~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~



MAANANTAI 22.9.

Jännääjät:

Jennyli................kp 4/32..........yk 3......... kolmas rakas haaveissa
Hensku00...........kp 5/28..........yk 3..........esikoinen haaveissa
Sinderella...........kp 6/28..........yk 4..........Operaatio Viitonen
Henuliini.............kp 9/29-34.....yk 3..........esikoinen haaveissa
MAM2.................kp 10/30-33...yk 12........pikkukakkonen haaveissa
Päärynärouva....kp11/27-35....yk 4..........kolmas haaveissa
Noppispoppis.....kp 14/25-35...yk 6..........pikkukakkonen haaveissa



Testipäivät:


13.10
14.10
15.10
16.10
17.10
18.10
19.10


Haamuilevat:














 
Sinderella kiva kun oot tehnyt aloituksen :hug: Mä voin kyllä päivitellä jatkossa jos tarve?!

Ja tungenpa nokkani heti tietty mukaan :LOL: Nyt siis yk 3 ja sotasuunnitelmat tätiä vastaan aloitettu ;) Nyt perskele plussataan!! :D :heart:

Eli...
Jennyli..............4/32..............yk3............kolmas rakas haaveissa
 
Heh, tuo oli hauskaa tuo pinon tekeminen :LOL: . Laitoin koopee järjestykseen meiät jännääjät... Uuteen kiertoon lähtijöitä ei laiteta olleskaan, eikö niin ;) Täähän on se plussaviikko =)

Käyn myöhään illalla laittamassa ihmisille uudet koopeet valmiiksi seuraavaan päivään. Jennyli, toimi sää "kakkospäivittäjänä" jos mää en oo joskus maisemissa. Ilmotan etukäteen....

Nii ja lisäile koristeita vapaasti.

Tervetuloa siis itte kullekin!
 
heipä hei :wave: meillä nyt yk 6 menossa ja kp 14/25-35 eli ovista odotellessa :whistle: eilisestä asti on tullu paljon kirkasta limaa eli eikös se oo merkki siitä että on ovis tuloillaan? :whistle: niin ja pikkukakkosta yritetään :heart:
 
Tervetuloa noppispoppis :wave:
Wau,täällä joku jo oviksen bongaus vaiheessa!! ;) Sitä odotellessa :D
Tosiaan kananmunan valkuaista muistuttava,venyvä lima on merkki oviksesta! Ei muuta kuin vällyjen väliin mars! :LOL:
 
No mää oon täällä jo kerinny katellakki et ei löydy vielä mulle sopivaa viikko pinoa, mut nythän se oli tullukki. Eli Henuliini ilmoittautuu joukkoon mukaan. Kp 9/29-34 ja yk 3 ja esikoistahan se minäki edelleen haaveilen ja oon muuten meinannu saada sen alullekki tässä kuussa! =)
 
eli tulen tännekin. taidan olla jo aika mones pinos mut haittaakos tuo......

mulla menossa kp 11/27-35 ja yk 4 menossa ja kolmas haaveissa. mä en kyl usko et täs kierros tärppää mut hengailen tääl silti.

toivon todella kaikille kovasti plussaonnea!!!!!!!!
 
Täällä sitä vielä pyörin joten listasin Päärynärouvan ja toivottelen tervetulleeksi. Kuten myös toivotukset Henuliinille ja Henskulle. Ja samaan hengenvetoon toivotukset Jennylille, MAM2:lle ja Noppispoppikselle.

Nyt sinne iltapalalle!
 
niin ja testipäivä on 16.10. en halua aieimmin testata ja tuo on sit jo kp 35 eli kyl siihen mennes pitäis tietää miten asiat on.
täällä ihana rauha kun iltatuohut tehty ja lapset nukkuu. eka päivä kun mies on iltavuorossa niin vähän on orpo olo, mut eiköhän se tästä.
 


TIISTAI 23.9.

Jännääjät:

Jennyli................kp 5/32..........yk 3......... kolmas rakas haaveissa
Hensku00...........kp 6/28..........yk 3..........esikoinen haaveissa
Sinderella...........kp 7/28..........yk 4..........Operaatio Viitonen
Henuliini.............kp 10/9-34.....yk 3..........esikoinen haaveissa
Ssihinä...............kp 11/28-34...yk 1..........esikoinen haaveissa
MAM2.................kp 11/30-33...yk 12........pikkukakkonen haaveissa
Päärynärouva....kp12/27-35....yk 4..........kolmas haaveissa
Noppispoppis.....kp 15/25-35...yk 6..........pikkukakkonen haaveissa



Testipäivät:


13.10
14.10 Noppispoppis
15.10
16.10 Päärynärouva
17.10
18.10
19.10
20.10 Jennyli


Haamuilevat:














 
Huomenta! |O
Isäntä ja ipanat läks...ite meen vasta 10.30 töihin. Saapi vähän pyöriskellä tässä palstalla vähän aikaa :p

Tervetuloa päärynärouva mukaan :wave:

Tästä saattaakin tulla vielä isoakin isompi joukko plussaajia ;)
Tuossa kristallipallossa pitäis olla vauvan kuva eikä ruusu :LOL:

