vieläkö ihmiset viitsii laittaa itseensä tatuointeja?

  • Viestiketjun aloittaja "maxine"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="maxine";29954930]Peesi. Mutta täytyy kai näitten individualistien (lol) näyttää se persoonallinen kukkaköynnös tai teksti, hyvänen aika, sehän on niin NÄTTI ja KERTOO NIIN PALJON SEN ELÄMÄSTÄ. :'([/QUOTE]

Mikäs sinäkin olet sanomaan mitä kukakin saa laittaa sekä iholleen että faceen? Yritä päästä ohi niistä katsomatta. Minäkään en tykkää koirista ja pääsen ihan vaivattomasti ohi kavereiden hurttakuvista ja -päivityksistä. Ei mitään ongelmia.
 
"maxine"
Mikäs sinäkin olet sanomaan mitä kukakin saa laittaa sekä iholleen että faceen? Yritä päästä ohi niistä katsomatta. Minäkään en tykkää koirista ja pääsen ihan vaivattomasti ohi kavereiden hurttakuvista ja -päivityksistä. Ei mitään ongelmia.
Kyllä kai tatuoinneista saa olla tykkäämättä, ja nauraa muoti-ilmiöille?
Ei se tarkota että mä IRL menen kenenkään törppötöherryksiä haukkumaan, olen kuule monesti sanonut "hieno", vaikka kuvottaa ja pyörittelen silmiä sisäisesti.
Mulla on kyllä käytöstavat, onneksi tätä inhotusta voi purkaa netissä.
 
eläkehoitsu
Tätä ei kai saisi kertoa, mutta on jo aikaa mennyt, joten menköön. Asianomainen ei ole enää joukossamme.

Aikoinani ollessani työelämässä ja toimessani eräässä hoitolaitoksessa, psykiatrisella puolella, niin siellä oli eräs vanha mies joka oli tatuoitu aivan kaikkialta. Kasvot olivat kyllä puhtaat, mutta kaulasta alkaen aivan alas koko vartalo oli mitä mielikuvituksellisimmilla kuvilla peitetty. Jopa varpaat ja myös se, jo kurtistunut miehen ylpeys oli varreltaan koristeltu. Selkä ja pakarat, siis kaikki. Mies oli ikänsä kierrellyt maailman meriä, ja sieltä muistonsa kerännyt.
 
"maxine"
Alkuperäinen kirjoittaja eläkehoitsu;29954958:
Tätä ei kai saisi kertoa, mutta on jo aikaa mennyt, joten menköön. Asianomainen ei ole enää joukossamme.

Aikoinani ollessani työelämässä ja toimessani eräässä hoitolaitoksessa, psykiatrisella puolella, niin siellä oli eräs vanha mies joka oli tatuoitu aivan kaikkialta. Kasvot olivat kyllä puhtaat, mutta kaulasta alkaen aivan alas koko vartalo oli mitä mielikuvituksellisimmilla kuvilla peitetty. Jopa varpaat ja myös se, jo kurtistunut miehen ylpeys oli varreltaan koristeltu. Selkä ja pakarat, siis kaikki. Mies oli ikänsä kierrellyt maailman meriä, ja sieltä muistonsa kerännyt.

Ennenvanhaan se vielä olikin mielenkiintoista, nämä nykyajan pullamössöjen "elämän tarinat iholla" on sitten jo niin oksettavaa paskaa ettei tosikaan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Alli Huuppa
..........
Tatuointi on naisella aina ruma. Murheekseni olen havainnut lähikaupassani ihan nätin likan, joka on mennyt tatuoimaan käsivartensa aivan karmeiksi. Laajat palovammat näyttäisivät paremmalta.
 
"Minävaan"
Mun mielestä tatuoimattomat vaaleanpunaiset porsaan väriset ihmiset on ällöjä. Eiku ainiin.. Mua ei haittaa jos joku haluaa olla ilman mustetta eikä myöskään se, että joku haluaa mustetta ihoonsa. Kyllä voi tosiaan ihmisiä kiristää se mitä toiset tekee omalle iholleen..
 
