**Viikon 17 jännääjät**

Ennen kuin testaat liian aikaisin, ota vähintään viiden euron seteli ja revi tai polta se. Sitten kun olet tästä selvinnyt, tee testi :p

Mä laskeskelen nyt vaan potentiaalisia päiviä. Hedelmöitys on voinut tapahtua vain lauantaina, joten nyt on 6. mhj-päivä (Mahdollisen Hedelmöityksen Jälkeen). Jos sinne kymppiin asti pääsisi testaamatta... Taitaa olla, että ei hermo kestä.
 
Kiitos Vilja! Auttoi, vaikkakin mulla testit maksaa noin 1,25 euroa kpl, kun on noita Prisman halpiksia, joita puolitan vielä lisää säästääkseni. :p Ollaan muuten ihan samas tilanteessa, ilmeisimmin vain lauantaina voinut tärppi tulla, joten nyt ois 6 pvää hedelmöityksen jälkeen mullakin. Ehkäpä peesaan sua testailunkin kanssa! :) Maltetaan, maltetaan...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 09:23 Bunny kirjoitti:
Perjantai 20.04.2007

Lumpeenkukka...........kp 17/22-25...........yk3..............2.toiveissa
kahdenemo................kp 18/24-25...........yk 3.............3. toiveissa
Rosamunde................kp 19/28................yk?..............3. toiveissa
Jahvetti......................kp 21/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 21/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 22/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
caeza.........................kp 22/24-36...........yk 3............3. toiveissa
Heluna.......................kp 23/28................yk 2............2. toiveissa
Jossu35......................kp 23/28-30...........yk 1............3. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 23/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara......................kp 23/23-29..........yk 49...........1. toiveissa
Bunny........................kp 23/28...............yk 11..........1. toiveissa
Muumi........................kp 23/30-32...........yk 3...........2. toiveissa
Vilja...........................kp 24/26-40..........yk 3............1. toiveissa
Amira-78....................kp 24/21-?.............yk 1...........2. toiveissa
Silmukka....................kp 25/
taimi..........................kp 25/27-36...........yk 1............1. toiveissa
Kalenteri....................kp 25/26-30..........yk 3.............2. toiveissa
stoppis.......................kp 26/28-42..........yk 1.............3. toiveissa
Mrs Knotty-Hilly..........kp 26/21-31...........yk 3............2. toiveissa
Maikki........................kp 27/30................yk1.............1. toiveissa
Saaru........................kp 27/34................yk 4............3. toiveissa
sofianna.....................kp 28/39-40...........yk 3............1. toiveissa
Anskuli.......................kp 29/31-50..........yk 4.............2. toiveissa
Cruella DeVille............kp 29/28...............yk 1.............2. toiveissa
Äityli..........................kp 33/34...............yk ?.............2. toiveissa
Gataa........................kp 36/n. 39............yk 2.............1. toiveissa
Kuupää......................kp 40/32-46............yk 6............1. toiveissa



Lisään tohon mun riviin että yk 8 =)
 
