*****Viikko 20 piinailijat*****

Ihan ensiksi :hug: kaikille tippuneille... :/

Kuulkaas siskot tämä on MEIDÄN VIIKKO! Nyt vaan plussia tulemaan!

tipsu musta sä et ole yhtään itsekäs, tartteeko sitä nyt hampaat irvessä yrittää, tjot. Ja sitäpaitsi todennäköisesti juuri kun huomaat rentoutuneesi kesänviettoon, niin kuitenkin plussa pamahtaa :)

Omaa napaa ei kuulu kai juuri mitään... Oireita kuvitellen ;) Nyt maltan, enkä osta testejä ennen aikojaan. Huomenna vien ipanan lekuriin, arvatkaapa vaan kuinka vaikeaa on pysyä veke apteekin testihyllyltä..! \|O

Äitienpäivä meni mukavasti kyläillen. Sain la lahjaksi rakennekynnet, jotka komeilee käsissä, aah! Ja su vielä uuden kellon ja hajuveden. Kyllä mua on hemmoteltu.

Ilma vaan paranee, nämä lähtevät ulos :)
 
:wave: Hei!

Olen seuraillut viestejä ja se on auttanut piinailua mahtavasti, kirjottaa en ole ennen tätä uskaltanut.

Mutta nyt tänään:pLUSSAAA! Tämän haluan kertoa siksi koska yritystä takana kohta kolme raskasta vuotta, läjäpäin hoitoja ja tämäkin plussa ivf:lla aikaansaatu.

Eli ei kannata luovuttaa, valoa voi yllättäen näkyä sieltä tunnelin päästä! Tiedän että matka on plussasta eteenpäin vielä pitkä mutta nautin nyt pala kerrallaan tästä tunteesta.
 
Minna75
Ihanaa Rosa :flower:
Onnea tuhannesti!
Itsellä tuli juuri kaksi vuotta täyteen yritystä, ja IVF-jonossa ollaan. Kolme mönkään mennyttä inssiä takana ja epätoivoa pukkaa; mutta tällaiset viestit tosiaan antavat toivoa =)
Antoisaa raskausaikaa ja paljon liimaa, tarrasukkia yms. tykötarpeita jotta pikkuinen pysyy matkassa mukana.
 
:hug: tippuneille!!! Jaksamista...


Onnea Rosa77!!!! :flower: Todella mukava kuulla positiivisia uutisia! Ja varsinkin omaa mieltä lämmittävät nämä hoitojen tulokset, itsellänikin ensimmäinen ivf edessä, luultavasti syyskuussa...


Täällä omassa navassa ja nenässä on järjetön flunssa, jouduin jättäytyä tänään töistäkin pois, kun ei jaksa mitään. Lauantaina tuli jo tippa tuhrua, mutta sen jälkeen ei mitään. Olen jo oikeastaan luovuttamassa, mutta odotellaan nyt se tädin tulo ensin.

Piinailuintoa kaikille!

Niin.. ja lyhensin vähän tuota nickiäni...
 
Onnea Roosa77!

Ja halit tippuneille!!
Itsekin kuulun siihen ryhmään joten täti tänekin tuli..
Jos jotain hyvää niin onpahan tosi tarkka kierto.. Muuta hyvää sit ookkaa :headwall:
Mut ei kai se auta kun vaan jatkaa eteenpäin..

Plussatuulia teille muille kovasti

Taika
 
Voi ei :( Taas oli tullut lisää tippuneita! Iso :hug: teille!

Kävin netti-apteekista tilaamassa testejä, kylläpäs jotenkin rupesi sydän pampattamaan B) Tässähän alkaa jännät päivät lähestyä! Milloinkahan tuota testaisi... minähän meinasin testata perjantaina, mutta ollaan silloin aamulla mummolassa, joten en siellä ehkä viitsi... :whistle: Se olisi kyllä ollut sinänsä otollinen päivä, kun meillä on 5-vuotishääpäivä (jota olen toitottanut täällakin ihan ehtimiseen :ashamed: :heart: ) Malttaiskohan tuota odottaa lauantai-aamuun...

No nyt kun oikein suunnittelee testailua, niin ihan varmaan se täti pätkähtää ennen aikojaan :headwall: Vaikka mä jotenkin kyllä kuvittelen olevani raskaana... :D No eiköhän tuo viikon mittaan selvinne!

