Viidennet,kuudennet,seitsämännet jne vauvat=) syksy 2010

Täällä ollaan, mut yksin on vähän turha jutustella, siksi ei oo tänne tullu kirjoteltuakaan. :)

Emma on jo 4 kk ja aivan ihana hymytyttönen. Vatsallaan viihtyy lattialla ja muutaman kerran on kellahtanut tuosta selälleenkin, mutta toisin päin ei vielä käänny. Lelut kiinnostaa jo kovasti ja niitä onkin kiva kahmia suuhun. :)

Yöt meillä mennään kahdella syötöllä ja soseita ollaan nyt pikkuhiljaa aloiteltu, kun meni päivät ihan tississä roikkumiseksi. Bataattia, porkkanaa, luumua ja persikkaa ollaan nyt maisteltu. Muuten sitten tissimaidolla mennään.

4 kk neuvolassa neiti painoi 7055 g ja pituutta oli 63 cm. Tasaisesti on koko ajan kasvanut, ettei sen puoleen ole ollut mitään erikoista.

HotMilk Teidänkin neiti jo noin iso, mitenkäs synnytys sujui? Menikö alku aika hyvin?

AngelEyes ja Emma-neiti 4 kk
 
Heippa vaan :)

Meillä tuli eilen 6kk täyteen <3
Painoa nlassa oli 7230g ja pituus 68cm,aika pikkanen on.
2kk syöty kiinteitä kun painokäyrä vaan laski.
Puuropoika on:)

Lattialla yrittää konttausasentoon ja karjuu.
lellitty ja sylitelty poika.

Nukkuu aika kehnosti,voi syödä jopa 2h välein yöllä,mutta on sentään jokunen kerta nukkunut kivan pätkän tyyliin 21-05 syömättä :0)

Laitoin sulle MiiaK yv:n!
 
Kiva että jotkut edelleen linjoilla =)

Meidän tyttönen syntyi tosiaan 22.11, nopea 2 tunnin synnytys.

Hän on aivan ihastuttava, olen niin rakastunut :heart: Siitä saakka kun tultiin sairaalasta kotiin hän on nukkunut koko yöt heräämättä lainkaan syömään. Terveydenhoitaja kävi pari kertaa punnitsemassa häntä ja todettiin että maitoa piisaa ja kasvaa kohisten, joten annetaan nukkua kun kerran nukkuu. Tyttö tosiaan nyt 2kk ja kahtena yönä olen imettänyt kesken unien.
Olenkin todennut että on aika "vaarallista" saada näin helppoja vauvoja - vauvakuume senkun nostaa päätään :O

Säät ovat vaan jarruttaneet meidän ulos menoa. Tämä on meidän ensimmäinen talvivauva ja olen jotenkin arka noista kovista pakkasista joita oli pitkäänkin. Nyt kun ollaan lenkillä käyty niin hän ei juurikaan pidä ulkona nukkumisesta - liekö liian hiljaista kun tottunut sisällä kiljahduksiin.

Eipä täällä ihmeempiä, toivotaan nyt että mutkin vielä löytäisi meidät uudelleen ja saataisiin pinoon elämää :)
Ja teillä keillä vauvat puolen vuoden korvilla - uusia plussiahan voidaan kohta ruveta jännäämään ;)
 

Yhteistyössä