Vauvakuumeiset kaksosten äidit tänne =)



Vauvakuume se vaan on ja pysyy... kaksoset nyt 1v8kk, sekä poika 6v ja tyttö 4v. :heart: :heart:

Mies sairastui keväällä 2007 imusolmukesyöpään ja eilen oli viimeinen sädehoitokerta ja nyt syöpä on voitettu, ihanaa!! Nähtäväksi jää pystytäänkö enään saamaan vauvaa, miehen raskaiden hoitojen takia( voivat aiheuttaa lapsettomuutta). Mutta pääasia, että syöpä saatiin pois :heart: :heart:

Vuoden päästä miehen pitää mennä tutkimuksiin, joissa katsomaan , milloin voi alkaa "vauvantekopuuhiin", tosin eihän sitä tiedä onko silloin enään vauvakuumetta, mutta senhän näkee sitten...vaikka luulen kyllä ettei tämä kuume tästä mihinkään häviä :D

Mitenkäs muilla?? :wave:
 
Hui, kylläpä teihin palasi vauvakuume aikaisin! Minä olen tuntenut mokomaa vasta vähän aikaa, ja kaksostyttömme ovat jo kolmi- ja puolivuotiaat. Miestä ei kuitenkaan kolmas (tai neljäs!) lapsi innosta, hänestä perheemme on täydellinen tällaisenaan. Eikä hän kuulemma kaipaa poikalastakaan kun yritin tällaisella epäfeministisellä argumentillakin häntä vauvantekoon houkutella... B)
 
meikäläisellä 6-vuotiaat pojat. ja vauvakuume tuli vast nyt! ei oo ollu muutamaan vuoteen ees mieles et haluis vauvaa. no, ehkä siihen on vaikuttanut vaihtuvat elämäntilanteet; erot ja työt jne... Mut nyt olis kuume ja yritys päällä. 1 munasolu on korkeintaan irronnut; tänään kävin gynellä. joten jos nyt sit 1 vauva kerralla...
Nuo pojat on kyllä ollu yö-herättämisiä lukuunottamatta helppoja ja terveitä! :) eli helpolla ollaan päästy.
 
oon taustalla seurannu tätä ketjua koska en ihan vielä uskalla sanoa olevani vauvakuumeessa;) järki pistää vastaan vaikka tuneilla voisin uutta vauvaa jo haluta.. :heart: miellä siis tytöt 2v3kk ,ei siis pikkuvauvoja enää.mutta suurin syy miksi en uskalla on se,että mies on tosi plajon töissä,tekee reissuhommia ja olen tyttöjenki kanssa ollu tosi paljon yksin.mitä se olisi sitten 3n lapsen kans...ja jos tulis taas kaksoset??! :LOL: mites te vauvakuumieset,joko on yritystä päällä tai kenties plussanneita? :)
 
Oottepa aika reippaita, kun noin pienellä ikäerolla haluatte lisää lapsia. Mun kaksoset täytää kohta 11 ja vauvakuume on ollut jo pari vuotta, mutta vasta viime kesänä mieskin suostui. Oikeestaan toivon, että tulis taas kaksoset. Mun äidilläkin on kahdet kaksoset (minä yksi niistä). Yks keskenmeno (yksönen) on takana.
 
Täältä löytyy kanssa yksi vauvakuumeinen tuplamamma :wave:
Pojat täyttivät juuri 2-vuotta ja nyt tuntuu että uusi pikkuinen voisi olla tervetullut :heart:
Meillä on menty ns. TJOT-linjalla jo koko vuosi mutta vasta nyt voisin sanoa sen muuttuneen yritykseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jennyli:
Täältä löytyy kanssa yksi vauvakuumeinen tuplamamma :wave:
Pojat täyttivät juuri 2-vuotta ja nyt tuntuu että uusi pikkuinen voisi olla tervetullut :heart:
Meillä on menty ns. TJOT-linjalla jo koko vuosi mutta vasta nyt voisin sanoa sen muuttuneen yritykseksi.
Hei miun kamuni rakas... :heart: :hug:
Ihana "nähdä" suakin täällä listalla... :heart: ;)
 
No hei hei ystis ihana :heart: :hug:
Juuh,tulin tällekin puolelle kurkistamaan ja puumerkkiä jättämään ;)
Mikäs sen ihanampaa kuin että toistamiseen saatais jakaa odotuksen ilot ja surut sinun kanssa :heart: =)
Plussatuulia++++++
 

Yhteistyössä