*** VIIKKO 19 ***

  • Viestiketjun aloittaja Pupuvaimo perustaa
  • Ensimmäinen viesti
Täällä pahin suru muuttunut kiukuksi ja järkeilyn kautta olo rauhallisemmaksi :ashamed:

Äsken tuossa jo totesin, että JAHAS; tällainen päivä tänään :headwall: Kyllä tämä taas tästä, nyt käytän kiukun hyväkseni ja siivoan vaatekaapit, vaihdan petivaatteet ja lähden punttikselle \|O :headwall:
 
Pupuvaimo olen pahoillani teidän puolesta... :hug:
Sulla on jo hyvä "raivo" päällä, joten uudella tsempillä eteenpäin sitten vaan... Tuo pahanmielen purkamistarmo on hyvä käytää hyödykseen, kuten mainitsitkin pölypunkit saa kyytiä :D
 
Ensiksi pupuvaimolle :hug: Lippu korkeella uuteen kiertoon!!

Mä sitten hetken mielijohteesta tein kanssa testin, ja negaahan se näytti. Teen huomen aamulla vielä "kunnon testin", kun toi minkä tänään tein on sellanen 2 euron testi jossa hädin tuskin tstiviivakaan näkyy. Eli en siihen oikein luota. Vaikka edelleen pessimistisesti uskon tädin saapuvan hetkenä minä hyvänsä.

Saas nähdä miten meidän loppujen jännääjien käy! ++ :whistle: ++ :whistle: ++ :whistle: ++ :whistle: ++ :whistle: ++ :whistle: ++ :whistle: ++
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 17:00 Anna kirjoitti:
Jättisuuret halitukset pupuvaimolle!!! Olet kyllä uskomattoman sinnikäs sisupussi, joko on koko talo siivottu?


Juu on, lisäksi kävin ostoksilla ja ostin uudet verhot keittiöön ja olkkariin + itelle hameen ja kengät :saint: Prkl minkä määrän voimia tällaisen pettymyksen käsittely nappaa.

Onnea aamutestailuun teille muille! =)
 
Kerrottakoon tämä huvittava juttu täälläkin... :LOL:

Sain tänään Ennustaja-Elliltä postia! Mulle povataan neljää lasta: poika 16.4.2008, tyttö 14.10.2012, tyttö 24.10.2016 ja tyttö 1.9.2021. Huh huh! En ajatellut ihan noin montaa muksua sentään hankkia :D
 
taidetaan hilipati sitten testata yhessä aamulla, mulla ois kanssa tarkotus aamusella tehdä tuo testi tuolta pois kiusaamasta :D
Ilmotellaan sitten aamusella tuloksia, jookos??? :wave:

Mä kyl ihmettelen jos aamulla tulee nega, koska menkoista ei oo todellakaan tietoakaan :/
Mut mun tuurilla se nega sieltä pompsahtaa \|O
No katsotaan......

Hienoa pupuvaimo , että oot saanu viha-energiasi purettua noin tehokkaasti, katsotaan kuin täällä käy amulla, rupeeko luutut heilumaan vai........
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 21:09 Hilipati kirjoitti:
Fantsu hurjasti onnea testaukseen! Toivotaan että sun tunne plussasta toteutuu ja että se mun negakin sieltä plussaksi muuttuisi..Kuullaan! =)
Mähän tossa torstaina tein sen negan vaikka menkat olikin jo "mukavasti" myöhässä, et senkin takia hiukka pelottaa tehä se testi.......
Mut toivotaan, että plussat pärähtäs kummallekkin :heart:
Aamuun.....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:27 hipu kirjoitti:
Sitä minäkin että jos ovulaatio on tapahtunut myöhemmin mikä voi olla täysin mahdollista.. Huomen aamulla ajattelin minäkin kuitenkin testata.. no oli mukava kuulla että raskaana voi olla ilman oireita!
Just huomasin että sinäkin hipu aiot testailla huomen aamulla, paljon onnea testaukseen ja tuuhan heti kertoo kuin kävi :wave:
 
Meidän piti käydä ostamassa testi nyt tässä illansuussa mutta miehellä on tänään synttärit ja vieraat istu meillä klo 22 asti joten testin osto jäi.. käydään ostamassa huomenna päivällä ja testaan sitten iltapäivällä tai su aamulla jos ei tätiä näy sitä ennen.
Oletteko huomanneet eroa sillä tekeekö testin aamupissasta vai käykö muukin vuorokaudenaika yhtä hyvin? Aamupissa taitaa olla totuuden mukaisin..????!!
 
