vieläkö ihmiset viitsii laittaa itseensä tatuointeja?

  • Viestiketjun aloittaja "maxine"
  • Ensimmäinen viesti
"maxine"
En voi mitään mutta mua on alkanut ällöttää jo katsella ihmisten kulahtaneita junttitatskoja. Niitä otetaan kuin jotain tarroja ja sitten kyllästytään ja mennään sotkemaan päälle joku muu tatuointi korjausmielessä ja se se vasta on hirvee..
Ääääh, kamalia. Noi on nykyään oikein junttien ja idioottien tunnuksia. Ennenvanhaan sentään vain mielenkiintoset tyypit hankki niitä. Nyt on joka tollukalla joku raaja mustana. Vieläkö joku pitää niitä makeina, vai alkaako muutkin huomata miten rumia ne on?
 
spede pääsänen
Kaipa tämäkin on muoti-ilmiö mikä vaipuu unholaan. Olen ihan samaa mieltä, aina pitää valehdella kuinka hieno jonkun tatska on, vaikka tekisi mieli sanoa että toi on ihan naurettava räpellys eikä vittu voisi vähempää kiinnostaa vaikka tatuoisit otsaasi " Olen Idiootti ".
 
Peyote
Niitä on hienoja ja kauheita, riippuu onko hyvä kuva ja miten tehty. Ja että mimmosesta tykkää. Mä en kyllä anttais kenenkään tehdä itselleni, kun en ole yleensä minkäänlaisiin kuviin aivan täysin tyytyväinen kun itsekin piirrän.
 
"maxine"
Alkuperäinen kirjoittaja spede pääsänen;29954618:
Kaipa tämäkin on muoti-ilmiö mikä vaipuu unholaan. Olen ihan samaa mieltä, aina pitää valehdella kuinka hieno jonkun tatska on, vaikka tekisi mieli sanoa että toi on ihan naurettava räpellys eikä vittu voisi vähempää kiinnostaa vaikka tatuoisit otsaasi " Olen Idiootti ".
Sama homma. Oksennus pyrkii ylös, mutta hyvien tapojen mukaisesti sitä kakoo ulos "hieno" sanan, ettei muodin uhri loukkaantuisi.
 
spede pääsänen
Tatuointeja on ollut ihmisillä todistetusti ainakin 5300 vuotta. Että sellainen "muoti-ilmiö".
No ei niitä joka helvetin juntti ole ottanut niinkuin nykyään. Äitin pikku tissiposkikin haluaa näyttää hurjemmalta ja ottaa tribaalin siihen riukukäteensä. Lähinnä jo naurattaa nämä tatskajuntit.

Rupeaa jo rasittamaan kun yhdenillanjutuissakin törmää siihen saatanan epiduraalipuudutustatska härpäkkeeseen, voi tsiisus antakkee armoo.
 
"maxine"
Alkuperäinen kirjoittaja spede pääsänen;29954636:
No ei niitä joka helvetin juntti ole ottanut niinkuin nykyään. Äitin pikku tissiposkikin haluaa näyttää hurjemmalta ja ottaa tribaalin siihen riukukäteensä. Lähinnä jo naurattaa nämä tatskajuntit.

Rupeaa jo rasittamaan kun yhdenillanjutuissakin törmää siihen saatanan epiduraalipuudutustatska härpäkkeeseen, voi tsiisus antakkee armoo.
Kiva huomata etten ole ainut joka tämän naurettavuuden on pannu merkille.
 
spede pääsänen
[QUOTE="maxine";29954640]Kiva huomata etten ole ainut joka tämän naurettavuuden on pannu merkille.[/QUOTE]

Tiedätkös mikä tässä hommassa naurattaa eniten, he luulevat olevansa helvetin omaperäisiä. Vaikka todellisuudessa jonkun massailmiön uhreja, seuraavat kuin lampaat muita. Vielä kun meikkaisivat itsensä klovneiksi, niin koko olemus olisi täydellinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Alli Huuppa
"maxine"
Alkuperäinen kirjoittaja spede pääsänen;29954645:
Tiedätkös mikä tässä hommassa naurattaa eniten, he luulevat olevansa helvetin omaperäisiä. Vaikka todellisuudessa jonkun massailmiön uhreja, seuraavat kuin lampaat muita. Vielä kun meikkaisivat itsensä klovneiksi, niin koko olemus olisi täydellinen.
Just se on se kaikkein kakoin aspekti siinä. Ollaan niin persoonallisia ja rohkeita olevinaan, ja tyylikkäitä. :LOL:
Liukuhihna hurisee taustalla.... puskien ulos miljoona samanlaista omaperästä.. massalammasta..
 
spede pääsänen
[QUOTE="hep";29954676]Mua jaksaa aina vaan naurattaa ne tatuoimattomat, joita niin kovasti häiritsee jonkun muun iho. Harvoin tatuoidut vinkuu niille, joilla kuvia ei ole, että pitäisi olla. Toiset tykkää, toiset ei. Kenenkään ei onneksi ole pakko ottaa tatuointia. Ja itselläni ei ole kuvia.[/QUOTE]

Voitteko sitten olla laittamatta niistä junttikuvistanne postauksia faceen ja älkää näyttäkö niitä kellekkään koskaan ketään ei oikeasti kiinnosta paskan vertaa teidän töhrynne. Ja älkää ainakaan kertoko miksi olette ottaneet sen kuvan, siinä vaiheessa yleensä meinaa tulla oksennus.
 
