*** VIIKKO 19 ***

  • Viestiketjun aloittaja Pupuvaimo perustaa
  • Ensimmäinen viesti
Sunnuntai 13.5.2007


Äippä84...................kp 31/28-30...........yk3.................3. haaveissa
Taikawiitta...............kp 31/30................yk ?................3. haaveissa
Mimmali...................kp 31/31-33...........yk 10..............1. haaveissa
Hilipati.....................kp 32/28................yk 1................1. haaveissa
Annilii86...................kp 33/28-32...........yk ?................2. haaveissa
Fantsu......................kp 34/28................yk 3...............3. haaveissa
Anna........................kp 34/30................yk 1...............1. haaveissa
Hipu.........................kp 37/32.................yk 2...............1. haaveissa
Nipsukka...................kp 42/35..........puoli vuotta...........2. haaveissa


HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET:

Inessa
Pikkuinenko
Kirppu


TIPPUNEET:

Boobs
Dreamer-88
Touhu Tenava
Nippanappa
Milla73
Tiipii
Pupuvaimo
Olivia
Pihlamaaria
Pippuri81
Äitsy80
<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 10:46 Fantsu kirjoitti:
hyvää äitienpäivää kaikille!!!!

Olen ollut tiukkana enkä ole testannut :D
enkä testaa kun vasta huomenna....

anna, ootko testannu, kuinka kävi???
Hyvää äitienpäivää,Fantsu. :wave: :flower:

Jaa-a..Tällä hetkellä sellainen olo että en tiä miten tädin tulon otan vastaan.No,testaamaan en ala kuitenkaan vielä moneen päivään.

Niin,Anna,mitä testi näyttää?
 
mimmali toivotaan et se täti tajuu pysyä sunkin luota poissa!!!!!

(.) kirjotan taas samaa :\| ei vieläkään tätiä....

Kohta jos testit ei ala plussaa näyttää, ja täti tuleekin niin sitten tiputaan ja korkealta :'(
Mut toivoa on vielä..... :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 10:46 Fantsu kirjoitti:
anna, ootko testannu, kuinka kävi???
Hipsheps, koko päivä kierrelty äitienpäivän riennoissa ja nyt kotiuduttiin ja odotellaan Suomen peliä.. Toivottavasti sieltä tulisi oikein iloinen yllätys!!!

Aamuaikaisella testasin negan, blääh.. Ei tullut siis äitienpäivänyllätystä, mutta täti ei siis ole VIELÄKÄÄN poikennut, mutta mun voi poistaa tosta listalta, koskapa kyllä nyt on sit vaan ilmeisesti täti mennyt ohi tän osoitteen, koska menkkaoireet oli jo viikko sitten ja nyt ei tunnu miltään, ei edes raskaana olevalta. Lasken siis, että nyt olis kp 4/30, vaikka tätiä ei tullut, koska en oikein jaksa laskea kp 34/? (=turhauttavaa) ja testailen ovista sitten tuossa kp 14 alkaen ja näen sitten olenko oikeassa kiertopäivässä ja katson, mihin pinoon seuraavaksi menen..

Kaikille jännääjille tsemppiä ja muistakaa tilastot, kyllä sieltä ainakin Fantsu vielä plussaa!
 
Anna pahoittelut negasta. Ehkä saat vielä kuitenkin iloisen yllätyksen. Olen kyllä miettinyt, että onkohan mulle käynyt samoin. Ei tätiä, ei raskautta...mutta en aloita vielä ainakaan laskuja alusta. Elättelen pientä toivoa vielä...kiusaan itseäni.

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille! :heart:
 
annalle paljon haleja :hug: :hug:
Toivotaan, että se vielä plussaksi muuttuu, jaksan uskoa niin :hug:
Ja kiitos sanoistasi, mä testaan huomen aamulla, nyt jännittää...... :snotty:

Kuinkas muilla viimesillä piinailijoilla????

(.) mulla on hiukan raskausoireita, tosin voi olla kuviteltuja (mitä pelkään eniten :/ )
Mutta aamulla selvinnee.....
 
