Veljeni uuden tyttöystävän NAURETTAVA/TÖRKEÄ käytös meidän tytön synttäreillä!!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24589437]Tarkoitin lähinnä itseäni ja miestäni ja lapsiamme, ettei mennä kenenkään synttäreille tyhjin käsin. Mikä musta tässä tekee törpön? Mun mielestä ymmärrettävää, että poikamieselämää viettänyt veljeni on vähän vieraantunut esim. lahjoista ja muista, mut nyt kun on tyttöystävä, niin hänen tehtävänään on mielestäni huolehtia tuollaiset jutut.[/QUOTE]

Kyllä aikuisen miehen pitää ottaa itse vastuu tekemisistään. Hänen siskonsa tyttären synttärit.
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
..
[QUOTE="vieras";24589437]Tarkoitin lähinnä itseäni ja miestäni ja lapsiamme, ettei mennä kenenkään synttäreille tyhjin käsin. Mikä musta tässä tekee törpön? Mun mielestä ymmärrettävää, että poikamieselämää viettänyt veljeni on vähän vieraantunut esim. lahjoista ja muista, mut nyt kun on tyttöystävä, niin hänen tehtävänään on mielestäni huolehtia tuollaiset jutut.[/QUOTE]

no nhn se tyttöystäväkin varmaan vietänyt sinkkuelämää ja ehkä sen takia ei ymmärtänyt ruveta äidiksi aikuiselle miehelle. oliko tyttöystävä kuitenkin huoletinut että veljeläsi oli puhtaat vaattet päällä ja kalsarit vaihdettu?
 
[QUOTE="vieras";24589437]Tarkoitin lähinnä itseäni ja miestäni ja lapsiamme, ettei mennä kenenkään synttäreille tyhjin käsin. Mikä musta tässä tekee törpön? Mun mielestä ymmärrettävää, että poikamieselämää viettänyt veljeni on vähän vieraantunut esim. lahjoista ja muista, mut nyt kun on tyttöystävä, niin hänen tehtävänään on mielestäni huolehtia tuollaiset jutut.[/QUOTE]

Voi apua!! :O :O
Tän on pakko olla provo!
Ainakin sain hyvät naurut!
 
"trolli"
[QUOTE="vieras";24589437]nyt kun on tyttöystävä, niin hänen tehtävänään on mielestäni huolehtia tuollaiset jutut.[/QUOTE]

Aiotko kasvattaa omat lapsesi sen mukaan, että mies saa olla vetelä vässykkä ja naisen vastuulla on koko normaalielämä? Entä oma miehesi, eikö hänenkään tarvitse osata tehdä vaikka voileipää, sinäkö sen hänelle passaat?
 
ja luuletko todellakin, että mies jotenkin "taantuu" viettäessään poikamies elämää? Ei enää vaihda kalsareita, ei osaa tehdä ruokaa, siivoa, käyttää pesukonetta, ostaa ruokaa tai lahjoja:LOL:

En ole vielä kohdannut tuollaista poikamiestä
 
"provo"
[QUOTE="trolli";24589491]Aiotko kasvattaa omat lapsesi sen mukaan, että mies saa olla vetelä vässykkä ja naisen vastuulla on koko normaalielämä? Entä oma miehesi, eikö hänenkään tarvitse osata tehdä vaikka voileipää, sinäkö sen hänelle passaat?[/QUOTE]

Ap varmaan myös herättää miehensä aamulla töihin. Eihän se tahdoton vässykkä osaa itse niin vaikeaa asiaa tehdä. Ja illalla ap pesee miehen hampaat, kun on liian vaativa tehtävä miehelle.

Sääliksi käy ap:n lapsia. Tytöt kasvatetaan miesten palvelijoiksi ja pojista tulee sohvalla löhöäviä laiskoja pas*koja.
 
"Calm in the storm"
[QUOTE="provo";24589514]Ap varmaan myös herättää miehensä aamulla töihin. Eihän se tahdoton vässykkä osaa itse niin vaikeaa asiaa tehdä. Ja illalla ap pesee miehen hampaat, kun on liian vaativa tehtävä miehelle.

Sääliksi käy ap:n lapsia. Tytöt kasvatetaan miesten palvelijoiksi ja pojista tulee sohvalla löhöäviä laiskoja pas*koja.[/QUOTE]

Hei! mä herätän mun miehen joka aamu töihin :D
on tosi vastuuntuntoinen töissä ja kotona, mutta se rutjake ei herää kellonsoittoon. ja jos herää, ni nukahtaa. viimeistään sohvalle istuvilleen kun pukee sukkia.. täytyy vähän avittaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Riivinrauta ja pia
Tyttöhän oli kohtelias kun esitteli itsensä :eek: Eihän ne lapset aina ymmärrä, mut itse kun kävin mun ystävän luona niin sen 3-4 vuotias lapsi tuli kysymään nimeäni :) Sehän oli herttasesti tehty veljes tyttöystävältä, kun huomioi lapsen ja esitteli itsensä.

Ps. Tuskin kenenkään tarvii tuhlata rahojaan tuntemattoman lapsen lahjaa varten.
 
"juu"
Niin 3v ei toki ole ihminen - ei hälle tartte itseään esitellä.

