~ Viikko 21 ~

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:52 PippurinenMamma kirjoitti:
Mun painontunne ja kivut hävinnet..Tais vaan olla pieruja :ashamed: :whistle:
*repeilee* :LOL: :ashamed:
anteeksi että nauran, vakava asia vaikkakin niin hauskan kuuloinen- minusta :whistle:
mä kanssa mietin että tulikohan oireeni vaan omasta päästä, taisi jäädä päivälääke ottamatta silloin sillä nyt ei tunnu missään mitään B) :eek:

ehkä parempi kun ei odota mitään ja yllättyykin sitten jos niin hyvin olisikin käynyt että plussia saadaan :heart:
 
PippurinenMamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:37 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:52 PippurinenMamma kirjoitti:
Mun painontunne ja kivut hävinnet..Tais vaan olla pieruja :ashamed: :whistle:
*repeilee* :LOL: :ashamed:
anteeksi että nauran, vakava asia vaikkakin niin hauskan kuuloinen- minusta :whistle:
mä kanssa mietin että tulikohan oireeni vaan omasta päästä, taisi jäädä päivälääke ottamatta silloin sillä nyt ei tunnu missään mitään B) :eek:

ehkä parempi kun ei odota mitään ja yllättyykin sitten jos niin hyvin olisikin käynyt että plussia saadaan :heart:
Nauraminen on terveellistä :LOL: :LOL: !
Nyt jomottaa kupolia, että kaippa joudun sen päivän lääkkeen ottamaankin tosiaan :eek: :LOL:
 
Kiitos kaikille tervetuloa toivotuksista :)
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 13:58 muumi82 kirjoitti:
Sarjassamme typerät kysymykset: Minkälaisia kiinnittymis oireita tiellä jo ennestään lapsen omaavista on ollut? Ite en muista ensimmäisestä raskaudesta. Jos oikein bongasin niin mulla ois ollut ovis kp 15-16 ja eilen oli sellasta pientä polttelua alavatsassa. Vähän niin kuin ennen tädin tuloa! Tuleekohan sitä vähän liikaa tuijoteltua omaa napaa ja sitten rekisteröi kaikki nippaukset ja pienetkin kivut!
Sitä se vauva kuumeilu taitaa teettää! ;)

Mun edellisestä raskaudesta on kulunut yli 13 vuotta, joten tällaisia yksityiskohtia en enää muista B)
Mutta sen muistan, että ensimmäinen raskausoire oli rintojen arkuus ja 'turpoamisen' tunne.

On se vaan jännä asia, että vaikka meillä otetaan tämä vauvahaaveilu ihan rennosti, niin silti huomaan kuulostelevani itseäni nyt ensimmäisen varsinaisen kierron loppupuolella erityisen tarkasti. Olen kehitellyt itselleni jo tukun oireita, jotka voivat yhtälailla olla raskaus-, kuukautis- tai flunssaoireita :p
 
Hui hurja miten paljon oli tullu viestejä parissa päivässä (eilinen jäi väliin kiireisen aikataulun takia) :)

Mulla on nyt kuus päivää oviksesta ja voimakasta nippailua. Ekan kanssa rinnat oli arat, mut nyt ei mitään... saas nähdä miten käy. Vielä pitäis viikko odotella :p

Olin eilen raksalla ja sattu vähän hässäkkä ja jouduin hyppäämään kivijalan päältä alas. Vihlaisi vasemmalla puolella aika pahasti, mutta en ole varma oliko vanha nivusvamma vai alavatsa... :'( Toivottavasti ei mitään pahempaa...

Tervetuloa uusille. Kimpassa on kivempi jännätä!
 
PippurinenMamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 19:51 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 19:00 ursula kirjoitti:
Sitä jaksaa paremmin ku jaksaa puhella älyttömyyksiä ja nauraa ;)
nimenomaan.
taas joku ääshou oli eksynyt tänne :kieh: :kieh:
Mistä noita :snotty: nokkia tänne eksyy....
 
mulla jotenkin oireet hävisivät kun eilen töihin palasin sairaslomalta :whistle: ;)
eli nyt ei kai ole aikaa kuulostalle kaikkea "nippailua", selkäsärkyä ja huimausta :LOL:
jotenkin pelottavan oireeton olo, tosin sitten kun töissä alkaa pas.ka (lähinnä avannepussin tyhjennys) oksettamaan niin tiedän että nyt se on menoa :D :x :D

vielä se menee kivutta :kieh: :saint:

varasin tänään itselleni kasvohoidon, kulmien ja ripsien värjäyksen =) jos vaikka nega tulisi niin pääsen silti nauttimaan olostani :whistle: ;)
 
Jaahas, täällä on käyny joku aukomassa päätään... No, ei oo pakko lukea juttuja, jos ei kiinnosta.

