*** VIIKKO 19 ***

  • Viestiketjun aloittaja Pupuvaimo perustaa
  • Ensimmäinen viesti
Ei ole vielä vuoto alkanut. Aamupäivällä oli kyllä mahassa semmoisia tuntemuksia että tulkitsen ne menkkakivuiksi. Tosin mitään vuotoa ei ole päivän aikana ilmaantunut. Paitsi aamulla ihan pikkuisen sitä punertavaa valkovuotoa.

Huomenna taitaa selvitä tämäkin juttu sitten. Luulen että yöllä alkaa vuotamaan, mutta niin kauan kuin ei vuoda niin kai sitä saa elätellä toiveita ;)
 
Ei ole vielä vuoto alkanut. Aamupäivällä oli kyllä mahassa semmoisia tuntemuksia että tulkitsen ne menkkakivuiksi. Tosin mitään vuotoa ei ole päivän aikana ilmaantunut. Paitsi aamulla ihan pikkuisen sitä punertavaa valkovuotoa.

Huomenna taitaa selvitä tämäkin juttu sitten. Luulen että yöllä alkaa vuotamaan, mutta niin kauan kuin ei vuoda niin kai sitä saa elätellä toiveita ;)
 
Ei ole vielä vuoto alkanut. Aamupäivällä oli kyllä mahassa semmoisia tuntemuksia että tulkitsen ne menkkakivuiksi. Tosin mitään vuotoa ei ole päivän aikana ilmaantunut. Paitsi aamulla ihan pikkuisen sitä punertavaa valkovuotoa.

Huomenna taitaa selvitä tämäkin juttu sitten. Luulen että yöllä alkaa vuotamaan, mutta niin kauan kuin ei vuoda niin kai sitä saa elätellä toiveita ;)
 
Fantsu toivotaan että ovat vauvaoireita sulla =)
Pupuvaimolle mä pidän peukkuja!!! Ilmoittelehan kun puhelimesta aamulla pääset, mikä on tulos!

Tää täällä ottaa toista lasia punaviiniä... Lohdukkeeksi. ja oottelee miestä reissusta. Pikkumuru on unilla. Siis meillähän on lapsi, ei vaan mun biologinen sellainen.

 
Pupuvaimo kiva kun puuskuttelet tädin yövierailuja pois! Toivottavasti se toimii!

Itsellä ei mitään vieläkään ole näkynyt. Luulen kyllä että yöllä saan kutsumattomia vieraita..paitsi jos pupuvaimon puhaltelut toimii! :) Masussa outoja tuntemuksia ollut pitkin päivää, samoin alaselässä jomotuksia. Isäntäkin ärsyttää...Juu ja välillä alapää jomottelee kanssa, että eiköhän se täti kurvaa paikalle ennemmin tai myöhemmin..

Pidetään toisemme ajantasalla! PLUSSAONNEA SISKOT ++++++!!
Itse saatan testata huomenna iltapäivällä tai viimeistään la-aamuna jos ei mitään siihen mennessä näy.

:wave:
 
Edellinen viesti tulikin näköjään monta kertaa kun sivu vaan lataili ja lataili moneen kertaan..

Kyllä taidan tipahtaa huomenna listalta. Vaikka sitä vuotoa ei olekkaan vielä tullut niin pää alkaa olla kipeä ja mahassakin tuntuu jomotusta ja muuta.

Tilannetiedotuksia sitten taas huomenna :)
 

PERJANTAI 11.5.2007


Pippuri81.................kp 27/28-35...........yk?.................2. haaveissa
Pihlamaaria..............kp 28/25-29...........yk?................3. haaveissa
Äippä84...................kp 29/28-30...........yk3.................3. haaveissa
Taikawiitta...............kp 29/30................yk ?................3. haaveissa
Mimmali...................kp 29/31-33...........yk 10..............1. haaveissa
Hilipati.....................kp 30/28................yk 1................1. haaveissa
Äitsy80....................kp 30/29-30...........yk 5................3. haaveissa
Pupuvaimo...............kp 30/28-32........pari vuotta.........1. haaveissa
Annilii86...................kp 31/28-32...........yk ?................2. haaveissa
Olivia.......................kp 31/26-28...........yk 1................1. haaveissa
Fantsu......................kp 32/28................yk 3...............3. haaveissa
Anna........................kp 32/30................yk 1...............1. haaveissa
Hipu.........................kp 35/32.................yk 2...............1. haaveissa
Nipsukka...................kp 40/35..........puoli vuotta...........2. haaveissa


HAAMUILIJAT: :D

Kirppu

PLUSSANNEET: :heart:

Inessa
Pikkuinenko

TIPPUNEET: :hug:

Boobs
Dreamer-88
Touhu Tenava
Nippanappa
Milla73
Tiipii



 
PIKKUINENKO
Täällä ollaan täysillä hengessä mukana!!

