*****Viikko 20 piinailijat*****

Babygirl: Peukut pystyssä ja varpaatkin, toivottavsti haamu vahvistuu...

Omaa napaa: Vaikka oireita onkin rutkasti, niin yksi juttu ei kyllä lupaa oikein hyvää: nimittäin KAHVI maistuu edelleenkin.... :eek:

Voi kun nää päivät on nyt pitkiä, onneksi tänään on töissä paljon tekemistä, on pakko välillä ajatella muutakin. Välillä miekin on satavarma, etten ookaan raskaana, välillä taas satavarma, että oon. :headwall:

Huomenna on vapaapäivä, joten pitänee järjestää oikein suursiivous, missä menee koko päivä.................. ;)

Nyt muuten samalla kun kirjotan tätä, niin masussa tuntuu pientä menkkajomotusta, apua!
 
Hysteerinen pikana
Onnea roskishaamusta, kyllä se siitä vahvistuu-JEE onneksi on yksi aloittanut jo "plussailun", tätä pidettäköön jo plussana :heart:

Mä olen ihan hukassa :( en ilmeisesti bongannut ovista, mahaa koskee edelleen, puuhattu on peittojen välissä, mutta miksi ovis plussaa ei tullut, en ymmärrä. Kyllä kai sen nyt jo olisi pitänyt olla? No ei auta muu kuin odotella tuleeko täti vai pikkuinen käärö B) Toivomme jälkimmäistä...

Nyt jumpalle :wave:
 
säästöpossu :LOL: oikeesti... mulla ei oo kyl nroo, mutta toi oli niin hyvä enneuni, että laitan sit meseen tiedon :)

Mitään tuntemuksia ei ole täällä, ehkä menkkaista jomotusta? Onneks ainakin tää loppuviikko menee kauheesti puuhaillessa. Pitää kortit ja lahjat saada sunnuntaiks, onneks osan olen jo hommannut.
Lisäksi mun hyvällä ystävällä on huomenna synttärit ja lähden syömään oikein pitkän kaavan mukaan, :p

Mitäs muut on hommanneet omalle äidilleen, mummoille jne lahjaksi? Mä ostin meidän äipälle Kirkan elämäkerran, isomummille varmaan vaan kukan. Sekä ukon puolelle menee molemmille varmaan vaan kukat ja kortit.

Juoksin tänään ihan hulluna, että yks kortti ehti tän päivän postiin ja huomiseks perille :LOL:

Nyt vaan hirmuisesti vielä tekemistä ens vkoks, että en mene edes lähelle apteekkia...tai ruokakauppaa... :ashamed:

Kaikille hirmuisesti plussaonnea, tehdään tästä pinosta sellainen, johon ei tippuneita hyväksytä. Kaikille plussat!
 
:flower: Babygirl, toivotaan,että haamu vahvistuu pian! Onhan se jo joku merkki, että noilla kiertopäivillä saa haamunkin...


Täällä lämmöt on koholla... ja johtuu ihan siitä, että flunssa iski =) Entinen minä kuvittelisi jo vaikka mitä (kuten tein yk:t 1-9) ja sen jälkeen lopetin uskomisen mihinkään oireeseen.. :D

 
Heippa!

Nyt mua on käynyt niin paljon vaivaamaan tuo nimimerkin samankaltaisuus tämän toisen "hemulin" kanssa, että vaihdan sen tuohon Helmi-nimimerkkiin. Tod. näk. sekoitan kaikki vaihdoksellani, mutta se tuntui nyt tässä tapauksessa hyvältä.

Siispä te ystävälliset jotka päivitätte pinoa ( itse en vielä uskalla...), voisitteko vaihtaa Hemulin Helmiksí? Kiitos!

Hauskaa illanjatkoa ja plussapuhureita kaikille :whistle: !
 
PERJANTAI 11.5.

Ensimmäistä kuumeilevat
Pikkulintu77...................kp 21/27..........................yk2
Hysteerinen...................kp 23/30-33....................yk5
Jemina-81.....................kp 23/30-32....................yk 14
Peppi1981.....................kp 24/28-30....................yk22
Kellukka.......................kp 25/32-33....................yk7
Emppu1978...................kp 27/30-35....................yk11
Tipsu84.........................kp 29/31-34....................yk4


Toista toivovat
Hilma71.........................kp 18/24-26....................yk yli 3 v
Raparperitaivas..............kp 18/25-27....................yk15
Meimei...........................kp 20/28........................yk5
Säästöpossu...................kp 21/27........................yk 1
Helmi.............................kp 30/32........................yk 1
Noppi.............................kp 24/30........................yk?

