~ Viikko 21 ~

Helatorstai 17.5.2007


Matarena...............kp 20/26-28.................yk 1.......1. toiveena
PulttiBois................kp 21/28-30.................yk 1.......3. toiveena
Piipi79....................kp 21/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 21/25......................yk 2.......1. toiveena
Ursula....................kp 21/28-30.................yk.2.......4. toiveena
Jahvetti..................kp 22/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 22/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 22/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 22/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 23/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 23/29.....................yk 4.......2. toiveena
mussu81................kp 23/28.....................yk 1........2. toiveena
Heluna...................kp 23/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 23/35.....................yk 1........1 toiveena
mäkimatti...............kp 24/28.....................yk 1........3. toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 24/29-32................yk 4........2. toiveena
taimi......................kp 24/27-36................yk 2.........1. toiveena
NinnuK...................kp 25/28.....................yk 1.........3. toiveena
PippurinenMamma...kp 25/32-33................yk 1?.......6. toiveena
Äityli -84................kp 27/34....................yk 9.........2. toiveena


Päivitin listankin pitkästä aikaa, NinnuK laitoin päivät järjestykseen silleen että ovat kiertopäivien mukaan.

=)
 
pulttis pikana töis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 01:31 viola harmaana kirjoitti:
Mahaa polttelee edelleen ja nännejä vihloo. Lisäksi eilen ja puklasin kahvit pihalle ja tänään jäätelöä. Sokerisen makea ällöttää ja se jäätelö maistu jotenkin hirveelle. Suolasta, esim- leipää ja sit hedelmiä tekee mieli, mutta ei olo kyllä ole ihan hyvinvoiva syömisenkään jälkeen.
näähän on selviä raskausoireita, kun mun "suustani" ;)
joten mä liputan sun puolesta jo hurjasti..
itselläni vaan turvotusta havaittavissa- ei muuta :ashamed:
tosin turvotuskin voi olla lihoomista vaan :x
 
pultis pikana töis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 10:40 pulttis pikana töis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 01:31 viola harmaana kirjoitti:
Mahaa polttelee edelleen ja nännejä vihloo. Lisäksi eilen ja puklasin kahvit pihalle ja tänään jäätelöä. Sokerisen makea ällöttää ja se jäätelö maistu jotenkin hirveelle. Suolasta, esim- leipää ja sit hedelmiä tekee mieli, mutta ei olo kyllä ole ihan hyvinvoiva syömisenkään jälkeen.
näähän on selviä raskausoireita, kun mun "suustani" ;)
joten mä liputan sun puolesta jo hurjasti..
itselläni vaan turvotusta havaittavissa- ei muuta :ashamed:
tosin turvotuskin voi olla lihoomista vaan :x
tarkoitin että edellisissä odotuksen aluissa oli tuollaista kun mainitsit- ei nyt vielä :whistle:
 
mäkimatti
Aurinkoista päivää!
Täällä ei oireita suuntaan eikä toiseen....
Maha edelleen aikas kuralla, joten liekö täti tulossa...
Jotenkin tuntuu et tässä kierrossa ei napannut, mut sit taas seuraavassa kierrossa uudestaan :)
Onko tietoo kellään et os on hoitoalalla töisä ja asiakkaalla/potilaalla esim. tuberkuloosi tai mrsa, ni voiko sanoo et ei suostu hoitaa??
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 10:42 mäkimatti kirjoitti:
Aurinkoista päivää!
Täällä ei oireita suuntaan eikä toiseen....
Maha edelleen aikas kuralla, joten liekö täti tulossa...
Jotenkin tuntuu et tässä kierrossa ei napannut, mut sit taas seuraavassa kierrossa uudestaan :)
Onko tietoo kellään et os on hoitoalalla töisä ja asiakkaalla/potilaalla esim. tuberkuloosi tai mrsa, ni voiko sanoo et ei suostu hoitaa??
mulla kanssa maha ollut "kuralla" 2 päivää jo. nyt mahaa jomottaa täällä töissä tai nipistelee- joten en kyllä tiedä onko merkki tädistä vai siitä itsestään :whistle:
ja meillä täällä töissä on 2 mrsa kantajaa joita joudun hoitamaan, toisella iso makuuhaava joka erittää yms.
eli meillä on "pakko" :/
 
