*****Viikko 20 piinailijat*****

Stoppis, mäkin olen pari viime kiertoa syönyt juuri ennen tätiä ihan kauheita määriä :whistle: toivotaan, että sulla se merkitsee jotain ihan muuta ;)

Mä olen vähän ihmeissäni, kun menkkoja ei kuulu. Olo on täysin menkkainen ja kiertokin yleensä kellontarkka, ollut aina... Ja nyt?!!?

On se kumma, miten itselleen voi uskotella asioita. Ukon kanssa oltiin just leffassa, niin tuli sellanen olo, että satavarmasti kyllä olen raskaana.
Viime yönä näin unta, että tein testejä, mutta olivat viallisia :headwall:
 
Huomenta siskot!

Olipa tippuneita meidän viikolla, pahoittelut :flower:

Omaa napaa....Täti ei ole tullut vielä kylään, mutta testikin oli nega. Että se niistä haamuista sitten... Eiköhän se täti sieltä tämän päivän aikana kurvaile.

Palataan asiaan, kun on enemmän kerrottavaa.

Nyt aamu kahweelle, moikka! :wave:
 
Huomenta

Täti ei ole vielä tullut kylään, mutta vähän epäilyttää et olisin raskaana, sen testin takia ja sit ei ole ollenkaan sellanen olo. Paitsi et pari päivää sit huomasin et tekstasin ukolle et oletko nyt ihan varma et haluat toinen muksu nyt jo ja oletko nyt ihan varma et haluat olla mun kaa naimisissa :headwall: :ashamed: samat "oireet" mulla oli viimeksi ku olin raskaana, 9kk olin epävarma et ukko haluaa lapsen mun kaa, en tiiä mistä tää epävarma olo tuli nyt mutta mutta..... :whistle:

Stoppis: Tukholmassa on liike joka myy käytettyjä äitiysvaatteita ja sieltä löydän aina jotain :) muistaakseni nimi on mammornas second hand tai jotain sinne päin ja sit siinä galleriassa on toinen liike (en muista nyt nimeä) mutta sieltä ostin viimeks paljon äitiysvaatteita.

:wave:
 
Edelleen pysyy poissa se pahainen eukko.. Olen päättänyt, että vasta sunnuntana testaan uusiks, jos sinne asti menee.
Pahoittelut muillekkin negailijoille ja tsemppiä tädin yllättämille uuteen kiertoon.
Minäkin täältä sitten hyppään vko24:n kun on sen aika. Toivottavasti emme tapaa siellä ;)
 
:hug: Pahoittelut pikkulintu negasta...


Pelkään koko ajan tädin tuloa.. mutta siinä ne viivat tikussa on edelleen. Kuinka kauan haamuviiva on haamuviiva? =) Edelleen viiva on vaaleampi kuin kontrolliviiva, mutta yhtä paksu ja täysin selvä, ei tarvii käännellä ikkunan alla.. (niinkuin 4 päivää sitten.. :ashamed: )
Jos kuitenkin uskaltaudun tuohon haamuilijoihin, jos tipun niin sitten sille ei mahda mitään.


Täällä on monilla kuitenkin vielä jännät paikat. Kovasti plussatuulia teille!!!!! :heart:
 
PERJANTAI 18.5.2007


Ensimmäistä kuumeilevat
Pikkulintu77...................kp 28/27..........................yk2
Hysteerinen...................kp 30/30-33....................yk5
Peppi1981.....................kp 31/28-30....................yk22
Kellukka.......................kp 32/32-33....................yk7


Toista toivovat
Hilma71.........................kp 25/24-26....................yk yli 3 v
Raparperitaivas..............kp 25/25-27....................yk15
Meimei...........................kp 27/28........................yk5
Säästöpossu...................kp 28/26........................yk 1
Noppi.............................kp 31/30........................yk?

Kolmas toiveissa
Stoppis..........................kp 28/26-28(-42).............yk1½


Haamuilijat bd:
Emppu78......................kp 34/30-35....................yk11


Plussanneet :heart:

Miisu


Tippuneet :hug:

C81
Tipsu84
Mantelinkukka
Jemina-81
Babygirl
Taika-79
Helmi
 
:wave: Huomenta kaikille!

Menin sitten testaamaan :headwall: ja ihan puhdas nega! Kyllä tuntui siinä jo purkkiin pissiessä että ei ole mitään järkeä tässä hommassa mutta piti se nyt kuitenkin kokeilla :/ Toivottavasti menkat alkaa huomena eikä lähde viiraamaan tämä kierto! Kyllä kai se herkkä testi olisi edes jonkinlaisen haamun antanut jos tässä raskana oltaisiin!

Mitäs luulette, ottaisinko nyt sitten allergialääkkeet käyttöön kun koivu kiusaa aika pahasti? Niin - ite olen kyllä muita tsempannut, että kierto ei ole ohi ennen kuin vuoto alkaa, mutta mutta...

