~~~ Viikko 50 ~~~

tikruliini, jos sulla ovis ollutkin myöhemmin ja siitä tärppi mikä ei näy vielä testissä? Kyllä kaikkeen joku selkiys tulee, usko vaan :hug:
Ja sitten ei auta kun heilutella peittoja ahkerasti, niin tammikuussa ei tätiä tule :kieh: (paitsi ettei se siitä kiinni ole) Lapsia tulee jos luoja suo (tämän olen yrittänyt muistaa) :heart:
 
Juu lapsia ei tehdä vaan saadaan jos luoja suo. Kyllä kaikille selitys löytyy ajan kanssa. Nyt on peiton heilutus jääny vähemmälle mies on töissämyöhään ja ei sit jaksa enää yöl touhuta. Mutta ei meillä ole edes kiire saada lasta. Nämä minun kaksi lasta aikasemmasta liitosta vievät aikamme. Mies ottanut hyvin lapseni vastaan ja touhuaa niiden kanssa tosi paljon sit kun ei ole töissä
 
tikruliini, kiva kuulla että olet löytänyt rinnallesi uuden miehen, joka ottaa hyvin vastaan lapsesi, sehän on kaikista tärkeintä :heart:
Minkäs ikäisiä ne sinun lapset ovat? Minulla kun on jo 11- ja 9-vuotiaat, joten nytkin yksin kotona nökötän ja koti hommia yritän tehdä. Kyllä jos tärppi saadaan mahaan kasvamaan niin lapsillemme on kyllä aika yllätys :whistle: Tosin molemmat tykkää kovasti pienistä lapsista, mutta saas nähdä kuinka käy =) Me ollaan miehen kanssa oltu jo 14-vuotta yhdessä, väliin oon sopinut niin hyviä kun huonojakin aikoja, niin kun parisuhteessa yleensä onkin :snotty:
Eikä vauva teko puuhista parane stressiä ottaa =)
 
Vanhin tuli juuri4v ja nuorempi on 2v 9kk.
Juu se on tärkeää että hyväksyy myös minun lapseni. Ei siittä elämästä muuten tulisi mitään.
Juu ei siitä parane stressiä ottaa. Se saattaa pitkittää lapsen saamista.
En tähän ekaan kiertoon laskenu edes paljoa toivoa.

Vaikka nuorempi sai alkunsa heti kun lopetin pillerit.
 

Yhteistyössä