Sen verran pitää vielä mainita, että aika viluista on, mutta ei ihan jatkuvasti vaan sellaisissa tärinä-puuskissa :xmas: Ja eilen illalla oli kyllä menkkajomotuksia, onkohan se nyt sitten sitä ihteensä vai ihan jotain muuta :/

No, meille kaikille peukkuja ja paaaaaaaaljon plussia!
 
Tippuneille :hug: :hug: :hug:

Rosa77(toivottavasti muistin oikein) paljon onnea! :flower: :heart:

Omasta olosta sen verran, että siellä se täti jo koputtelee... eli vatsaa juilii enemmän ja vähemmän... täti tahtoo aina hyvissä ajoin kertoa, että täältä kyllä ollaan tulossa :/ :'( Eli odottelen saapuvaksi perjantaina. Tylsää.

Kaikille jännääville plussatuulia+++++++++ :whistle:
 
stoppis pikana
:wave: Huomenta! Olipas tiputtu, öhö. Eikö kellään löydy mitään kivoja oireita jaettavaksi!? :D

Mä lähen nyt täksi päiväksi reissuun, enpähän kerkeä nyt kyttäilemään itteeni! :whistle:

Pitäkäähän pino ylhäällä!
 
Tippuneille :hug:

ja Roosalle :flower: onnea

viikonlopun aikana on väsyttänyt ihan hirveästi mutta kai se johtuu siitä et oli aika raskas viikonloppu.
Sunnuntai-iltana ku tulin kotiin mieheni ja poikani antoi kukkia mulle, ne oli itse käynyt poimimassa :)
lupasin ukolle eilen etten tee testiä ennen ku menkat on reilusti myöhässä, eli varmaan sunnuntaina voisin sitten tehdä testin ;)
ja sit mulla olisi kysymys teille :whistle: eli me mennään ukon kaa (kahdestaan :D ) tukholmaan n.kahden viikon päästä ja mun tekisi mieli ostaa jotain äitiysvaatteita sieltä ku siellä on se yksi liike joka myy aivan ihania äitiysvaatteita, mutta sit jos en ole edes raskaana nyt nii onko tyhmää ostaa äitiysvaatteita!?? mitä mieltä ootte?

:wave:
 
heippa vaan täältäkin suunnalta. jännäilyt täysillä käynnissä, vaikka ite alan kyllä menettää toiveet tälle kierrolle. on meinaa vaan ja ainoastaan menkka oireita, joten oletettavaa on että ne sunnuntaina alkaa. voi itkut, en enää jaksa yhtään kiertoa. no vielä voi toivoo ees vähän.

pahoittelut jo nyt pelin menettäneille... ja onnea plussan saaneille, toivotaan paljon plussia

terkuin meimei
 
TIISTAI 15.5.2007

Ensimmäistä kuumeilevat
Pikkulintu77...................kp 25/27..........................yk2
Hysteerinen...................kp 27/30-33....................yk5
Peppi1981.....................kp 28/28-30....................yk22
Kellukka.......................kp 29/32-33....................yk7
Emppu78......................kp 31/30-35....................yk11


Toista toivovat
Hilma71.........................kp 22/24-26....................yk yli 3 v
Raparperitaivas..............kp 22/25-27....................yk15
Meimei...........................kp 24/28........................yk5
Säästöpossu...................kp 25/27........................yk 1
Helmi.............................kp 34/32........................yk 1
Noppi.............................kp 28/30........................yk?

Kolmas toiveissa
Stoppis..........................kp 25/26-28(-42).............yk1½


Haamuilijat bd:


Plussanneet :heart:

Miisu


Tippuneet :hug:

C81
Tipsu84
Mantelinkukka
Jemina-81
Babygirl
Taika-79
 
:headwall: meninpä testaamaan ja tuli haalean haalea haamu, kun luonnon valossa katsoo. En testannut aamupissasta vaan pienestä tipasta joka sattui tulemaan. En oikein jaksa uskoa, että haamu vahvistuisi, mutta odotellaan vielä muutama päivä.

Nyt vähän harmittaa, kun tietysti sitä alkaa kuvittelemaan kaikki oireet ja odottelee, että tätiä ei tulisi kylälään.

