**Viikon 17 jännääjät**

Huomenia!Tuosta alipainosta:mulla kanssa BMI ollu koko ikäni alle 19 ja lapsettomuuslääkäri sanoikin että pitäis saada muutama lisäkilo.Mutta kun mulla ei paino nouse!Viimeset 5 vuotta paino ollut 46-47kg ja ihan sama mitä söisi ja miten paljon.Tätä tutkittukin,mutta mistään ei löydy vikaa.En tiedä miten saisin 50kg mittariin.Onko sinulla (en muista nickiä) idiksiä,joka tästä paino asiasta kerroit? :)

Omaanapaa:Ovista pukkaa!Vasen munasarja tulessa ja tosi kipeetä tekee kun vihloo,auts!
Eilen olin siellä kummityttöni synttäreillä ja juu,haikee oli mullakin olo,kun siellä oli 2 melkein 2-vuotiasta,2 puolivuotiasta ja yksi 1kk:n ikäinen.Itsellä syli tyhjä..Tuntui kyllä pahalta,mutta kun ei omaa ole,eikä taida tulla,niin minkäs sille mahtaa!! :'(
 
Hiphei :wave: !

Onpas täällä ollut hiljaista...noh, empä ole itekkään paljon jaksanut kirjotella. Jotenkin tää on taas tällasta odottelua...

Täällä on oltu mahataudissakin, tosin nyt jo ihan terveenä useemman päivän, mutta eipä ollu taas kiva kokemus :(

Ovistuntemuksia ei oo vielä, ja saattaapi tullakin "myöhässä" tässä kuussa, menkat kun jatku ja jatku...tai ei varsinaiet menkat, mutta ihme tuhrut kuitenkin, joten nyt olen sitten vähän laskuissa sekasin. ENKÄ ole raskaana, vaikka nuo menkat olikin niin oudot... sen olen nyt jo kolmesti testillä todennut :ashamed: , heh. Keskiviikon tienoilla taidan aloittaa tikuttelut...josko se ovis sieltä sit kuitenkin pikapuoliin olisi tuloillaan.

Mites muitten pääsiäiset? Me ollaan ihan vaan kotosalla "rentouduttu"...ja oon syöny takaisin mahataudissa menetettyjä vararavintoja :LOL:

Ajattelin, josko tällä viikolla saisi itsestään irti ja ottaisi taas salikortin, jos ehtisi vielä kesäkuntoon :)

Sattuiko joku muuten katsomaan...olisko ollu lauantaina, joskus iltapäivällä jotakin ohjelmaa, jossa kerrottiin raskautumisesta ja ruokavalion ym. vaikutuksista siihen....??? Ite vilkuilin vaan loppua sivusilmällä, mutta vaikutti ihan mielenkiintoselta...mahtaakohan tulla joskus uusintana...?
 
Maanantai 9.4.2007

Lumpeenkukka...........kp 6/22-25...........yk3..............2.toiveissa
Jahvetti......................kp 10/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 10/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 11/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
Heluna.......................kp 12/28................yk 2............2. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 12/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara.....................kp 12/23-29..........yk 49..........1. toiveissa
Bunny........................kp 12/28...............yk 11..........1. toiveissa
Vilja...........................kp 13/26-40..........yk 3...........1. toiveissa
Amira-78....................kp 13/21-?.............yk 1..........2. toiveissa
Kalenteri....................kp 14/26-30..........yk 3...........2. toiveissa
Mrs Knotty-Hilly.........kp 15/21-31...........yk 3..........2. toiveissa
Maikki.......................kp 16/30................yk1...........1. toiveissa
Saaru........................kp 16/34................yk 4..........3. toiveissa
Anskuli.......................kp 17/31-50.........yk 4.............2. toiveissa Gataa........................kp 25/n. 39...........yk 2..........1. toiveissa


Naminami, viimeisiä suklaamunia tuhoillaan... Huomenna saa taas alkaa terve elämä (kyllä tässä onkin koko pääsiäinen herkuteltu). Mulla kyllä tulee niin helpolla nuo kilot, että kuulostaa ihan uskomattomalta, että jollekulle niitä ei vaan tule vaikka mitä tekisi... Aina saa olla taistelemassa kiloja vastaan. Tasan ei käy onnenlahjat, ei. Kellä on liikaa ja kellä liian vähän :D <br><br>
 
Heippa!