kuupää


LAUANTAI 21.04.2007

Lumpeenkukka...........kp 18/22-25...........yk3..............2.toiveissa
kahdenemo................kp 20/24-25...........yk 3.............3. toiveissa
Rosamunde................kp 20/28................yk?..............3. toiveissa
Jahvetti......................kp 22/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 22/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 23/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
caeza.........................kp 23/24-36...........yk 3............3. toiveissa
Heluna.......................kp 24/28................yk 2............2. toiveissa
Jossu35......................kp 24/28-30...........yk 1............3. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 24/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara......................kp 24/23-29..........yk 49...........1. toiveissa
Bunny........................kp 24/28...............yk 11..........1. toiveissa
Muumi........................kp 24/30-32...........yk 3...........2. toiveissa
Vilja...........................kp 25/26-40..........yk 3............1. toiveissa
Amira-78....................kp 25/21-?.............yk 1...........2. toiveissa
Silmukka....................kp 26/
taimi..........................kp 26/27-36...........yk 1............1. toiveissa
Kalenteri....................kp 26/26-30..........yk 3.............2. toiveissa
stoppis.......................kp 27/28-42..........yk 1.............3. toiveissa
Mrs Knotty-Hilly..........kp 27/21-31...........yk 3............2. toiveissa
Maikki........................kp 28/30................yk1.............1. toiveissa
Saaru........................kp 28/34................yk 4............3. toiveissa
sofianna.....................kp 29/39-40...........yk 3............1. toiveissa
Anskuli.......................kp 30/31-50..........yk 4.............2. toiveissa
Cruella DeVille............kp 30/28...............yk 1.............2. toiveissa
Äityli..........................kp 34/34...............yk ?.............2. toiveissa
Gataa........................kp 37/n. 39............yk 2.............1. toiveissa
Kuupää......................kp 41/32-46............yk 6............1. toiveissa


 
kuupää
Vai testauksista täälä on jo tullu puhetta. :) Minä ajattelin että joskus ens viikon lopulla ehkä jos tarvetta. Saa nähä. Riippuu miten testit hommaan, tilaanko vai ostanko apteekista. Jos ostan apteekista ni ostan sit perjantaina vasta. Jos tilaan ni tilaan joku päivä. Jotenki en jaksa kyllä uskoa että raskaana olisin, ku ei mikään viittaa siihen suuntaan mitenkään. Ei lämmötkään. No, parempi onni ensi kierrossa sitte. Toivottavasti. :)
 
Silmukka
Heippa,

pahoitteluni Cruella DeVille, virtuaalihali ja paljon voimia jatkoon.


Täällä sataa lumiräntää mitä lie, ja pitäis vääntäytyä kauppaan. Tylsää.


Mulla nousi eilen toiveet kattoon! Illalla iski hirmu menkkakivistys mahaan. Sanoin miehelle, että jos ei nyt ala menkat niin sit oon raskaana. Ramppasin vessassa..ei punaista. Yöllä kävin vessassa, ei punaista. Aamulla ei varsinaisia menkkaoloja, eikä punaista! No, ei mulla ole kuin 26/28-31 menossa että kerkeää se täti tulla. Mutta oon nyt toiveikkaampi kuin ennen. Yleensä mulla ku tulee kunnon menkkapakotus, niin alkaa sit vuotokin!!

Oliko se stoppis jolla oli vähän samanlainen kokemus?

Kiitti listan päivittäjille!

t. Silmukka 26/28-31, yk2, 2.toiveissa
 
:wave: Huomenta kaikille!

Alkoihan se vuotokin sitten aamulla - koko viikkohan tuota on odoteltukin, kun sellaiset jomotukset olleet! Ihmeellistä tosiaan, että yleensä kipuilu alkaa vasta just ennen kun vuoto!

Silmukalle tsemppiä, toivottavasti sun jomotukset merkkaa ihan jotain muuta! :)

En ole kamalan pettynyt, koska meillä tämä "lupa tulla" päätös astui voimaan vasta puolen kierron paikkeilla, joten ei olla vielä edes täyttä kierrosta yritetty :whistle:

Kaikille :hug: ja kovasti plussatuulahduksia tälle pinolle!!!! +++++++

Nyt pitää ruveta miettimään, että mihin pinoon sitä itsensä tälläis, kun nyt siis kierto 26, sitä ennen pitkät 36 ja 42, ja sitä ennen tasaisesti 28 :eek:
 
Voi että, täällä on jo tippuneitakin :hug: , parempaa onnea sitten ens kiertoon.

Mulla lupaavasti lämmöt kohollaa, joka aamu mittari kainaloon. Se on niin varma merkki sitten jos lämmöt romahtaa. Mutta nyt toivotaan parasta. Mutta ei auta kuin odottaa, on tää aina yhtä vaikeaa tämä odottaminen ja jännääminen. Sitä alkaa niin tutkiskeleen ja miettii kaikkia mitä kehossa tapahtuu, pienetki masunippailut ja tissin kivistykset saa ajatukset niin laukkaamaa.
Lauantaita kaikille! ja pitkää pinnaa odotteluun!
 
