^^^ VIIKKO 23 ^^^

Keskiviikko 30.5.2007

Ensimmäistä mielivät:

Tiipii...............kp 21/25-27...........yk 5........1.toiveissa
Susan82.........kp 21/28...............yk 13......1.toiveissa

Toinen Toiveissa:

Maya2007............kp 22/26...........yk 1

Kolmatta kaipaavat:

Tuikku.................kp 17/25............yk2.........3.toiveissa
babygirl...............kp 17//25-26 .....yk 2 .......3.toiveissa
Taika-79 .............kp 17/30 ...........yk 9 .......3.toiveissa
Mantelinkukka .....kp 19/27-28 ......yk 5 .......3.toiveissa
Ninna ..................kp 24/29-31 ......yk 2 ...... 3.toiveissa


Tippuneet :hug:

miikku72
 
Heippa!

Eilen illalla alkoi alavatsakivut. Ne on jatkunut vielä koko tämänkin päivän. Hyvin epämiellyttävät kivut.Häiritsee kokoajan. Saa nähä johtuuko tulevista menkoista vai? Tytöillä ollut tänään aivan kauhea päivä. Eivät tottele mitään ja pienempi vielä huutanut melkein joka asiasta, ja kovaa. Kääk!!! Tälläista täällä, mites muilla?
 
Saanko liittyä joukkoon?

Vauvakuume on vaivannut jo pitemmän aikaa, mutta nyt vasta mieskin alkoi lämmetä ajatukselle. Meillä on ennestään yksi tyttö, nyt 3-vuotias.

Ollaan sillä mielellä, että tulee jos on tullakseen... Nyt on menossa kp 24/23-30, ja pupuiltu on vain "varmoilla päivillä". Mutta niinhän sitä sanotaan, että mikään ei ole varmaa.
 
Torstai 31.5.2007

Ensimmäistä mielivät:

Tiipii...............kp 22/25-27...........yk 5........1.toiveissa
Susan82.........kp 22/28...............yk 13......1.toiveissa

Toinen Toiveissa:

Maya2007............kp 23/26...........yk 1
Tiitikkä.................kp25/23-30.......yk 1 ?

Kolmatta kaipaavat:

Tuikku.................kp 18/25............yk2.........3.toiveissa
babygirl...............kp 18//25-26 .....yk 2 .......3.toiveissa
Taika-79 .............kp 18/30 ...........yk 9 .......3.toiveissa
Mantelinkukka .....kp 20/27-28 ......yk 5 .......3.toiveissa
Ninna ..................kp 25/29-31 ......yk 2 ...... 3.toiveissa


Tippuneet
miikku72
:hug:

(.) <-- en ole ihan hirmuisesti nyt pariin päivään tuijotellut tuota. Nyt on ollut aivan muut kuin asiat kuin mahdollinen raskautuminen mielessä. Me nimittäin ostimme eilen talon! Ja nyt olis sitten velkaa vaikka muille jakaa :ashamed:
 



Ensimmäistä mielivät:

Tiipii...............kp 24/25-27...........yk 5........1.toiveissa
Susan82.........kp 24/28...............yk 13......1.toiveissa


Toinen Toiveissa:

Maya2007............kp 25/26...........yk 1
Tiitikkä.................kp27/23-30.......yk 1 ?

Kolmatta kaipaavat:

Tuikku.................kp 20/25............yk2.........3.toiveissa
babygirl...............kp 20//25-26 .....yk 2 .......3.toiveissa
Taika-79 .............kp 20/30 ...........yk 9 .......3.toiveissa
Mantelinkukka .....kp 22/27-28 ......yk 5 .......3.toiveissa
Ninna ..................kp 27/29-31 ......yk 2 ...... 3.toiveissa


Tippuneet
miikku72
:hug:

Osallahan alkaa olla jo jännät päivät !!
 
Liityn pitkästä aikaa näin loppumetreillä jännäilemään. Jotenkin tuntuu että jos nyt.....
Rötväles.........kp 37/30-46........yk 11..........1. toiveissa

Gynen bongattua ovulaatio kp 27-28 odottelisin tätiä saapuvaksi ti-to.
 
Olen nyt Ninna1 kun piti kirjautua eikä huolinut pelkkää Ninnaa. Tiitikkä ja Rötvälles tervetuloa mukaan. Täällä kp27 menossa ja ma-ke varmaan tietää enemmän miten on käynyt. Tosin en kyllä usko et on tärpännyt kun ei mitään oireita kuin vaan menkkamainen jomotus. Toivottavasti muilla onnistanut! Minkälaisia tuntemuksia muilla on?
 
Minäkin jouduin rekisteröitymään, ja Tiitikkä, jota käytin vieraana kirjautuessani, olikin jo varattu nimi, joten minusta tuli Miuma.

