku täti tulee.. :heart:
 
Minä ilmoittaudun haaveilijoihin! Löysin tämän sivuston aivan sattumalta, kun taas kerran yllätin itseni vauvasivuilta... Kuume on valtava! Mutta kuten monella muullakin, vielä ei ole se oikea aika... Olemme kolmekymppinen pariskunta jolla jo kaksi tyttöä, 4v ja 1,5v. Etenkin minä kuumeilen kovasti kolmannesta! Mies on kyllä suostuvainen, mutta ei luonteeseen muutenkaan kuulu mikään hysteerinen vouhkaaminen mistään asiasta. Mieheni on kasvanut hyvin isän rooliin tyttöjen kasvaessa. Hän on hyvä isä, vaikkakin liian kiireinen, mutta kaikkea ei voi saada...

En olisi koskaan osannut kuvitella että haluan kolme lasta, kaksi on aina ollut se haave, mutta nyt tuntuu että meiltä löytyy paikka vielä yhdelle lapselle. Koti on iso, kaikki tavarat jo valmiiksi valmiina, ja jos tulisi tyttö niin vaatteitakin laatikko kaupalla.

Tammikuussa olisi oiva hetki jättää ehkäisy pois. Olemme varanneet tammikuuksi matkan kaukomaille enkä todellakaan halua olla siellä matkalla raskaana ja siksi en halua ehkäisyä jättää pois sitä ennen. Tässä suhteessa olen itsekäs, matka maksaa maltaita ja totta hitossa aion nauttia koko rahan edestä ilman aamupahoinvointeja! B) Ja toinen syy on se että haluan pikkukakkosen saavan olla perheen nuorimmainen ainakin sen melkein 3v. Raskaaksi tuleminen ei minulla ole ollut helppoa, joten en uskokaan että ekoilla kierroilla tärppäisi, mutta kun se teoriassa on kuitenkin mahdollista niin en halua ottaa sitä riskiä, onhan tässä elämää jäljellä... toivottavasti vielä pitkään! Hyvää viikonloppua kaikille haaveilijoille, yrittäjille ja plussanneelle tasapuolisesti!
 
mä vähän korjasin tota listaa..elikkä meillä alkokin jo se yritys ja siirryn tonne tositoimiin puolelle :D
Haaveilijat:
Aavikkokahlaaja
BlueAngel
Deluxxe
Dive
Futuremami
Färbö
Hellu1
hilja
Janis
Katbe
Kitty1979
koiramamma
kuumeilija-
Laala
lemmuAmmu
Lilli
Meritähti
Mincki77
M-J
Muusa78
Mökönen
Näätänen
Pantteri76
Perhoinen84
Pilvilinna
Ripsuh
Sigurd
sisarHENTOvalkoinen
Vaahteramäen Iita
Venus
viivi
Äitsykkä

Tositoimissa:
Mammukka81
Miranda-81
Nuhnus
pippa
Tikkunekku
Äiti84ja2p
sonja R

Plussanneet:
Mamitre
 
gallup:
ollaan seurusteltu miehen kanssa 3 vuotta.ja meiltä löytyy jo 1v 10kk ikänen poika :) elikkäs oli aika nopeeta toimintaa alussa!nyt olis sitten se toinen kovasti haaveissa :D

aiemmin oli juttua et missä päin asutaan,niin olen myös tampereelta.
 
perhoinen84
vastaus galluppiinMe tavattiin eurocruisingeissa Miehen kanssa 5.5.2003 ja siitä meni 2vko me muutettiin yhteen.tapaamisesta meni 4kk niin aloin odottamaan meidän esikoista.Nii juu ja kerettiin me tuossa 17.7.2003 mennä kihloihinkin.Sit esikoisen jälkeen synty meidän tyttö .Siitä sitten meni 4vuotta ja mentiin naimisiin viime kuussa 9päivä :heart:
Mä alan nyt olee aika kypsä jo tähän tädin odotteluun.Missä se luurailee.
Kovaa alavatsan painetta on ollut monena päivänä,mistä se voi johtua?Onko kellään kokemusta? :|

 
Mammukka81
Gallupeista...