Täällä ei tunnu yhtään miltään. Ei oireita mihinkään suuntaan. Lämmöt edelleen niin alhaalla, että ovistakaan ei ilmeisesti oo tapahtunut. Alkais vaan menkat suoraan, niin pääsis uuteen kiertoon, jos sit ovis tapahtuis. :headwall:

Pidän peukkuja siis lähinnä muille ens viikolla! =)
 
Heippa!

NinnuK:lle tervetuloa!

:LOL: Vastakysymys vieraalle avautujalle: miten voi kiinnostaa noin paljon meidän järjettömät jutut, kun selvästikin niitä seurailet? =) Mietin, että jos en itse olisi omine napoineni (1 kpl) tässä pinkassa, voi olla, ettei kiinnostaisi niin paljon käydä lukemassa meidän tunnelmia. Toisaalta myönnän kyllä kurkkivani vieraisiin pinoihin itsekin, ei silti.

Pakko oli alkuperäiselle ilmavaivajutulle itsenikin naurahtaa, anteeksi... :ashamed:

Oiskohan mulla nyt sulamassa ne jäät kuitenkin pikkuhiljaa sieltä hatusta? En kyllä vieläkään myönnä olevani erityisen korkeassa kuumeessa: en oireita etsi eikä testi polttele pahasti kaapissa. Heh, taitaa olla vähintäänkin epäilyttävää tämä vakuutteluni, että ei tunnu missään? ;) Itseäni huijaan varmaan! Kyllä se myöntää täytyy, että plussa olisi toivottu. Nyt vain tuntuu etukäteen siltä, että en olisi negasta mitenkään järjettömän pettynyt.

Joskus ensi viikon keskiviikon paikkeilla vois testailla, ellei täti ole sitä ennen ilmaantunut paikalle.

T. Kalenteri
 
PippurinenMamma
Huomenta!


Näin ikävää unta :'( :ashamed: . Etuhampaan irrotin, kun se heilu. En tiiä mitä meinaa, mutta pelottavia jotenkin.. Eilen olin tosin hammaslääkärissä! Sitten äitini oli kutonut villavaatteet, jossa oli sini-vaalpun. ym. sävyjä :whistle: .. Yks mies (ällö sellanen) oli muhun ihastunu..Siis ihan pimeitä unia kerrassaan.
Tänään eskarilaisella kouluun tutustuminen :wave:
 
Keskiviikko 16.5.2007


Matarena...............kp 19/26-28.................yk 1.......1. toiveena
PulttiBois................kp 20/28-30.................yk 1.......3. toiveena
Piipi79....................kp 20/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 20/25......................yk 2.......1. toiveena
Ursula....................kp 20/28-30.................yk.2.......4. toiveena
Jahvetti..................kp 21/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 21/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 21/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 21/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 22/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 22/29.....................yk 4.......2. toiveena
mussu81................kp 22/28.....................yk 1........2. toiveena
Heluna...................kp 22/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 22/35.....................yk 1........1 toiveena
mäkimatti...............kp 23/28.....................yk 1........3. toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 23/29-32................yk 4........2. toiveena
taimi......................kp 23/27-36................yk 2.........1. toiveena
PippurinenMamma...kp 24/32-33................yk 1?.......6. toiveena
Äityli -84................kp 26/34....................yk 9.........2. toiveena


Ovistestissä ei enää mitään, eli lieneekö jo ollut.