  • Tykkää
Reactions: Freiya ja Bitch
"maxine"
[QUOTE="Minävaan";29955111]Mun mielestä tatuoimattomat vaaleanpunaiset porsaan väriset ihmiset on ällöjä. Eiku ainiin.. Mua ei haittaa jos joku haluaa olla ilman mustetta eikä myöskään se, että joku haluaa mustetta ihoonsa. Kyllä voi tosiaan ihmisiä kiristää se mitä toiset tekee omalle iholleen..[/QUOTE]

"Byhyy, väävää, älkää haukkuko mun tatskoja hei, muuten mä painatan uuden kuvan miten mua on kiusattu.. joku todella mun elämästä kertova teksti kuten LIFE IS HARD BUT HARD IS GOOD"

Koita kestää.

:LOL:
 
Pata kattilaa soimaa...
[QUOTE="maxine";29955149]Tajuathan ettei Spede tehnyt aloitusta.[/QUOTE]

Tajuathan, että spede peräänkuulutti omaperäisyyttä, mitä esim. tämä avaus, oli sitten kenen tahansa tekemä, ei todellakaan ole ja silti hän peesaa sinua silmät kiiluen.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
"missä otit" my ass
Sitä tatuointien ikärajaa vois nostaa ainakin kolmeenkymppiin. Tekee meinaan pahaa kun nuoret tatuoi innoissaan ittensä täyteen sontaa, ja sitten ovatkin helisemässä vähän ajan päästä että mitä tuli tehtyä.
Muutenkin.. :headwall:
 
Mulle on aiva sama mitä mieltä ap ja muut on tatuoinneista. Mulla on tatuointeja ja tykkään niistä. Ekan otin vuonna -97 eikä ainakaa silloon täälläpäin kovin monella näkyny tatuointia. Mä en oo ottanu tatuointeja sen takia, että muutki ottaa, sehän olis aivan helvetin tyhmää. Eikä mun oo tarvinnu kuvien päälle uusia kuvia ottaa peittämään vanhaa.

Junttiudesta puheenollen niin eipä ap:n ja muiden kaltaastensa kirjootukset kyllä mitenkään ei-junttimaasia oo. :whistle: Ja jos noin helposti meinaa tulla oksennus, niin varmaan kannattaas käydä ammattilaasen juttusis. Ei tarvi tykätä tatuoinneista, mutta sen mielipiteensä voi esittää asiallisesti. Ny ap:lla selvästi tarkootus vain provota aiheella jolla on provottu jo vuosia eli olis kannattanu olla vähä omaperääsempi. :D
 
[QUOTE="juu";29954947]mikäs se yksi oksettava kokki on jolla on hihat aina käärittynä että näkyy tatuoidut käsivarret? Vittu mikä mammanpoika sekin ja luulee tatuoinneilla tulleensa niin cooliksi niin cooliksi, hyi vittu. Se pissipäinen hk-kokki, OKSENNUS.

:LOL:[/QUOTE]

Lueppa tekstisi uudelleen ja mieti mikä on pissismäistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Liar liar
Alkuperäinen kirjoittaja spede pääsänen;29954618:
Kaipa tämäkin on muoti-ilmiö mikä vaipuu unholaan. Olen ihan samaa mieltä, aina pitää valehdella kuinka hieno jonkun tatska on, vaikka tekisi mieli sanoa että toi on ihan naurettava räpellys eikä vittu voisi vähempää kiinnostaa vaikka tatuoisit otsaasi " Olen Idiootti ".
En ole koskaan arvostanut ihmisiä, joilla ei ole kanttia sanoa suoraan rehellistä mielipidettään.
 
Liar liar
[QUOTE="maxine";29955264]Tajuathan että tää on keskustelupalsta eikä psykiatri, vedä lörtsy päähäsi.[/QUOTE]

En myöskään ole koskaan arvostanut ihmisiä, jotka alkavat nimitellä, kun eivät keksi muutakaan sanottavaa.
 
"juu"
[QUOTE="maxine";29954957]Kyllä kai tatuoinneista saa olla tykkäämättä, ja nauraa muoti-ilmiöille?
Ei se tarkota että mä IRL menen kenenkään törppötöherryksiä haukkumaan, olen kuule monesti sanonut "hieno", vaikka kuvottaa ja pyörittelen silmiä sisäisesti.
Mulla on kyllä käytöstavat, onneksi tätä inhotusta voi purkaa netissä.[/QUOTE]


peesi
 
[QUOTE="juu";29955255]Onks se sun mies vai miksi loukkaannuit? :D[/QUOTE]

Juu ei ole.
Mä kategorioin ihmisten, varsinkin tuntemattomien ja puhtaasti ulkonäön perusteella haukkumisen lapselliseksi toiminnaksi.
Pissismäiseksi suorastaan.
 

Yhteistyössä