Mieheni tapasin jussina -99 ja pientä vipinää oli jo silloin. Mä olin just täyttänyt 18 ja menojalkaa vipatti siihen malliin, et tuo mies sai minuu aikansa piirittää ennenkuin alettiin seurustelemaan. Mies kun oli just silloin aloittamassa armeijan harmaat ni ei oikein kesäleskeys kiinnostanut :whistle: . Kihloihin mentiin 2003 ja häitä odotellaan...itseasiassa ollaan puhuttu jos joskus meille vielä lapsi tulee niin samalla kun hänet kastetaan niin mentäisiin vihille :heart: . Kumpikaan meistä ei halua mitään mammuttimaisen loisteliaita ökyhäitä, mutta olisihan se avioliitto eräänlainen sinetti kuitenkin tälle yhdessäololle. Mua kylläkin myös häiritsee, kun lapsella on nyt eri sukunimi kuin mulla :/ . Olis kivaa, kun koko perheellä ois sama sukunimi.

Nimistä: Meillä oli tälle esikoisellekin valmiina nimi...mutta ei se vaan sopinutkaan :LOL: . Eli kun aikamme nimiä pähkäiltiin, niin huomattiin, että tytyhän on ihan tän nimen näköinen, sopii kuin nenä päähän vai mites sitä nyt sanotaan...mun mielestä tytön nimiä on jotenkin helpompi keksiä, ja nytkin on yksi kiva tytön nimi taas valmiina. Kerkiihän se tässä vielä muuttua tosin...Hmmm, tulikin mieleen, että oottekos jo niin pitkälle miettineet, että ristiäiset vai nimiäiset tulevalle pienokaiselle? Meillä ei mies kuulu kirkkoon ja mä oon tällanen tapakristitty, mutta jotenkin toi kastetilaisuus on niin kaunis ja me ainakin saatiin se papin kanssa sovittua ihan simppeliksi ja omannäköiseksi.

Tupakka ei maistu.

sHv tarkoitus ois loppuvuodesta palata työhön 20h/viikossa, mahdollisesti pelkkiä öitä...on vähän auki vielä.

Sonja R onnistuin tosiaan päivittämään ton listan jotenkin oudosti et sun muutos jäi pois :/ sori.

Tervetuloa uusille ja kivat viikonloput kaikille!
 
Mammukka81
Niin ja Perhoinen84, kuinka paljon sulla nyt on menkat myöhässä? En nyt yhtään muista oliko sulla ollut joku hormonaalinen ehkäisy aiemmin...tulee mieleen, jos oma kierto ei vielä ois säännöllinen sen jälkeen. Muuten en kyllä osaa sanoa :/ . Mulla noita nippailuja oli silloin joskus jussin jälkeen ja olin jo ihan töpinöissäni et jes, menkat alkaa...mut ei. Kummallinen tää naisen kroppa joskus.
 
perhoinen84
mammukka mulla on kierto nyt 57/31.Mulla oli Pillerit joita söin n.puol vuotta ja lopetin ne toukokuun puolessa välissä.sen jälkeen tuli normaalit menkat mutta sitten ei ole näkynyt.Mulla ei oo koskaan mennyt kierto sekaisin pillereiden lopettamisen takia:siis ei ollut eka kerta että lopetan pillerit.
 
Voi, että kun teitä TOSITOIMIJOITA on jo paaaaaljon, 7kpl:tta...wau =)

Ja tuo uusi lista on kiva, kiitos mammukka81. Ja se ois kyl kiva kun te, jotka jännäilette niin laittaisitte aina välillä kp:t ja tuntemukset meille muillekin luettavaksi :) on meinaa tosi kiva jännäillä teidän kanssa vaikkei meillä yritys ole alkanutkaan :headwall:

gallup Tapasin mieheni 2000 tammikuussa ammattikoulussa, kateltiin pitkään aina toisiamme ja me "tytöt"kuolattiin tuon ihanan uroksen perään. 3kk:tta myöhemmin ajauduttiin samaan baariin, jossa alkoholin rohkaistamana tein alotteen, siitä asti ollaan pidetty yhtä
:heart: 2vuoden seurustelun jälk. muutettiin yhteiseen asuntoon, 3vuoden seurustelun jälkeen mentiin kihloihin ja 6v. seurustelun jälk. ihana tyttäremme sai alkunsa :heart: nyt ihanaa yht.eloa takana 7 1/2 vuotta, huh :whistle: ja toiv. vielä paljon edessä...

