*****Viikko 20 piinailijat*****

Hilma71 vielä
Nyt luin hieman tarkemmin eli Jemina ehdotti sunnuntaita, mutta äitienpäivä 13.5. vai sunnuntai 20.5...?? Testipäivä 20.5. sopis ainakin mulle! Tulipas sekavasti, mutta koittakaa saada selkoa...

:wave:
 
Hei, mulle sopisi se äitienpäivänä testaus, jos tosiaan täti ei tule kylään. Hätäinen kun olen. :) Oikeesti pitäis kai odotella vähän pidempää, mutta ilmottaudun nyt kuitekin mukaan.

(.) oireita on olevinaan kun rinnat on kipeet, lämmöistä ei kannata mainita, koska flunssa on päällä.

Ukko on jo nyt malttamaton ja laskeskelee melkein ääneen millon mahdollisesti vauva syntyisi jos nyt onnistaisi. :heart:
 
Hei Hilma71: Minulla ja veljelläni on yhdeksän vuotta ikäeroa, joten sen vuoksi vaan aattelin...mutta tosi asiassa viisi vuotta on vähän ja sisarukset on rakkaita toisilleen, oli ikäero mikä vaan. Toivottavasti tämä omituinen ja ihmellinen olo tällä hetkellä meinaa plussaa ja sitä kauan kaivattua kuopusta.... :heart:
 
Hei Hilma71: Minulla ja veljelläni on yhdeksän vuotta ikäeroa, joten sen vuoksi vaan aattelin...mutta tosi asiassa viisi vuotta on vähän ja sisarukset on rakkaita toisilleen, oli ikäero mikä vaan. Toivottavasti tämä omituinen ja ihmellinen olo tällä hetkellä meinaa plussaa ja sitä kauan kaivattua kuopusta.... :heart:
 
Moro vaan täältäkiin..
Kiva ilma.. Vuoroin sataa vettä ja vuoroin paistaa aurinko B)

Äitienpäivä testauksesta.. Oihan se ihanaa just äitienpäivänä testata plussa mut en tiiä et kehtaanko viel testata.. Mulla ois kp 29/30-34 just sunnuntaina menossa.. Oiskohan liian aikasin.. Mut kyllähän se periaatteessa vois näkyä jos ovis oli silloin 2 viikkoa sitten viikonloppuna.. Pitää viel mietttiä :D

Meidänkin lapsille tulee nyt isopi ikäero jos hyt plussaisin.. Tyttö täyttäsi 5 Tammikuussa kun vauva syntyisi ja poika oisi reilu 3 vuotta vanha..Tarkotus mulakin oli et vauvale syntyis enenkuin poika kerkee 3 täyttää mut näköjään ei aina meee nää jutut suunnitelmien mukaan..

(.) Ei oiekeestaan enää mitään erikoista..Kummaa..
No kai se vaan pitää jaksaa ootella.. :heart:

-Taika-
 
Moi!

Voisin liittyä äitienpäivä-testaajiin! En kyllä usko, että vielä sillon näyttäis plussaa, vaikka sitä olisikin. Edellinenkin näytti vasta muutaman päivän päästä. Mutta haluan kokeilla äitienpäivän kunniaksi ja testejä on pari jemmassa...

Mitäpä muuta? Joku kyseli oiretuntemuksia. Mä oon ollut vain väsynyt ja kiukkuinen ja sitähän voi olla muutenkin ;) . Tänä aamuna kyllä yökkäsin, mut sekin voi johtua jännityksestä. Olen sellanen vatsalla jännittäjä ja tänään oli vähän ylimäärästä stressiä töissä. Lämmöt on normaalit, mulla on aina lähemmäs 37.

Nyt tarvii lähteä koulutusiltaan! Moi!
 
:wave: tervehdys kaikille! Sataa sataa ropisee... noh se tekee oikeastaan vaan hyvää,kun nuo siitepölyt kiusaa ihan kivasti tällä hetkellä!

Lasten ikäeroista on ollut juttua. Meillähän on noien kahden ikäero melko tarkalleen 3 vuotta. Se on meillä todettu ihan sopivaksi. Nythän se sitten tulee olemaan vähän pitempi - toivottavasti tärppäis pian että ei hirmuiseksi kasvaisi. Jos tammikuussa siis syntyisi niin kuopus olisi 3v8kk.

