~ Viikko 21 ~

Hui, tosiaan on hulinaa ollut täällä tänään! Niin monella jo lupaavia oireita, oon varma että moni teistä plussaa!!! :flower: :flower: :heart: :heart:

Mulla ei varsinaisesti mitään oireita, mutta kun ajateltiin ottaa lasit viiniä, niin tein varmuuden vuoksi (illalla) testin ja negahan sieltä tuli, mutta noin puolen tunnin päästä siinä näimme haalean haalean haamun. Testi oli Acon early detector. Ei ollut apteekin omaa, mitä pidän sinä ainoana oikeana.

Pulttikselle onnea aamuiseen testaukseen, oon varma että väh haamu pärähtää!!! :flower: Tuu sit heti kertomaan tulokset.
 
Empulalle peukutuksia!

Omaa napaa: Rintavarustus het herättyään taas araksi,alavattas kummaa tunnetta yhä vielä..painontunnetta.
Yhä vaa mietin et kyllä ne menkat sielt ens vkolla pärähtää :headwall:
 
pulttis töist pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 23:38 empula81 kirjoitti:
Pulttikselle onnea aamuiseen testaukseen, oon varma että väh haamu pärähtää!!! :flower: Tuu sit heti kertomaan tulokset.
nega oli (ehkä jokin pieni viivanalku saattoi olla). tosin menkkojen alkuun saattaa olla yli viikko aikaa kun viime kierto oli pitkä. joten en huolestu kyllä vielä, tästä tämä lähtee..
tosi varma olo kyllä että plussan saan vielä kun maltan odottaa vaikka ke saakka jolloin mahdollisuus saadakin plussa.. :D
*hätähousu minä* :whistle:
 
PippurinenMamma
Pulttis:
Harmi, mutta saattaa muuttua..Mun kamulla vasta kolmas testi näytti plussaa :wave: .. Mulla vilu, vaikak ei lämpöä ollukkaan..illalla oli ja itseasiassa koko päivän lähestulkoon.
Kauppaan menoa ym. tälle päivälle...


:wave:
 
PippurinenMamma
Tuli mieleen sellanen asia, että onko muilla kurkunpäässä sellasta närästys/väkevää oloa? Mulla oli heti aamullla hiukan´, mutta saattaahan tulla liiallisesta kahvinkin juonnista...


:/ Kunhan kuvittelen juu nou... :snotty:
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 08:46 PippurinenMamma kirjoitti:
Tuli mieleen sellanen asia, että onko muilla kurkunpäässä sellasta närästys/väkevää oloa? Mulla oli heti aamullla hiukan´, mutta saattaahan tulla liiallisesta kahvinkin juonnista...


:/ Kunhan kuvittelen juu nou... :snotty:
mua närästää. juuri tälläkin hetkellä. ollut sopivasti vain max.3 päivän ajan.. ;)
 
Apua, väki on jo testannut täällä, heti kun silmä on välttänyt pariksi päiväksi... :D Tsemppiä kaikille ja toivotaan että täti olisi unohtanut lähteä matkaan tällä kertaa! :flower:

(.) Hiukan omaa oloa taas, että yhä lämmöt yli 37 asteen jatkuvasti. Eilen närästi ja nipisteli mahaa. Pää tässä pehmiää mulla, kun yritän pitää jalat maassa ja koko ajan huomaan jotain mahdollisia raskausoireita. :headwall:

Ostan tänään pari testiä, mutta koitan odotella niiden kanssa kiltisti ensi viikkoon. Varasin ajan lääkäristä siltä varalta, jos lämmöt johtuukin jostain taudista. Olen kyllä ällistynyt jos nyt jo onnistaa, kun olen henkisesti varustautunut rauhassa odottamaan tärppiä tyyliin tjot...
 
Kuulostaa kaikkien oireet tosi lupaavilta! Eikös se pieni lämpö ja flunssa juuri ole yksi raskausoire.

