~~~ Viikko 50 ~~~

Onko ketään kanssani jännittämässä viikolla 50? Nyt mennään kierron puoliväliä, mitkä ovat fiilikset? Itsellä O odotettavissa viikon loppupuolella. Pitää kellistää miestä vuoteeseen ahkerasti tällä viikolla!
 
Olenkin jo odotellut, josko tällainenkin pino ilmestyisi :) Mulla olis kierron vaihtuminen todennäköisesti viikon 50 lopulla tai viikon 51 alussa. Kierrosta ei ole tarkkaa tietoa, koska mulla tuli ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen vasta äsken. Nyt olis siis kp 11/?, ensimmäinen varsinainen yrityskierto, ja toinen lapsi toiveissa. Esikoinen on syntynyt tämän vuoden maaliskuussa.

Löytyisiköhän vielä muita mukaan jännäilemään?
 
Kirsikka83..............kp 12/?...........yk1..........2.Toiveissa
Vieras007.................kp 14/29-32...........yk4............1.Toiveissa

Plussanneet:


Onpas meillä Kirsikka vähän seuraa täällä :) Saadaan kahdestaan pitää viikkoamme pystyssä! Lisää mahtuu mukaan vielä :wave:

Itsellä jotain ovulaatioon viittavaa menossa, joskin vähemmän toistaiseksi kuin yleensä. Saa nähdä, tuleekohan ovuloimaton kierto. En tosin tietäisi sitä varmaksi, kun en noita O-testejä harrasta (ainakaan vielä). Viime kierrossa ovulaation olin tunnistavani kp16, joten jännät päivät menossa!
 
Heippa!

Mäkin tässä mietin, että tunnistankohan mistään ovulaatiota... Esikoinen tärppäsi ekasta kierrosta, enkä muista oliko silloin mitään ovulaatiotuntemuksia. Ja nyt on tosiaan ensimmäinen kierto synnytyksen jälkeen - tai toinen, kun kerran kuukautiset tulivat, eli onhan silloin yksi ovulaatio tapahtunut.

Ja imetän vielä esikoista, joten sekin saattaa vaikuttaa kuukautiskiertoon, eli ei välttämättä ihan säännöllisenä tule. No, katsotaan ja jännäillään!

Mäkään en ole ovulaatiotestejä käyttänyt, olisi kyllä ihan mielenkiintoista joskus kokeilla. Täytyy katsoa, jos tässä montakin kiertoa menee, niin jos sellaisista olisi sitten apua :)

Loppuviikosta olisi sellaiset kiertopäivät, että voisi ovulaatio tapahtua, täytyy silloin yrittää olla aktiivinen ;)
 

Kirsikka83..............kp 13/?...........yk1..........2.Toiveissa
Vieras007.................kp 15/29-32...........yk4............1.Toiveissa


Pitikin kysyä sinulta, että monennellako kierrolla ensimmäinen lapsenne tärppäsi. Itsellä taustalla yksi km, ja nyt siis neljäs kierto sen jälkeen. Edelleen todella vähäiset ovulaatiotuntemukset normaaliin verrattuna, joten pelkääpä kyllä, että tämäkin kierto tuottaa negaa... no, katsellaan! Iloista ovulaatioaikaa sinnekin ;)
 
Jännätään yhdessä. Yritystä takana vasta kaksi kuukautta ja kolmatta toivotaan :) Kaksi ensimmäistä lasta jo koulussa. Ensimmäisien lapsien kohdalla en osannut edes jännätä (olin sen verran nuorempi 20-vuotias), mutta nyt odottaa ja jännittää aivan eri tavalla, miksiköhän??
Mutta ihanaa odotusta ilmassa.
 
Heippa Maaruska! Tervetuloa mukaan :) Haluatko antaa kiertotietoja, jotta voidaan laittaa listalle?

Kirsikka83..............kp 14/?...........yk1..........2.Toiveissa
Vieras007.................kp 16/29-32...........yk4............1.Toiveissa

Maaruska, vaikea sanoa, miksihän jännität nyt enemmän..? Ikä tuo epävarmuutta? Ainakin tieto lisää tuskaa - ja sitähän tässä iän myötä kertyy...

Itsellä menossa ovispäivät, limaakin taas jonkun verran, joten ei välttämättä jäänekään ovuloimattomaksi tämä kierto, vaikka jotain sellaista pelkäsin.