Pikkuinenko
Anna, Hilipati: pahoittelut negoista!

Äitsy80: Voi kurja täti.. :hug:

Tuhannesti onnea seuraavaan kiertoon!!

Fantsu: Täällä on kaikki peukut pystyssä!!!! =)

Hyvää äitienpäivää kaikille!
 
Heipsan, mukavaa äitienpäivää jo äitiytyineille ja miksei muillekin.
Ei tullut meille äitienpäiväplussaa, nega paukahti :'( Ei auta taas kun odotella.... :headwall:

Onnea plussanneille ja *hali*tädin yllättämille
:flower: jännääjille

:heart:

Lastwish kp 37/32 yk4 :wave:
 
Fantsu onnea aamuiseen testaukseen! Pidän sulle peukut ja varpaat pystyssä! Tuuthan sitten heti ilmoittelemaan tuloksen!
Mä aion (kai) tonne torstaille odotella testausta, sit on viikon jo myöhässä ja pitäisi viimeistään jo plussankin näkyä. Kyllähän niitä oireita hieman olis, mutta ehkäpä kaikki mielikuvituksen tuotosta. Onkos sulla Fantsu oireita?

 
hilipati,oireita on , mut en tiedä onko ne kuviteltuja vai totta; masua nipistelee ja vihloo masun sivuilta, päätä särkenyt monta päivää, sellasta tasata jomotusta, hiukan ollut etovaa oloa......
Aamulla selviää kuin käy....
Tuun heti ilmottaa teille ja kiitos hilipati peukutuksista, mä kans peukutan sulle :hug:
 
Täällä sama homma; tätiä ei näy eikä menkkoja kuulu... :/
Oireita ei ole suuntaan eikä toiseen (kuviteltuja sitäkin enemmän...)
Tänään taitaa olla kp 32... ihmeellistä, ikinä ei ole kp:t olleet yli 30...
luontoäiti riivaa meitä nyt koko rahan edestä...

Tsemppiä "sisaret" =)
 
Fantsuuu!! Tuu kertomaan jo, täällä jänskätään...!! =)

Äippä84, samassa veneessä ollaan siis mekin. :)

(.) Uusi oire... :/ Tänä aamuna sormet turvoksissa, sormuksista jäi oikein kunnon painaumat kun sain revittyä ne pois. Hmm.. :p Yleensä ei koskaan ole turvotuksia. Juu ja tappava väsymys oli myös aamulla, mutta sitä nyt on kyllä aina toisinaan muutenkin..
Voi minätuun tippumaan korkeelta...
 
Huomenta kaikille!

Kiitos kaikille tsemppaajille, ei tämä nyt vielä pahalta tunnu, olis vaan kiva tietää, missä mennään tädin suhteen. No täti vieläkään.. :kieh:

Jokos Fantsu on testannut? Entä muut?
 
Oikukas84 harmailee
Täälläkin kp31/31 ja nega tuli aamulla. Mitään oireita ei kyllä oo mihinkään suuntaan. Saas nähdä mitä tapahtuu.

Kauhean monella epäselvyyksiä tädin tulossa, ja tippuneitakin niin paljon enemmän kuin plussanneita :O tässä kuussa on jotain hämärää...

PLUSSAILUJA kuitenkin maanantaille!
 
No, ensikis kiitos kaikille, ootte ollut aivan ihania :hug: :heart:

Kotiudun tunti sitten sairaalasta, raskaana olin :heart:
kolmen, neljän aikaan heräsin aivan älyttömiin alavatsa kipuihin, huusin suorastaan tuskasta, menin vessaan ja tulos oli housut veressä, niimpä hälytettiin miehen äiti meille ja mies lähti viemään mua lääkäriin ja tulos oli karmiva: keskenmeno, viikkoja laskurin mukaan 6, olis siis tänään alkanut tuo 6 vk.
kohtu tyhjentynyt itsestään (se on ainut hyvä asia joka tässä on) ja sain anti-D-immunoglobuliini piikin, koska olen rh-negatiivinen.
Nyt ootellaan että vuoto loppuu ja parin viikon päästä jälkitarkastukseen.
nämä ovat tämän hetken tunteeni: \|O \|O \|O \|O :'( :'( :'( :'( \|O \|O \|O \|O :'( :'( :'( :'(