Kolmas toiveissa
Stoppis..........................kp 21/26-28(-42).............yk1½
Mantelikukka..................kp 26/28.........................yk4
Taika-79........................kp 27/30-34.....................yk 8


Haamuilijat bd:
Babygirl ........................kp 23/25-26....................yk 1
Miisu..............................kp 24/28-34...................yk20


Plussanneet :heart:


Tippuneet :hug:

C81
<br><br>
 
Miisu: älä siitä kahvin maistumisesta huolta kanna, eihän se varsinaisesti mikään oire ole. Mulle ainakin maistui kahvi ihan koko pojan raskauden ajan. Ei tehnyt pahaa missään vaiheessa.

Ja joku kysyi äitienpäivälahjuksista. Minä ostin omalle äipälle t-paidan, viritin sen maton päälle nuppineuloilla ja annoin pojalle kangastussin käteen :D Tuli toooooosi hieno. Piirsi paitaan vain selkäpuolelle joten jos ei muuten ilkeä pitää niin laittakoon jotakin selkäpuolen peitoksi. Lisäksi piirsin paitaan pojan kädenjäljet samaisella tussilla. Anoppi saa laatikollisen vaahtokarkkeja ja isomummolle täytyis jotain keksiä vielä... Jospa kukkasen veisi.
 
stoppis harmailee
:wave: Huomenta kaikille! Se olis viikonloppu edessä. Meillä onkin paljon aktiviteettia, kun mennään mummolaan ja tulee myös serkut, niin lapsilla riittää menoa ja meininkiä =) Ja parissa paikassa pitäisi ehtiä vierailemaan viikonlopun aikana, joten ei paljon ehdi mietiskellä omia olemattomia tuntemuksia :whistle:

Nännejä tosiaan jotenkin "kirveli" (en nyt oikein keksi paremminkaan kuvaavaa sanaa) monta päivää, mutta tuo tunne on nyt hävinnyt. :( Että se niistä lupaavista oireista... Kyllä ne edelleen jotenkin "hankaa" paitaa vasten, mutta ei se taida mitään tarkoittaa. Olen palellut on/off, mutta sekin johtuu siitä, että lämmöt on luonnollisestikin koholla tässä vaiheessa kiertoa ja ilma on ollut sateinen, mikä aina vähän viluttaa meikäläistä. Eli toisin sanoen: ei niin mitään oireita!!! :/

Babygirl - pitelen peukkuja että roskishamu muuttuu ihan oikeaksi! Tule taas kertomaan kun olet testannut uudestaan! :)
 
No, enhän minä sitten enää malttanut odottaa, kun tänä aamuna oli postilaatikossa tilaamani mammaksin testit......tulos: haamujen haamu!!!!

Nyt kp 24/28 ja tein testin kahden tunnin "kahvipisusta", että en nyt vielä itke enkä hurraa :/

Raparperitaivas: miulla esikoisen odotuksen alussa kahvi yökötti tässä vaiheessa ja en voinut juoda kahvia ollenkaan raskauden aikana, vaikka yleensä olen oikea kahvikissa. Siksi olen bongaillut kärsimättömänä tyyppinä jo siitäkin oiretta.... :ashamed:

Tänä aamuna oli vähän sekavat fiilikset: välillä on raskautettu olo, välillä juilii menkkamaisesti. Eli siis ajatukset pitäis saada nyt ihan muualle :headwall:
 
HEiiii! Onnea jo kahdesta haamusta!! Mähän sanoin, että kaikki jotka testaa, myös plussaa :D Toimiskohan tuo omallekkin kohdalle?

Pientä pms poikasta alkaa näkymään, mä olen ihan kauhea noin vko ennen menkkoja ja nyt ärsyttää suurinpiirtein kaikki.
Tosin ipanaa odotellessa ajelin alkuvaiheessa ihmisten päälle ostoskärryillä, kun ärsytti kaikki :ashamed:

Nälkä on kokoajan, mutta viime kierrossakaan se ei mitn merkinnyt... Eli oireita ei kyllä ole, mitä nyt huonoa oloa aamuisin parina pvänä ollut, mutta sekin on normaalia tässä vaiheessa kiertoa.

Tässä tulee hulluksi :LOL:

Hyvää perjantaita ja vloppua kaikille, tämä tyttö lähtee juhlimaan ystävän synttäreitä tänään, hyvää ruokaa ja seuraa.
 
