VHV-pino

IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mulla ois muuten 18. päivä aika tatskaajalle, josko vois hoitaa sitten sen merkin hakkaamisen samalla :whistle: Mutta mihin mä sen nyt sit laitan, kun on niin nihkee työnantaja ettei anna mun laittaa sitä siihen mihin haluun?
Minkäslaista sie olitkaan laitattamassa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mulla ois muuten 18. päivä aika tatskaajalle, josko vois hoitaa sitten sen merkin hakkaamisen samalla :whistle: Mutta mihin mä sen nyt sit laitan, kun on niin nihkee työnantaja ettei anna mun laittaa sitä siihen mihin haluun?
Minkäslaista sie olitkaan laitattamassa?
No sellasta kukkatsydeemiä pohkeeseen, mut aattelin sellasta ihan pientä yksinkertaista heartagrammia. Ranteeseen oisin tahtonu, mutta kun ei työnantaja ollut ilahtunut ajatuksesta :(
 
Kattelin yhden ruotsalaisen hevostarvikekaupan sivuja, ja tulipa vaan tosta pinkistä mieleen, että hevosillekin saa mm. pinkkinä kaikenlaista (kuolaimia, suitsia) ja jopa glitteriä jouhiin ja kavioihin :LOL: Mä tahon ostaa meijän lapsille ponin, ja sitten sillä on kaikki pinkkiä :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Kattelin yhden ruotsalaisen hevostarvikekaupan sivuja, ja tulipa vaan tosta pinkistä mieleen, että hevosillekin saa mm. pinkkinä kaikenlaista (kuolaimia, suitsia) ja jopa glitteriä jouhiin ja kavioihin :LOL: Mä tahon ostaa meijän lapsille ponin, ja sitten sillä on kaikki pinkkiä :heart:
Oiskohan niillä myytävänä lampaillekin pinkki-tarvikkeita :heart: ?
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Kattelin yhden ruotsalaisen hevostarvikekaupan sivuja, ja tulipa vaan tosta pinkistä mieleen, että hevosillekin saa mm. pinkkinä kaikenlaista (kuolaimia, suitsia) ja jopa glitteriä jouhiin ja kavioihin :LOL: Mä tahon ostaa meijän lapsille ponin, ja sitten sillä on kaikki pinkkiä :heart:
:LOL: Kaikkee ne keksii..
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Kattelin yhden ruotsalaisen hevostarvikekaupan sivuja, ja tulipa vaan tosta pinkistä mieleen, että hevosillekin saa mm. pinkkinä kaikenlaista (kuolaimia, suitsia) ja jopa glitteriä jouhiin ja kavioihin :LOL: Mä tahon ostaa meijän lapsille ponin, ja sitten sillä on kaikki pinkkiä :heart:
Oiskohan niillä myytävänä lampaillekin pinkki-tarvikkeita :heart: ?
Kai niitä voi lampaisiinkin käyttää, ainakin sitä glitteriä tukka ainetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HänEiNää:
Toi huppari olis kyl kiva...aika hintava vaan :eek: En nyt osaa päättää kumman t-paidan ottaisin. Saisin kyl molemmat hupparin hinnalla :)
Osta nyt ne paidat ja kesällä huppari lämmittämään viilenevinä kesäiltoina :) .

Ei vaan nukutushommiin se on mentävä, kiitos taas näistä turinoista :) .
 
Viime yönä näin taas Ville-unta mutta jälleen kerran oli yön eka uni enkä muista siitä juuri mitään :/ .

Kaveri-uni se oli, ei mitään hempeilyjä tälläkään kertaa. Muuta en muista kuin sen että oltiin jossain kahdestaan, kaupungilla hengailemassa, ja pari nuorta naista tuli siihen lähelle kihertelemään ja viimein toinen uskalsi tulla pyytämään nimmaria ja juttelemaan. Mie olin ihan muina naisina että "joo kyllä tää on Ville, me ollaan tosi hyviä kavereita, ai ette te vai oo, ohhoh" :xmas: .

Yöllä heräsin muistelemaan mutta taisin nukahtaa samoin tein koska muisteloista ei juuri ole muistikuvaa :saint: . Oli vaan sellanen leppoisa olotila sillon kun heräsin, ihan kuin oisin pitkästä aikaa nähnyt kaverin ja turissut mukavia :D .
 

Yhteistyössä