färbö
Koulujutuista sen verran et ainaki mulla tuo koulu amk:ssa kestää 3vuotta,josta yks vuos on se millon erikoistutaan.
Mä jäin tänne samaan kouluun missä oon käyny jo ne 2v.
Täällä ei ole ku vaan se sairaanhoito ja huolenpito vai mikä se nyt oli.
, opiskeletko siis amk:ssa sairaanhoitajaksi vai ammattikoulussa lähihoitajaksi? Kun itse valmistuin 2002 lähihoitajaksi juuri tuosta sairaanhoidon ja huolenpidon erikoistumisopinnoista. Ja nyt kun opiskelin amk:ssa niin siellä ei enään ollut varsinaisesti omia erikoistumisopintoja vaan kukin opisk. rakensi itse mm. harjoittelupolkunsa siten, että se palvelee jotakin erikoisalaa...
Ristiäiset vai nimiäiset? meillä oli ristiäiset, vaikka mun mies ei kuulu kirkkoon, mut itse halusin tytön kirkon piiriin kun itsekin kuulun. Usko on mulle semmonen oma henk.koht. juttu, eli en paasaa siitä tai osallistu kirkonmenoihin
:ashamed: ajattelin kuiteskin, että tulevaisuudessa meidän neidille on merkitsevä asia, että saa osallistua riparille, toimia kummina ja saada kirkkohäät...

perhoinen84, onpas nyt sekaisin tuo kierto, entäs jos marssisit tohtorille ja vaatisit Terolut-kuurin (käytetään mm. kuukautiskiertohäiriöihin). 10pvän. kuuri, jonka jälkeen alkaa tyhjennysvuoto... onko vielä muuten mahdollista, että olisit raskaana? :heart:
 
perhoinen84
raskaus on aina mahdollinen vaikka on ehkäisy.Me olemme käyttäneet kuitenkin kondomia joka kerta ,että pieni on riski että olisin raskaana.
lääkärille on jo varattuna aika.tekeeköhän lääkäri kuitenkin kaikki testit etten ole raskaana ettei suoraan määrää jotain kuuria ja sitten käykin niin että on raskaana ja se menekin kesken... murheita taaas joka asiasta :ashamed:
 
Mua epäilyttää et vaikka menkat tulikin niin olisin silti raskaana, mut voi olla et kuvittelen..
väsyttää väsyttää ja väsyttää.. ihan koko ajan vaikka nukkuisin kuinka..
viimeiset 4 päivää on koko ajan nälkä, vaikka söisin niin kohta on taas nälkä ja normaalisti voin elää pelkällä vedellä ja yhdellä hedelmällä monta päivää ilman että syön lämmintä ruokaa, vaan nytpä saa joka päivä syödä kun on nälkä.. :D (äiti tykkää, väittää että kuihdun kun en syö)
kaippa sen testin vois tehdä, niin on sit ainakin varmaa, ku kyllähän menkat voi tulla vaik olis raskaana eikö??

ristiäisistä ja nimiäisistä
meidän vauvalle tulee ristiäiset, kuulumme molemmat kirkkoon koska oon käyny itte joskus sillo riparin ja haluan kirkkohäät, niin ihan niin ku sHv sano haluan myös lapselleni sen mahdollisuuden.. :)

tulethan perhoinen84 kertomaan että mitenkä kävi, toivotaan että se olis vauva. onko sulla otettu verikoe?
 
perhoinen84
nuhnus: menkat voi tulla normaalisti vaikka on raskaana.
Multa ei ole otettu verikoetta,siitähän sen saisi tietää heti odotanko.Koitin viikko sitten kun menin lääkäriin pyytää lähetettä että otettais verestä mutta eivät suostuneet ennen kuin olen käynyt lääkärin puheilla.
 
Mammukka81
sHv:
Voi, että kun teitä TOSITOIMIJOITA on jo paaaaaljon, 7kpl:tta...wau =)
Joo, mustakin on kiva jännäillä (muitten puolesta). Omat jännäilyt on kyllä vähissä, mutta koska meillä ei ehkäisyä ole ja jostain syystä ollut noususuhdannetta :LOL: enemmänkin tuolla makkarin puolella niin laitoinpas itsenikin tuohon listaan.

Joudutko pitkään Perhoinen84 odottelemaan tuota lääkäriaikaa vielä? Tuo Teroluthan ei sinänsä ole mitään vaarallista raskaudelle, mutta toki kannattaa varmistaa, ettei sitä turhaan syö. Tai siis ei ainakaan siinä tilanteessa ole vaarallista, jos hedelmöitys on juuri tapahtunut ja syö tuon 10 päivän kuurin. Mulla kävi juuri noin aikoinaan, menkkoja ei vaan kuulunut terojen jälkeen ja olinkin raskaana :heart: .