Pidetään Ninna1 peukkuja! Rötväles, kiva kun tulet mukaan! Kiitos Babygirl päivitetystä listasta.

Minulla ei vielä menkkoja näy, pyörittelin jo kaupassa hetken raskaustestiä käsissä... Närästää, tissejä pakottelee ja alavatsassa nippailee vasemmalla puolella. Ihan jännä nähdä miten käy, kun tosiaan ollaan vain "varmoilla päivillä" puuhasteltu. Alaselkää jomottelee kuten ennen menkkoja, ja myös menkkoja edeltävä kömpelyysvaihe on menossa, kaikki tavarat tippuu käsistä. :D
 
Ensimmäistä mielivät:

Tiipii...............kp 25/25-27...........yk 5........1.toiveissa
Susan82.........kp 25/28...............yk 13......1.toiveissa
Rötväles.........kp 38/30-40...........yk 11......1.toiveissa

Toinen Toiveissa:

Maya2007............kp 26/26...........yk 1
Miuma..................kp28/23-30.......yk 1 ?

Kolmatta kaipaavat:

Tuikku.................kp 21/25............yk2.........3.toiveissa
babygirl...............kp 21//25-26 .....yk 2 .......3.toiveissa
Taika-79 .............kp 21/30 ...........yk 9 .......3.toiveissa
Mantelinkukka ......kp 23/27-28 ......yk 5 .......3.toiveissa
Ninna1 ................kp 28/29-31 ......yk 2 ...... 3.toiveissa


Tippuneet
miikku72
:hug:

No niin nimimerkit on vaihdettu ja tervetuloa mukaan Rötväles = )

Täällä ensimmäinen huono merkki jo nostelee päätään... Eli mulla alkaa päätä särkeä aina ennen tädin saapumista ja nyt se särky jo siellä hieman koputtelee. Hitto! No toisaalta hirmuinen syömisvimma puuttuu toistaiseksi. Ennen menkkoja voisin syödä koko ajan jotain. Eli ihan vielä en luovuta :D

Jokos joku olis testannut? Tiipii ja Maya2007, joko testit on esillä ;) :whistle:
 
Babygirl: mulla aina sama juttu et ennen menkkoja voisin syödä suunnilleen kokoajan. Ja se ikävä kyllä tuli eilen. Tosin meillä oli piha vajan siivous eli isojen laatikoiden kantamista ja läpikäymistä. Otti kyllä voimille. Kyllä sitä roinaa aina vaan kerääntyy kun sinne vaan helposti varsinkin talven aikana heittää.Toivottavasti se projekti aiheutti syömisvimman.
Tosissaan Tiipii, Maya2007,Rötväles,Miuma teillä kierto loppupäässä.
 
Heippa taas. Ja uusille tervetuloa joukkoon.

Mites te muut pärjäilette, mua vaivaa tää malttamattomuus. Testiä on turha vielä tehdä, mutta KUN... on niin monta päivää vielä odotettavana.
Oireitakin on olevinaan, mutta mä taidan onnistua kehittelemään niitä joka kierrossa. :ashamed:
 
En olekkaan vähään aikaan kirjoitellut, juuri kotiuduin reissusta, olin katsomassa parin viikon ikäistä vauvaa.. :ashamed: Oli aikas vaikeeta pidellä vauvaa kun rupes vähän linssit kostumaan, mutta söötti oli kuin mikä!
Viime kirjoituksen jälkeen oireet katosivat, eilen alkoi rinnat aristaa ja tänään hermot senkuin lyhenee, taitaa tosiaan täti tulla morjenstamaan keskiviikkona. Samanlaisia vatsanippailujakin on kuin kierron keskivaiheilla ja edellisissä kierroissa ennen tätiä.
Toivonkin nyt muille sitä plussauksen onnea kun en itse sitä onnea koe tässä kierrossa kummiskaan. :headwall:
Mutta kertoilkaahan hyvät naiset, miten teillä kierto etenee =)

Susan
 
Ninna1, vähänkö olisi ihanaa, jos olisi joku vaja mihin voisi tavaraa kerätä, hih!
Tervetuloa Syliapina! Mikäs testausta viivyttää?

Edelleen täällä ollaan odottavaisella kannalla. Tissejä pakottelee, tuntuu että ne olisivat vähän kasvaneet (ei haittaa, a-kuppi... :LOL: ), alaselkää juilii, nippailee vasemmalta ja närästää. Närästys ja tissien pakottelu ja kasvu on uutta ja erilaista, mikä ei kuulu normaaliin kiertoon.

