~ Viikko 21 ~

Mäkimatti, sulla perjantaina (25.5) synttärit? =) Oletko mitä vm? Mulla on synttärit 24.5 ja sillon aattelin, jos testais, jos vielä on tarvetta ;) =) Joko itsetestasit? :wave:

Täällä ei kummempia...väsy olo....ei mikään huvittas, rahatilanne taas masentaa niiiiiin paljon :\|
Vatsa on turvoksissa, ihan hirveesti ja valkkaria tulee tosi paljon :/
Flunssa edelleen, etenkin nenä ihan tukossa :snotty: Jos huomenna tilais testejä :whistle:
 
tää on piinaavaa todellakin..

ihan menkkamainen olo ollut tänään, tuntuu että vuotaa jotain- tosin verta se ei ole :LOL: lienee virtsankarkailua sitten :LOL: :kieh: :LOL: valkkaria se taitaa olla kuitenkin :D

närästää niin maan hel.vetisti,väsyttää ja wc käynnit lisääntyneet aavistuksen. sellainen toooooooosi outo olo :whistle: :/

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
 
Jännitän täällä tei kanssa!
Käin ostaa r.testin äsköttäin,mut säästän sitä...ainakii huomis aamuun.
Tää merkki miulle uusi ja ku oli herkkä ja halpa nii päätin koittaa...merkki:Early Detection

Rintoi koskee ja maha menkkamainen...jännittää!!!
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 18:01 ursula kirjoitti:
Jännitän täällä tei kanssa!
Käin ostaa r.testin äsköttäin,mut säästän sitä...ainakii huomis aamuun.
Tää merkki miulle uusi ja ku oli herkkä ja halpa nii päätin koittaa...merkki:Early Detection

Rintoi koskee ja maha menkkamainen...jännittää!!!
*testaa, testaa, testaa...* :D
mä olen clearblue testillä testaillut aikaisemmin, musta hyvä se. kai se on sama millä testaa jos päivät käsillä tai mennyt jo-- ;)
hurjasti testiplussaonnea :D :heart:

*lähtee valmistautumaan yövuoroon- eli maate hetkeksi* :wave:
 
Äää...mä oon pahasti tippumisvaiheessa... Tullu vaaleenruskeeta tuhrua vähän pari kertaa tänään ja ihan selviä menkkakipuja. No positiivista olis jos kierto olis nyt normalisoitumassa. Luulen ettei tullut ovista koko kierrossa. :ashamed: :'( :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 18:01 ursula kirjoitti:
Jännitän täällä tei kanssa!
Käin ostaa r.testin äsköttäin,mut säästän sitä...ainakii huomis aamuun.
Tää merkki miulle uusi ja ku oli herkkä ja halpa nii päätin koittaa...merkki:Early Detection

Rintoi koskee ja maha menkkamainen...jännittää!!!
Mä testasin just tuolla Early Detectionilla ja kp 26/29-32 tais olla kun sen ekan haamuviivan siihen sain. Että aika herkkä siis taitaa testi olla.
 
Heips kaikille!

Mä olenki pitäny pitkään jo hiljaiseloa ku mulla oli sellanen tappiomieliala jo kierron alusta, jostain syystä...

mulla oli yhdet bileet ohjelmassa perjantaina, joten varmuuden vuoksi silloin testailin Aconilla (oviksesta oli 11 pv) ja ihan puhdas negahan se oli... :(

Tänään oli sitten jo lämmötkin tipahtanu joten varmaan huomenna saapuu täti. Että uutta yritystä kohti...

Mutta onnea MRS K-H!!! :hug: :flower:
 
PippurinenMamma
Mä en nyt oikeen taho toipua tästä pettymyksestä :'( . En jaksa näytellä ny pirteetä :'( .. En mä oikeestaan jaksa oottaa elokuuhun :'( , mutta PAKKO oottaa, jos nyt ees silloinkaan, kun tuli riitaa ukon kaa :kieh: . mä suutun aina ja kaikesta :'( ..ei miust oo mihkään, kun oon vaan kotimamma.
Kiitti, kun sain VALITTAA.
 
Tervehdys!

Täälläpä on jännää, varsinainen lukupaketti taas kertynyt! =)

:hug: tippuneille! Seuraavasta kierrosta sitten plussaa... PippurinenMamma, harmittaa sun puolesta, jos seuraava yritys ajoittuu vasta muutaman kuukauden päähän. Onneksi (tai tässä tapauksessa onneksi) kesä yleensä kulahtaa melkein huomaamatta... :hug:

Ältsisti onnea Mrs K-H:lle vahvistuneesta plussasta! :flower: =) :heart:

Ursulalla ainakin vaikutti varsin lupaavalta oireet, ja onpa niitä muillakin näköjään kaikkia... vaikeaa kun tätimäiseltä vaikuttavat oireet voi sitten hyvinkin johtua mukavammasta.

Omasta navasta: keneltäpä sitten karkasi mopo käsistä jälleen kerran? Jäät suli hatusta! :) Enkös siis eilen aamulla testannut, nega :ashamed: Testinä se maankuulu rfsu, jolla saa lähes pakosti roskishaamun, niin minäkin kai jos oikein tihrustaa. Tänään mennään kp-lukuja 27, ja meinasin, että huomisaamuna vielä ainakin testaan, ellei nyt yöllä tule kutsumattomia vieraita. Ei malta odottaa sen kauempaa.

