Vielä Blumesta/kuvien omistajan yhteydenotto

utelias-elli
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Kiinnostais tietää, onko huijannut vain noissa kuvissa vai kaikessa kertomassaan?
No ammatista ainakin ja varmasti paljon muustakin.
Mistä tiiät varmaksi, että on ammatistaan valehdellut? Siis nojoo, onhan se nyt selvää sillain, että eihän sitä ton paljastumisen jälkeen kukaan usko. Ja kieltämättä ne oli epäilyttävän kuulosia ne viestit, kun kerto omasta ammatistaan/työstään. Mutta meinasin siis, että onko siitä paljastunut jotain muuta, että ei voisi olla oikeuslääkäri?
 
Alkuperäinen kirjoittaja utelias-elli:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Kiinnostais tietää, onko huijannut vain noissa kuvissa vai kaikessa kertomassaan?
No ammatista ainakin ja varmasti paljon muustakin.
Mistä tiiät varmaksi, että on ammatistaan valehdellut? Siis nojoo, onhan se nyt selvää sillain, että eihän sitä ton paljastumisen jälkeen kukaan usko. Ja kieltämättä ne oli epäilyttävän kuulosia ne viestit, kun kerto omasta ammatistaan/työstään. Mutta meinasin siis, että onko siitä paljastunut jotain muuta, että ei voisi olla oikeuslääkäri?
No mä ainakin epäilen, ettei hänen nimistään lääkäriä Suomessa ole olemassakaan. Kun ei mitään tutkimustietoa/gradua/väikkäriä tms löydy.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No mä ainakin epäilen, ettei hänen nimistään lääkäriä Suomessa ole olemassakaan. Kun ei mitään tutkimustietoa/gradua/väikkäriä tms löydy.
no eihän sitä aikaisemminkaan löytynyt, ja silti moni oli vakuuttunut aitoudesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No mä ainakin epäilen, ettei hänen nimistään lääkäriä Suomessa ole olemassakaan. Kun ei mitään tutkimustietoa/gradua/väikkäriä tms löydy.
no eihän sitä aikaisemminkaan löytynyt, ja silti moni oli vakuuttunut aitoudesta.
Toisaalta kukaan meistä ei tiedä hänen oikeaa nimeään. Hän valehteli minulle luultavasti nimensäkin.

 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Pallas:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Ne kuvat eivät kyllä olleet Brittanyn. :) Ne on napsittu jostain muualta tai sitten on omia.
Jos ne onkin omia niin kyllä moni saa täällä nenilleen
? eli vaikka kaikki ihmisten kuvat, joita väitti itsekseen/sukulaisikseen oli varastettu muualta, saa porukka täällä nenilleen, jos koirakuva oli oikeasti oma..? okei..
 

Yhteistyössä