**Viikon 17 jännääjät**

Rosamunde
Onnea odottajille :flower:

Onkos täällä enää ketään jännääjää? Oonko mä yksin? :whistle:

Tämä päivän oiresaldo on kummallinen ja voi enteillä ihan mitä vaan. Rinnat on tuleet tooodella kipeiksi. Vatsassa tuntuu vähempi, mutta semmoinen höntti olo on. Jotenkin toiveikas olen, mutta en hämmästy, vaikka tätönen sieltä tipsuttelisi sunnuntaina käymään.

Tekis niin mieli testata. Mutt kerran on käynyt niin, että testasin haamun, ja menkat tuli heti seuraavana päivänä, joten ei paljon huvita :/

Sunnuntaihin asti on ooteltava. Ilmoittautukaa piinaajat, jos teitä vielä on! Ja plussanneet vois kaikki listata meidän loppujen iloksi kootut raskausoireensa. :heart:
 
Bee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 18:30 Rosamunde kirjoitti:
Onkos täällä enää ketään jännääjää? Oonko mä yksin? :whistle:

Tämä päivän oiresaldo on kummallinen ja voi enteillä ihan mitä vaan. Rinnat on tuleet tooodella kipeiksi. Vatsassa tuntuu vähempi, mutta semmoinen höntti olo on. Jotenkin toiveikas olen, mutta en hämmästy, vaikka tätönen sieltä tipsuttelisi sunnuntaina käymään.

Tekis niin mieli testata. Mutt kerran on käynyt niin, että testasin haamun, ja menkat tuli heti seuraavana päivänä, joten ei paljon huvita :/

Sunnuntaihin asti on ooteltava. Ilmoittautukaa piinaajat, jos teitä vielä on! Ja plussanneet vois kaikki listata meidän loppujen iloksi kootut raskausoireensa. :heart:
Täällä vielä yksi onneton.. Nega toissapäivänä testattu.. "Oireet" ennallaan eikä merkkiäkään tädistä. :wave:
 
Tökkii nää sivut, en meinannu millään päästä lukemaan.

:wave: :wave: Yhä jännäilen mäkin. En oo testiä vielä tehny, kun ei oo mitään oireita suuntaan eikä toiseen. En vaan jaksa saada taas negaa, joten yritän olla vielä muutaman päivän testailematta.
 
kuupää harmaana
Ja minä oon kans täälä yhä. Yhen negan testasin eilen (torstaina päivällä). Nythän ne vasta on päivän myöhässä jos viime kiertoon verrataan.

Sunnuntaina ajattelin minäki testata sitte uudemman kerran, jos täti pysyy loitolla siihen asti. :)

Meillä tuli taas vaikeuksia sahauksen suhteen...koko saha sanoi itsensä irti, se ihan hajos, joitain osia pitää tehä uudestaan siihe. Ties kuin kauan siiheki menee, muutama päivä... Taapelissa huomattiin virheitä, no niitä saatiin vähän paikkailtua mutta ei yhtä hyvin kuin jos ois tehny oikein alusta lähtien... Ja mies iski vasaralla etusormen syrjään, muutenki oli jo pahalla päällä ni vielä tommonen. :( No, on se tottunu kyllä ku kirvesmies on, mutta ainahan se sattuu siitä huolimatta. Niin siis me aletaan rakentaan taloa kesällä. :D Ja nyt sahataan puita vielä sitä varten. Ollu vähä hankaluuksia koko ajan, mutta niin iso osa on saatu että enää parisen viikkoa tätä hommaa...
 
Rosamunde
Tervehdys!

En sitten malttanut aamulla olla testaamatta. Vilja-testi ja tosi hämärä viivanpaikka, jossa ei yhtään punaista. Nega siis.