Mutta jos nyt tärpää niin aikamoisella tuurilla on tullut, kun muistelen paria viikkoa taaksepäin. Isännän selkä oli sairaan kipeä ja oli sellainen pikainen lakanoiden pöllyytys.

Nyt jäitä hattuun ja valmistautumaan työpäivään
 
c 81
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 09:54 pikkulintu77 kirjoitti:
:headwall: meninpä testaamaan ja tuli haalean haalea haamu, kun luonnon valossa katsoo. En testannut aamupissasta vaan pienestä tipasta joka sattui tulemaan. En oikein jaksa uskoa, että haamu vahvistuisi, mutta odotellaan vielä muutama päivä.

Nyt vähän harmittaa, kun tietysti sitä alkaa kuvittelemaan kaikki oireet ja odottelee, että tätiä ei tulisi kylälään.

Mutta jos nyt tärpää niin aikamoisella tuurilla on tullut, kun muistelen paria viikkoa taaksepäin. Isännän selkä oli sairaan kipeä ja oli sellainen pikainen lakanoiden pöllyytys.

Nyt jäitä hattuun ja valmistautumaan työpäivään
bd bd bd bd bd bd Pikkulinnulle!!!! Toivotaan että haamu vahvistuu! :hug:
 
Emppu harmaana
:headwall: Voi pikkulintu.. lyödäänkö yhdessä päätä seinään...

Menin nimittäin tyhmyyksissäni testaamaan myös ja 20 minuutin (juu tiedän, älä lue 10 min. jälkeen =) ) kuluttua tikussa seisoo haaleaakin haaleampi viiva... Olipa todella typerää, koska kuitenkin samaan aikaan jo alavatsassa tuntuu menkkamaisia piirteitä. Viime kierrossa tein saman kp 35 ja sain selvän haamun, mutta jo kp 39 täti tuli kovien kramppien kanssa. Silloin testi oli herkempi vielä, nyt sähläsin apteekin omalla ja on siis kp 31.

Kohta tiputaan ja kovaa.

Sympatiat pikkulintu sulle! :flower:
 
Voi että on paljon tippuneita :hug: :hug:

Tuntuu jotenkin kurjalta tuulettaa, jos olen ainoa plussannut :ashamed:

Taidan vetäytyä, mutta pidän peukkuja kaikille niille, joilla täti on vielä piilossa. Toivottavasti pysyykin...
Kiitos, kun olitte tukena ja iso kiitos minua onniteille :heart:
 
pikkilintu :flower: mä ainakin toivotan varovaisesti onnea ;) nyt viiva vahvistumaan ja miljoonasti onnea peliin!

Mä en taas käsitä, miksi ihmisen pitää olla näin hölmö :headwall: Kun pitää testata jo ennenkuin menkat on edes myöhässä... Eilen iltapäivällä tuli ruokakaupasta testi mukaan ja pakkohan se oli käyttää.
En edes ymmärrä, mitä mun päässä liikku :headwall: Noh, mitäänhän siihen ei edes tullut, arvattavasti.
Ehkäpä odottelen kuitenkin tonne loppuviikkoon :LOL:
Toisaalta luulis, että olis edes haamun antanut...

Voi siskot mitä te olettekaan tehneet mulle :LOL: kun aikasemmin ei tullut edes mieleen testailla ennen menkkojen poisjääntiä :D
 
EMPPU: mun haamu tuli viidessä minuutissa ja kahdesti (oli pakko vielä koklata uudestaan) :headwall: :headwall:

Noppi: me naiset ollaan tämmösiä ettei vältämättä malteta odottaa vaan pakko on testata ennen aikojaan, kun kyse on tärkeistä asioista elämässä =)

Nyt pitää laittaa jäitä hattuun ja ottaa iisisti. Odotellaan mitä loppuviikosta tapahtuu. Mutta niitä oireitahan on ihan älyttömästi. Rinnat kipeät, mahaa juilii ja palelee, hiottaa jne....

Voimia ja auringonpaistetta B)
 
Hieno juttu Pikkulintu, sulla kuulostaa todella lupaavalta!!! (toisin kuin eräillä =) ) Toivotaan parasta!!!!