Huomenta!

Täällä jännät paikat kp 34/34.. Koko aamun vatsa kipuillu menkkamaisesti, mutta ei tippaakaan vuotoa, ei edes tuhrua. Töihin pitäis vääntäytyä, mutta ei millään malttais. Haluisin vaan istuu kotosalla mahdollisen tädin tuloon varautuen.

Toisaalta taas töissä ois muuta ajateltavaa. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.


ainiin..

Rekisteröidyin tänne Äityli -84 nimimerkillä, kun pelkkä Äityli oli varattu..
:) <br><br>
 
Lumpeenkukka
Pitihän sitä munkin tulla oman navan kuulumisia kertomaan..Kauheaa miten sitä väkisinkin kehittää itselleen muka oireita ja sitte toivoo :headwall:

mulla rinnat ihan megakipeet ja paisuneet, se on kyllä selkee merkki alkavista menkoista :(

Mut tiistaina oli vasemmalla puolella oikein kipakka pidempi nipistys, jonka jälkeen nyt joka päivä alavatsa keskeltä viillellyt ja jomottanut aika ajoin. mietin voisiko tuo tiistai (silloin kp14) ollut myöhäinen ovis?? Nyt kuitenkin alavatsaa vihlaissut jo monena päivänä ja sama meno jatkuu taas tänäänkin :saint:

Mä tulen hulluksi kohta, rinnat sanoo et menkat alkaa ja masu taas on raskaana \|O
 
no niin, ihan puhdas negahan sieltä tuli... :'( Ei todella edes sitä kuuluisaa roskishaamua! kp 26/27-36, eli täti tulee kylään sit ihan näinä päivinä. Eli kaikki oireet oli kuviteltuja... :ashamed: Paitsi se mahan viiltely muutama päivä oviksen jälkeen oli kyllä niin voimakasta et en ymmärrä mitä se sit on ollu , kun ei näköjään kiinnittymiskipuja.

Tulis nyt täti sit heti, niin pääsisi uuden yrityksen alkuun!

pahoitelut pudonneille ja jatketaan yritystä! =)

 
Ja niinhän siinä kävi että menkat alkoi kellon tarkkuudella taas... Ja mä kun olin niiin varma vauvasta. Toivotaan taas ens kierrossa...

Huoh, täytyis varmaan luopuu yrittämisestä kokonaan niin ei olis niin pettyny aina.. :'(

Plussa onnea "ei tippuneille"...


 
Hei

ja suuri :hug: tippuneille!

Täällä ei nyt oireita mihinkään suuntaan, siis onhan tässä ollut yks päivä sitä ja toinen tätä, mutta kun en edes ennen ovista elä päivääkään ilman yhtään mitään nipistystä tai vastaavaa, mikä vaan voi olla mitä vaan. Tällä hetkellä en usko olevani raskaana enkä hirveästi elättele toiveita, huomenna sitten taas jo toisinpäin... :LOL: Näin tää täällä menee!

Mietin, että esikoisesta plussasin kp 30. Nyt vaan yritän miettiä, miten meni oviksien ym. kanssa, että kuinka monta päivää sen ja plussan väliin jäi. Taisi olla niin, että ovis oli aika myöhäinen, ei mitään kp 14 vaan siitä useampi päivä yli, kun tuli tikkuun plussa. Kuitenkin se masuviiva havaittiin jo joskus kp 15 tai niillä main, mistä se sitten ikinä johtuikaan. Ja miksi tätä mietin, yritän vain pähkäillä itsekseni, montako päivää oviksesta meni, ennen kuin tuli se eka haamu. Kp 29 oli vielä nega. Jos vaan löytys joku tekosyy testata ennen aikojaan :p Mahdoton minä.