Alan tässä valmistautua uutta kiertoa ja uusia kujeita ;) varten. Toivottavasti vielä jollekin onnekkaalle tulee se plussa! :heart:
 
Bee
Lauantai 28.04.2007

Rosamunde................kp 27/28................yk?..............3. toiveissa
onneli........................kp 28/22................
Mimmi-78...................kp 30/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
poitsujen mamma.......kp 31/28................yk 1............3. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 31/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara......................kp 31/23-29...........yk 49...........1. toiveissa
Bunny........................kp 31/28................yk 11...........1. toiveissa
Vilja...........................kp 32/26-40...........yk 3.............1. toiveissa
Anskuli.......................kp 37/31-50...........yk 4.............2. toiveissa
Kuupää......................kp 48/32-46............yk 6.............1. toiveissa


Tippuneet: :hug:

Cruella DeVille
Stoppis
Äityli -84
Gataa
Maikki
Taimi
Mrs Knotty-Hilly
Jahvetti
Heluna
Jossu35
Muumi
Kalenteri
Silmukka
Lumpeenkukka

Haamuilijat: :whistle:


Plussanneet: :heart:

sofianna
saaru
caeza
Amira78
kinka
hazelnut
kahdenemo


Harmi että tuli nega Rosamunde! Itse ajattelin kanssa hakea tänään vielä viimeisen testin, vaikka aika varma negasta olenkin. Ihmettelen vaan miksi rinnat kipuilee edelleen. :/
Kuupäälle kanssa tsemppiä negasta huolimatta.. <br><br>
 
Mä keikun täällä myös. Tänään taas nega. Huomenna tulisi tavallisimman pisimmän keston päivät täyteen, mutta yhden kerran on ollut poikkeukselliset 40 päivääkin, joten odottamista riittää.

Oireita ei ole mihinkään suuntaan. Ei menkkaoireita, ei kivistelyä, palelukin loppui ja olo on ihan normaali - ei edes menkkavitutusta. Vapun pakollisten kuohuviinien kanssa on näköjään varauduttava selityksiin. Inhottaa selitellä, jos ei ole mitään varmuutta, mutta en jaksa keksiä mitään valheitakaan.
 
poitsujen mamma
Minä jännään kanssa viel täällä,,, eilen töihin mennes kävin testin sit ostamassa ja kun kotio pääsin niin pitihän se heti tehdä. Se oli kyllä niin negaa kun negaa vaan voi olla, ei pienintäkään punasta pistettä. Ihme kyllä ei tuo pahemmin maahan vetänyt, tietty kun ei menkat oo vielä alkanu,, että katellaan nyt tässä sitten muutama päivä ja testataan sit uusiks.

Mitään oireita ei oo kumpaankaan suuntaan,, ei yhtään sellanen olo että kuukautiset alkas eikä sellanen että ois raskaana. Mutta toisaalta voelä jaksan siks olla positiivisella kannalla kun ei aikasimmissakaan raskauksissa oo mitään oireita tullu vastakun rv8 kieppeillä.

Onnitteluni plussanneille :flower:
ja halus pudonneille :hug:
ja me muut pidetään täti kaukana :kieh:
 
kahdenemo
heissuli!
minä täälä vielä kuikuilen kuulumisia, ei oikein osaa sirtyä odottajiin :/ Olo on niin epävarmuutta täynnä. Aika inhottavaa alaselkä- ja maha kipuilua, polttelua ollu edelleen. Tuntuu vaan että voimistuu päivä päivältä. Ja tänään tullu paperiin pari kertaa sellasta rusehtavaa valkkaria. Ei oo tullu housuihin mut pyyhkiessä vähän. Kyllä pelottaa vaikka tiedänkin että voi olla ihan normaalia näin alussa ja kun menkkojenkin pitäs just olla pahimmillaan menossa. Mutta silti, ei oo aikaisemmissa raskauksissa ollu. En oo ainakaan huomannu ikinään mitään vuotoja, joten sikäli en tykkää :headwall:
Tosin, en kyllä aiemmista huomannu tota kiinnittymisvuotookaan, mitä tässä raskaudessa bongasin kp 18.

