Vielä kerran: Ihania tyttöjen nimiä?

Meidän tytöstä tuli Niia ja toinen nimi on myös ihan kiva Helga. Meillä kuumeillaa toista lasta ja välillä nämä nimi asiat käy mielessä jo, kaupan kassalla oli tyttö jonka nimi oli Veila, minusta nätti ja sopivan erikoinen :)
 
Deleted member 70007
Meidän tytöstä tulee Eevi :heart: Tai no kyllä me nyt vähän sitä Eriniä mietitään, mutta tuskin. Tokat nimet pidetään pimennossa ristiäispäivään asti.
 
[QUOTE="vieras";26665398]:D hauska!


Minusta kauniita nimiä ovat esim. Laura ja Elina, Riikka, Hanna ja Heini.[/QUOTE]

No mie oon itse Laura joten se ei ihan sovi :D Miehen suvussa on paljon Elinaa joten voi olla että se tulee ainakin yhdeksi nimeksi. Hanna on kaunis, mutta kun meillä on tuo Nanna, Heinikin on ihana, mutta koitan tosiaan välttää tuota Hoota, ihan vain miehen sukunimen tähden.
 
Sanni Katariinaa makustelin tossa Taavi Aleksanterin ja Nanna Aleksandran siskoksi...

Lola tai Lulu olis kanssa aika ihana..

Ja Maj, se on tosi suloinen nimi :)

Liinu oli vaihtoehtona meidän tuolle edelliselle tytölle ja mun kaverin vauveli sitten saikin tuon nimekseen. Musta se on tosi nätti nimi..
Tulee aina mieleen se bloggari, tosin tuo ei ole hänen oikea nimi, vain lempinimi :D
 
"vieras"
Ronja
Alisa
Emilia
Selja
Elli
Elvi
Helmi
Elina

Jos tämä vimppa nelonen on tyttö, niin luultavasti on sitten tämä Alisa. Tosin en tiedä, että yhdellä vai kahdella i:llä..
 
Joo, teiän tyttö sai ennen meiän tyttöä nimen ja eka mä aatteli että "no voi hitto.." mut sit aattelin että kun ei kuitenkaan olla mitäänn irl-tuttuja niin eipä sillä kai oo väliä vaikka annetaan se mitä suunniteltiinkin..
No meillä oli vähän sama juttu tuon Nanna-nimen kanssa, sattuikin niin että erään tuttavan tyttö sai saman nimen, mutta ei nyt kuitenkaan ihan välittömässä lähipiirissä ja kun nimi oli jo päätetty niin väliäkös tuolla :D
 

Yhteistyössä