Toivotaan, että muilla on parempi plussan suhteen :hug: :heart:
Roikun täällä niin kauan, että "kuulen" kuinka teille lopuille on käynyt =)

Toivottavasti tulee plussia :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 11:31 Fantsu kirjoitti:
No, ensikis kiitos kaikille, ootte ollut aivan ihania :hug: :heart:

Kotiudun tunti sitten sairaalasta, raskaana olin :heart:
kolmen, neljän aikaan heräsin aivan älyttömiin alavatsa kipuihin, huusin suorastaan tuskasta, menin vessaan ja tulos oli housut veressä, niimpä hälytettiin miehen äiti meille ja mies lähti viemään mua lääkäriin ja tulos oli karmiva: keskenmeno, viikkoja laskurin mukaan 6, olis siis tänään alkanut tuo 6 vk.
kohtu tyhjentynyt itsestään (se on ainut hyvä asia joka tässä on) ja sain anti-D-immunoglobuliini piikin, koska olen rh-negatiivinen.
Nyt ootellaan että vuoto loppuu ja parin viikon päästä jälkitarkastukseen.
nämä ovat tämän hetken tunteeni: \|O \|O \|O \|O :'( :'( :'( :'( \|O \|O \|O \|O :'( :'( :'( :'(

Toivotaan, että muilla on parempi plussan suhteen :hug: :heart:
Roikun täällä niin kauan, että "kuulen" kuinka teille lopuille on käynyt =)

Toivottavasti tulee plussia :whistle:
Voi ei! \|O :ashamed:

Voimia sulle :hug:

En voi sanoa tietäväni että miltä susta tuntuu mutta paha mieli nyt tuli kyllä mullekin sun puolesta.Jos mahdollista niin koita puuhailla jotain että vähän saisit vapaata ajatuksiltasi..Vaikka mahdotontahan se kai on. :/
 
Fantsu :hug: pahoitteluni ja jaksuja sinne

Minä kävin jo lääkäriäkin hätyyttämässä oireineni, oli sitä mieltä että jos ovis on pitkittynyt ja ollutkin kp27-30 niin vielä viikon joudun piinailemaan ennen plussaa :kieh:

No ei auta joko plussa tai täti tulossa :headwall: tulis jo jompi kumpi
Toisaalta olis kiva että ne menkat alkas heti jos en olekaan raskaana, toisaalta voisin odottaa kuinka kauan tahansa jos papu onkin jo kyydissä salaa :D

Karmeeta sain lisäpiinaviikon :headwall:

Lastwish kp38/32 yk4 (nega tänäkin aamuna)
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
 
Maanantai 14.5.2007


Äippä84...................kp 32/28-30...........yk3.................3. haaveissa
Mimmali...................kp 32/31-33...........yk 10..............1. haaveissa
Hilipati.....................kp 33/28................yk 1................1. haaveissa
Annilii86...................kp 34/28-32...........yk ?................2. haaveissa
Anna........................kp 35/30................yk 1...............1. haaveissa
Hipu.........................kp 38/32.................yk 2...............1. haaveissa
Nipsukka...................kp 43/35..........puoli vuotta...........2. haaveissa


HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET:

Inessa
Pikkuinenko
Kirppu


TIPPUNEET:

Boobs
Dreamer-88
Touhu Tenava
Nippanappa
Milla73
Tiipii
Pupuvaimo
Olivia
Pihlamaaria
Pippuri81
Äitsy80
TaikaWiitta
Fantsu
 
Voimia ja haleja Fantsulle :hug: :hug: :hug: !! Meinas melkein tulla itku kun luin siun kirjoituksen :'( . -huokaus-

Rutistuksia tädin yllättämille :hug: !

Itsekin aion seurata pinon loppuun asti :p ! Toivotaan paaaaaaaljon plussia!!! +++++
 

Yhteistyössä