No, meillä jäi eilen perjantaisiivous vaiheeseen, joten menen tekemään lauantaisiivousta. Saa ajatukset pois aiheesta "joko liottamaan". Viikonloppua!

Kalenteri kp 26/30 tai jotain
 
kahdenemo
Lauantaita!
:hug: tippuneille!!! toivottavasti ensi kierrosta pikkuinen tarttuu mukaan..

Muut jatkaakin sitte jännäämistä, ainakin mulla ajatukset ei oikein muuta kierräkkään kuin raskautta.
Jotenkin se masun nippailu kp 17-18 ja se tuhru saa mielikuvituksen laukkaamaan ihan täysiä,ihan liikaa :ashamed: Muuta ei nyt sitte oikein olekaan, mihin tarrata. Tosin suussa on jatkuvaan ihan kumma maku, ollu jo monta päivää. hampaita harjaan ahkeraan, mutta ei se katoa. Noinkohan ois joku hammaspöpö liiasta karkin syönnistä päässy iskemään ja reikiä nakertamaan :kieh: Rinnoissa ei mitään ihmeempiä, välillä jomottaa mutta sitten taas ei. Eikä noi rukkaset edes kovin painavilta tms. tunnu. Ja lämpöjäkin olen, tosin ihan satunnaisesti, seuraillut. Olivat paljon korkeemmat viime kierrosta :( Tosin, en koskaan muista aamulla mitata, että en tiiä miten luotettava sitten.

Voi kunpa sais sen kaksi viivaa. Miten voikaan toivoa jotain niin paljon :heart: Ja sitten, jos poika vielä.. Kun on noi prinsessat niin pikkuveli. Tosin, aivan sama kumpi kunhan edes sais sen vauvan. (en yhtään mene asioiden edelle, en sisusta huonetta vauvalle mielessäni enkä mitään muutakaan... :ashamed: :ashamed: :ashamed:

No, nyt lähen vääntämään pullataikinaa. Lupasin esikolle, että leivotaan. Saa iskäkin töistä tullessaan tosi yllärin, kun meillä tuoksuu pulla!!
Nim."ei niin kova leipomaan"
 
LAUANTAI 21.04.2007

Lumpeenkukka...........kp 18/22-25...........yk3..............2.toiveissa
kahdenemo................kp 20/24-25...........yk 3.............3. toiveissa
Rosamunde................kp 20/28................yk?..............3. toiveissa
Jahvetti......................kp 22/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 22/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 23/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
caeza.........................kp 23/24-36...........yk 3............3. toiveissa
Heluna.......................kp 24/28................yk 2............2. toiveissa
Jossu35......................kp 24/28-30...........yk 1............3. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 24/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara......................kp 24/23-29..........yk 49...........1. toiveissa
Bunny........................kp 24/28...............yk 11..........1. toiveissa
Muumi........................kp 24/30-32...........yk 3...........2. toiveissa
Vilja...........................kp 25/26-40..........yk 3............1. toiveissa
Amira-78....................kp 25/21-?.............yk 1...........2. toiveissa
Silmukka....................kp 26/28-31...........yk 2...........2. toiveissa
taimi..........................kp 26/27-36...........yk 1............1. toiveissa
Kalenteri....................kp 26/26-30..........yk 3.............2. toiveissa
Mrs Knotty-Hilly..........kp 27/21-31...........yk 3............2. toiveissa
Maikki........................kp 28/30................yk1.............1. toiveissa
Saaru........................kp 28/34................yk 4............3. toiveissa
sofianna.....................kp 29/39-40...........yk 3............1. toiveissa
Anskuli.......................kp 30/31-50..........yk 4.............2. toiveissa
Gataa........................kp 37/n. 39............yk 2.............1. toiveissa
Kuupää......................kp 41/32-46............yk 6............1. toiveissa

Tippuneet: :hug:
Cruella DeVille
Stoppis
Äityli -84

Haamuilijat: :p

Plussanneet: :heart: :flower:


Heipä hei! Näyttää valitettavasti olevan nuita tippuneita jo jokunen :( Ryhmähali teille :hug: ja parempaa onnea tietysti jatkossa... Poukut pystyyn ja varpaat kanssa että ens kierrossa tärppää.

