viesti miehelle.. ??

  • Viestiketjun aloittaja aah, ihanaa:Onnellisuus <3
  • Ensimmäinen viesti
aah, ihanaa:Onnellisuus <3
Tuli taas ihan tyhjästä sellanen tunne että "jestas kuinka ihana mies mulla onkaan, ja kuinka ihanat laspet mulle suonu" "rakastan miestäni todella paljon ja olen onnellinen"..
Viime aikoina ollaan riidelty todella paljon KAIKESTA, ja yhteine aika ollut mitätöntä, seksiä ei ole ollut ja kaikki oikeestaan päin peetä! Syynä suurimmaksi osaksi minä itse ja minun mielialanvaihteluni ja totaalinen väsymykseni.. Nyt kuitenkin taas mielen täytti tuo ihana tunne ja haluaisin miehelleni töihin jonkin ihanan viestin laittaa, jotta osaa kaivata entistä enemmän kotiinpääsyäja mua tietty!
Mitä voisin kirjoittaa? Haluaisin myös jollain tapaa pahoitella omaa kylmyyttäni häntä kohtaan ja kaikkea sitä kinastelua ja riitaa ja vääntöä..

Anteeksi sekava tekstini mutta tässä on nyt vaikea kirjoittaa ja mieli on nyt niiiiin hyvä etten oikeen edes saa ajatuksiani kuosiin!! Toivottavasti edes joku ymmärsi!!
 
Kirjota mitä mieleen tulee. Niin teen minä monesti ja sitä txt on helppo muokata aina haluamaansa suuntaa. Monesti pyyhkiny txt pois ja kirjottanu toisella lailla. Hirmu usein laitan miehelleni erilaisia hasuja viestejä, juurikin sen takia että on vaikka koko päivä aikaa muokkailla viestiä :D
 
ap
ääh, en mä jaksa koko päivää miettiä sitä viestiä.. olen itsekkin töissä, joten täytyy nämä työtkin saada hoidettua! Ehkäpä laitan vaan ihan ehdotetun "perus" viestin.. ?? Ellei tule lisää ehdotuksia!!
 
vieras
Mulla ei oo kalliita vaatteita eikä hienoa autoa
Eikä mulla ole paljoa rahaa mut mä toivon et se ei haittaa sua
Tule viereen taas mennään nukkumaan hyvää yötä suudellaan
Tule viereen taas ja näytä et mä kelpaan kanssas jotain olla saan
Mulle paljon merkitsee et mä kanssas olla saan
Jos säkin musta tykkäät niin anna pieni suukko vaan
Tule viereen taas mennään nukkumaan hyvää yötä suudellaan
Tule viereen taas ja näytä et mä kelpaan kanssas jotain olla saan...


Apulannan laulusta
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ääh, en mä jaksa koko päivää miettiä sitä viestiä.. olen itsekkin töissä, joten täytyy nämä työtkin saada hoidettua! Ehkäpä laitan vaan ihan ehdotetun "perus" viestin.. ?? Ellei tule lisää ehdotuksia!!
Töissä itsekkin laitan, viestin kun voi tallentaa ja jatkaa aina sillon ku tulee mieleen taas uutta ihanaa :)
Mutta toki jos haittaa töitä nii perusviestiä vaan sitten kehiin
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on miehen kanssa tapana laittaa päivittäin ihania viestejä toisillemme, piristää kummasti ankeatakin työpäivää :)
No just tää oli vähän niinku munki pointtina! Haluisin tuoda miehelle esiin että olen taas "pirteämpi ja paremmalla tuulella" ilman että sanon sitä suoraan tai että mies huomaa asian kotiintullessaan!

Mies ei lähettele viestejä, se ei ole koskaan ollu sen tyyli, mutta mä olen joskus ennenkin laittanut viestiä ku on paremmat päivät ja mies on kyllä tykännyt kovasti!!

IDEOITA??!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on miehen kanssa tapana laittaa päivittäin ihania viestejä toisillemme, piristää kummasti ankeatakin työpäivää :)
No just tää oli vähän niinku munki pointtina! Haluisin tuoda miehelle esiin että olen taas "pirteämpi ja paremmalla tuulella" ilman että sanon sitä suoraan tai että mies huomaa asian kotiintullessaan!

Mies ei lähettele viestejä, se ei ole koskaan ollu sen tyyli, mutta mä olen joskus ennenkin laittanut viestiä ku on paremmat päivät ja mies on kyllä tykännyt kovasti!!

IDEOITA??!!
Esim. olen niin onnellinen sun kanssa, olet mun elämän valo, olen kiitollinen joka päivästä jonka saan viettää yhdessä sun kanssa tms. Suhteellisen lällyä mutta toimii hyvin ainakin meillä :)

 
vieras
Miksi pitää viestillä kertoa suhdeasioita ja kesken työpäivän? Vaikuttaa nopealta päähänpistolta ja mies keskeyttää työnsä miettien onkohan tilanne enää sama kun menee kotiin.
Eikö asioista voi puhua naamatusten, varsinkin kylmemmän jakson jälkeen. Älkää sotkeko toisen työpäivää viesteinenne.

Jos et saa miestä tuntemaan oloansa kotona mukavaksi ja halutuksi, niin tuollaiset hätäapu viestit ei paljon auta. Puhukaa, ihmiset.
 

Yhteistyössä