Ja sinderella voithan sinä laittaa otsikkoon myös vkon 43...ihan kuinka tykkäätte?! En kuitenkaan taitaisi pinoa vaihtaa ;) On niin hyvä kutina tästä!! :heart:
Tosiaan jos kierto pysyisi samana kun tässä jo jokusen kuukauden niin menkat alkais (toivottavasti kuitenkaan ei) ma 20.10 ja vko 43 siis juuri alkanut :p

).( Odottelua,odottelua...menkat sais jo loppua! Tää eka viikko on aina sellainen tylsä |O Ensviikolla alkaakin sitten jo oviksen bongaus ;)
Kp 14 olis lekuri ja toivottavasti kurkkais ultralla missä mennään!! Voi kuitenkin olla että aika on vaan hormonikokeiden kuulemista varten!!
Laskuri antoi oviksen ensiviikonlopulle...se olis kyllä hyvä ajankohta,viikonloppu nääs ;)
Tänään ajattelin kokeilla myös aamulämpöä (jos alkais mittaamaan) mutta en taidakaan...lämmöt oli nimittäin hämmästyttävän korkeella 36.7! Eikös lämpöjen pitäis olla normaalit näin alkukierrosta?! Ja mulla ne on kyllä normaalisti siinä lähempänä 36!

Sinderellalle vielä iso kiitos kauniiden sivujen tekemisestä! :flower: =)

Onko teillä muilla muuten käytössä mitään 'aseita' hedelmällisyyden maksimoimiseksi? Tai onko muita oviksen tikuttajia?
Itselläni greippimehu,vitamiini sekä foolihappokuurit menossa :saint: Ovista olenkin tikutellut jo aiemmin mutta se on kyllä ihan opettelua ollut! Musta liuskatestejä on jotenkin hankala tulkita...onko plussa vai eikö sittenkään :$ Nyt sitten satsasin clearbluen digitesteihin joiden kans ei pitäis epäselvyyksiä tulla! ;)
Nyt sitten jopa vähän jännittää ettei kierrosta vaan tulis ovuloimaton :/
 
Laitoin testaajien päivät näkyville. Jennylille tuon 20.10. Muutetaan sitä jos tarvis. Itte lasken testipäivän sitte jos oviksen bongaan. Jos en niin sitte täytyy heittää jotain.

Mää oon vähä suunnitellu että jos hankkis sen sylkitestin, jonka pitäis toimia pari vuotta...
 
Sopii sinderella =)
Ja totta muuten virkat,oviksestahan sen testipäivän parhaiten näkee ;)
Mä mietin kanssa tuota sylkitestiä just sen takia että olisi pitkäikäinen!! Mutta sitten ajattelin että mitä jos en osaakaan tulkita sitä ja taas saa miettiä onko vai ei ovis :whistle: Siksi ostinkin Clearbluen koska ei tartte arvuutella vaan saa selkeän vastauksen! ;)
Mulla on kyllä myös tikut rinnalla ja ajattelinkin tehdä samalla pientä vertailua. Tekis mieli jo nyt alkaa tikuttaa :$ :LOL:
Kaikkein eniten odotan kuitenkin ensiviikon lääkäriä ja tuntuu ettei aika liiku mihinkään |O

Mä tässä pidän ruokataukoo töissä...koneella :p :LOL:
Äskettäin kävin varaamassa huomiselle kampaaja-ajan,on niin hirvee kauhtana tää tukka!! :x Lauantaina mulla olis sitten tatuointiaika...ei tarvinnut sitten sitäkään perua kun ei tärppiä ole vielä tullut ;)

Saanko muuten udella mistäpäin kanssasisaret ootte ja mitä teette työksenne? Minä asustelen Tampereen kupeessa ja vanhuspuolella töissä :wave:
 
Mistäköhän johtuu et meikäläisellä yleensä menkkojen jälkeen pari kuivaa päivää mut nyt menkat "jatkunu" ovislimaa muistuttavalla vuodolla, tosin ehkä vähän paksumpaa...(ihanaa analyysia :ashamed: )?? Voiskohan olla hiivaa?? Mulla ei oo koskaan ollu hiivatulehdusta ja melkeest 30 vuotta alkaa olla mittarissa! Oviksen bongaan tikuilla sekä kivuista yleensä kp 14-15.

Mullakin lääkäri ens viikolla ja sillon ois kp 17 eli ovis tod.nä.. jo tapahtunut, mutta siellähän se sit varmistuu! Yritän näihin vuotohäiriöihin taas saada apuja (sen takia toiveet ei hirveen korkeella ole tässä kierrossa) eli en usko että tähän kiertoon sitten enää kerkeen mitään hormooneita alkaa popsimaan! Tai saas nähä mitä "uusia" nappeja sieltä tarjotaan, terot ja clomit jo kokeiltu....

 
Jennyli , väittävät että sitä sylkitestiä kuulema osaa tulkita ihan helposti. Tuo on muuten hyvä idea tikuttaa digitaalisen rinnalla samalla perinteisillä niin oppiipa tulkitteen niitäki.

Keski-Pohjanmaalta ollaan ja taloushallinnon alalla työskennellään. Tosin nyt äippälomalla. Töihin paluu vissiin tammikuussa.
 

Yhteistyössä