Mulla noi lämmöt on tosi alhaiset, jotenka niiden puolesta en usko olevani raskaana. Mutta rinnat on jotenki heränny henkiin, on edes jotain tuntemuksia, kun tässä kierrossa muuten ei oo tuntunut miltään. Verisuonet on myös rinnassa aika näkyvillä. Ja nyt jotenkin närästää ja pieni öklötysolo, tosi voi johtua eilisestä mässäilystä... :ashamed: Vessasakin kävin viime yönä 3 krt, enkä muulloin käy yöllä vessassa, paitsi silloin viime raskaudessa.

Näiden oireidemme perusteella saatais piiitkä plussalista! :heart:
 
PippurinenMamma
Ihan oon unohtanu nimittäin!

Kauheesti +++ onnea kaikille!!!

Ihan vaan oon jämähtäny omaan napaan ja entisestään minimaaliseksi käyvään aivokapasiteettiini :headwall: :saint: ...(.)Mun vatta tossa ;) ..

huomasin taas kauppareissulla, että selkää kivistää oikeelta puolelta ja mahakin hiukka kipee+pää(tääl sateen tuntua tosin)
Yhä kurkunpääs väkevää... :headwall: ...
Onko kellään ollu raskauden alus selkäkipuja/vattakipua?
Mä oon ollu ihmeen terve, mutta nyt tän 1½viikkoo on ollut mitä milloinkin, että jotenkin hirvittää, jos en ookkaan raskaana!!
En kyl lekurilel emne :kieh: :'( ... Stressaan jo etukäteen nääs \|O \|O .
Päivä muuten ollu ihan okej ja vanne hiukan löysempi päässä tänään.
Nyt murkinan laittoon :wave:
Taas palaan ulisemaan jossain vaihees, joten koittakaa kestää :heart:
 
On nyt kipiän rinnat...käsien liikuttaminenkin koskee.
Isäntä jo tuos aamul katto pitkää ku ois hiplannu nii älähin jotta "sattuu!"

Kui jaksan viel vkon odotella ennenku apteekkiin pyyhällän :/ ...ja enite pelottaa jotta putoon korkeelta ja kovaa.

+onnea kaikille tasapuolisesti :heart: ...tää on ollu tätä omaa napaa,noloo.
 
Huomenta päivää!

Täällä ollaan ihan varmoja tädistä :'( . Tissit paukahtaneet älyttömän kipeiksi, niinkuin aina viikkoa ennen tädin tuloa. Lisäksi olen tosi ärtyneellä tuulella kokoajan, mikään ei ole hyvin ja kaikki ärsyttää.

Muille paljon plussa tuulia!!

Olen jännäyshengessä mukana!
 
Perjantai 18.5.2007


Matarena...............kp 21/26-28.................yk 1.......1. toiveena
PulttiBois................kp 22/28-30.................yk 1.......3. toiveena
Piipi79....................kp 22/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 22/25......................yk 2.......1. toiveena
Ursula....................kp 22/28-30.................yk.2.......4. toiveena
Jahvetti..................kp 23/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 23/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 23/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 23/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 24/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 24/29.....................yk 4.......2. toiveena
mussu81................kp 24/28.....................yk 1........2. toiveena
Heluna...................kp 24/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 24/35.....................yk 1........1 toiveena
mäkimatti...............kp 25/28.....................yk 1........3. toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 25/29-32................yk 4........2. toiveena
taimi......................kp 25/27-36................yk 2.........1. toiveena
NinnuK...................kp 26/28.....................yk 1.........3. toiveena
PippurinenMamma...kp 26/32-33................yk 1?.......6. toiveena
Äityli -84................kp 28/34....................yk 9.........2. toiveena



 
Moikka!

Elkäähän ihmiset omaa napaa nolostelko, juuri muiden oireethan täällä on kiinnostavia! Ihanasti niitä oireita jo monella onkin. Mulla vaan ei kerrankin mitään, ei niin mihinkään suuntaan. :\| Esikoisesta oli oikein kunnon oireet. Niin ja PippurinenMamma, mulla ainakin oli ihan kauheat masun juilinnat ja täys varmuus negasta, mutta plussasinkin silloin :)

Toivottavasti Äitylin oireet ei kuitenkaan tätiä lupaa, vaikka niin pelkäätkin. Negapahoittelut Pulttikselle. Toisaalta luulen, ettei kyllä vielä voikaan näkyä mitään, joten toiveet yhä korkealle! Oireitahan voi olla jo reilusti ennen testiplussaa.