Maltan kuitenkin vielä, ainakin huomiseen, ennen kuin alan testailla. Tuo vasemmalta nippailu on vähän huolestuttavaa, sillä minulla on joskus ollut todennäköisesti kohdunulkoinen raskaus, joten sekin on mahdollista. Sen takia minun pitäisi päästä plussauksen jälkeen ultraan varmistamaan raskauden paikka. Mutta eipä tässä vielä tiedä ollaanko edes pieniin päin. Eihän varmoilla päivillä voi raskautua, niinhän? ;)

Plussaa kovasti kaikille K-kaupan malliin, plop plop plop!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miuma:
Ninna1, vähänkö olisi ihanaa, jos olisi joku vaja mihin voisi tavaraa kerätä, hih!
Tervetuloa Syliapina! Mikäs testausta viivyttää?

Edelleen täällä ollaan odottavaisella kannalla. Tissejä pakottelee, tuntuu että ne olisivat vähän kasvaneet (ei haittaa, a-kuppi... :LOL: ), alaselkää juilii, nippailee vasemmalta ja närästää. Närästys ja tissien pakottelu ja kasvu on uutta ja erilaista, mikä ei kuulu normaaliin kiertoon.

Maltan kuitenkin vielä, ainakin huomiseen, ennen kuin alan testailla. Tuo vasemmalta nippailu on vähän huolestuttavaa, sillä minulla on joskus ollut todennäköisesti kohdunulkoinen raskaus, joten sekin on mahdollista. Sen takia minun pitäisi päästä plussauksen jälkeen ultraan varmistamaan raskauden paikka. Mutta eipä tässä vielä tiedä ollaanko edes pieniin päin. Eihän varmoilla päivillä voi raskautua, niinhän? ;)

Plussaa kovasti kaikille K-kaupan malliin, plop plop plop!
se että oon jo nyt käyttäny suhteettoman monta testiä tähän kiertoon ja kaikki ollu negoja sekä se että mulla on kaikki oireet suuntaan ja toiseen hävinny. :headwall:

tiistaina voisin koittaa uusiks tai sitte keskiviikkona.
 
Se olis kuulkaas flikat nyt sitten MEIDÄN VIIKKO meneillään! Jännitys sen kuin nousee, vai kuinka?
(.) Täällä ei oikein ole oireita suuntaan eikä toiseen. Ei mitään raskautumiseen viittaavaa, tai no ehkä tissit on hieman kasvaneet (mutta olen tainnut tässä loman aika saada kilon-pari lisää elopainoa, joten johtunee siitä). Tosin ihan kiva saada näihin a-kuppeihin vähän "täytettä", kuten syliapina jo sanoikin. Toisaalta normaalit menkkaoireetkin puuttuvat (ainakin vielä). Masu ei ole kipeä, ei ole tullut sitä joka kierrossa ilmenevää finniä, eikä olo tunnut selliaselta hirveältä kömpelöltä möhköfantilta. No onhan tässä vielä aikaa saada nuo menkkaoireet esille.
Onneksi edes uuden talon tapetti- ja maaliasiat on saaneet ajatukset välillä pois näistä vauvajutuista.

Kertokaahan kuulumisia ja tuntemuksia ja ennen kaikkea plussatuloksia! Toivottavasti saataisiin hieno saldo plussia!

Maanantai 4.6.2007

Ensimmäistä mielivät:

Tiipii...............kp 26/25-27...........yk 5........1.toiveissa
Susan82.........kp 26/28...............yk 13......1.toiveissa
Rötväles.........kp 39/30-40...........yk 11......1.toiveissa
syliapina.........kp32/28(?).............yk1.........1.toiveissa

Toinen Toiveissa:

Maya2007............kp 27/26...........yk 1
Miuma..................kp29/23-30.......yk 1 ?

Kolmatta kaipaavat:

Tuikku.................kp 22/25............yk2.........3.toiveissa
babygirl...............kp 22//25-26 .....yk 2 .......3.toiveissa
Taika-79 .............kp 22/30 ...........yk 9 .......3.toiveissa
Mantelinkukka ......kp 24/27-28 ......yk 5 .......3.toiveissa

Plusanneet :heart:

Ninna1


Tippuneet

miikku72 :hug:
 
Uskomatonta!!! Tein äskön testin ja samantien tuli kaksi viivaa!!! Oon ihan ällikällä. Siis vautsi vau, ihanaa! Ei siis edelleenkään mitään oireita raskauteen. Edellisissä on ollut jo tässä vaiheessa. Nyt vaan jännäämään miten etenee. Kyllä aurinkoinen päivä muuttui super aurinkoiseksi!
Toivottavasti kaikille muillekin tulee plussia!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninna1:
Uskomatonta!!! Tein äskön testin ja samantien tuli kaksi viivaa!!! Oon ihan ällikällä. Siis vautsi vau, ihanaa! Ei siis edelleenkään mitään oireita raskauteen. Edellisissä on ollut jo tässä vaiheessa. Nyt vaan jännäämään miten etenee. Kyllä aurinkoinen päivä muuttui super aurinkoiseksi!
Toivottavasti kaikille muillekin tulee plussia!!!
onnea :)

tartuta tuo plussaaminen meihin muihinkin ;)
 
:flower: :flower: Toivottavasti saadaan lisää plussanneita..