Taimille haluaisin kyllä vielä huudella, että ethän heitä kirvestä vielä kaivoon, kyllä se nega kerkiää vielä plussaksi muuttua, kun eihän sulla ollut vielä edes menkat myöhässä! Toivotaan toivotaan!

).( Ei mitään tuntemuksia, kiukkuinen ja väsynyt olen, mutta kyllä ihmettelen jos raskaana oon kun ei yhtään mitään oireita täällä ole. Että tätsyä ootellaan täällä kaiketi :\| <br><br>
 
:hug: :hug: :hug: Tioouneille, valitettavan paljon jo tässä vaiheessa :'(

Keskimmäisen pojan viimeiset synttärivieraat kävi tänään (synttärit 8.4) =) Nää juhlat aina kestää :LOL:

(.) Alavatsan vihlonta jatkuu, valkkaria tulee HIRVEESTI, ehkä jopa ovislimamaistakin (????). Muuta oiretta en juurikaan ole bongannut.
Tissit ei ole kipeät, kuten viime kierrossa.
Olen kyllä yllättävän hyväntuulinen ollut viimeaikoina (?) :LOL: ONNEKSI ei ole testejä kaapissa :LOL:

Joku kertoi ostaneensa Prismasta testejä...missä niitä siellä on??? :whistle: Tietty eri kaupoissa vois olla hieman erikohtaa,mutta noin yleensä mitä on samoissa hyllyissä. itse en löytänyt vaikka kolusin hyllyt moneen kertaan :ashamed:
Cittaristakin löytyi vain RFSU:ta :\|

Joo, mutta jos menis taas hommaamaa muuta, et sais ajatukset muualle :LOL:
 
Heips!

Nopeasti: Prisman testit löytyvät meidän Prismasta siltä hyllyltä, joka kulkee nimellä "et haluaisi naapurisi bongaavan itseäsi täältä". Samassa hyllyssä on siis muut "nolot" jutut, kuten siteet, liukuvoiteet ja syntyvyydensäännöstelykapistukset ym. Prisman testi on nimeltään Pregent, ja siitä kaksi versiota: halvempi on Stick ja kalliimpi Pen. Löytämisen helpottamiseksi: Paketissa on valkoista ja punaista (tai jotain muuta väriä) ja sellainen lennokas eukon figuuri mustalla. :)

T. Nimimerkki Ei ihan vielä pakkausta avaamassa - toivottavasti :p
 
Heipsan!

Pahoittelut tosiaan tippuneille... :hug:. Miten meillä jo noin pitkä lista tippuneita, vaikka varsinainen viikkomme ei ole vielä edes alkanut... :'(

Noh, täällä tullaan todennäköisesti perästä...oireita ei ole mihinkään suuntaan. Tosin empä ollut raskaana siinäkään kierrossa, jossa olin kaikenlaisia oireita bongaavinanikin, MUTTA...
Jotenkin vaan on taas niin vahvasti sellanen olo, ettei meille mitään vauvaa tule :'( .

Tuli taas tappiofiilis (vaikka mieli oli jo välillä aika korkeellakin ja ajattelin jo että eihän meillä tässä nyt mikään hirmuinen kiire4 ole...) kun kuulin tällä viikolla että yksi työkaveri on raskaana, ja vähän niinkuin vahingossa. Onnellinen olen siis tietenkin heidän puolestaan, koska vauva on kuitenkin heille ihan tervetullut! Välillä vaan, kun v**uttaa, niin ÄRSYTTÄÄ niin paljon kun muille vaan vauvoja tupsahtelee ihan vahingossa ja toisille ei, vaikka mitä tekis :'(

Koko kiertokin on varmaan taas ihan sekasin tuon perhanan flunssan takia, joka on onneks nyt jo helpottanut. Ja veipä toi kuume parhaimman tern tuolta pupuilultakin...joten tätiä odottelen siis saapuvaksi.