Kertookahan vielä, et miten ne rveet menikään. Siis, kun eilen plussasin ja eilen ois pitäny menkat alkaa niin onko tänään rv 4+1 vai mikä? Ja kierto mulla 25. Ajatella, että näin unohtanu oon vaikka kolmas kerta jo raskauksissa menossa :ashamed:

No, lopuille jännääjille plussia ja paljon. Plussanneille sitä vauvaliimaa litratolkulla, meille kaikille B)
 
jokos meille on oma pino tehty odottajien puolelle?
Mulla kans alaselkää jomottaa ja pahaa oloa ajoittain,muttei yhtään pahana vielä. Kovasti odotan että se pahoinvointi alkais kunnolla, viimeksi nimittäin oli pahoinvoinnin vähyys merkkinä keskenmenosta :( Ihmeellisiä paniikki aikoja tässä viettele, varmaan saan huokasta vasta kun käyn vk 9 ultrassa ja jos kaikki on silloin hyvin. Koitan koko ajan laittaa ajatukset muualle, mutta koko ajan ne pomppaa tähän raskauteen ja keskenmeno pelkoon. Mutta tässä vaiheessa ei voi ku toivoa hyvää ja parasta! Hirmusesti vauvaliimaa kaikille plussanneille! Ja Tsemppii vielä jännääjille bd

Saaru rv6
 
:wave:

Voi ei...täällä on muutkin näköjään negaillut.

Hitto, mä pönttö testasin eilen ja tänään apteekin omalla testillä ja molemmat ihan selkeitä negoja. Eiköhän se nyt jo näkyis, jos olis se plussa tullakseen....! En HALUAISI kuitenkaan vielä luopua toivosta, koska oireitakin (mukamas) olis. Pientä menkkamaista jomotusta oli aamuyöstä päivään ja sellasta ihme pistelyä, välillä niinku kutitusta ja välillä niinku iiiihan pieniä sähköiskuja tai jotain ois mahassa, mutta kaippa nuo sitten tätiä enteilevät. Tissit on myös ollu jo muutaman päivän melkosen kipeet. Ärsyttävää täm itsensä ja "oireidensa" jatkuva kyttäys, kun saisikin ajatukset muualle...

Noh, ei auta kuin tätiä ootella, tulis sit jos kerran on tullakseen :headwall:

Toivotaan että teillä muilla vielä negat muuttuisi plussiksi!

Ja plussanneille paaaaaljon onnea raskauteen, pitäkäähän pikkusistanne lujasti kiinni :heart:

 
hei!

mulla on oireita niin vähän että huolettaa!
asia on nimittäin niin että mullahan on tuo kierto siis mitä sattuu. no, yhden kerran ollaan vaan oltu tässä kuussa eli 2.4 ja siitä laskien rv 6 olisi menossa. ja oireita ei oo. tupakoinnin lopetin eilen, ja se ei ole tuottanut ongelmaa. (ennen lopetin jo ennen plussausta koska teki pahaa)


että saa nähdä. ei uskalla vielä täysillä iloita.
mutta mies tuolla tekee mulle salaaattia, lähdenpä syömään, että saa foolihappoa..

tsemppiä kaikille
 
Nyt tuolla odotuspuolella on aloitettu uus pino tammikuu 2008, menin sinne, tulkaa muutkin. Aloitellaan siellä ja katellaan sitten avataanko oma vaikko mitä tehään, muutenkin siellä vissii joka kuukaus aloitetaan samalla porukalla uus pino, jos on ahkeria kirjoittajia. Selaaminen on sitten helpompaa yms..
 
kuupää harmaana
Ei taida vaavia meille tulla. :'( Nega taas.

Taitaa nää hemmetin kierrot vaan pitentyä entisestään. Lääkärireissu kai tästä tulee, kunhan ne menkat joskus alkais. Eihän se nyt voi niin jatkua että aina vaan pitenee ja ovulaatiotakaan ei varmasti tapahu ollenkaan!

Rinnoissa sen verran jotain tuntuu että ne on varmaan tulossa aroiksi ja sehän tietää sitte menkkoja joskus viikon päästä.

Että ottaaki pattiin. :kieh: :headwall: :headwall:


Toivottavasti muilla on parempi onni.
 
Rosamunde
Huomenta!

Kuupäälle :hug: Kurja tilanne, täältä yritän lennättää tsemppiaatoksia, jos edes yhtään helpottaisi. Ehkä siellä gynellä jotain selviää :hug:

Täällä nyt kp 28/28. Laskeskelin tuossa viime kiertoa, sehän olikin 27, joten tänään pitäisi alkaa. Odottavalla mielellä olen, en tosin sillä odottavalla, jota toivoisin ;) Rinnat on aivan julmetun kipeät. Mitään menkkamaisia jomotuksia ei ole, joten yllättää varmaan sitten ihan puskista, kuna hanat aukeaa...