mäkimatti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 12:47 pulttis pikana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 10:42 mäkimatti kirjoitti:
Aurinkoista päivää!
Täällä ei oireita suuntaan eikä toiseen....
Maha edelleen aikas kuralla, joten liekö täti tulossa...
Jotenkin tuntuu et tässä kierrossa ei napannut, mut sit taas seuraavassa kierrossa uudestaan :)
Onko tietoo kellään et os on hoitoalalla töisä ja asiakkaalla/potilaalla esim. tuberkuloosi tai mrsa, ni voiko sanoo et ei suostu hoitaa??
mulla kanssa maha ollut "kuralla" 2 päivää jo. nyt mahaa jomottaa täällä töissä tai nipistelee- joten en kyllä tiedä onko merkki tädistä vai siitä itsestään :whistle:
ja meillä täällä töissä on 2 mrsa kantajaa joita joudun hoitamaan, toisella iso makuuhaava joka erittää yms.
eli meillä on "pakko" :/
Piti kirjoittamani siis et sillon kun on raskaana.....
Tietysti muuten joutuu....
 
Tervehdys kaikille...
Alkaa jo hiljalleen riepoa tuo tuuli!!! Sais loppua niin pääsis rakenteleen :kieh:

Vielä pitäis vajo viikko kestää. Aika monta meitä näytti olevan samoissa tunnelmissa. Ajattelin kyllä jännitellä ens viikon lauantaille jos vaan täti pysyy poissa (siis jos pinna kestää...) sillon olis jo reilusti yli kierron =) Oireita on ku oikein kuvittelee (alavatsan vihlonta ja nippailut - mahatautiakin on liikenteessä... Tänään meinasin laatoittaa nuudelit ku se mauste tuoksu niin lujaa, vaikka yleensä rakastan voimakkaita mausteita - edelleenkin mahatautia liikenteessä... :kieh:)

Kyllä osaa jännittää vaikka koko ajan yrittää itselleen hokea, et ei se toista kertaa voi tärpätä yhteä helposti :D Ja sit mielessä pyörii vielä se maanantain raksakönyäminen... voi ku ei olis sattunu sillon mitään!!!

Äh parempi lähtee muihin puuhiin ku tulee näin sekavaa tekstiä :LOL:
 
PippurinenMamma
Ulkoiltu on, keinussa istuen :LOL: , että ei vaan pääsis laihtumaan :whistle: .
Kaffeeta litkisin koko ajan, että nami-nam, mutta se nyt ei ole uutta :snotty: , kahvikissaks pitäs nikki vaihtaa oikeestaan, no kattellaan nyt, josko tän pinoilun jälkeen, kun varmaan joudun sit sanomaan heipat syksyyn asti, jolloin alkaa sit kunnolla yritys :heart: .
Mietin tossa, että lähes kaikilal tissikipuja, mut ei mulal oo oikeen ikään olla paljoo..hm..onkos muita samanlaisia??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 12:54 mäkimatti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 12:47 pulttis pikana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 10:42 mäkimatti kirjoitti:
Aurinkoista päivää!
Täällä ei oireita suuntaan eikä toiseen....
Maha edelleen aikas kuralla, joten liekö täti tulossa...
Jotenkin tuntuu et tässä kierrossa ei napannut, mut sit taas seuraavassa kierrossa uudestaan :)
Onko tietoo kellään et os on hoitoalalla töisä ja asiakkaalla/potilaalla esim. tuberkuloosi tai mrsa, ni voiko sanoo et ei suostu hoitaa??
mulla kanssa maha ollut "kuralla" 2 päivää jo. nyt mahaa jomottaa täällä töissä tai nipistelee- joten en kyllä tiedä onko merkki tädistä vai siitä itsestään :whistle:
ja meillä täällä töissä on 2 mrsa kantajaa joita joudun hoitamaan, toisella iso makuuhaava joka erittää yms.
eli meillä on "pakko" :/
Piti kirjoittamani siis et sillon kun on raskaana.....
Tietysti muuten joutuu....
tarkoitin että myös silloin. edellinen raskaus meni kesken rv 13 ja hoidin samalla tavalla mrsa asiakkaista kuin muutkin ei raskaana olevat työntekijät :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 15:00 PippurinenMamma kirjoitti:
Ulkoiltu on, keinussa istuen :LOL: , että ei vaan pääsis Mietin tossa, että lähes kaikilal tissikipuja, mut ei mulal oo oikeen ikään olla paljoo..hm..onkos muita samanlaisia??
ei mulla ole tissikipuja.
tänään vaan ollut "kuumia aaltoja" koko päivän ja mahaa koskee/nippailee varsinkin kun nousee nopeasti ylös tms... :whistle:

en tiedä kuvittelenko vai mitä, mutta tänään ollut outo olo. närästääkin jotenkin sopivasti ja vähän etova olo.
ja maha aivan turvoksissa :eek:

joten kyllä oireita riittää, tosin nyt vielä plussa vaaditaan tähän :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 10:33 Äityli -84 kirjoitti:
Päivitin listankin pitkästä aikaa, NinnuK laitoin päivät järjestykseen silleen että ovat kiertopäivien mukaan.