Kuten joku jo vastasikin, niin ne raskaustestit löytyy Prismasta tosiaan sieltä kondomihyllyltä tai sitten luontaistuotehyllystä :)

Hitsi, tekis mieli avata punkkupullo kaveriks tänne sohvan nurkkaan kiukuttelemaan :kieh: . Eipä kai siitä vielä haittaa voi olla, VAIKKA oliskin NIIN onnellisesti käyny, että olisi tärpännyt...?

Mukavia jännäilypäiviä kaikille!!
 
Meidän Prismassa ovulaatio- ja raskaustestit on kyllä vauvatavaroiden hyllyssä, siis siellä tuttipullojen yms seassa... Piti ihan henkilökunnalta kysyä kun noita ovistikkuja etsin, kun en tosiaan älynnyt sieltä osastolta etsiä.

Juu kyllähän mä tiedän, että periaatteessa voin vielä plussata, mutta kun ajattelin et oviksesta on noin 13 päivää niin luulis et olis edes pienen pieni haamu ilmestynyt kun oli se herkin testikin kyseessä. Mutta eihän sitä koskaan tiedä... :)

Voi kun tästä pinosta tulis paljon plussanneita!

:whistle: :whistle: :whistle: Puhaltaa plussia kaikille!
 
Mulla alkoi menkkamaiset tuntemukset alavatsalla nyt ihan justiinsa, joten saamme kenties tädin vierailemaan jo tänään tai viimeistään huomenissa... Ootellaan nyt kumminnii hetki vielä. :(

BTW mä en ookaan noita prisman testejä koskaan ees älynnyt etsiä.. Pitäneekin kattoo seuraavaks kauppareissulla sellasia mukaan.<br><br>
 
:hug: tippuneille.

Toivottavasti tästä pinosta tulis paljon plussiakin!!! Antais toivoa itsellekin...

Eli siis mulla ei ihmeempiä oireita. Tai siis kyllähän mä kaikenlaista mahannippailua ja öklötystä ja palelua oon taas saanu itelleni kehitettyä ajatuksenvoimalla, mut ei ne oo ennenkään mitään muuta kuin menkkoja ennakoineet :(

Testaamista aion kanssa kyllä pantata pitkään, jos ei menkkoja kuulu, kun noi pitkät kierrot on vaivana ollu. En millään jaksais sitä negaa nähdä :'( Oonkin yrittäny siirtää ajatuksia kaikkeen muuhun puuhasteluun, istutin jopa (viherpeukalo keskellä kämmentä :kieh: ) siemeniä multaan, niin itää toivottavasti ees jotain :p

Öitä!
 
caeza
täällä menossa kp 23 ilmeisetikkin *väsynyt töiden jälkeen* kierto vaihdellu lyhimmillään 24vrk (sillo menkkojen pitäs alkaa huomenna) pisimmillään pakjon enemmän...oviksen bongasin kp 14 ja 15 ja siitä astin on ed kiertoihin poiketen juilinu masuun ja ajottain ollu nyt eilisestä alkaen öklöolo..ja itkukin töissä tänään pääsi..kuunneltiin musiikkia?? mutta, mikään muu ei ole niin helppia kun itsensä pettäminen =)

niimpä..netistä tilatut aconit tulee vasta maanantaina tai tiistaina..ja kotosalla ei ole testejä..lämmöt siellä 37.2-37.6 tiippuen koska mittaa...

ekaa yriteltiin tosiaan vuosia...ja toisen kanssa meni sitten noin puoli vuotta..

PLUSSATUULIA MEILLE KAIKILLE, ja kauniita unia..tämä lähtee saunaan ja nukkumaan =)
 

Yhteistyössä