*****Viikko 20 piinailijat*****

Kiitos onnitteluista ja onnea nyt muillekkin tänään/eilen plussanneille! :flower:

Haalea viiva on tikussa
kuvassa näkyy kyllä vielä haaleampana, kun oikeesti on...

Nyt vaan muutkin negailijat plussaamaan ehdottomasti, toivoa on, koska mulla nyt vissiin 2 pvää myöhäs ja testi oli acon10 joka on todella herkkä.<br><br>
 
Oho, onpas hirmuisen jännää kun katsoo tuota meidän kp-pinoa! Kaikilla pitäisi alkaa tänään tai olisi jo pitänyt tulla vuoto! :xmas: Elämme jännittäviä aikoja siskot :D

Mikä tilanne kaikilla? :wave:

Tänne ei kuulu edelleenkään mitään, ei jomotuksia, ei edes tuhruja :eek: Kauheeta - toivonsa jo heittäneenä joutuukin ruveta uudelleen jännäämään! :LOL:
 
Ihanaa, onnea plussanneille ja haamuilijoille :heart: :heart:

Jännää olla mukana itse kerrankin ihan loppu viikolla, yleensä kierto on sattunut niin, että jo alkuviikosta olen "komeillut" tippuneiden listalla. Nyt taas tässä alkoi jännitys, kun menkkoja ei kuulukkaan. Ja tänään huomasin, että rinnat ovatkin taas arat :eek: :eek: mitä ihmettä?? Toivotaan ettei tädin oireita, yleensä rinnat ovat kipeät, sitten kipu häviää ja täti tulee. Nyt tulikin rinnat taas kipeiksi, mutta tätiä ei näy....

No odotellaan kuitenkin rauhassa, testata en aio, ennen kuin menkat selkeästi myöhässä, viimeeksi tultiin alas niin lujaa ja korkealta että nyt en ala testailla.

Tsemppiä edellee kaikille!!!
 
SUNNUNTAI 20.5.2007


Ensimmäistä kuumeilevat
Hysteerinen...................kp 32/30-33....................yk5
Kellukka.......................kp 34/32-33....................yk7


Toista toivovat
Hilma71.........................kp 27/24-26....................yk yli 3 v
Raparperitaivas..............kp 27/25-27....................yk15
Säästöpossu...................kp 30/26........................yk 1


Kolmas toiveissa
Stoppis..........................kp 30/26-28(-42).............yk1½


Haamuilijat bd:

Emppu78
Noppi

Plussanneet :heart:

Miisu
Meimei

Tippuneet :hug:

C81
Tipsu84
Mantelinkukka
Jemina-81
Babygirl
Taika-79
Helmi
Pikkulintu77
Peppi1981
 
Sunnuntaita!

Noh, ainakin yritin päivittää :D Onkos tälle päivälle tullut jo lisää plussanneita? Nyt on niin nätti ja aurinkoinen aamu, että plussasäteitä riittää varmasti muillekkin!
Täällä olisi tarkoitus kohta lähyeä ipanaa ulkoiluttamaan puistoon, kun isäntä on taas töissä ja iltapäivällä on niin kauan odotettu mamma mia! musikaali, JEE! Lähetään mun äidin kanssa fiilistelemään abbaa :)
Taidanpa minäkin vielä rakentaa teille sen tätimuurin ja saa pysyä täältäkin poissa sitten.. Pelottaa, kun on kuitenkin km takana...

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
 
SUNNUNTAI 20.5.2007


Ensimmäistä kuumeilevat
Hysteerinen...................kp 32/30-33....................yk5
Kellukka.......................kp 34/32-33....................yk7


Toista toivovat
Hilma71.........................kp 27/24-26....................yk yli 3 v
Raparperitaivas..............kp 27/25-27....................yk15
Säästöpossu...................kp 30/26........................yk 1


Kolmas toiveissa
Stoppis..........................kp 30/26-28(-42).............yk1½


Haamuilijat bd:

Noppi

Plussanneet :heart:

Miisu
Meimei
Emppu78

Tippuneet :hug:

C81
Tipsu84
Mantelinkukka
Jemina-81
Babygirl
Taika-79
Helmi
Pikkulintu77
Peppi1981

 
:flower: Hyvin päivitetty Noppi!

Anteeksi, että jouduin heti puuttumaan siihen, mutta siirsin itseni plussanneisiin, kun tänä aamuna tuli vahvat viivat testiin. Tässä ollaan niin tunteiden äärirajoilla, fiilikset muuttuu onnesta epätoivoon, sillä eilen illalla valkovuoodon mukana (eritejuttuja pyhäpäivänä... :ashamed: ) tuli hieman rusehtavaa vuotoa. Mutta ei auta kuin katsoa mihin suuntaan tämä loppujen lopuksi menee.