Vitsi, aika huono plussa-saldo meidän pinolla :\| Tulisi nyt vähän piristystä tähänkin pinoon! :whistle: Plussa-puhuri!
 
Stoppis :hug: pahoittelut negasta!
Ota ihmeessä allergialääkkeet käyttöön, itse söin ipanaa odotellessakin zyrteciä ja ihan turvallista on, lääkärin määräämänä. Parempi syödä nappeja, kun kärsiä hapenpuutteesta =)

on: vieläkin odottelen... tuli mieleen, että tossa jossain vaiheessa kiertoa mun leukaan pamahti maailman isoin jättiläisfinni ja pari päivää sitten sille tuli kaveri kylään. On viel sellasia ihon alaisia, jättiläiskipeitä \|O
Mulla ei kyllä yleensä koskaan tule finnejä, suurinpiirtein 10 finniä ollut koko elämän aikana :whistle:
 
No, niin.. taas saa unohtaa lapsi toiveet tältä kierrolta.. mulla on ollut reilu pari tuntia alavatsassa ja -selässä taas se tuttu ikävä tunne, joka tulee kun menkat alkaa.. no, pitää odotella alkaako se tänään vai vasta huomenna, mutta toivoa ei taida enää olla.. olipas sitä taas mukava pari päivää toivoa onnistumista.. ilmoittelen, sitten ku mut voi tiputtaa listalta pois.. :/

mutta toivottavasti teillä muilla tärppää.. plussatuulia.. :)
 
Kaikille tippuneille mega :hug:

Stoppikselle pahoittelut negasta!

Oma napa; ei mitään... eli täti tulee varmaan ton pidemmän kierron mukaan nyt... eli sitten sunnuntaina. Kipuilua iltaisin, ei mitään raskausoireita, joten aika varmana pidän tädin vierailua :(

Pakko tulla enemmän plussia tähän meidän pinoon!!!!!

Teen perinteisen...
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
 
Heipat kaikille

Hei noppi, mulla on ollut sama homma noiden finnien kanssa pillereiden pois jättämisen jälkeen. Tosi outo homma, koska teininä ei koskaan ollut finnejä, eikä muutenkaan paljon, mut nyt kun melkein 10 vuotta söin pillereitä ja sitten jätin ne pois, niin alkoi finnejä pukkaamaanm ja juuri sellaisia isoa ihon alla olevia, todella kipeitä, mutta niitä ei pysty puristamaan :headwall: :headwall:

Itse olen ollut hiukan taka-alalla, masennuin jo tuossa puoli välissä kun yritin sitä ovista bongata, mutta ei mitään hajua milloin se oli. Tänään on ollut niin super neganega päivä, että eiköhän se täti sieltä tule. Mahaakin vähän koskee. Ja töissä teki niin mieli kaikkea hyvää, että arvatenkin täti tekee kepposia. Tietääkö kukaan mistä tuo makean himo johtuu ennen menkkoja?? Mä en ymmärrä.

Joku kyseli pystyykö tekemään suunnitelmia kun on vauva haaveita, no itse en ainakaan pysty. En uskalla lupautua mihinkään juhliin, kun kuvittelen että ens kierrosta varmasti tärppää. Meillä oli suunnitelmissa rankentaa talo, mutta sanoin miehelle että ei nyt, kun jos tulen raskaaksi niin en pysty kauheasti tekemään rankkoja hommia, oonko vähän hölmö :ashamed:

Mutta kummasti se pyörii mielessä ihan kokoajan. Nyt kyllä olin flunssassa ja söin buranaa ja join finrexiä...jotenkin oli niin varma olo siitä ettei ole tärpännyt :'(

Ei kai tässä muu auta kun odottaa taas ensi kiertoon ja tärppiin. Tekis mieli laittaa pillit pussiin taasen ja syksyllä yrittää uudelleen, vaikka vasta yk5 niin silti tää vie voimia.

Tsemppiä kaikille tippuneille ja onnea haamuilijoille ja plussatuulia lisää meidän pinoon :whistle:
Kyllä mekin vielä joskus saadaan omat pikku kääröt syliin :heart: :heart:
 
No niin, luultavasti tää oli sit tässä tämä viidestoista kertakin. Äsken vessassa tuli jo ihan millin verran vaaleanrusehtavaa vuotoa joten se siitäkin sitten. En kuitenkaan suostu vielä luovuttamaan. Poistun vahvuudesta viikonlopuksi, palaan sunnuntai-iltana kertomaan mikä on tilanne. Minusta me vaan oltaisiin jo "ansaittu" vauva, jos niitä nyt ansaita voi...Minusta me on nyt odotettu jo tarpeeksi pitkään :\|
 
hysteerinen muttakun mä en ole syönyt pillereitä varmaan ainakaan 5 vuoteen :) kaikenlaiset hormoonit pitäis olla pois elimistöstä, jopa se e-laastari, mitä käytin syksyllä hetken.