 
kp17/21-28
Vaikea sanoa vielä keirrosta, kun yhdet luomu kuukautiset tullut hormonikierukan poiston jälkeen (silloin kiertona tuo 21). Olimme jo molemmat mieheni kanssa sitä mieltä, että nämä kaksi lasta rittää, mutta minkäs teet kun kuume nousee. Minulla kuumetta ollut jo muutama vuosi. Mies ollut kovin ehdoton, mutta nyt molempien toiveissa on kolmas, kyllä elämä on ihmeellistä. Minä kun aina haaveilin suur perheestä, liekö toive toteutuu?? :LOL:
 
Joulukuuta naiset! Pari viikkoa vielä testauksiin!

Kirsikka83.............kp 15/?...................yk1...........2.Toiveissa
Vieras007..............kp 17/29-32...........yk4............1.Toiveissa
Maaruska...............kp 18/21-28...........yk3............3. Toiveissa

Maaruska, hyvällä mallillahan tuo sinun suurperheen toteutuminen on ;)
 
Sunnuntaita!

Kirsikka83.............kp 16/?...................yk1...........2.Toiveissa
Vieras007..............kp 18/29-32...........yk4............1.Toiveissa
Maaruska...............kp 19/21-28...........yk3............3. Toiveissa

Mitkä fiilikset? Itsellä ovulaatio oli todennäköisesti perjantaina, kivuista päätellen. Tilanne on käytetty hyödyksi, nyt sitten seuraa sitä odottelua... *huokaus*
 
Huomenia!

Mä olen yrittänyt tarkastella tuntemuksia, mutta ei sitten minkäänlaista ole tuntunut. Perjantaina vähän peuhattiin miehen kanssa, mutta muuten on ollut aika harvassa nää lapsentekohommat :D No, olihan se kai jo kolmas kerta tässä kierrossa, siinä on jo 1 tai 2 kertaa enemmän kuin normaalisti :LOL: Vähän verottaa tuo pikkuinen niitä hommia.

Tänään olis taroitus ottaa tyttösestä tonttukuvia ja tehdä niistä sitten joulukortit, oon ommellut mekon ja tonttulakin. Kivat tuli!

Mukavaa sunnuntaita!
 
Pääsiskö mukaan vielä tähän viikkopinoon? Olisi kiva olla mukana vaihtamassa tuntemuksi. Eli minulla nyt kp 19/27-50 ja yk.5. Meillä on 1v3kk ikäinen tyttö ja imetän edelleen vähän ja siksi kierrot olleet todella sekavia. Viime keskiviikkona gynellä bongattu munasolu ja tod. näk se irtosi sinä iltana. Tilanne hyödynnetty toki. Oireista päätellen ensimmäinen kunnon ovis oli vasta nyt ,vaikka menkat alkaneet jo tuokukuussa. Nyt vaan jännätään kuinka käy.. Plussatuulia kaikille+++
 
Kirsikka83.............kp 17/?...................yk1...........2.Toiveissa
Vieras007..............kp 19/29-32...........yk4............1.Toiveissa
Maaruska...............kp 20/21-28...........yk3............3. Toiveissa
Poni06...................kp 20/27-50...........yk5............2. Toiveissa

Tervetuloa mukaan Poni06! :wave:

Kirsikka83, sä siis olet taitava käsistäsi? Mä en osaa edes nappia ommella, olen todella onneton kaikessa mikä liittyy ompeluun/askarteluun/tms. toimintaan... Mutta joulukortit pitäisi kyllä joo askarrella, mies kun tahtoo, että askarrellaan ne kortit, eikä osteta valmiita ;)

Mukavaa viikonalkua!
 
Kirsikka83.............kp 18/?...................yk1...........2.Toiveissa
Vieras007..............kp 20/29-32...........yk4............1.Toiveissa
Maaruska...............kp 21/21-28...........yk3............3. Toiveissa
Poni06...................kp 21/27-50...........yk5............2. Toiveissa

Heippa taas! Maaruskalla alkaa olemaan jännät päivät käsillä!
 
Vielä ei näy ei kuulu mitään. Eilen oli aivan kummallisia nipistiksyä ala mahalla, ajattelin jo että nyt ne kuukautiset alkaa, vaikka ei tuntunut edes sellaiselta nipistelyltä. Jotenkin ei uskalla toivoa. Ensi viikolla kun on toi 28 päivää täynnä uskallan vasta toivoa. Mutta tulee meille kaikille jännittävät kaksi viikkoa, maltetaanko pysyä edes housuissa :LOL:
 
Ilmoitan itseni tähän listaan kun nyt on eka yritys kerta menossa enkä tarkkaan tiedä kierron pituutta. Minulla on kaksi lasta ennestään miehelläni ei ole vielä yhtään. Eli ensimmäistä yhteistä lasta yritämme. Nyt on 24päivä kierto ollut yleinsä 28-30 kun en ole syönyt pillereitä.