Päivää kaikille. Korjasin haamuilijat haamuilijoihin kaikkine tietoineen ja korjasin Miisu sinun kp:t, onko tuo 24 nyt oikea luku? Tarkistin nimittäin että eilisellä listassa sinun kohdalla on kp 22 joten luonnollisesti tälle päivälle päivitin sinun kp:t 23:een. Kerrohan onko tiedot oikein nyt :D
 
Täällähän oltiin haamuiltu :D
Toivotaan et en haamut muutuu kunnon plussisksi :D

Kauhee ilma taas.. Sataa ja on kylmää.. Hui..
Toivottavsti viikonlopuksi hiukan lämpenee..
Äitienpäivää vietetään ihan kotosalla.. Anoppi ja appiukko tulevat meille kakkukahveelle.. Ajattelin mansikkakermavahtokakun tehdä :p
Omalle äitille varmaan soitan tervesiä unotu tuo korttikin laittaa..
Tyttö oli jotain vissiin kerhossa äitille tehnyt kun ei saanut repuun kurkistaa ;)

(.) Ei mitään erikoitsa.. Mahassa ei ainakaan tunnut mitään jomotuskia et kaisekin on ihan hyvä juttu.. Paleltaa taas kovasti.. Mut voihan se olla tuo ilma joka sen tekee.. Mut kahtellaan mitä viikonlopoppu tuo tullessaa!

-Taika-
 
c 81
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 08:27 babygirl kirjoitti:
Uhosin tekeväni aamulla testin (kp 22/25-26) ja teinkin acon Early Detection testin (herkkyys 10mlU/ml). Aikaiseksi sain vain selkeähkön roskinhaamun :ashamed:
No, en heitä vielä pyyhettä kehään.
:hug: Babygirl. Jos se vahvistuisi, malta vaan vielä! Toivotaan.. *puuuuuuh* plussatuulia kaikille toivottelee C 81 taustalle tipahtaneena.
(Käyn kurkkimassa teidän kuulumisia kyllä.)
 
Iiiiiiiikkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!! :heart:

Tein äsken uuden testin kunnon pisusta ja heti tuli esiin SELVÄÄKIN selvempi haamu =)

Ja kun näin sen haamun ja tunteet kuohahti, niin maha pyörähti ympäri siihen malliin, ettei voinut erehtyä raskauspahoinvoinnista. Voi että, joko nyt vihdoinkin se kuopus saatiin alulle :heart: :heart: :heart:

Ja Raparperitaivas: Kiitos, kun listasit miut jo haamuilijoihin ja kp24 on oikein.

Siis, voi että, mahtavaa, upeeta, ihanaa..........voi, kun pikkuinen pysyisi nyt vaan kyydissä mukana.
 
C81
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 09:17 Miisu kirjoitti:
No, enhän minä sitten enää malttanut odottaa, kun tänä aamuna oli postilaatikossa tilaamani mammaksin testit......tulos: haamujen haamu!!!!

Nyt kp 24/28 ja tein testin kahden tunnin "kahvipisusta", että en nyt vielä itke enkä hurraa :/
Plussatuulta ja bd bd bd bd bd Miisullekin, en osannut teitenkään heti kaikkia tsempata, kun aloittelen tuolta kauempaa lukemaan. :ashamed:
 
Miisu: onnea :D :flower:

Mun naama kukoistaa, varma merkki et menkat alkaa kohta :/ pitää yrittää ajatella positiivisesti :)
Tänään lähden mummolaan ja palaan vasta sunnuntai-iltana, ukko jää pojan kanssa kahdestaan kotiin, siinä on kyllä tarpeeksi ajateltavaa etten ehdi edes kuvitella raskausoireet ;) Niillä on nimittäin aina aika villit leikit, yleensä mä oon se tylsimys joka menee sit väliin mutta nyt saan hermoilla muualla :whistle: toivottavasti kaikki menee hyvin ja ne ovat molemmat kunnossa ku palaan :whistle: :D

:wave:
 
Jee, ihanaa Miisu! Onneksi olkoon! :flower: Nyt pidetään tämä POSITIIVINEN suuntaus, eikös niin! ;)

Vähän kyllä alkoi epäilyttää, että onko täti kolkuttelemassa, kun vedin äsken Kismettiä :/ eikös se makeannälkä pitänyt tulla pari päivää ennen menkkoja? Mielenkiintoista tosin on se, että en tykkää suklaasta - en siis syö oikeestaan ikinä suklaata. Pah, oltaispa jo ensi viikossa!