PUPUVAIMO: tuhannesti peukkuja pystyssä!!! Ilmoittele nyt verikokeen tuloksia...

FANTSU: Vieläkö olet hillinnyt itsesi? =)

En tiedä saako tänne ilmoittaa mutta myisin ovulaatiotestejä pois...niitä on 10kpl Acon:in suljetussa pakkauksessa (yhtään ei ole käytetty, pahvirasiaa ei edes avattu:Advance liuskaovulaatiotesti kotikäyttöön. ,Herkkyys 25 mIU/mL LH.0) 10?.
email tiedustelut: johamaka@suomi24.fi
 
Väliaikatiedotus Hilipatilta. :wave: Täti on toistaiseksi pysynyt poissa! Kauhia ku ei vessaankaan enää uskalla mennä ku jänskättää niin kovasti. Oon ajatellut, et jos olikin tässä kierrossa vaan myöhäinen ovis tai ei ovista lainkaan, koska en tuntenut mitään. Että jos tädin tulo viivästyy siksi.

Monella alkaa olla jännät paikat! Täällä edelleen peukut pystyssä omasta ja kanssajännääjien puolesta! Plussia kiitos... :heart:

Ja piina jatkuu..........................
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 08:03 Anna kirjoitti:
Pupuvaimo, mites tuohon verikokeeseen pääsee? *nolostuneena ei tiedä"

Täällä ei vieläkään täti ole saapunut perille, testannut en ole, ehkä vasta su testaan, jos ei tätiä näy..

Heippa vaan =)

Meillä on kolmas inssi takana ja antavat sieltä aina ajan verikokeeseen pp 16. Yksityisille pääsee soittamalla verikokeesen, mutta maksaa jonkun verran. Me ollaan julkisella eikä näin ollen maksa mitään. Kun verikokeen avulla tietää ajoissa tuloksen, ei tarvitse turhaan pitkittää kiertoa vaan voi jatkaa hoitoja :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 08:33 Pupuvaimo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 08:03 Anna kirjoitti:
Pupuvaimo, mites tuohon verikokeeseen pääsee? *nolostuneena ei tiedä*

Heippa vaan =)

Meillä on kolmas inssi takana ja antavat sieltä aina ajan verikokeeseen pp 16. Yksityisille pääsee soittamalla verikokeesen, mutta maksaa jonkun verran. Me ollaan julkisella eikä näin ollen maksa mitään. Kun verikokeen avulla tietää ajoissa tuloksen, ei tarvitse turhaan pitkittää kiertoa vaan voi jatkaa hoitoja :ashamed:
Ahaa, aina oppii jotain uutta.. Kiitos kun infosit! Pidän peukut pystyssä, että teillä on tärpännyt! Tulehan kertomaan tulokset iltapäivällä! B)
 
pupuvaimolle tuhannesti peukut pystyssä db, tuu sitten äkkiä kertomaan tulokset =)

pikkuinenko vielä oon malttanut, tätiä ei näy ja jos huomiseen aamuun pysyy poissa sitten testaan.

Nyt on jo niin paljon myöhässä et luulis sitten jo jotain näkyvän jos on näkyäkseen, ku edellisistä kuitenki on näkynyt heti ku menkkojen ois pitänyt alkaa.
Ja totta tässässä vessassa juoksemisestahan (ja housuihin kurkkimisesta) pitäs kohta päästä jo ennätysten kirjaan :ashamed: :D

Ja muille puhkutaan plussaa ja toivotetaan täti huitsin nevadaan :whistle: =)
 
Ollakko vai eikö olla. Siinäpäs miettimistä :) Aamulla tuli pikkuisen punertavaa vuotoa, mutta ei vielä siinä määrin että sidettä tarvitsisi. Kyllä ne menkat taitaa tässä nyt olla tuloillaan. Katselen vielä vähän tilannetta ja tietenkin toivon että eivät alkaisi kunnolla.. Mutta jotain positiivistäkin on pakko löytää, muutenhan tässä alkaa seota oikeesti :D Innolla kohti kesää ja yritän ottaa rennosti :)
 