 
Mui Tikruliini!

Kirsikka83.............kp 18/?...................yk1...........2.Toiveissa
Vieras007..............kp 20/29-32...........yk4............1.Toiveissa
Maaruska...............kp 21/21-28...........yk3............3. Toiveissa
Poni06...................kp 21/27-50...........yk5............2. Toiveissa
Tikruliini.................kp 24/28-30...........yk1

Tikru jätin tyhjäksi sinulla tuon monesko lapsi toiveissa, kun toisaalta kolmas, toistaalta ensimmäinen ;) jos tämä passaa?

Maaruska, täällä tuntuu että aika mataaaaaaaaaaaaaaa |O
 
Näin on tuntuu ettei aika kulje, vaikka kunika kääntäisi viisareita. Onneksi tämä viiden päivän vapaa loppuu ja pääsee töihin kuluttamaan aikaa. Tämä yksin kotona olo on pitkästyttävää vaikka hommia olisikin. No kohtahan nuo lapset tulevat koulusta ja pitää ruveta laittamaan ruokaa ja sitten lähdetäänkin ajelemaan harrastuksiin ja taas kului päivä B)
 
Tai aamupäivähän nyt jo on.

Vieras 007, mä oon nyt tytön syntymän jälkeen innostunut käsitöistä, vaikka oon mä niitä jonkun verran tässä välissäkin tehnyt. Innostus alkoi kestovaippojen ompelusta, ja nyt oon sit uskaltanut kokeilla jo vaatteidenkin tekoa. Ja ihan hyviä on tullut, kun ei liian läheltä katso ;)

Mulla on nyt paljon rauhallisempi olo kuin esikoisen yritysaikoina, silloin olin kuin tulisilla hiilillä, nyt ei ole sellaista jännitystä. Tosin tämä on vasta ensimmäinen yrityskierto, ja ajatukset on aika lailla joulussa. Saa nähdä muuttuuko mieli, jos tärppi antaa odottaa itseään kauan.

Mukavia jouluvalmisteluja kaikille!
 
Juupa juu menispä aika nyt nopeasti. Pitäisi malttaa olla testaamatta ennen kuin on 10 pv oviksesta eli ehkäpä jo viikonloppuna voisi testata. Mitää oireita ei varsinaisesti ole, mutta kaikkee pientä aina löytyy muutenkin. Esikoiselta ei ollut mitään tuntemuksi paitsi väsymys. Sen panin vaan aikaeron piikkiin ,kun olimme juuri tulleet häämatkalta Jenkkilästä. No neljä päivää oli menkat myöhässä ,kun testasin selkeän plussan. Olisipa nytkin ollut noin helppoa :) .

Nytkin väsyttää ,mutta se johtuu liian lyhyistä yöunista :)
Hyvää yötä..huomenna taas jännätää.
 
Kirsikka83.............kp 19/?...................yk1...........2.Toiveissa
Vieras007..............kp 21/29-32...........yk4............1.Toiveissa
Maaruska...............kp 22/21-28...........yk3............3. Toiveissa
Poni06...................kp 22/27-50...........yk5............2. Toiveissa
Tikruliini.................kp 25/28-30...........yk1

Huomentapäivää! Tikruliinilla tosiaan pari päivää ja voi alkaa testailla!

Poni, kävitte Jenkeissä häämatkalla? Missä päin menitte :)? Itse en ole vielä sinne asti matkannut.

Ja huomenna Itsenäisyyspäivä! Onko kellään hippaloita tiedossa? Itsellä ei ole, aika rauhaisaa juhlaa todennäköisesti kotona vietellään.
 
Eilen oli mulla oikeen hepuli päivä, koko aika olin varma että menkat alkaa. Mutta ei ole vielä näkynyt. Mies rauhoitteli että eka kierto menossa, ei laske edellistä kun kierukka poistettiin. Miten miehet osaa olla noin rauhallisia? Onko muilla sama homma? Kuitenkin on kiinnostunut asiasta, siitä ei ole kysymys. Kun itse hypin välillä seinille :eek:

Huominen itsenäisyyspäivä menee töissä, mutta illalla sitten ollaan vaan kotosalla.

Tikruliinilla alkaa olemaan jännät paikat :)
 

Yhteistyössä