=)
Täällä tosiaan kp26 menossa, eilen alkoi menkkajuilinta ja tänään senkun jatkuu, tosin ei vielä näy tuhruja..Pysyisikin poissa!! =) Tissit ovat arat ja lämmöt edelleen korkealla n.37..
Torstaina testaan aikaisintaan ellei täti kaarra aikaisemmin kylään, on meinaan mennyt euro poikineen turhiin testeihin tämän vuoden aikana..
:eek: mutta, saas nähdä miten ämmän käy, palailen kyllä kertomaan kuulumiset.. Nyt rupee olemaan jo monella jänskät paikat, kertoilkaahan kuulumiset ja toivottavasti hyvät sellaiset =)
 
Ensimmäistä mielivät:

Tiipii...............kp 27/25-27...........yk 5........1.toiveissa
Susan82.........kp 27/28...............yk 13......1.toiveissa
Rötväles.........kp 40/30-40...........yk 11......1.toiveissa
syliapina.........kp33/28(?).............yk1.........1.toiveissa

Toinen Toiveissa:

Maya2007............kp 28/26...........yk 1
Miuma..................kp30/23-30.......yk 1 ?

Kolmatta kaipaavat:

Tuikku.................kp 23/25............yk2.........3.toiveissa
babygirl...............kp 23//25-26 .....yk 2 .......3.toiveissa
Taika-79 .............kp 23/30 ...........yk 9 .......3.toiveissa
Mantelinkukka ......kp 25/27-28 ......yk 5 .......3.toiveissa

Plusanneet

Ninna1 :heart:

Tippuneet :hug:

miikku72



Huomenta kaikille! Täällä pyörähtää käyntiin viimeinen lomapäivä ja miten muutenkaan sen voisi aloittaa kun kaivamalla raskaustesti kaapista... Tuossa se huutaa; tee minut! Testaa! Mieli tekisi TODELLA, mutta en haluaisi pettyä :ashamed: Tein viime kierrossa samana kiertopäivänä tuollaisen samaisen Acon kasettitestin ja tulokseksi sain vain roskishaamun. Omaa typeryyttä toki mennä tonkimaan roskista, mutta antoi se silti vääränlaisen toivonkipinän. Voih, testatako vaiko ei.
Mites muut? Eikö kukaan muu kuin Ninna1 ole vielä testaillut?
Tiipii, Rötväles, syliapina, Maya2007&Miuma, kp:t näyttäis olevan jo pitkällä? Mitä kuuluu?
Tämä jää vielä pohtimaan ja pyörittelemään testiä :D
 
syliapinalle :hug: , ehkä se plussa sieltä vielä tulee ;) , älähän luovuta vielä!

Itse en pystynyt tuon aikaisen aamun viestini jälkeen enää nukkumaan, vaan pakko oli lopulta hipsiä vessaan, tehdä testi ja varovasti vain toisella silmällä tihrustaa mitä siihen ruutuun tulee. Ja siihen tuli 2 VIIVAA! Siis plussa B) Voi ihme ja elämän kevät! Ensin tuli kontrolliviiva ja miltei heti perään alkoi muodostua myös toinen viiva, ei todellakaan yhtä vahvana kuin kontrolliviiva, mutta kuitenkin selkeänä ja ennen kaikkea punertavana. Ja vasta siis kp 23/25. Uskaltaisikohan tuohon luottaa? Itsellä kun on viimekierrosta huono kokemus acon kasetista ja ilmeisesti muutkin ovat saaneet niillä roskishaamuja...No, tämä ei kylläkään ollut haamu, ei tarvinnut valoa vasten tuijotella ja pinnistää mielikuvitustaan äärimmilleen nähdäkseen viivan.
Niin ja oireita ei ole minullakaan vielä mitään. Tai oikeastaan oireena on se, että normaalit menkkaoireeni puuttuvat. Ei syömisvimmaa, ei finnejä eikä aivan järkyttävää jysäriä.
Itse asiassa nyt kyllä nolottaa :ashamed: ja pahasti. Täälläkin meuhkasin alkukierrosta olemattomia mahiksia raskautua ja tietenkin kiukuttelin vielä raskaalle työmatkalle joutuneelle ukko kullallekin "hieman liikaa". Siis aivan uskomatonta, mahdollisuus oli yhtenä ainoana yönä kun mies oli kotona, ja se sitten taisi tuottaa tulosta. Toivottavasti en enää tipahda, sillä sitten tullaan alas kovaa ja korkealta. Täältä tulee nyt oikein suuri plussapuhuri kaikille
:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: ;)
 

Yhteistyössä