Jos on yhtään raskautunut fiilis, niin testaa ihmeessä Nuhnus...olikos nuo menkat ihan normaalit kuitenkin?

 
Galluppiin:
Me tavattiin miehen kanssa pankkiautomaattijonossa... mies takaani kysäisi joisinko hänen kanssaan kupin kahvia, ja minähän sitten join. =)
Noin kolmen kuukauden seurustelun jälkeen mentiin kihloihin ja muutettiin yhteen.
Parin vuoden yhdessä olon jälkeen mentiin naimisiin ja nyt on tänä kesänä vietetty jo ensimmäistä hääpäivää, elikkäs kolmisen vuotta on nyt pidetty yhtä.
 
perhoinen84
mammukka81: vielä viikon verran joudun odottelemaan tuota lääkärin aikaa.ensi perjantaina olis se aika.Olis ollut jo huomenna mutta en saanut lapsen vahtia niin en voinut mennä.En oikein viitti ottaa nuita lapsosia mukaan jos tekee gynetutkimuksen sun muut.
siks siirty loppu viikkoon.
Kaippa se täytyy ostaa viel yks testi kotiin tällä viikolla,ku oireita olis vaikka Muille jakaa.
 
perhoinen84, "pakko vielä tunkea lusikka soppaan" niinkuin mammukka81 jo mainitsikin noista teroista niin ei niistä haittaa ole jos raskaana on. Ne on keltarauhashorm., ja keltarauhashorm. määrätään joillekin alkuraskautta tukemaan (oon ollu naistentautien plk:lla, joten tieto aikalailla varmaa ;) ) ja höh, tuota, ettet saanut verikokeeseen lähetettä, aika eri käytännöt täällä Vantaan sisällä (etkös asustellutkin tääl?) Itse pyysin sairaanhoitajalta lähetteen aikoinaan ja hän kirjoitti ihan ilman mukinoita...tää on tätä säästämistä näemmä taas kaikessa.
:headwall:

Nuhnus testaa ihmeessä... itsellä tuli vuotoa kun olin aivan alkuraskaudessa, alkoi suunnilleen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, mut se oli tosi niukkaa ja kesti vaan muutaman pvä:n... tiesin siis et oon raskaana ennen kuin vuoto alkoi ja huh kun pelästyin :/ onneks pikkunen pysyi loppuun asti mukana :heart:
 
Iltaa! Nyt on vieraat kestitty ja vapaat aloitettu... jes! :D Koitan hoitaa näitä omia juoksevia hääasioita vapailla ja yrittää vähän treenata koiraakin. Tottakai myös roikkua täällä enemmän kuin olisi tarpeen.

Gallup: Meille tulee ristiäiset kun mies niitä haluaa eikä anna piiruakaan periksi. Minulle asia ei ole tärkeä mutta haluan kunnioittaa miehen vakaumusta. Viikko sitten ristiäisissä oli aika outo pappi, hän repeili nauramaan kesken toimitukset jne... liekö maistissa ollut?

Minuakin kiinnostaisi kp:t ja muutkin tuntemukset muiden puolesta, täällä fiilisten teidän "tositoimitainojen" varjolla :LOL: Mä en osaa yhtän arvata että millaisia kiertoja mulla normaalisti on. Kapselin johdosta tällä hetkellä kp:t reilu 40, toivon hartaasti ettei normaalisti ihan noin hurjia ole.

No niin ja jos sitä lahtis ukon kainaloon kun sitä ei ole koko viikkona nähnyt.
 
perhoinen84
sisarhentovalkoinen juu vantaalla asustellaa.Mä olin ite ihan yllättynyt kun ei lähetettä suostunut antamaan,koska kyllä minullekkin on kirjoitettu se aikaisemmin ja sairaanhoitajan lähettämänä.
koiramamma milloinkas teillä on suuri päivä? :heart:
Musta oli niin ihana hömppää häitä koko ajan.Oli jotain mitä jännittää.Tais tää vauvakuume tulla tuon hääkuumeen tilalle nyt kun häät on ohi ja ei oo "mitään tekemistä" :D
 

Yhteistyössä