En olis uskonut että ap kaltaisi törppöjä on olemassa. Toivottavasti ketjun kritiikki koulii hieman tajuamaan että on AINA typerämpää olla esittäytymättä.
 
Ken guru
[QUOTE="vieras";24589387]Joo toki täytyy esittäytyä meille aikuisille, mut että lapselle... Tai mun mielestä ainakin tuntuu aika absurdilta alkaa kertomaan itsestään pikkulapselle, joka ei ymmärrä että tuo on enon tyttöystävä eli ei siis piittaa hänen nimestään! Ehkä se oon sit minä, joka en tajua nyt jotain, mut oli meillä vähän naurussa pidättelemistä eilen siinä tilanteessa...

Ja en sitä tarkoittanutkaan, että tytön olisi pitänyt OSTAA se lahja omista rahoistaan, mutta huolehtia siitä, että veljeni sen hankkii, eihän syntymäpäiväjuhliin tyhjin käsin tulla! Tai ei ainakaan meillä oo ollu sellainen tapana..[/QUOTE]

Meilläpäin ainakin jokainen on vastuussa itsestään, niin miehet kuin naiset. Ei tyttöystävyys tee kenestäkään enää miehen orjaa. Luojan kiitos!

Ja on erittäin hyvätapaista esitellä itsensä, myös kolme vuotiaallekin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24589387]Joo toki täytyy esittäytyä meille aikuisille, mut että lapselle... Tai mun mielestä ainakin tuntuu aika absurdilta alkaa kertomaan itsestään pikkulapselle, joka ei ymmärrä että tuo on enon tyttöystävä eli ei siis piittaa hänen nimestään! Ehkä se oon sit minä, joka en tajua nyt jotain, mut oli meillä vähän naurussa pidättelemistä eilen siinä tilanteessa...

Ja en sitä tarkoittanutkaan, että tytön olisi pitänyt OSTAA se lahja omista rahoistaan, mutta huolehtia siitä, että veljeni sen hankkii, eihän syntymäpäiväjuhliin tyhjin käsin tulla! Tai ei ainakaan meillä oo ollu sellainen tapana..[/QUOTE]

Sinusta tekee törpön jo se, että pidät tuon tyttöystävän käytöstä naurettavana/törkeänä. Hänhän on nimenomaan käyttäytynyt fiksusti! Tunnut myös aliarvioivan 3 vuotiaan älykkyyttä, jos on naurettavaa , että hänen vieraansa esittäytyvät hänelle. Kyllä tuon ikäinen jo ymmärtää asioista aika paljon! Mietipä tilannetta, että lapsi muistelee synttäreitään jälkeenpäin ja pohtii, että siellä oli joku vieras täti, kukahan se oli... Nyt lapsi luultavasti miettii, että siellä oli se"Tiina", joka on enon kaveri. Mitä lahjaan tulee, niin ei todellakaan kuulu tuon tyttöystävän huolehtia siitä! Hän tuli juhlaan "vain" avecina. Veljesi asia se on lahjasta huolehtia, on sitten kuinka poikamies tahansa!
 
mjdm
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;24589631:
No eiköhän jokainen (ainakin lähes) tajua tämän olevan provo. :)
Eipä siltä vaikuta. Vaikka on ihan surkea provo niin suurin osa täällä herne nenässä karjuu ap:lle et ite oot tyhmä! :LOL: Miten te edes jaksatte reagoida näin huonoihin?
 
"vieras"
Tyttöhän oli kohtelias kun esitteli itsensä :eek: Eihän ne lapset aina ymmärrä, mut itse kun kävin mun ystävän luona niin sen 3-4 vuotias lapsi tuli kysymään nimeäni :) Sehän oli herttasesti tehty veljes tyttöystävältä, kun huomioi lapsen ja esitteli itsensä.

Ps. Tuskin kenenkään tarvii tuhlata rahojaan tuntemattoman lapsen lahjaa varten.
Korjasinkin epäselvää ilmaisuani jo tuolla aiemmin, ELI en sitä tarkoittanutkaan, että tuon tyttöystävän sitä lahjaa olisi tarvinnut omista rahoistaan ostaa, vaan oisin kyllä olettanu, että ois huolehtinu siitä, että veljeni sen hankkii! Siis sanonut veljelleni esim. että lähdetään ostamaan lahja tai jotain.

Kenenkään ei myöskään tarvi sääliä lapsiani, opetan käytöstavat heille enkä ole sitä mieltä, että nainen on miehen palvelija, mutta kyllä jokainen varmaan aattelee niin että naisen tehtävä on huolehtia tuollaiset lahja-asiat ja vastaavat. Siinä ei pitäisi olla mitään pahaa tai sovinistista.

Ja edelleen, tyttö oli muuten ihan ok, mut huvitti tuo hänen käytöksensä. Kieltämättä pidin sitä aluksi törkeänä, mut ehkä se ei sit ollut NIIIIIN vakavaa..
 
poignant harmaana
Kyllä meillä on miehen veljen jokainen tyttöystävä esittäytynyt meidän lapselle ja kyllä on kohteliasta esitellä itsensä.
Ja todellaakaan ole mikää naisen velvollisuus katsoa että veljesi on hommanut lahjan, vaan todellakin se on veljesi tehtävä.
 

Yhteistyössä