Kaikille plussanneille vielä kerran onnea ja mukavia hetkia sinne tammikuun vauvojen pinoon =) =) =) !

Kaikille muuten tiedoksi, että Vilja-testejä en suosittele! Tulee se viivanpaikka näkyviin kymmenen minuutin päästä. Se on sellainen oikeastaan valkoinen, mutta erottuu kyllä selvästi, kun testiä kääntelee. Sitä voisi erehtyä luulemaan haamuksi, mutta siinä ei sii ole yhtään punaista. Itse olen kyllä onnistunut saamaan Apteekin omallakin roskishaamun kerran. Toiveet nousi silloin, mutta täti tuli.

Jatketaan sunnuntain viettoa. Tää lähtee veneen pesuun. Hrrrr..siellä on vähä kylmä keli, vaikka aurinko pilkottaakin.

:flower:
 
Kuupäälle :hug:

Täällä tuli tiputus myös :'(

Eilen raksuteltiin ja sen jälkeen tuli hiukan verta, joten TIEDÄN että täti on tulossa vaikka sen jälkeen ei mitään ookkaan tuulu, mutta tämän päivän aikana alkaa. Olisi vaan pitänyt heti kunnolla uskoa, kun ne negat testasin.

Mä yritän nyt ottaa vähän "etäisyyttä" tähän asiaan ja palstaan...siis YRITÄN :LOL: . Oikeesti pitäisi nyt saada jotain muuta ajateltavaa, kun ei tästä näytä mitään tulevan. Voi olla, että käyn taustailemassa silloin tällöin vkon 22 pinossa, jos joku sellasen perustaa, mutta ainakin yritän pysyä pois...muuten pää hajoo...

Mies oli kyllä sitä mieltä, että alkavassa kierrossa sitten raksutellaan niin maan perusteellisen tiuhaan, mutta musta vähän tuntuu, että parempi vaihtoehto olisi nyt YRITTÄÄ ottaa ihan rennosti ja olla sen kummemmin laskelematta päiviä (joo, varmaan onnistuukin!!! :ashamed: ). Tätä "tahkoomista" kun on nyt harjoitettu jo useempi kuukausi, eikä se näytä tuovan tulosta vaikka kuinka olisi osuttu oikeille päiville, joten...

Noh, katsotaan nyt miten tää mun päätökseni pitää :)

Ooooikein paljon Plussatuulia vielä teille, joilla jännäys jatkuu!!!

Ja kaikille onnea uuteen yritykseen (siis niille jotka sit sitä vielä tarvitsevat)!!!

 
:hug: tippuneille ja negailijoille. Ja plussatuulia puhaltelen niille, jotka vielä jännäilee.

Itse tein tänä aamuna testin (aconin 10) ja heti ilmestyi KAKSI viivaa!! Tunnelmat on vielä tosi epätodelliset ja huolettaa tää oireiden puute, jos se meinaakin tuulimunaa tms. Ekassa raskaudessa oireita nimittäin riitti. Jospa kaikki vaan menis hyvin ja pieni pysyis kyydissä vuodenvaihteeseen saakka :heart: Näköjään myös imetysaikana ja pitkillä ja epäsäännöllisillä kierroillakin voi tärpätä :D :D
 
Täälläkin vielä hillutaan mukana. Mitään oireita ei ole. Nyt on onneks se munasarjanippailu loppunut ja alamahakin on normaalin tuntuinen. Perjantaina tein testin ihan sen takia että pystyin eilen nauttimaan kylpyläreissusta siiderin kera. Niin nega siis tuli eikä todellakaan ollut iso yllätys.
 
Onnea, anskuli! :flower:

Toivoa siis on pitkäkiertolaisillakin =) Toivottavasti testi näyttäisi kuitenkin jotakin jos lähipäivinä, en jaksaisi odottaa yli viikkoa. Nyt on kp 33, ja siitä on vielä neljäänkymmeneen matkaa...
 