=)
:p ...ja minä kun mietin, että mihin väliin pitäisi oma nimi tyrkätä, enkä keksinyt, että ne oli kiertopäiväjärjestyksessä... B)

No, mutta nyt minut voi heivata pois listalta :/ Kuukautiset alkoivat tänään.

Kävin suurempia harmistuksia tuulettelemassa (kamalta tulpat ja toppaukset housuissa :p ) kunnon sauvakävelylenkillä. Nyt taas on parempi mieli :)
Vaikka kuinka olen kierukan poiston jälkeen itselleni järkeillyt, että raskaaksi tulo on epätodennäköistä (minun ikä ja asutaan isäkandin kanssa eri paikkakunnilla), niin silti kuukautisten alkaminen tuntui tosi harmilliselta.
 
PippurinenMamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 15:53 PulttiBois kirjoitti:
joten kyllä oireita riittää, tosin nyt vielä plussa vaaditaan tähän :LOL:

Mä uskon, että sinä plussaat, jotenkin sellanen tunne noista sun oireista
:whistle:
Mä uskon, että mulla vaan kuvitteellisia nää oireet.
Mulla vatta ihmeen rauhallinen, eli ei turvota.

P.S milloin testaat :wave: ?
 
Oho...rinnat paukahti sivuilta kipeiks ja tuntuu jotta liivit alkas kirraan :x
Huonon olonkii juur huomasin...mahtaa olla mammalla kova vaavikuume :whistle:

Oon kyl huomannu etten oo onneks iha yksin näide oireideni kans ;) ,kivaa!

Nyt painun töllöttimen ääreen ja koitan unohtaa moiset tuntemukset.
Huomiseen!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 16:05 PippurinenMamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 15:53 PulttiBois kirjoitti:
joten kyllä oireita riittää, tosin nyt vielä plussa vaaditaan tähän :LOL:

Mä uskon, että sinä plussaat, jotenkin sellanen tunne noista sun oireista
:whistle:
Mä uskon, että mulla vaan kuvitteellisia nää oireet.
Mulla vatta ihmeen rauhallinen, eli ei turvota.

P.S milloin testaat :wave: ?
et usko mutta laukussa kuumottaa 2 testiä :D :whistle:
toinen sellainen jossa sain näkymään viimeksi 4 päivää ennen menkkojen alkua tumman plussan. ja toinen ihan tavallinen "halvempi" versio-- :LOL:
eli sen toisen teen viimeistään su ja toisen säästän menkkojen oletettuun alkamispäivään jos negan saan tuosta herkemmästä :whistle:
tekisi mieli tehdä jo huomenna aamulla aamupissasta mutta kierto taitaa olla vasta 22/28 \|O B)
ehkä pissattaakin enemmän öisin/aamuisin kun normisti.. :whistle:

olisi hurjaa jos raskautuisin tästä kierrosta, 2 (kauniisti) panoa vaan ollut :p :LOL: todennäköisempi olisi se risti kerta jos jotain elmämää ollaan saatu mahaani aikaan.. muutakin kuin ilmavaivoja :saint: ;) <br><br>
 
Heips! Onpas täällä ollut hulinata. Mä oon ollu koko päivän pihalla kun on ollut niin kaunis ja lämmin päivä täällä, että ei oo paljon sisällä viihdytty..

Meillä onkin neidin 2-vee synttärit lauantaina (varsinainen päivä on su), mutta juhlitaan siis jo la. Huomenna saa siis laulattaa uunia.

Oireitakin on aika moni jo saanut itselleen bongailtua! Hyvä hyvä, kuulostaa lupaavalta. Oma napa huutaa karmeeta närästystä, väsymystä ja huonotuulisuutta. Äsken vessassa tuli pyyhkiessä vaaleanpunaista paperiin, saattaa merkitä kuitenkin menkkojen alkamista, nyt kun on jo kp 24/29-32 tai jotain. Toivotaan kuitenkin, että olis ennemmin jotain kiinnittymisvuotoa....