"Vai niin"
Mitäs hemmettiä se kenenkään persettä puristaa onko toisilla tatskoja vai ei?! Ei niitä kukaan käske ottamaan. Mäkään en tykkää nykyajan teennäisestä muoti-ilmiöstä eli tekoripsistä, tekotukasta, tekorusketukaesta yms. Mut eipä tulis mieleen valittaa siitä..
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Mua ällöttää caprilegginseissä ja crockseissa taapertavat ihmiset jotka naama vinossa paheksuu kaikkea joka on erilaista kuin he itse. Lisäksi mua ällöttää ihmiset jotka laittaa faceen kuvia naurettavista ja rumista koiristaan tai lapsistaan ja kertoo aina vaan mitä meidän Muffe tai JaniPirkko osaa. Eiku ei ällötäkään kun en jaksa jäädö tuijottamaan ja päivittelemään muiden ihmisten tyyliä tai olemista!

Facessakaan ei ole pakko sen kummemmin jäädä kenenkään tatuointi- tai muitakaan kuvia katselemaan, ne voi ohittaa melko pikaisella silmäyksellä. Livenä en muista koskaan kenenkään tulleen esittelemään tatuointiaan tai tarinaa sen taustalla. Chillatkaa vähän, elämä on huomattavasti ikävämpää jos on noin pienestä asiasta herneitä nenässä ja hiekkaa housuissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja spede pääsänen;29954699:
Voitteko sitten olla laittamatta niistä junttikuvistanne postauksia faceen ja älkää näyttäkö niitä kellekkään koskaan ketään ei oikeasti kiinnosta paskan vertaa teidän töhrynne. Ja älkää ainakaan kertoko miksi olette ottaneet sen kuvan, siinä vaiheessa yleensä meinaa tulla oksennus.
Miten voi jotakuta kiristää näin paljon jonkun toisen iholla oleva kuva :LOL:
Kannattaisi ehkä poistua takavasemmalle koko facesta jos noin ahdistaa ja vituttaa se mitä ihmiset sinne laittaa.

Huvittavaa kun tällänen ihminen kiukkuaa kuinka "ei kiinnosta paskan vertaa",
mutta silti kiinnostaa niin pirun paljon että tehdään mammapalstalle aloitus johon ragetaan heppi tai munasarjat tiukkana :LOL:
 
Just eilen puhuttiin töissä tatuoinneista. Kun tatuoinnilla on tarina ja kuva liittyy kantajaan ja hänen elämäänsä, on se minusta tosi hieno!! Mutta kieltämättä tatuointi vain tatuoinnin vuoksi on vähän ... tyhmä. Itse voisin kuvan ottaa, jos olis mun elämään kuuluva kuva. Semmoista ei oo löytynyt ja kieltämättä on se tuntuma, et nykyään on jo "erikoisempi" olla ottamatta tatskaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
"zeze"
Henk. kohtaisesti en ihannoi tatskoja. On minullakin yksi tuossa pallealla. Ei mikään iso, mutta on kuitenkin. Tatskoja voi olla, mutta liika on liikaa. Ja niiden pitäisi olla kauniita, eikä mitään "linnahakkelusta". Siitä en pidä, että kokit touhuaa käsivarret rannetta myöden iho peittettynä mitä ihmeellisimmillä kuvioilla. Epäesteettistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
"Sinja"
Mua taas ärsyttää, kun mun tatuoinneista mitää ymmärtämättömät mällinaamat tunkee muka ihastelemaan, ja naamast näkee etteivät oikeasti voisi vähempää tykätä. Ei siinä mitää, tykätä ei tarvi. Mutta miksi sitten pitää tulla pällistelemään? Vai onko ihmiset oikeesti niin tyhmiä, että luulee että ne tatuoinnit on siinä ihan vaan sen takia, että niitä "kuuluisi" kehua?!
 
"maxine"
Alkuperäinen kirjoittaja spede pääsänen;29954699:
Voitteko sitten olla laittamatta niistä junttikuvistanne postauksia faceen ja älkää näyttäkö niitä kellekkään koskaan ketään ei oikeasti kiinnosta paskan vertaa teidän töhrynne. Ja älkää ainakaan kertoko miksi olette ottaneet sen kuvan, siinä vaiheessa yleensä meinaa tulla oksennus.

Peesi. Mutta täytyy kai näitten individualistien (lol) näyttää se persoonallinen kukkaköynnös tai teksti, hyvänen aika, sehän on niin NÄTTI ja KERTOO NIIN PALJON SEN ELÄMÄSTÄ. :'(
 
"juu"
[QUOTE="zeze";29954879]Henk. kohtaisesti en ihannoi tatskoja. On minullakin yksi tuossa pallealla. Ei mikään iso, mutta on kuitenkin. Tatskoja voi olla, mutta liika on liikaa. Ja niiden pitäisi olla kauniita, eikä mitään "linnahakkelusta". Siitä en pidä, että kokit touhuaa käsivarret rannetta myöden iho peittettynä mitä ihmeellisimmillä kuvioilla. Epäesteettistä.[/QUOTE]


mikäs se yksi oksettava kokki on jolla on hihat aina käärittynä että näkyy tatuoidut käsivarret? Vittu mikä mammanpoika sekin ja luulee tatuoinneilla tulleensa niin cooliksi niin cooliksi, hyi vittu. Se pissipäinen hk-kokki, OKSENNUS.

:LOL:
 

Yhteistyössä