Jännäilen täällä jo teijän muiden puolesta! =)

Muoks. päivä oikein :whistle: <br><br>
 
Joo-o, meikäläinen käy ainakin sen verran lämpöisenä että jäät sulaa hatusta ihan vauhdilla... B) Olin viikonloppuna pari päivää kuumeessa. Sen jälkeen on ollut nyt tasaista lämpöä 37,0-37,3. Normaalilämpö olis jotain 36,5. Enää ei onneksi kolota niveliä, välillä hiukka paleltaa. Ehkä meitsillä on sittenkin jotain toivoa? :heart: Taikka sitten mulla on joku suolistotuloehdus... :/ Mitään muita oireita ei ole, ei myöskään flunssaoireita tms. tautioireita, joilla aiempi kuume selittyisi taikka nykyinen lämpö.
 
Tervehdys kaikille!

PippurinenMamma, en halua pelottaa, mutta kerron kuitenkin miten noita hammasunia on minulle tulkittu....

Hampaan irtoaminen unessa tietää jonkun kuolemaan. Se missä kohtaa suuta hammas on kuvastaa kuinka läheisestä on kyse. Sillä tuleeko verta tai sattuuko irtoaminen tiedetään kuinka syvää "ystävyys" on ....

Ei vielä mitään tuntemuksia....
 

Keskiviikko 16.5.2007


Matarena...............kp 19/26-28.................yk 1.......1. toiveena
PulttiBois................kp 20/28-30.................yk 1.......3. toiveena
Piipi79....................kp 20/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 20/25......................yk 2.......1. toiveena
Ursula....................kp 20/28-30.................yk.2.......4. toiveena
Jahvetti..................kp 21/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 21/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 21/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 21/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 22/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 22/29.....................yk 4.......2. toiveena
mussu81................kp 22/28.....................yk 1........2. toiveena
Heluna...................kp 22/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 22/35.....................yk 1........1 toiveena
mäkimatti...............kp 23/28.....................yk 1........3. toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 23/29-32................yk 4........2. toiveena
taimi......................kp 23/27-36................yk 2.........1. toiveena
PippurinenMamma...kp 24/32-33................yk 1?.......6. toiveena
Äityli -84................kp 26/34....................yk 9.........2. toiveena
NinnuK...................kp 24/28....................yk 1.........3. toiveena


Lisäsin itseni listaan. Teen tätä ekaa kertaa, joten toivottavasti en sotke hienoa listaa B)
 
Jaahas, täällä onkin käynyt kuhina! Ja joku tiukkapipoinen heebo on jaksanut käydä avautumassa. Jo jutut ärsyttää niin voi ainakin mun puolesta olla lukematta.... Ei mulla ainakaan tulis mieleen kommentoida vaikka kuinka ottais pannuun, jos ei jutut kosketa mua itteäni yhtään. Mutta meitä on onneks moneen junaan, ja asemallekin jää vielä jokunen.:whistle:

Jeps, mä mietin tota hammasunta ja niiden selityksiä. Mäkin oon kuullu, että se ennustais jonkun kuolemaa. Multa kyllä kerran unessa lähti koko legokalusto, eikä silloin onneksi kuollut ketään läheisiä (Oiskin pitänyt lähteä sitten puolisukua) :saint: .

ON: Oireilu olematonta tai ainakin erittäin vähäistä. Ei mitään kovin tavallisesta poikkeavaa. Alavatsalla nippailee jkv, mutta jotenkin on sellainen menkkoja odotteleva olo taas ja jälleen kerran... Mä oon jotenkin luovutanut jo ennen kuin edes on jännimmät päivät käsillä. :\|
 
täällä ei vieläkään mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan.. välillä on ollut alaselkä siihen malliin kipeä, et varmaan menkat on tulossa.. :'(

ajattelin et testailisin ekan kerran maanantaina, kun on kp 25/25.. mut saas nähdä, jos maltan odottelen pitempäänki.. toki menkatki voi alkaa ennen sitä.. en kestä tätä epätietoisuutta.. oon melkeen varma ettei tärppi oo käyny, mut silti toivon kovasti et olis kuitenki..

plussatuulia!! :heart:
 
Nyt muistin minäkin jotain unikirjasta lukemaani eli jos unessa hampaat heiluu ja hiuksia lähtee päästä niin se kuvaisi impotenssia tai pelkoa impotenssista. Siis koskien myös naista (unikirja oli hiukan tökösti käännetty). Ehkä kyseessä olisi vain hammaslääkärikäynnin uneen tuottama vertauskuva näissä merkeissä pyörivän peloista? Olisiko tästä jotain osviittaa asiaan?
 

Yhteistyössä