Rosamunde

Sunnuntai 29.04.2007

Rosamunde................kp 28/28................yk?..............3. toiveissa
onneli........................kp 29/22................
Mimmi-78...................kp 31/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
poitsujen mamma.......kp 32/28................yk 1............3. toiveissa
Tinttara......................kp 32/23-29...........yk 49...........1. toiveissa
Vilja...........................kp 33/26-40...........yk 3.............1. toiveissa


Tippuneet: :hug:

Cruella DeVille
Stoppis
Äityli -84
Gataa
Maikki
Taimi
Mrs Knotty-Hilly
Jahvetti
Heluna
Jossu35
Muumi
Kalenteri
Silmukka
Lumpeenkukka
Mirtsu-81
Bunny
Kuupää


Haamuilijat: :whistle:


Plussanneet: :heart:

sofianna
saaru
caeza
Amira78
kinka
hazelnut
kahdenemo
Anskuli
 
Rosamunde

Sunnuntai 29.04.2007

Rosamunde................kp 28/28................yk?..............3. toiveissa
onneli........................kp 29/22................
Mimmi-78...................kp 31/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
poitsujen mamma.......kp 32/28................yk 1............3. toiveissa
Tinttara......................kp 32/23-29...........yk 49...........1. toiveissa
Vilja...........................kp 33/26-40...........yk 3.............1. toiveissa
Kuupää......................kp 49/32-46...........yk 6..............1. toiveissa

Tippuneet: :hug:

Cruella DeVille
Stoppis
Äityli -84
Gataa
Maikki
Taimi
Mrs Knotty-Hilly
Jahvetti
Heluna
Jossu35
Muumi
Kalenteri
Silmukka
Lumpeenkukka
Mirtsu-81
Bunny
Kuupää

Haamuilijat: :whistle:


Plussanneet: :heart:

sofianna
saaru
caeza
Amira78
kinka
hazelnut
kahdenemo
Anskuli
 
Rosamunde
Sunnuntai 29.04.2007

Rosamunde................kp 28/28................yk?..............3. toiveissa
onneli........................kp 29/22................
Mimmi-78...................kp 31/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
poitsujen mamma.......kp 32/28................yk 1............3. toiveissa
Tinttara......................kp 32/23-29...........yk 49...........1. toiveissa
Vilja...........................kp 33/26-40...........yk 3.............1. toiveissa
Kuupää......................kp 49/32-46...........yk 6..............1. toiveissa

Tippuneet: :hug:

Cruella DeVille
Stoppis
Äityli -84
Gataa
Maikki
Taimi
Mrs Knotty-Hilly
Jahvetti
Heluna
Jossu35
Muumi
Kalenteri
Silmukka
Lumpeenkukka
Mirtsu-81
Bunny


Haamuilijat: :whistle:


Plussanneet: :heart:

sofianna
saaru
caeza
Amira78
kinka
hazelnut
kahdenemo
Anskuli
 
Rosamunde
Sori, Kuupää...mä sekoilin ihan hirveesti sun tietojen kanssa :ashamed: Toivottvasti nää meni oikein, tää oli eka kerta, kun listasin. Ei meitä enää monta ole.. :heart:
 
Maanantai 30.04.2007

Rosamunde................kp 29/28................yk?..............3. toiveissa
onneli........................kp 30/22................
Mimmi-78...................kp 32/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
Tinttara......................kp 33/23-29...........yk 49...........1. toiveissa
Vilja...........................kp 34/26-40...........yk 3.............1. toiveissa
Kuupää......................kp 50/32-46...........yk 6..............1. toiveissa

Tippuneet: :hug:

Cruella DeVille
Stoppis
Äityli -84
Gataa
Maikki
Taimi
Mrs Knotty-Hilly
Jahvetti
Heluna
Jossu35
Muumi
Kalenteri
Silmukka
Lumpeenkukka
Mirtsu-81
Bunny
poitsujen mamma

Haamuilijat: :whistle:


Plussanneet: :heart:

sofianna
saaru
caeza
Amira78
kinka
hazelnut
kahdenemo
Anskuli
 

Yhteistyössä