Ei sille mahda mitään, että tulee pakottava tarve pissiä tikkuun toisinaan.. ja useampia kertoja peräkkäin.
 
KESKIVIIKKO 16.5.2007


Ensimmäistä kuumeilevat
Pikkulintu77...................kp 26/27..........................yk2
Hysteerinen...................kp 28/30-33....................yk5
Peppi1981.....................kp 29/28-30....................yk22
Kellukka.......................kp 30/32-33....................yk7
Emppu78......................kp 32/30-35....................yk11


Toista toivovat
Hilma71.........................kp 23/24-26....................yk yli 3 v
Raparperitaivas..............kp 23/25-27....................yk15
Meimei...........................kp 25/28........................yk5
Säästöpossu...................kp 26/27........................yk 1
Helmi.............................kp 35/32........................yk 1
Noppi.............................kp 29/30........................yk?

Kolmas toiveissa
Stoppis..........................kp 26/26-28(-42).............yk1½


Haamuilijat bd:


Plussanneet :heart:

Miisu


Tippuneet :hug:

C81
Tipsu84
Mantelinkukka
Jemina-81
Babygirl
Taika-79



Elämäni ensimmäinen päivitys... pahoittelen mahdollisia mokia jo etukäteen! =)
 
Huomenta! :flower:

Olen vähän varhain liikkeellä.. en saa millään nukuttua tämän järkyttävän flunssan ja yskän takia..

Ja mitäpä muuta sitä voisi herätessään tehdä, kuin pissiä tikkuun..? =)
Eikä tullut mitään roskishaamua.. haamu kylläkin, mutta heti parin minuutin sisällä! Nyt hirvittää suuresti. Yritän ottaa varovasti ja pessimistinä en laittanut itseäni haamuilijoihin. Mutta ihme, miten paljon sitä vuoden jälkeen innostuu jo tuosta, kun on joutunut tuijottamaan niiiiiiiiin montaa tyhjää testiruutua. Testi oli apteekin oma, joka ei käsittääkseni ole edes kaikkein herkin versio.

Mites kohtalotoveri Pikkulintu? Onko sulla enemmän malttia ja testaat lisää vasta loppuviikosta? Ajattelin myös, että seuraava olisi vasta perjantaina, jos tätiä ei näy, mutta uskoo ken tahtoo. :D

Tänään pitäisi lääkärin ilmoittaa aika varmasta angiinasta ja/tai keuhkoputken tulehduksesta... mitenhän käy lääkkeiden kanssa? Pakkohan tästä on mainita.

Joka tapauksessa, mukavaa keskiviikkoa kaikille! Se olis palkkapäiväkin tänään.. ainakin itsellä siis... Pääsee taas todistamaan, kuinka tilillä oli hetken vähän rahaa.
 
Emppu78: Onnittelut haamusta ja toivotaan, että vahvistuu. Mietin tässä mitä tekisin testaisinko ennen viikonloppua vai vasta viikonlopun jälkeen, jos täti ei kurvaa parkkikselle.
On niin pirun malttamaton, mitkäs noi sun kp:t olikaan? Ajattelin, että käyn jokatapauksessa hakemassa muutaman testin apteekista niin kantsisko ostaa apteekin omia vai jotain muita??

On vaan yritettävä pitää jalat maassa ja otettava iisisti, mutta pirun vaikeeta se on!!!

Hauskaa päivää kaikille =)

....ja perinteinen tätimuuri.....
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
 
jaahas äsken mun piti käydä apteekissa ja totta kai mun oli sit pakko ostaa testin samalla :headwall: jos nyt malttaisin odottaa edes huomiseen ennen ku teen testin............tai edes iltaan.......tai edes pari tuntia :kieh:

toivottavasti plussaa, peukut pystyyn ;)
 
Täällä pidetään peukkuja käsin ja varpain kaikille db !!! Mä en ole sen maanantain jälkeen uskaltanut testailla, saapa nähdä. Jos sitten pe testais. Malttaako säästöpossu odottaa?
Tietääkö joku muuten vastausta tohon mun aikasempaan kysymykseen, joka koski kp ja km?
Nyt kahvi naamariin ja Pukkilaan päin ajamaan hakemaan isännän mummoa visiitille.
Ei tädille ry:n jäsen : Noppi ;)
 

Yhteistyössä