**Viikon 17 jännääjät**

Rosamunde
Huomenta täältä töistä!

Ei ainakaan vielä ole tätiä näkynyt. Huvikseni mittailin eilen illalla lämmön. On laskenut, joten kai tätin tulo on vaan ajan kysymys.

Sitähän tässä pohdiskelen, että uskaltaako tänään ollenkaan samppanjaa ottaa, no yhden lasillisen tietysti, mutta.. Vai pitäiskö iltapäivällä tehdä varmuuden vuoksi testi?

Kierrot olleet jo puoli vuotta 26-28, eikä koskaan myöhässä. Täähän menee jännäksi! :heart: :whistle: :whistle: :whistle:

Lykkyä teille muille ja halaus poitsujen äidille :hug: Väki tuppaa loppumaan... :(
 
caeza
useana päivänä tein selvät haamut useammallakin merkillä, eilen kumminkin puhdas nega aconilla ja tänään alkoi tuhru =( lämmöt vielä aamulla 37 tasan. näinköhän se sitten oli kemialinen ja täti asteli meille vaan myöhemmin....harmittaa, ehti nuo toiveet pompata. mutta minut siis saa tiputtaa...
 
Mitä tänne kuuluu? Joko piinaus on loppunu loppu porukaltakin? Lisää plussanneita..??
Joko kaikki plussanneet on uskaltanu siirtyä odotuspuolelle. Mä siirryin vaikkakin pelokkain tuntein, vieläkään ei isompaa pahoinvointia. Kumpa se tulisi nii helpottais mieltäki. Kumma kuinka sitä oksentamista näin odottaa :D Jokos muilla plussanneilla kunnon pahoinvointi vaivaa?
Rauhallista vappua kaikille!
 
caeza, ja kaikki tippuneet, :hug:

saaru, täällä on kans ihmetelty oireiden vähyyttä, mutta tänään oli jo huomattavaa ellotusta, kuinka onnelliseksi se tekeekään. ei mulla ole ennenkään ollut muuta kuin juuri tällaista, myöhään tää kyllä alko, omien laskujen mukaan rv 7 alkoi tänään.

jospa tästä tohtisi pinoutua odotuspuolelle, laskettu aika meillä olisi 24.12 :xmas:

:wave:

 
kuupää
Minä piinailen myöskin yhä. Ei tuntemuksia mihinkään suuntaan. Parina iltana nukkuun mennessä on tuntunu pientä etomisen alun tuntua, mutta en usko että se mitään tarkottais.

Jos ei viikonloppuun mennessä menkkoja tule niin uuden testin paikka kai se sitten on.

Jospa se tästä vielä... Jotain selvyyttähän tähä hommaan pitää saada.
 
kuupää

Keskiviikko 2.5.2007

onneli........................kp 32/22................
Mimmi-78...................kp 34/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
Tinttara......................kp 35/23-29...........yk 49...........1. toiveissa
Kuupää......................kp 52/32-46...........yk 6..............1. toiveissa

Tippuneet: :hug:

Cruella DeVille
Stoppis
Äityli -84
Gataa
Maikki
Taimi
Mrs Knotty-Hilly
Jahvetti
Heluna
Jossu35
Muumi
Kalenteri
Silmukka
Lumpeenkukka
Mirtsu-81
Bunny
poitsujen mamma
Rosamunde
Vilja

Haamuilijat: :whistle:


Plussanneet: :heart:

sofianna
saaru
caeza
Amira78
kinka
hazelnut
kahdenemo
Anskuli
 
Pahoittelut caezalle :hug:

Mun piinailu senkun jatkuu. Parina päivänä on ollut ihmeellistä etovaa oloa oikeastaan koko päivän ajan. Tuskin se kuitenkaan mikään raskausoire on. Tarpeeks kun tutkii omaa kroppaansa niin saa vaikka mitä oireita aikaan. Oikean munasarjan nippailu on palannut ja ehkä vähän on sellasta menkkajomotusta alamahassa ja selän puolella. Masentavaa tää odotteleminen. Huomenna tai lauantaina teen testin jos ei täti kurvaa kylään ennen sitä kun lauantaina on tiedossa yhdet pippalot niin tiedän voiko boolia vähän maistella.
 
kuupää
Mulla on parina iltana ollu semmonen outo olo...kun nukkuun menee. Ja sitte muutenki, jos yhtään jännitän, ni meinaa tulla paha olo. Niinku nyt koulussa ku meillä on ravintolakurssi, pitää tarjoilla ja minähän jännitän sitä ihan kamalasti, paitsi en enää sitte ku pitää jo juosta ees taas. :D Sitte ei enää ehi jännittämään ku pitää toimia.

Huomena ajattelin testata taas... :)
 

Yhteistyössä