Taikawiitta: täällä sama homma, nega mutta nou täti; taitaa olla raivostuttavin tilanne (varsinkin kun kun verikoe ei valehtele..). Nyt vaan ootellaan että saadaan uusi piinakk käyntiin :headwall:

TOIVOTTAVASTI KENENKÄÄN MUUN EI TARVITSE AAMULLA TARTTUA MOPPIIN, VAAN KÄMPÄT SAA JÄÄDÄ SOTKUUN!!! ..JA LAKANAT VAIHTAMATTA JA IKKUNAT PESEMÄTTÄ! ;) :whistle: :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 07:21 äitsy80 kirjoitti:
LAUANTAI 12.5.2007


Äippä84...................kp 30/28-30...........yk3.................3. haaveissa
Taikawiitta...............kp 30/30................yk ?................3. haaveissa
Mimmali...................kp 30/31-33...........yk 10..............1. haaveissa
Hilipati.....................kp 31/28................yk 1................1. haaveissa
Annilii86...................kp 32/28-32...........yk ?................2. haaveissa
Fantsu......................kp 33/28................yk 3...............3. haaveissa
Anna........................kp 33/30................yk 1...............1. haaveissa
Hipu.........................kp 36/32.................yk 2...............1. haaveissa
Nipsukka...................kp 41/35..........puoli vuotta...........2. haaveissa


HAAMUILIJAT: :D


PLUSSANNEET: :heart:

Inessa
Pikkuinenko
Kirppu


TIPPUNEET: :hug:

Boobs
Dreamer-88
Touhu Tenava
Nippanappa
Milla73
Tiipii
Pupuvaimo
Olivia
Pihlamaaria
Pippuri81
Äitsy80



<br><br>
 
Huomenta.

Pahoittelut TaikaWiitalle negasta ja tsemppiä Hipulle, Fantsulle ja Hilipatille testailuun, plussatuulia ++++++ :whistle:

Laitoin Pupuvaimon tippuneisiin, sano ihmeessä jos tein väärin niin laitan sut takaisin listaan koska eihän sulla vuoto ole alkanut vielä?!

Mulla oli lämmöt vähän alemmat kuin muina paitsi yhtenä päivänä oviksen jälkeen joten testailen huomenna mikäli enää aihetta on :/

 
Täällä NEGA TAAS! :'( :'( :'( Nyt oikeesti alkaa tuntumaan jo pahalta..Missä ne kuukautiset sitten luuraa jos en kerran ole raskaana? Vai vieläkö testi voi muuttua? Tein Clearbluen ja se ilmoittaa olevansa yli 99% varma vastaus, joten ei kai se enää siitä muutu. Tänään pitäisi mennä yksiin juhliin, ei oikein juhlamieltä ainakaan vielä löydy.

Toivottavasti hipulla ja Fantsulla kävis paremmin..
 
Täälläkin NEGA, mikä h.elvetti on et testit näyttää negaa ja tätiä ei näy, alkaa jo veetättää :'( \|O
Laskurin mukaan mulla olis jo viikkoja päälle 5, jos edellisten menkkojen mukaan katotaan ja ovis ollu laskureitten mukaan 23päivä, kuinka paljon myöhempään ovis ois voinu olla????
Nyt toi menkka oireena ollu selkäsärkykin alkaa olla jo tosi satunnaista.

Oiskohan mahollista päästä verikokeeseen, voisko siinä näkyä vaikka testeissä ei????

hilipati koitetaan nyt yhessä stempata ja pitää toivoa yllä, että se nega vielä plussaksi muuttuis :hug:
Meillä on muuten kummallakin jo aika "kivasti" täti myöhässä, mutta missä se plussa sitten viipyy..... \|O

Menin muuten roskista vielä hölmö kaivamaan sen testin ja siinä näkyi ihan tosi, tosi hento haamu viiva, just ja just silmällä erottaa sen :ashamed: :ashamed: <br><br>
 

Yhteistyössä