Plussatuulia jokikselle!

Mrs MK-H
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 19:39 Mrs Knotty-Hilly kirjoitti:
Oireitakin on aika moni jo saanut itselleen bongailtua! Hyvä hyvä, kuulostaa lupaavalta. Oma napa huutaa karmeeta närästystä, väsymystä ja huonotuulisuutta. Äsken vessassa tuli pyyhkiessä vaaleanpunaista paperiin, saattaa merkitä kuitenkin menkkojen alkamista, nyt kun on jo kp 24/29-32 tai jotain. Toivotaan kuitenkin, että olis ennemmin jotain kiinnittymisvuotoa....
toivotaan että sinullakin olisi vauvaa liittyvää "vuotoa"- mulla oli kanssa muutama päivä sitten, pari päivää oviksen jälkeen vaaleanpunaista limaista vuotoa. tai ei edes vuoto vaan sellainen limaklöntti :x ja loppui siihen sitten.
sitten alkoikin oireet :whistle: kuvitellut tai ei, oireet ´silti. ja ne vaan lisääntyy ;)

plussa onnea ihan kaikille :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 19:38 PippurinenMamma kirjoitti:
Testaaaa...Yllyttää-yllyttäää--!!

:LOL:
tekisi mieli tehdä huomenna. mutta... olisi ehkä liian aikaista- su saattaisi näyttääkin jo toivottua tulosta :whistle:
*täysin yllytyshullu* :D

OKEI, MÄ TEEN HUOMENNA AAMULLA AAMUPISSASTA TESTIN jos vaan muistan väsyneenä sen :D :whistle:
toinen pitää sitten kyllä jättää- ainakin sunnuntaihin saakka :LOL: :LOL:
*ei saa enään yllyttää* :kieh: <br><br>
 
PippurinenMamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 19:47 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 19:38 PippurinenMamma kirjoitti:
Testaaaa...Yllyttää-yllyttäää--!!

:
*täysin yllytyshullu* :D

OKEI, MÄ TEEN HUOMENNA AAMULLA AAMUPISSASTA TESTIN jos vaan muistan väsyneenä sen :D :whistle:
toinen pitää sitten kyllä jättää- ainakin sunnuntaihin saakka :LOL: :LOL:
*ei saa enään yllyttää* :kieh:
HIENOOO B) :xmas: :saint:
 
pulttis pikana
\HIENOOO B) :xmas: :saint:

[/quote]

voi olla että aamulla ei enään ole hienoa jos nega pärähtää ruutuun (vaikka päiviä vielä).. käyn varmasti jänistämään.. :ashamed:
 
PippurinenMamma
Mullahan oli jo aiemmin nega, että tuskin mulla ainakaan siittä ++muuttuu :ashamed: .

Nyt on raskas mieli asioista :'( ..eikhän tää tästä..


Pian alkaa satuhäät =) , joten niitä kyl kattelen.
 
Flunssa iski :snotty:
Tai joka jäsentä kolottaa, kurkku pirskatin kipeä ja vähän lämpöä (37,4)...ja paleleeeeee :/ Alaselkää polttaa aivan vietävästi!!!!
Että pitikin nyt vielä kipeeks tulla, hö.

Naamani tänään ihanassa auringonpaisteessa tuli poltettua :x

).( Rinnat EI ole kipeät, kuten ainakin 3 edellisessä kierrossa tässä vaiheessa, painetta alavatsalla, vatsa TOSI turpee ja pissattaa...uskon kuitenkin, että täti sieltä tulee :whistle: :ashamed:
 
Täällähän on käynyt aikamoinen kuhina!! En päässyt eilen käymään täällä kun meillä oli melkein koko päivän sähköt pois! Tänäänkin on mennyt päivä ulkoillessa ja käytiin syömässä ulkona koko perhe!! Olikin ihanaa vaihtelua!!
=) :flower: =)

Mulla on välillä ihan sellanen olo, että nyt on tärpännyt! Mut sitten alkaa nippailla oikealta puolella munasarja ja heti tulee semmonen olo, että täti sieltä tulee viikon sisällä käymään!! :'(
Jos ei keskiviikkona täti ole tullut, niin täytyy varmaan käydä hakemassa torstai aamuksi valmiiksi testi apteekista. Täytyy toivoa ja pitää peukkuja pystyssä, että se täti pysyy poissa!! :heart: :heart: :heart:

Plussa tuulia!! :flower: :flower:
 

Yhteistyössä