Niin kun joku sanoikin, niin kaikissa ikäeroissa on puolensa. Ite tykkään että saisi olla pari-kolme vuotta eroa siksi, että jokainen saisi rauhassa olla se vauva ja perheen pienin. Kuitenkin vauvan syntyessä se isompi joutuu vähän kasvamaan eikä saa enää sitä pienimmän erityishuomiota. Mutta onhan se varmaan niinkin, että pienellä ikäerolla tulleet ovat sitten tosi läheisiä kun on melkein samat kehityskaudet meneillään, en tiedä. Vaikka sanoisin kyllä niinkin, että on nuo meidänkin tenavat tosi läheisiä toisilleen, vaikka ovat eri sukupuolta ja kolmen vuoden ikäerolla. :heart:

Mutta siis summa summarum: kaikki ikäerot on ihan sopivia!
 
Jemina-81
Aaarghh! :headwall:

Sorry laskin taas väärin, siis äitienpäivähän on tosiaan jo nyt sunnuntaina 13.5 ja mulle siis aivan liian aikainen ajankohta testata. tarkoitin siis 20.5. eli viikon 20 sunnuntaita. Sorry vielä, pää aika pehmeä... No oisko hyvä merkki ettei ihan perillä koska oli hoohetket testata, oon saanut ajatukset parina päivänä aivan muihin asioihin. työkiireitä.

Mut kivasti sitä äitienpäivä testaajiakin löytyy joten laittakaa viestiä miten teillä meni niin jännittelen sitten viikon vielä.
Oireita kun 5 pvä ovulaatiosta: selkeitä nippailuja oikealla munasarjalla ja kohdussa, välillä oikein kunnon pistoksia?väsymys ja eilen vilunväristyksiä. Aamulämpö oli mitä sattuu.

Em tulikin mieleeni että äitienpäivälahjaa pitäisi siis lähteä metsästelemään... :heart:
 
mää oon aina toivonu tota kahen vuoden ikäeroo, se olis mun mielestä hyvä. se on valitettavasti meiän kohalla jo mahdotonta, nyt jos tärppäis ikäeroo tulis noin 2 v 2 kuukautta, kauas ei tosta toiveesta jäätäis. nyt vaan toivotaan parasta.

kaikki voitava on tehty, elikkäs ovis ohitettu, ja sit sunnuntaina reilun viikon päästäs testaileen.... toivotaan että kevät on tehny tehtävänsä mahollisimman monelle meistä ja saadaan masuasukit!!! ite en ainakaan enää jaksais yhtää pettymystä. toisaalta jos ei tärppää ni ei sille mitään voi. nyt kuitenkin vielä toiveet katossa ja innolla ensi viikkoa odotellen!!
 
babygirl1

No niin kannanpa minäkin korteni kekoon tuossa ikäero asiassa. Meillä lapsilla on ikäeroa päivälleen 2v2kk ja ainakin meillä se on ollut erinomainen. Lapset ovat aina tulleet erittäin hyvin juttuun keskenään ja ovat äärimmäisen tärkeitä toiseilleen. Meillä ehkä ???? tuota helpotti aikoinaan vielä se, että pikkusisko puhui täysin sujuvasti jo puolitoista vuotiaana.
Jos nyt sitten olen raskaana, ja vauveli syntyisi laskettuna aikana, niin isoveli ehtisi täytttää tammikuun alussa 7 vuotta ja pikkusisko sitten maaliskuun alussa 5 vuotta. Tuo meidän neiti olisi kyllä melkoinen pikku äiti =)
Alamahalla oikealla on tänään juiminut oikein enemmän ja vähemmän. Ei ole tuntunut ollenkaan kivalta... Mutta minä siis ajattelin antaa huomenna ensimmäiselle testille kyytiä. Minulla on huomenna siis kp 22 / 25-26. Ei ehkä ole kovin järkevää testata vielä, mutta "täytyyhän apteekin tädin tietää kokemuksesta" toimivatko nuo uudet herkät testit oikesti jo ennen kuin menkkojen pitäisi edes alkaa.
(Tulen sitten huomenna häntä koipien välissä ilmoittamaan hyvin todennäköisesti turha tulos).
 
Hysteerinen harmaana
Moikkelis kaikille

Ihanaa lukea että osalla on jo oletettuja oireita B)

Ikäero keskusteluun en tietenkään voi ottaa kantaa omien lasten kohdalta kun niitä ei siis tietenkään ole :LOL: Mutta mulla on omien veljien kanssa aika suuret ikäerot..12v ja 7v. Joskus tuntui ettei ollut veljiä ollenkaan, kun olin niin paljon nuorempi ja ulkona kaikista kuvioista...mutta nykyisin varsinkin tuo 7 v vanhempi on todella rakas, tietysti myös toinen on tärkeä. Eli varmasti kaikissa ikäeroissa on puolensa.