Mulla edelleen harvinaisen malttavainen mieli. En oikein osaa ajatella niin tädin tulemista kuin plussaamistakaan. Katsotaan nyt. Täällä palstoilla oon kuitenkin käynyt lukemassa tihenevää tahtia ;)

Pian ollaan virallisella piinaviikollamme, plussaonnea kaikille minunkin puolestani! +++++++

T. Kalenteri
 
Heipä hei...

Täällä porukka alkaa olla jo aika täpinöissään ;) Pulttikselle tulee vielä plussaa, tää tietää täällä.

Niin olin päättänyt (taas ja jälleen kerran), että ostan testin vasta kun menkat kunnolla myöhässä, mutta mutta, kuinkas kävikään... Mulla on nyt närästänyt ja kuvottanut muutaman päivän niin vahvasti, eikä oo koskaan muuten kuin neitokaista odotellessa, että shoppailureissulla sitten haksahdin apteekkiin ostamaan early detectorin. Ja haamuhan sieltä testiin pärähti :D Ensin oli aika hailakka haamunen, mutta vahvistui muutaman minuutin päästä. Ja kyllä mulla sellainen raskaana-olo nyt vahvasti on, justiinsa ton närästyksen ja kuvotuksen takia. Ens viikolla aion ostaa sit vielä varmistustestin.

*Tää on ihan onnesta soikeena*<br><br>
 
Perstai 18.5.2007


Matarena...............kp 21/26-28.................yk 1.......1. toiveena
PulttiBois................kp 22/28-30.................yk 1.......3. toiveena
Piipi79....................kp 22/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 22/25......................yk 2.......1. toiveena
Ursula....................kp 22/28-30.................yk.2.......4. toiveena
Jahvetti..................kp 23/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 23/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 23/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 23/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 24/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 24/29.....................yk 4.......2. toiveena
mussu81................kp 24/28.....................yk 1........2. toiveena
Heluna...................kp 24/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 24/35.....................yk 1........1 toiveena
mäkimatti...............kp 25/28.....................yk 1........3. toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 25/29-32................yk 4........2. toiveena
taimi......................kp 25/27-36................yk 2.........1. toiveena
NinnuK...................kp 26/28.....................yk 1.........3. toiveena
PippurinenMamma...kp 26/32-33................yk 1?.......6. toiveena
Äityli -84................kp 28/34....................yk 9.........2. toiveena


Tippuneet :hug:

Haamuilijat :whistle:
Mrs K-H

Plussanneet :heart: :flower:
<br><br>
 
Mrs K-H
Kauheesti onnea :D :flower:
************************


mua kauheesti pelottaa tää alamassun7alaselän kipuilu,tätiä... :kieh: varmaan tietää!
************

Mäkin uskon, että pulttis viel plussaa!!
***********

 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 11:39 Kalenteri kirjoitti:
Voi kääks!!! Mielettömästi onnea, Mrs K-H, aivan mahtavaa! :flower: :flower: :flower: :heart:

Nyt vaan muut perässä! bd
onnea ihan hirmuisesti :hug: :hug: :heart: :heart: :D :D :hug: :hug: :flower: :flower: :heart: :heart: :flower: :flower:

olen aivan täpinöissäni, plussien saldotili avattu nyt:
*korkkaa kahvilla sen kunniaksi* :D
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 11:57 pomppis kirjoitti:
Mrs K-H
Kauheesti onnea :D :flower:
************************


mua kauheesti pelottaa tää alamassun7alaselän kipuilu,tätiä... :kieh: varmaan tietää!
************

Mäkin uskon, että pulttis viel plussaa!!
***********
mulla maha kanssa vihloi toissapäivänä, menkkojen tuloa en usko olevan. jotain muuta.. :whistle:
toivotaan että saadaan iso plussatili meille :D :wave: :wave:
 

Yhteistyössä