~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~

Voi ei Jennyli, toivottavasti se täti ei nyt sieltä tule!! Et saa tippua!! :eek:
Mä en ihan luottais noihin lämpöihin? Tuo rintojen nipistely ja kuvotus kyllä viittais raskauteen :)
Mutta jos täti tulee niin toivottavasti ei ihan Niegarana?! :eek: :LOL: Mutta toivotaan nyt kuitenkin että plussaat!! :)

Täällä ei mitään uutta,vähän juilii mahaa välillä, mutta niin se on juilinut jo kohta kaks viikkoa. Eilisessä viestissä taisit kysyä kohdunnipukasta ja valkkarista, niin valkkaria mulla oli tosi runsaasti tuossa joitakin päiviä sitten, mutta nyt se on kyllä vähentynyt...en tiiä sit mitä tarkoittaa....Kohdunnipukkaa en sen tarkemmin ole tutkiskellut, joten siitä en osaa sanoa. Mites sulla? Sanoiko sulla se gyne, että kuinka kauan teroilla saattaa menkat viivästyä? Eikös se sulle puhunut jotain kierron venymisestä? Voi kun mä niin toivon että ois ihan raskaudesta johtuvaa tää kierron venyminen!! Vaikka eilen kun katoin sairaalaa neloselta ja siinä oli synnytystä kuvattu, niin alko kyllä vähän hirvittään :eek: Vaikka rauhallinenhan tuo synnytys oli mitä siinä oli kuvattu, mutta kuitenkin, mietityttäähän se ja jännittää, kun ei siinä ennen ole ollut.

Mukavaa päivää sinulle Jennyli!! :wave:
 
Hensku voi miten piinaavaa ja jännittävää tämä meidän tilanne :whistle: :D
Minusta taas tuo sinun masun nippailu kuulostaa hyvältä!! Minulla kun ei ole mitään tuntemuksia paitsi välillä tulee niitä menkkatuntemusaaltoja.
Mulla on v.vuoto kovin niukkaa ja tuo kn on kovahko ja hieman auki (iltaisin enemmän kiinni). Siitä jotenkin päättelen että täti tulee kun kn ei ole visusti kiinni!

Lääkäri ei sanonut minulle muuta kuin että kierto saattaa hieman venyä!! Soittelin kyllä viimeviikolla polille ja kysyin kauanko teroja syön kun oli jäänyt ohjeesta vallan pois ja sen 10pvää niitä söin. Hoitaja puhelimessa sanoi että n. 3pvän sisään alkais vuoto ja mulla tulee huomena viikko viimeisestä pilleristä.
Ei auta siis kun odottaa ja lauantaina testata varmuuden vuoksi jos vuoto ei ole alkanut. Jos nämä vielä hirveästi pitkittyy niin taidan vaihtaa lugeihin, ei kyllä pää kestä tällaistakaan kun muutenkin pitkähköt kierrot |O

Mä katsoin kanssa sen Sairaala-jakson eilen ja minusta se synnytys oli todella rauhallinen, nopean ja helpon näköinen =) Oma synnytys kun oli kyllä rankempi :whistle:

Onko sulla hensku pahoinvointia? Mulla tulee nekin aalloittain...eilen ihan ykskaks tosi kuvottava olo ja samoin tänä aamuna sekä nyt päivällä. mutta sitten välillä on taas ihan kun ei mitään. Eli tulee sellainen tunne että tämä on jotenkin itse aiheutettua :$
Mitkään hajut tai maut mua ei okseta vaan se vaan tulee aina välillä!

Mukavaa päivää sinullekin :hug:
 
No nyt kotiuduin kaupungilta asioilta:)

Siis ne polilla sanoi sulle että kolmen päivän sisällä tulis vuoto? :) Jee, sehän tois meille lisää toivoa että ois tärpännyt kun ei vieläkään vuoto ole tullut! :D Ja mun käsitys on kans se että aika pian viimesen teron jälkeen alkaa vuoto, mulla siis ollu n. neljässä päivässä. Jospa me siis oltaskin pieniin päin!? :D Mulle kyllä lääkäri sanoi määrätessään noita teroja, että "näillä saadaan menkat tulemaan kuukauden välein".....että kyllä siis kaiken järjen mukaan ne ois jo pitäneet tulla, jos ovat tullakseen!