Itse olen ollut tämän kierron todella kuutamolla kaikesta, ovista yritin bongata, mutta en onnistunut (kai sen pitäisi nyt jo olla tapahtunut???) testit eivät näyttäneet kun kerran (ehkä kuvitellun) sen haaleimmastakin haaleimman haamuviivan :( mieskin ihmetteli että voiko testeihin edes luottaa. Peittoja ollaan kuitekin heiluteltu aika paljon, joten jännäilyä tässä on kuitenkin edessä.

Ketä olikana testaamassa silloin sunnuntaina 20.päivä??Mulla taitaa mennä sinne asti myöskin, ellei täti ilmoita tulostaan aiemmin.


ihanaa kohta Greyn anatomiaa, harmi että se jää tauolle, ei ole enää viikon kohokohtaa
:'(

Kuulumisiin :wave:
 
Iltaa taasen!

Eikös se ollut niin, että noin 6pvää hedelmöittymisestä on se kiinnittyminen? Muistelen näin ja siitä eteenpäin alkaa raskaushormoni elimistössä lisääntyä.

Mulla vaihtelee tämä raskautumisolo. Aluksi olen aivan varma tärpistä, koska ennustajakin oli sitä mieltä, että meille syntyy kakkonen tammikuussa. No joo, onhan toi kovin leikkimielistä ;)
Seuraavana hetkenä olen tasan niin satavarma, ettei tärpännyt, tässäkään kierrossa...

Ikäerosta: nyt jos tärppäsi, niin tulee noin 2,5v. Päivälleen 2v olisi tullut, jos aikaisempi raskaus ei olisi päättynyt keskenmenoon. Huoh... Kyllähän sitä jaksaa totakin miettiä.

Mä en varmaan kyllä millään jaksa odotella sitä testausta ainakaan sinne 20pvä... Jos jaksan, niin ehdottomasti mukana. Tällä hetkellä olen pe testailemassa säästäpossun kanssa :)

Noppi
 
Jemina-81
Minähän se olen 20.5. siis testailemassa, silloin kp 32/32 ellei aiemmin putoa listoilta, (ikävät irvaisut tädille nurkan takana :kieh: )
Joo harmi kun Greyn anatomia loppuu, nytkin tässä katselen..

ikäero keskusteluun en osaa muuta vastata kuin että mulla pikkuveli pari vuotta nuorempi ja sitten sisko(puoli) yli 20 vuotta nuorempi, molemmat yhtä rakkaita :heart: :heart:
 
Onpa kiva kun täällä on ruvennut juttua tulemaan! =)

Tuosta testailusta piti vielä tulla sanomaan, että näistä kahdesta muksusta olen molemmista testannut vasta siinä vaiheessa kun kktiset olleet n. viikon myöhässä - miettikää mikä mielenmaltti! :eek: Silloin kyllä tiesin molemmilla kerroilla jo valmiiksi, että kyllä nyt on pullat uunissa, vaikka oireita ei sen kummemmin ollutkaan - jotenkin sen vaan tiesi. :heart:

Nyt kun tässä on pinoillut, niin ei taida löytyä malttia niin paljon, että jaksaisi odottaa viikkoa tuota testausta... kummasti tarttuu tuo testailu-halu :D Jos ei tätiä näy, niin ehkä testailen hääpäivän kunniaksi 18.5 :heart:

Pitääkin hankkia jossain vaiheessa joku testi... saako niitä erittäin herkkiä ihan apteekistakin? :xmas: Kun kaikki täällä aina puhuu tilanneensa... silloin kun viimeksi olen testaillut, niin ei kyllä ollut herkkyyksistäkään mitään tietoa... :whistle: :LOL:
 
