*****Viikko 20 piinailijat*****

Huhhuh, olipas pitkä päivä... Tosi kiva kun täällä oli iloisia uutisia! Onnea säästöpossu! :D :heart: Mähän sanoin että sulla vaikuttaa tosi positiiviselta!!!! :whistle:

Ja iso :hug: raparperitaivas! Kovasti onnea seuraavaan kiertoon!

Jep, Hysteerinen, kaksin ollaan roikkumassa... Jotenkin tuntuu taas että en ole raskaana - oli niin rankka päivä, että kai minun pitäisi olla vielä paljon enemmän kuitti jos olisi raskaana! :(

Noh, ehkä testaan huomenna - jos se on nega, niin taitaa olla selvää, että kierto viiraa eikä ole enää toiveita plussasta :(
 
Huomenta! :wave:

Jooh, testasin sitten aconin herkällä kasetilla... kyllä siihen kaksi viivaa tuli =) Mutta se toinen viiva oli kyllä aika vaalea, että kai tämä lasketaan haamuksi, vai mikä on määritelmä? Selväti näkyvä viiva, vaaleanpunainen - ja mikä tärkeintä, alkoi muodostua testiviivan kanssa yhtä aikaa. Eli voisikohan tuohon luottaa? Kun täälläkin on niin paljon puhuttu noista vääristä haamuista myös tuon aconin kohdalla :headwall:

HUoh, onkohan sitä vielä varmisteltava parin päivän päästä... No jotain tuttuja merkkejä kuitenkin on havaittavissa: selkään on ilmestynyt näppyjä - näin on ollut edellisissäkin raskauksissa. Ja on kyllä naamassakin pari toosi kivan näköistä isoa mollukkaa :/

Noniin, ehkä siis roikun täällä vielä hetken, jos tuo viiva vaikka joskus vahvistuisi :)
 


KESKIVIIKKO 23.5.2007


Ensimmäistä kuumeilevat
Hysteerinen...................kp 35/30-33....................yk5


Haamuilijat bd:

Stoppis..........................kp 33/26-28(-42).............yk1½

Plussanneet :heart:

Miisu
Meimei
Emppu78
Noppi
Säästöpossu

Tippuneet :hug:

C81
Tipsu84
Mantelinkukka
Jemina-81
Babygirl
Taika-79
Helmi
Pikkulintu77
Peppi1981
Kellukka
Hilma71
Raparperitaivas


Tuliko sun kp:t oikein Hysteerinen? Rupesin tässä sekoilemaan :whistle:
 
c 81
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 07:18 stoppis kirjoitti:
Huomenta! :wave:

Jooh, testasin sitten aconin herkällä kasetilla... kyllä siihen kaksi viivaa tuli =) Mutta se toinen viiva oli kyllä aika vaalea, että kai tämä lasketaan haamuksi, vai mikä on määritelmä? Selväti näkyvä viiva, vaaleanpunainen - ja mikä tärkeintä, alkoi muodostua testiviivan kanssa yhtä aikaa. Eli voisikohan tuohon luottaa? Kun täälläkin on niin paljon puhuttu noista vääristä haamuista myös tuon aconin kohdalla :headwall:

HUoh, onkohan sitä vielä varmisteltava parin päivän päästä... No jotain tuttuja merkkejä kuitenkin on havaittavissa: selkään on ilmestynyt näppyjä - näin on ollut edellisissäkin raskauksissa. Ja on kyllä naamassakin pari toosi kivan näköistä isoa mollukkaa :/

Noniin, ehkä siis roikun täällä vielä hetken, jos tuo viiva vaikka joskus vahvistuisi :)
Stomppis tuo kuulostaa hyvälle! Jos vaan on ollut ovis myöhemmin ja siksi ei vielä näy kuin haamu. bd bd bd että viiva vahvistuisi. Mutta jos ei ole mikään roskishaamu, vaan ihka oikea samaan aikaan tullut vaaleanpunainen viiva, niin kyllä se tosi hyvälle näyttää!!!! Uskallanko jo varovaisesti onnitella? Olen niin onnellinen teidän kaikkien plussanneiden puolesta!!! :heart:
 
No onhan tänne tullut lisääkin plussanneita. Hurjasti onnea kaikille! :flower:

Ja voimahalit tippuneille, kyllä te vielä perässä tulette :hug:

Hyvää kesää kaikille, minä lähden eteenpäin...
 
Stoppis :heart: :heart: :heart: :flower: ONNEA ihanaa että plussasit

Nyt sitten saatiin tämä meidän pino vihdoin päätökseen, täti kurvas tänään kesken työpäivän ja täysin ilmoittamatta, hanat auki kerralla, tuhrusta ei tietoakaan, noh jotain uutta siis minullekkin. Eli kiertopäivät muuttuivat tänään 1/30-34...ja yk 6. Hemmetti :headwall: mutta kyllähän se eilinen vahva nega tätä jo enteili, vaikka pieni toivon kipinä taas ehtikin herätä.

Nyt mars, plussanneet odottavien puolella ja onnea kauheasti vielä kaikille. Itse lähden pinoutumaan taas jonnekkin kauas tulevaisuuteen...näyttää kierrot vaan venyvän...

:wave:
 
stoppis harmailee
Voi harmi Hysteerinen! Minä kun toivoin että tulisi kunnon plussa-rysäys tähän loppuun ! :hug: Ja parempaa onnea seuraavalle kierrokselle!

Kiitos kaikille onnitteluista... vähän vielä itse olen varpaillani, että voisiko olla totta :ashamed: Että kyllä se sen vahvemman viivan vielä vaatii että tämä skeptikko asian uskoo ja tajuaa B)

Mutta toivottavasti kaikki tämän pinon plussaajat nähdään tuolla odotus-puolella ja ihan sinne tammikuulle saakka! =) Ihan kiva joukkohan tästä pinosta saatiin :wave:
 
Moi!

Tännekin kurvas täti tänään vihdoin. Oikeestaan se oli jo helpotuksen huokaus. Nyt ei tarvi ihmetellä. Siirryn uuteen pinoon jännäilemään!

Onnea vielä kerran kaikille plussanneille ja meille muille paljon tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Helmi sanoo kiitos ja näkemiin! :wave:
 

Yhteistyössä