Edelleen on ollut tätimäistä oloa masussa aina silloin tällöin, mutta samalla on ollut myös erilaista nippailua alavatsan sivuilla, ensin vain vasemmalla mutta tänään myös oikealla puolella. Tuntuu joskus liikkuessa. Ei tuota paljon ole mutta niin, että huomaa, kun sitä ei yleensä olekaan kuin ovisaikoihin ja silloin toispuolisesti. Muuten ei kummempaa, väsymyksen määrä ei poikkea huomattavasti normaalista, ei suurempaa palelua, ei huimausta jne. Välillä tuntuisi jotain valuvan, mutta vessakäynti osoittaa, ettei ainakaan mitään väärän väristä. Yhteenveto: vois olla täti tuloillaan mutta mahdollista että ei ole b :\| d Joka tapauksessa on oviksesta kulunut pikkuhiljaa sen verran aikaa tai enemmänkin kuin jäi viime kierrossa oviksen ja tädin väliin, joten katsoisin, että nyt pitäis jo alkaa = olla alkamatta.

Kirjoittelin vähän osissa, kun juutuin nettiä surffimaan välissä... aamulla siis testi laulamaan, ei meinaisi siihenkään asti malttaa. Plussia meille kaikille, jotka vielä jännätään,

t. Kalenteri :)
 
aarrrgghhhh... pää sekoaa.... täti ei ole tullut, oksettaa, mahaan sattuu. Luulis että, jos tää on se mahatauti niin se olis jo iskeny oikein voimalla, vai???
Huh, en vaan uskalla testata. Kävelin jo apteekkiin tänään... mutten ostanu testiä. Siellä ei ollu niittä acon earlyja... ei kyllä ollu ku kaks testimerkkiä, ne oli kalliita eikä mitään aikaisia testejä... en enää kerenny toiseen apteekkiin ku ne meni kiinni. En uskalla testata ainakaan semmosella tavallisella testillä, sit ei kuitenkaan näy mitään ja itkettää.
Niin siis mun kiertopäivät ei varmaan oo ihan ton taulukon mukaan. Ovis oletetusti kaks viikkoo sitten sunnuntaina, eli menkkojen olis pitäny alkaa tänään. Elikkäs onkos se nyt sitten 14 dpo, vai?
Niin, miehän testasin kans helatorstaina negan, eli sillon oli 11 dpo (jos oon ymmärtäny tän laskusysteemin oikein). Siks en uskalla enää tehä mitään testiä... Viikonloppuna tuli ihan hitunen jotain vaaleenpunasta ja olin jo varma et täti tuli, mut sitte ei tullukkaan enää... apua, tää on piinaavaa... Mut se nega on pahempi. Saa nähä jos käyn kysymässä huomenna voisko tehä tuolla labrassa sen testin, jotenki en uskalla enää ite tehä sitä, ku tein jo yhen negan (vaikka se oliki liian aikasin... mut olishan se voinu jo näkyä...?). Haluan siirtää testausvastuun jollekkin muulle.
*pieni pää sekoaa*
 
Pippurisellemammalle :hug: ...ajattele että kuitenkin kesän jälkee alkaa yritys. Miulla se loppuu,oon luvannu hankkia syksyllä kierukan ja sen jälkee ei meille vauvoja :'(
Sen puolee pientä paniikkia +puolesta.

Enpä sit saanu vielä testiin plussaa,aamulla herättyäni tein. Nyt vaa oottelen niit menkkoi alkavaks.Ikinä en enää kyttää mitää oireita,nyt niit ollu vaik muille jakaa ja varmaa ei oo tärpänny.
Elikkä kun on täysin oireeton piinaviikko nii sit alan kiljahdella riemusta.

Nyt ryystämään aamukahveja :wave:
 
pulttis töistä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 06:31 ursula kirjoitti:
Enpä sit saanu vielä testiin plussaa,aamulla herättyäni tein.
eihän sulla ole vielä ihan selvää pässinlihaa :D vielä pari päivää armonaikaa. joten plussa mielessä vaan..
täällä aivan menkkaolo, tosi pahasti.. :ashamed:
 
Täällä JO tiistai lähdössä käyntiin, ei tätiä (ainakaan) vielä... Testiä en kyllä varmasti tee ennen loppuviikkoa...

Vaik toisaalta nega-pettymys on aina iso, mut sitte taas toisaalta se vois poistaa kaikki "oireet" kun tietäis tätin olevan tulossa, mut esmes vaan hiukan myöhäs...

Mä nimittäin luulen et ainaki mulla ne on suurin osa korvien välissä..

Kaameee flunssa... :snotty:
 
PippurinenMamma
Kiitos :hug: .
Ei olla viel oikeen sovitu ukon kaa, kun oon viel jotenkin loukkaantunu eilisistä :ashamed: .
Mä vaan oon kyllääntynyt jotenkin, mut pakko porskuttaa vaan..
:kieh:

Plussia nyt kaikille+++++++
++++++
 

Yhteistyössä