Paljon plussia jäljellä oleville!!!!!
 
Emppu - ei kannata huolestua pienestä tuhrusta, se on varsin yleistä (ja taisi olla sulla niin vähäistä ettei voi edes tuhruksi sanoa?)! Mulla oli kuopuksesta vaaleanpunaista tuhrua silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa - ja valmistauduinkin vuotoon, mutta ei sitä sitten tullutkaan :) Hmmm... voiskohan nyt olla samaa, kun oliko se toissapäivänä kun oli pyyhkiessä hieman haaleanvaaleanpunaista :D Sen jälkeen ei ole näkynyt mitään. On tää kyllä... \|O :whistle:

Noh, ei voi kun odotella mitä tuleman pitää... testailemaan en kyllä ryhdy kun joskus ensi viikolla jos tarvetta ilmenee! *hei, ensi viikkohan on jo huomenna!* :xmas: :LOL:
 
Heippa!

Tänne kuuluu edelleen samaa eli ei näy tätiä. Kp on tällä hetkellä muistaakseni 39/32. Ei mitään tuntemuksia ja eilen näytti apteekin oma negaa. Oviksesta on se 19 päivää, joten kaiken järjen mukaan pitäis täti tulla ja melkein jo mennäkin. Mutta ei. Outoa touhua. Eikös se ole niin, että se aika oviksesta kuukautisiin on aina se vakio 14-16 päivää oli kierron pituus mikä hyvänsä?

Kyllä niin paljon harmittaa. Tää kun on nyt jotenkin jumiutunut. :headwall:
 
Etsiskelin tietoa...

No, se kierto voi venahtaa myös tuossa keltarauhasvaiheessa eli ovulaation jälkeen. Jos keltarauhanen on siis vajaa- tai liikatoimintainen. Mitä ikinä sitten meinaakaan. Toivotaan nyt vaan, että ei ihan mahdottomaksi venahda!
 
Hysteerinen pikana
Moikka Helmi

Tutkiskelin pinoamme taaksepäin, enkä huomannut, että olisit ilmoittautunut tippuneisiin, onkoha joku vahinko käynyt, vai enkö vaan ymmärrä?

Mietin tuossa, että sinut voisi nostaa takaisin "kieropinoon" kun kerta tätiä ei näy, mutta plussaakaan ei vielä ole.

Itselläni flunssa painaa edelleen päälle ja vie kaikki voimat, nyt on ollut jo kylässä viikon :kieh: sais lähteä. Ja toivotaan, etten saa tätiä sitten tilalle. Tosin mies totesi jo kiukutteluuni, että "ei taideta meillä olla raskaana".... :whistle:
 
Sain päivän naurut tosta kieropinosta :LOL: Meillä taas ukko oli sitä mieltä, kun kaulin lensi äitienpäiväkakkua tekiessä, että taitaa olla neiti pieniin päin. Eipä ole noita raivareita nähty, kun viimeks...

Helmi, tsemppiä! Mäkin oli heittänyt kirveen kaivoon, kun kp29/30 näytti negaa vielä. Kyllä se plussa voi siihen vielä tulla :hug:

Itseasiassa jos sille linjalle lähdetään, niin tsemppaan kaikkia ihan kunnolla. Paras ystäväni sai tietää vasta vko20 olevansa raskaana. Missään testissä ei näkynyt, veressä ei näkynyt, vasta kun päätettiin ultrata ja katsoa missä on vika, paljastui pieni poika "vian" syyksi. Ja siis tämä ei ole mikään urbaanilegenda vaan totinen tosi. Eikä ystäväni ole lihava, vaan todella laiha. Vatsakaan ei näkynyt kun kasvoi "taaksepäin"
 
Päivän paras on se, että olin ymmärtäväni tuon "kieropinon" ihan oikein. :LOL: Niin kierolta tuo tädin oikuttelu tällä hetkellä tuntuu!

Pyysin itse pudotusta, koska en usko olevani raskaana. Niin monta negaa on tullut. En jaksa enää uskoa. Mutta kiitos tsempistä kumminkin! Roikun täällä niin kauan, että jotain tapahtuu.
 