:xmas:
 
Onnea Miisu :flower: :heart: ; mikä ihana äitienpäivälahja!!!

Täällä jo plussaillaan, eikä ole vielä edes meidän viikko!!

Oma napa; ei mitään... taitaa vaan olla tulossa flunssa, silmiä särkee ja nenä vuotaa :/

Onneksi telkka tarjoaa viikonloppuna niin paljon katsottavaa, ettei omaa oloa ehdi tutkailla. Lätkää (eilinen oli varsinainen trilleri) ja tietenkin ne kuuluisat euroviisut.

Kaikille oikein hyvää viikonloppua, ja erityiset plussatuulet äitienpäivänä testaaville =)
 
ONNEA Miisu :flower:

Ajattelin itse mennä testiostoksille huomenna. Mitä testiä te suosittelisitte? Sunnuntaina olisi 32/32, joten aika herkkä vissiin sais olla. Enää ei ehdi tilata, siispä pitäisi löytyä apteekin valikoimasta.

En malta odottaa sunnuntai-aamua... Ensin odotella, että rakas aviomies ja oma mussukka herättelee äitienpäivään ja sitten kirmaista veskiin testaamaan! JÄNNITTÄÄ!

Ei oireita. Mulla ei menkatkaan kyllä oikein mitenkään ilmoittele tulostaan. Saapas näkemäs.
 
ONNEA MIISU!!!!!!!! :flower:


Ei kyllä jännitä yhtään.. enemmän on sellainen fiilis, että tietäähän sen miten tässäkin kierrossa käy. Ensi kiertoon ei kannatakkaan pinoutua, koska mun on pidettävä taukokuukausi Clomifenien syönnistä. Se turhauttaa..

Plussaa kaikille!!!!!!!!!!!!!!
 
Tämä tippui eilen. :headwall:
Kp 2/29-34.
Mut lyhenipähän kierto taas kahdella päivällä,ennen vuoden vaihdetta huiteli kp:t aina reilu 40,nyt tulee tasaiseen tahtiin koko ajan alaspäin! =)

Tehkäähän paljon plussia tähän pinoon,poistun takavasemmalle...<br><br>
 
LAUANTAI 12.5.

Ensimmäistä kuumeilevat
Pikkulintu77...................kp 22/27..........................yk2
Hysteerinen...................kp 24/30-33....................yk5
Jemina-81.....................kp 24/30-32....................yk 14
Peppi1981.....................kp 25/28-30....................yk22
Kellukka.......................kp 26/32-33....................yk7
Emppu1978...................kp 28/30-35....................yk11


Toista toivovat
Hilma71.........................kp 19/24-26....................yk yli 3 v
Raparperitaivas..............kp 19/25-27....................yk15
Meimei...........................kp 21/28........................yk5
Säästöpossu...................kp 22/27........................yk 1
Helmi.............................kp 31/32........................yk 1
Noppi.............................kp 25/30........................yk?

Kolmas toiveissa
Stoppis..........................kp 22/26-28(-42).............yk1½
Mantelikukka..................kp 27/28.........................yk4
Taika-79........................kp 28/30-34.....................yk 8


Haamuilijat bd:
Babygirl ........................kp 24/25-26....................yk 1
Miisu..............................kp 25/28-34...................yk20


Plussanneet :heart:


Tippuneet :hug:

C81
Tipsu84
<br><br>
 
Huomenta!

Pitäisi kohta pian lähteä kaupungille. Tein äsken toisen jemmatesteistäni. Negaa näytti. En silti heitä kirvestä kaivoon, kun edellinenkin tosiaan plussas vasta päivien päästä. Kuitenkin vielä kyselen, jos suosittelisitte jotain herkkää testiä, joka vois huomenna ehkä haamuilla mulle...

Hyvää päivänjatkoa! B)
 
Halaukset Tipsulle :hug:
Hilma71, mitkäs siellä on tunnelmat? Ajattelin kysäistä kun ollaan samoilla koopeillä menossa ja vielä kakkosta kovasti toivotaan. Tänne ei kuulu niin kertakaikkiaan mitään. Ei mitään. Ei edes Terolutien aiheuttamia feikki-raskausoireita. Mihinkään ei vihlo, ei koske, ei kiristä ei mitään. :eek:
 

Yhteistyössä