Tuosta pahoinvoinnista, niin itse asiassa ihan äskön tuli syönnin jälkeen ihan kauhean oksettava olo, ja meinasin jo varulta mennä vessaan jos tarttee pönttöä halailla, mut se meni sit ohi kuitenkin nieleskelemällä se olo :x Voiko raskauteen liittyä syönnin jälkeinen oksetus, mulla siis jotenkin ruuan maut rupes etomaan? Kun eiks yleensä raskauspahoinvointi ole aamuisin, ja silloin jos syömisestä on kulunut pitkä aika, siis kun verensokeri laskee? Mut siis äsken oli pahoinvointi kohtaus, ja aiemmin en kyllä vielä ole huomannut mitään tuollaista, että tää oli ensimmäinen. Voi tietenkin olla että tuli liian nopeesta syömisestä huono olo, kun tuli vähän nälissään hotkastua :ashamed: Tuosta kun sanoit että jos sulla on pahoinvointi itseaiheutettua, niin voiko se muka olla? Jos se onkin kuule ihan todellista pahoinvointia, ja eikös se raskaudessa saatakkin olla että sitä pahoinvointia ei ole koko aikaa, vaan että se tulee aalloittain? :)

Mut siis kyllä on jännä tää meidän tilanne!!! :D Tuntuu ihan että hytisyttää kun on niin innoissaan!! :D Pidetään peukut pystyssä ja toivotaan parasta!! d :) b
 
Tipuin...eli kp 1 pärähti mittariin :ashamed: Illalla tuli jo tuhrua ja nyt aamulla kunnon vuoto!
Harmittaa todella että noi Terolutit pidensi kiertoa kun se on muutenkin pitkähkö :kieh: Mulla oli vain kuukaudeksi tämä ensimmäinen satsi joten taidan vaihtaa toiseen lääkkeeseen jos vain onnistuu.
Tiputtelu pysyi poissa mikä oli hieno asia ;)
Tänään pääsen soittamaan uutta poliaikaa ja sitä jään odottelemaan mahdollisen oviksen lisäksi ;)
Täytyy sanoa että enää en usko plussaan tämän vuoden puolella mutta josko uusi vuosi toisi uudet kujeet :D :heart:

Hensku toivottavasti sinä päätät tämän pinon iloisiin uutisiin++++++++++ :heart:
Testasitko tänäaamuna?

Tippuneiden kanssa nähdään toivottavsti uudessa viikkopinossa :wave:
 
jennylille iso :hug: kyllä se sinunkin vuorosi tulee! :wave: odottelen kanssa henskun uutisia :wave: huoh itellä aivan armoton väsymys, ja ruoka ei ole hyvää :| sain ekan neuvola ajan 10.11 voi toivottavasti kaikki hyvin, ja meniskin hyvin, pelottaa keskenmeno, kun viimeksi kesken meni..toivottavasti ei haittaa kun kerroin tänne tämmössiä, mutta tuttu porukka,, :D
 
Jennyli Voi ei!!! Tässä iso hali :hug: ja pahoittelut tippumisesta! :'(

Noh, eipä täällä sen paremmin,nyt on sitten testi tehtynä, ja aivan puhdas nega oli :( harmittaa niin hirveesti ja pettynyt olo on :'( Harmittaa kun kroppa ei toimi normaalisti, että ees teroista huolimatta ei menkat tule!! Kun tulis ees ne menkat, niin pääsis yrittään uutta kierrosta. Tuntuu että enkö minä ikinä tuu raskaaks! Vaikka vastahan tässä oli yk kolme menossa, mut silti :( mun pitäs mennä tk-lääkärille parissa muussa asiassa, jos siinä samalla puhuis sit tästäkin. Noh, ei tässä auta muuta kuin rämpiä eteenpäin, vaikka harmittaakin ja on pettynyt.

Mukava oli tässä ketjussa kirjotella! Jennyli ja muut uuteen kiertoon lähteneet, ehkä törmätään jossain muussa ketjussa?! :) Mukavaa jatkoa teille kaikille, ja onnea odotukseen raskautuneille!!! :)
 
Voi Hensku :hug: Harmittaa sinun puolestasi :( Tiedän miten ikävältä sinusta tuntuu :hug: Toivottavasti sinullakin tilanne selviäsi pian puoleen tai toiseen!!
Tämän pinon saa luultavasti lopettaa siis tähän ja toivottavasti pääsemme jakamaan ajatuksiamme ja plussaamaan uuteen viikkopinoon :heart:
Minäkin ajattelin olla liittymättä vielä uuteen pinoon kun en tiedä vielä mikä on tämän yrityskierron tilanne.
Sain poliajan ensikeskiviikolle jossa sitten ruiskuttavat keittosuolaliuosta kohtuun ja tutkivat oliko viimekerran löydös polyyppi. En tiedä vaikuttaako tuo toimenpide siis esim. ovulaatioon negatiivisesti?!
Samalla kysyn näistä teroluteista sekä mahdollisuudesta clomifeeniin. Täytyy sanoa ettei kauheen korkeet fiilikset ole tähän kiertoon eli voipi mennä ihan tjot-periaatteella!

Ihanaa kuitenkin että 2 plussaa saatiin tähän pinoon :heart: Kovasti onnea odotukseenne :heart:
 

Yhteistyössä