Vierailijan poistaminen käytöstä

M42
Ei. En mä voi estää omien viestieni näkymistä keneltäkään.
Okei. No mä en ole koskaan kenenkään viestejä estänyt, joten en tiennyt tuota. Eilen vaan huomasin asetuksissa tuollaisen kohdan ja kokeilin vierailija-nimimerkkiä estää, muttei onnistunut.

Kuitenkin jotakin tuolle vierailijoiden älämölölle pitäisi tehdä, kun ei joka ikisestä asiattiomasta viestistä jaksa raportoida. Vähän sellainen fiilis, kuin baarissa ois liian känninen asikas/kännisiä asiakkaita, joka/jotka pyynnöstä huolimatta ei/eivät ymmärrä pitää suutaan kiinni.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja 0oo0
vierailijax
Okei. No mä en ole koskaan kenenkään viestejä estänyt, joten en tiennyt tuota. Eilen vaan huomasin asetuksissa tuollaisen kohdan ja kokeilin vierailija-nimimerkkiä estää, muttei onnistunut.

Kuitenkin jotakin tuolle vierailijoiden älämölölle pitäisi tehdä, kun ei joka ikisestä asiattiomasta viestistä jaksa raportoida. Vähän sellainen fiilis, kuin baarissa ois liian känninen asikas/kännisiä asiakkaita, joka/jotka pyynnöstä huolimatta ei/eivät ymmärrä pitää suutaan kiinni.
Entä jos vaan jätät ne älämölöt huomiotta. Siinå ne vetää itkupotkuraivareita mutta so what
 
M42
Entä jos vaan jätät ne älämölöt huomiotta. Siinå ne vetää itkupotkuraivareita mutta so what
No joo, tietty tuon voi tehdä, mutta olen ymmärtänyt, että ylläpidon tehtäviin kuuluu pitää keskustelu asiallisena. Nyt lähinnä poistavat silloin tällöin jonkun raportoidun viestin, mutta välillä menee useampikin päivä, ettei mitään poistoja tapahdu ja välillä hyvätkin ketjut katoavat yhden asiattoman vuoksi.
 
vierailija
Kyllä viestin sisältöön silloin suhtaudutaan vakavammin ja luetaan ensimmäisten joukossa, kun se tulee niciltä. Viesti saa ns. kasvot ja sitä kautta enemmän painavuutta.
itse ohitan yleensä heti kaikkien vieralilijoiden viestit, jotka alkavat jollain haistatuksella :coffee: Valitettavasti vieralija (t) käyttävät "vierasjoukkoa" tukenaan - kaikkien vierailjioiden nimimerkin alla voi puhua kaikkea jonninjoutavaa, mitä sylki suuhun tuo ja purkaa itseään ja potutustaan koko maailmalle ajattelematta sen enempää.
Pompit edestakaisin ketjussa ja luet ensin rekattujen kirjoitukset ja sitten muut? Eikö helpompaa lukea järjestyksessä?
Rekatuilta luet haistattelutkin?

Mitä painoarvoa se esim. tähän viestiin tuo sen enempää, jos vierailijan tilalla lukisi NikkiNimimerkki? Keskittykää viestin sisältöön, kirjoittajasta viis. Paska on paskaa vaikka sen käärisi nättiin paperiin.
 
vierailija
Ymmärrän m42:sen hädän. On ottanut tällä viikolla sen verran paljon "osumaa"
Mutta yleensä noin siinä käy kun on Kärkäs kommenteissaan joten se on vain kestettävä.
 
M42
Ymmärrän m42:sen hädän. On ottanut tällä viikolla sen verran paljon "osumaa"
Mutta yleensä noin siinä käy kun on Kärkäs kommenteissaan joten se on vain kestettävä.
Mä kestän kyllä osumat. Mielummin otan vähän osumaa ja sanon suoraan mielipiteeni, kuin alan mielistelemään ihmisten mielipiteitä. Kuitenkin jos jatkuvasti aikuiset(?) ihmiset käyttäytyvät tuolla tavoin, että toisen mielipiteistä pitää alkaa "antamaan osumaa", kertoo se enemmän näistä "osuman antajista" kuin siitä, jonka mielipide nämä "osuman antajat" saa reagoimaan.
 
vierailija
Kyllä sä M42 elät niin harhoissasi muidenkin harhojesi lisäksi, jos et vieläkään ymmärrä ettei yhden vierailijan estäminen riitä mitään.

Täälä on monta harmaata maahantunkeutuja kriittistä lisäkseni.

Ja se ei ole yksi vierailia joka pitää juttujasi ihan pehmeinä.

Sanonpahan vaan näin etäisenä tarkkailijana..
 
Cicero
He, jotka kirjoittavat selkeästi haluavat tuoda rohkeasti esiin oman mielipiteensä ja puhua Asiaa Asiasta. Heistä muodostuu selkeä kuva, ja he avaavat ja osallistuvat moniien eri keskusteluihin ja/tai avaavat uutta. Esimerkiksi M24 ja Aisankannattaja ovat fiksuja ja kirjoittavat selkokielellä asiaa. On täällä sitten nikejä, jotka ovat vähän sekoja, mutta varmasti haluavat tuoda oman sekoilunsa selvästi omanaan.
Nikin valinta on vähän vaikeaa, kun haluan antaa yhdellä sanalla merkin itsestäni. Olisinko Cicero? Siitä tulee minulle Rooma ja laki. Katsotaan.
 
vierailija
He, jotka kirjoittavat selkeästi haluavat tuoda rohkeasti esiin oman mielipiteensä ja puhua Asiaa Asiasta. Heistä muodostuu selkeä kuva, ja he avaavat ja osallistuvat moniien eri keskusteluihin ja/tai avaavat uutta. Esimerkiksi M24 ja Aisankannattaja ovat fiksuja ja kirjoittavat selkokielellä asiaa. On täällä sitten nikejä, jotka ovat vähän sekoja, mutta varmasti haluavat tuoda oman sekoilunsa selvästi omanaan.
Nikin valinta on vähän vaikeaa, kun haluan antaa yhdellä sanalla merkin itsestäni. Olisinko Cicero? Siitä tulee minulle Rooma ja laki. Katsotaan.
Olet totaalisen yksin mielipiteesi kanssa.
 
vierailija
Pakko myöntää että olen yksi joka nauttii siitä kun saa vähän tökkiä kusiaispesää ja yrittää saada reaktiota aikaan mutta olen yrittänyt tehdä sen aina niin että ala haukkumaan joillain typeryyksillä vaan sillälailla näppärästi.
Haukkuminen väittelyssä on säälittävää ja alhaista.
Mutta hyvien väittelyjen takia täällä palstalla just käynkin ja yritän saada niitä jatkossakin aikaan.
Pari erää on otettu myös m42:sen kanssa.
Siitä pitää antaa kirjautuneille pisteet että jaksavat ottaa shittiä kun ei voi vain poistua kuin vierailija.
 

Yhteistyössä