Heipat! Joo, pudotin Helmin hänen pyynnöstään. Tunnustan, minä se olin :D Tänne kuuluu ihan vähäistä tuhruvuotoa, tänään ei ole tullut juuri mitään mutta eiköhän ne menkat ala kuitenkin. Roikun silti mukana niin pitkään kunnes kunnon vuoto alkaa.
 
stoppis vielä nopsaa
Iltaa kaikille! :wave:

Helmille tsemppiä takkuilevan kierron kanssa - toi on niin ärsyttävää jos kierto viiraa kun on yritys päällä! *nimim. eipä ole kauan aikaa siitä kun oli menkat 2 vkoa myöhässä*

Tänne ei ole tätiä vieläkään näkynyt ja nyt alkaa jotenkin tuntua, että jospa se ei tuliskaan...? Jotenkin vähän epämääräinen olo - ei varsin huono, mutta tulee syötyä (suolaista kiitos) vähän väliä just siihen ihme oloon :eek: Voi persus, tästä kun sitten tippuu :ashamed:

Paaaaljon plussia meille kaikille! :D
 
Hei taas :wave:

tätiä ei ole vielä näkynyt mutta ajattelin odottaa vielä vähän ennen ku testin teen. Eli mäkin roikun mukana kunnes jotain tapahtuu, vaikka tämä ei ole enää meidän viikkoa :whistle: :D
mua kyllä väsyttää vielä todella paljon, lauantaina nukahdin jo yhdeksän aikoihin ja eilen olin nii väsynyt kuuden aikoihin et oli pakko nukkua tunnin päikkärit, jos en ole raskaana en kyllä ymmärrä miks oon nii väsynyt koko ajan.
nyt aamukahvia keittämään
:D :wave:
 
oli pakko tulla kurkistamaan tänne teidän pinoon- antakee anteeksi :D :saint:

tuolla 21 itse piinailen ja moni muukin. ja tätä viikkoa on meillä odotettu kovasti--
:D :heart:

joten plussatuulia tänne vielä kaikille joilla vielä mahdollisuus saada lähipäivinä plussa :heart: :wave:
 
Kellukka ja Hilma iso :hug: harmin paikka :(

Täällä on vähän ailahtelevaisuutta ilmassa - nyt oon taas ihan varma että en ole raskaana, vaan täti kieroilee urakalla! \|O :LOL: Jos vähän aikaa sitten testit poltteli näpeissä, niin nyt on taas niin päin, että ei oikein uskalla tehdä testiä... jos se on nega - mikä siis tarkottaisi taas jotain ihme häiriötä :headwall: Mutta eikös monesti sanota, että jos on pitkä kierto, niin silloin ei ovuloisi? Koska tässä kierrossa ainakin lämpöjen ja limojen perusteella kyllä kuvittelisin ovuloineeni normaalikierron mukaisesti... hohhoijaa *ei tiedä enää minkä hymiön tähän läiskäisisi* :kieh: :LOL: :ashamed: :whistle: :xmas: \|O :D
 

MAANANTAI 21.5.2007


Ensimmäistä kuumeilevat
Hysteerinen...................kp 33/30-33....................yk5


Toista toivovat
Raparperitaivas..............kp 28/25-27....................yk15
Säästöpossu...................kp 31/26........................yk 1


Kolmas toiveissa
Stoppis..........................kp 31/26-28(-42).............yk1½


Haamuilijat bd:

Noppi

Plussanneet :heart:

Miisu
Meimei
Emppu78

Tippuneet :hug:

C81
Tipsu84
Mantelinkukka
Jemina-81
Babygirl
Taika-79
Helmi
Pikkulintu77
Peppi1981
Kellukka
Hilma71


Oho, meitähän on enää neljä jäljellä (tai siis viisi, koska onhan se Helmikin vielä odottelemassa ratkaisua vaikka ei pinossa olekaan)! :eek: No meidän viikko tosin meni jo, mutta odotellaan että kaikkien kohtalot selviää B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 08:00 säästöpossu kirjoitti:
Hei taas :wave:

tätiä ei ole vielä näkynyt mutta ajattelin odottaa vielä vähän ennen ku testin teen. Eli mäkin roikun mukana kunnes jotain tapahtuu, vaikka tämä ei ole enää meidän viikkoa :whistle: :D
mua kyllä väsyttää vielä todella paljon, lauantaina nukahdin jo yhdeksän aikoihin ja eilen olin nii väsynyt kuuden aikoihin et oli pakko nukkua tunnin päikkärit, jos en ole raskaana en kyllä ymmärrä miks oon nii väsynyt koko ajan.
nyt aamukahvia keittämään
:D :wave:
Säästis - sulla kyllä kuulostaa tosi lupaavalta! bd ;)
 

Yhteistyössä