raparperitaivas voi ei! ei mittän tuhrua!! mä manaan sen pois ja muutan sen sellaseks "kroppasekasin" vuodoks, joka saattaa tulla vaikka on raskautunut ;)

vieläkään täällä ei mitään näy, olo on kyllä sellanen, siis alaselässä, että menkat alkaa NYT
 
raparperitaivas: :hug:


Tänään iltapäivällä mulla oli taas sellanen olo et voisin ehkä olla raskaana, mä tuun hulluksi :kieh: ensin oon ihan varma etten ole raskaana ja menkat alkaa kohta ja jotain 5 minuuttia sen jälkeen mulla on sellanen olo et nyt oon kyllä raskaana \|O mutta testin teen vasta ensi viikolla tai jotain, menkat saa kyllä olla reilusti myöhässä ennen ku teen uuden testin.
 
Voihan p...a! Ja loput jo arvaattekin eli mut voi laittaa tippuneihin. Mut, jos vaikka seuraavasta yrityskierrosta...
Kyllä kenkuttaa ja olen vielä yövuorossa töissä, eikä ole ketään kelle purnaisi, joten ei mee hyvin :LOL:

Tavataan viikon 24 pinossa

pikkulintu77
 
harmistus pikkulintu ja muut tippuneet, ei muuta kun nokka kohti helmi vauvvaa...

täältä tulee iloisia uutisia, ellikkäs kp 28/28 muuttui tänään rv 3+6, elikkäs alussa ollaan mutta tammivauvva meille tulee ellei veny sitten sinne helmikuun alkupäiville.

onnea muille yritykseen... täällä on onnellinen perhe!!!!
 
stoppis pikana
Ihanaa meimei! Onnea! =) Oli jo aikakin tulla positiivisia uutisia tähän pinoon!

Ja pahoittelut pikkulintu! Parempaa onnea seuraavaan pinoon! :hug:

Ja kaikille ketä täti uhkaa lähestyä, tsemppiä!

Tänne ei kuulu oikein mitään :eek: Manasin jo muutamaan otteeseen että peli on menetetty, mutta nyt ei ole mitään menkkatuntemuksia ja tänäänhän pitäisi normaalikierron mukaan vuotaa. Paitsi jos nyt tulee taas joku megamega-kierto :headwall: Kuvittelin kyllä että ovis oli siellä ihan paikoillaan kun lämmöt nousi jne. Argh! No toivottasti tulis tänään (vai vieläkö voisi toivoa että ei tulis ollenkaan... :headwall: ei, siis oikeesti - kyllä kai se herkkä testi olisi eilen näyttänyt... No niin eli täti tänne ja heti!) \|O :whistle: :xmas: :ashamed: B)
 
:flower: Onnea meimei!!!!!! :flower:

Mä jo hullun rohkeana menin ilmottautumaan tammikuisiin odottajien puolelle, tiputaan sitten kunnolla jos tiputaan. :) Tule säkin sinne!


Pikkulintu :hug:


Eilen illalla tuli niin kovia repäisykipuja yskiessä, että pelästyin kunnolla. Oli jotain uutta.. Mutta ainakaan vielä ei näy mitään punaista. Ja itsekuri kunniaan, tänä aamuna EN ole testannut. :D Ehkä huomenna sit taas.....


Jänskääjille paljon plussia!!!!!!
 
Nyt on sellanen juttu, että aconin10 antoi haamun ihan hetkessä ja tuolla varmaan viiva vahvistuu kokoajan!!! IIK!
Mä oon ihan tärinöissä! Voi siskot, ette ymmärrä miltä tää tuntuu!!!! Kädet ei toimi ja kellekkään en aio kertoa ennenkuin näkyy ;)
 
LAUANTAI 19.5.2007


Ensimmäistä kuumeilevat
Hysteerinen...................kp 31/30-33....................yk5
Kellukka.......................kp 33/32-33....................yk7


Toista toivovat
Hilma71.........................kp 26/24-26....................yk yli 3 v
Raparperitaivas..............kp 26/25-27....................yk15
Säästöpossu...................kp 29/26........................yk 1


Kolmas toiveissa
Stoppis..........................kp 29/26-28(-42).............yk1½


Haamuilijat bd:

Emppu78
Noppi

Plussanneet :heart:

Miisu
Meimei

Tippuneet :hug:

C81
Tipsu84
Mantelinkukka
Jemina-81
Babygirl
Taika-79
Helmi
Pikkulintu77
Peppi1981


Noppi, laitoin sut seurakseni, muutetaan, jos plussa olikin jo vahva.. =)
 

Yhteistyössä