Tsemiä nipsukka! Toisaalta täti on aina uuden alku =)
Täällä vaan odotellaan ja odotellaan, en saa mitään järjellistä aikaan; yritän siivoilla ja urakoida pyykkiä, mutta... Onneksi otin tämän päivän kotityöpäiväksi, saa sitten reagoida tulevaan tilanteeseen sen edellyttämällä tavalla.. :\| :ashamed: :hug:

Tätimuuri kaikkien kotiin!!! :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
 
Heippa ja hauskaa perjantaita kaikille! Täällä minä myös roikun vielä ja odottelen asioita tapahtuvaksi suuntaan tai toiseen! Ajattelin huomenna testailla, tänään on 35/32.
Kysyisinkin teiltä jo raskauden kokeneilta että onko joku teistä ollut ikään kuin oireeton ja silti tehnyt positiivisen testin. Mulla ei oikeastaan koskaan ole ollut kuukautiskipuja ym. ja ajattelin että alkaiskohan mun raskauskin " oireettomasti". Alavatsatsassa on pientä paineen tuntua, mutta ei muuta!
Taitaa olla toiveajattelua kun kaikki sanoo että sen tuntee sitten kun raskaana... :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 12:13 hipu kirjoitti:
Heippa ja hauskaa perjantaita kaikille! Täällä minä myös roikun vielä ja odottelen asioita tapahtuvaksi suuntaan tai toiseen! Ajattelin huomenna testailla, tänään on 35/32.
Kysyisinkin teiltä jo raskauden kokeneilta että onko joku teistä ollut ikään kuin oireeton ja silti tehnyt positiivisen testin. Mulla ei oikeastaan koskaan ole ollut kuukautiskipuja ym. ja ajattelin että alkaiskohan mun raskauskin " oireettomasti". Alavatsatsassa on pientä paineen tuntua, mutta ei muuta!
Taitaa olla toiveajattelua kun kaikki sanoo että sen tuntee sitten kun raskaana... :(
Mulla kaksi raskautta takana ja kummastakaan ei ole ollut muita oireita kun menkkojen pois jäänti ja masun kasvu :D

Nyt kun tuota plussaa oottaa ni jotenkin sitä kuvittelee vaikka mitä oireita, tiedä sitten onko todellisia vai todellakin mielikuvituksen tuotetta :/

Mun pitäs vielä huomis aamuun malttaa, sit annan itelleni luvan testata, jos tässä ollaan raskaana ni johan kohta alkaa viikkojakin olla mukavasti et luulis näkyvän, tosin onhan se ovulaatio voinu tapahtua myöhemmin mitä oon luullu.....
 
Vielä minäkin täällä roikun ilman oireita :whistle:

Kaksi lasta on jo ennestään ja tarkkaan en muista oireita, todennäköisesti niitä ei ollut ennen testausta. Plussat nimittäin laittoivat molemmilla kerroilla ihan ällikäksi, varsinkin kun ekaa tehtailtiin nelisen vuotta ja odottelin menkkoja jotta pääsisin aloittamaan hoidot. Tokasta tein testin kun ihmettelin kun ei menkkoja kuulu ja plussa tuli.

+++++++++++ Plussasädetystä kaikille täällä vielä mukana olleille ja erityisesti Pupuvaimolle :flower:

Viikonloppu tulossa, Suomi voitti eilen, huomenna euroviisut ja aurinko paistaa B) IHANAA ! :flower:
 
Sitä minäkin että jos ovulaatio on tapahtunut myöhemmin mikä voi olla täysin mahdollista.. Huomen aamulla ajattelin minäkin kuitenkin testata.. no oli mukava kuulla että raskaana voi olla ilman oireita!
 
äitsy80 harmaana
Voi, pian Pupuvaimo saa tuloksen :whistle: +++++Tuulia!!

Mulla on oire, sitä en kyllä tiä et kumpaan suuntaan :/ Ennen menkkoja en ainakaan aikaisemmin ole moista huomannut mutta nyt mun tissit on arat, tai oikeastaan kipeät tuolta sivuilta, ei nännit. Ja toinen juttu mikä oli jo poissa välillä imetyksen vähentymisen myötä ja nyt moninverroine selvempänä tullut takaisin eli verisuonet ovai niin pinnassa kuin olla voi tuossa rintavarustuksen työnä :eek:

Eli jännitys senkun tiivistyy :snotty:
 

Yhteistyössä