tipsu pikana
Tilasin kotitesteiltä 2 kpl Aconin 10 testejä,huomenna pitäisi tulla postissa.Mitenköhän pitkään vaan mahtaavat kaapissa säilyä... :whistle: Omasta navasta,munasarjoissa tuntuu vihlontaa ja kuumotusta,varsinkin oikealla puolella,varsinaista tuhrutusta ei enää ole,vaan sellaista "värjääntynyttä valkovuotoa".Rinnat alkaa aristamaan,ulkosyrjiltä paineltaessa ovat arat ja jotenkin painavan tuntuiset,varsinkin kun ottaa liivit pois.Luulen kyllä vahvasti että mielikuvitus (tai hormonit) tekee tepposensa,kun tuo peittojen heilutus oli varsin vähäistä oviksen aikaan... :ashamed: Kylläpä on mennyt tämä kierto nopeasti,yksi hujaus ja nyt olllan jo kp 27.Vaan viimeset päiväthän ne on superhitaita. \|O Hyvää yötä kaikille! Luultavasti tulen huomenna hakkaamaan päätäni seinään tänne kun olen ensin hätäisenä tehnyt iltapäivä-pissasta negatiivisen testin... :LOL: :LOL: :ashamed:
 

TORSTAI 10.5.

Ensimmäistä kuumeilevat
Pikkulintu77...................kp 20/27..........................yk2
Hysteerinen...................kp 22/30-33....................yk5
Jemina-81.....................kp 22/30-32....................yk 14
Peppi1981.....................kp 23/28-30....................yk22
Kellukka.......................kp 24/32-33....................yk7
Emppu1978...................kp 26/30-35....................yk11
Tipsu84.........................kp 28/31-34....................yk4


Toista toivovat
Hilma71.........................kp 17/24-26.....................yk yli 3 v
Raparperitaivas..............kp 17/25-27.....................yk15
Meimei...........................kp 19/28..........................yk5
Säästöpossu...................kp 20/27...........................yk 1
Miisu..............................kp 22/28-34...................yk20
Hemuli...........................kp 29/32........................yk 1
Noppi.............................kp 23/30.......................yk?


Kolmas toiveissa
Stoppis..........................kp 20/26-28(-42).............yk1½
Babygirl .........................kp 22/25-26...................yk 1
Mantelikukka..................kp 25/28........................yk4
Taika-79........................kp 26/30-34....................yk 8

:heart: Plusanneet :heart:


Tippuneet

C81 :hug: <br><br>
 
Huomenta täältäkin! Mulla oli ovulaatio luultavasti su tai ma (testi näytti plussaa lauantaiaamuna, ovulaatiolimaa tuli su ja ma) eli mitään oireita ei voisi vielä olla vaikka kuinka etsisin. Tänään on kolmas Terolut-päivä, ei vielä oireita niistäkään onneksi. Jatketaan.
 
Heippa tytsyt!

Jemina; kiitos, juuri tuota tarvitsin! Eli että sisarukset voivat olla läheisiä, vaikka ikäeroa olisi paljon =)

Hysteerinen; minäkin voisin testailla silloin su 20. päivä, jos siis on tarvis B)

Kuka olikaan saanut roskishaamun; jos... jos.. ;)

Oma napa; välillä vähän alavatsaa juilii. Ei muuta.

Kaikille lähipäivinä testaaville paljon ++++++++++ :whistle:
 
Iiik, toivottavasti Babygirlin haamuviiva vahvistuu!!! Peukut pystyyn!

Tuohon ikäerojuttuun ajattelin ottaa kantaa. Meillä tulee reilu 4 vuotta jos nyt tärppää ja toiseen reilu 5 vuotta ikäeroa kanssa, mutta en ole yhtään huolissani. Ystävälläni on lapsien ikäerot melko suuria ja hyvin näkyy sujuvan, kun sivusta olen seurannut.

Oma napa: Kaikki oireet tuntuvat kadonneen. Paitsi tätä palstaa kun lukee niin heti alkaa rinnat kipeytyä... arg! Tällä on melkoinen vaikutus kyllä :headwall: Testi kummittelee kaapissa, saa nähdä saako tehdä sen vai uskaltaako se täti tulla kuitenkin ennen. Johan sitä testiä on pari kertaa tullut pyöriteltyä kädessä, mutta onnenksi olen malttanut mieleni vielä sen suhteen.
 

Pikaisesti tuun kertoo kuulumisia :wave:

babygirl: toivottavasti haamuviivasi vahvistuu =)

ja Noppi: nukuin äsken päikkärit Mikaelin kaa ja näin unta et sä soitit mulle ja kerroit et oot raskaana, toivottavasti oli enneuni :whistle: :)

tänään oon taas 100% varma et en oo raskaana :/ mieli muuttuu kuitenkin koko ajan..........
 

Yhteistyössä