Joo, lomailtu on. :) Aamulla jo vähän lukaisin täällä, mutta en sitten ehtinyt kirjoitella melko olemattomia kuulumisiani...

Sukulaisten luona oltiin mutta eilen tultiin takas kotiin ja päästiinpä siis varmistelemaan, ettei mene ovisonni (mikä sana! huomatkaa huvittava kaksitulkintaisuus) ohi. Oon nyt sit kuitenkin aina silloin tällöin tikuttanut, ja niin oireet kuin tämänaamuinen tikkukin väittäisivät oviksen olevan ovella. Kiva jos kerrankin suunnilleen normaalin kierron mukaisina aikoina (nyt siis kai kp 14) eikä joskus kp 22 tms., kuten pitkähkössä viime kierrossani.

Tuosta alipainoisuudesta, itsekin olen lapsen syntymän jälkeen kieppunut alipainon rajoilla, ja tietysti mielessä käy, onko sillä vaikutusta raskautumiseen. :\| Mietin kuitenkin, voisiko raskautumisvaikeuksien ja alipainon yhteys johtua pikemminkin liian vähäisestä tai yksipuolisesta ravinnosta kuin varsinaisesti alipainosta, jos tämä on mitenkään ymmärrettävää; tarkoitan, että olisiko niin, ettei alipaino sinänsä huononna raskautumismahdollisuuksia vaan siihen ehkä toisinaan liittyvä ruokavalion rasvan ja ravinteiden puutteellisuus? Toivottavasti näin, nimimerkillä kaloreita solkenaan mättävä (tosin muuten ei niin monipuolisesti syövä).

No kahtellaan taas ja onnistuneita tärppipäiviä, keillä nyt sellaiset ovat meneillään ;)

T. Kalenteri
 
Huomenta kaikille! Jospa täälläkin nyt vilkastuu kun on ovikset tulee ja sitten piiiitkä odottaminen alkaa..
Mulla tais sitten vilahtaa jo ennen aikojaan ovis tuossa su-ma sai tasaviivaa testiin, koitettiin käyttää hyvät ajat hyödyksi, mutta toivottavasti ei myöhässä oltu. Oli aikas yllätys että ovis olikin näin aikaisin. Ja se että ovislimat tuli ennen kuin ovistesti näytti tasaviivaa.. Mutta nyt eletään niin että ovikset on takana ja peukut pystyy ja sormet ristiin, vieläkö tän vuoden kiintiöön mahtunee vauvoja. Seuraava kierto meneekin sitten jo seuraaalle vuodelle.
Hyviä tärppejä kaikille!

Taas arkeen kiinni ja lapsia viemään kerhoileen :)
 
Bee
~~Tiistai 10.04.2007~~

Lumpeenkukka...........kp 7/22-25...........yk3..............2.toiveissa
Jahvetti......................kp 11/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 11/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 12/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
Heluna.......................kp 13/28................yk 2............2. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 13/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara......................kp 13/23-29..........yk 49..........1. toiveissa
Bunny........................kp 13/28...............yk 11..........1. toiveissa
Vilja...........................kp 14/26-40..........yk 3............1. toiveissa
Amira-78....................kp 14/21-?.............yk 1...........2. toiveissa
Kalenteri....................kp 15/26-30..........yk 3.............2. toiveissa
Mrs Knotty-Hilly..........kp 16/21-31...........yk 3............2. toiveissa
Maikki.......................kp 17/30................yk1.............1. toiveissa
Saaru........................kp 17/34................yk 4............3. toiveissa
sofianna.....................kp 18/39-40...........yk 3............1. toiveissa
Anskuli.......................kp 18/31-50..........yk 4.............2. toiveissa
Cruella DeVille............kp 19/28...............yk 1.............2. toiveissa
Gataa........................kp 26/n. 39............yk 2.............1. toiveissa


Huomenta!

Tänne ei mitään ihmeellistä kuulu, la ja su sain clearbluella ovisplussat ja tänään tunnin päästä kuulen onko ovis todella tapahtunut vai vasta edessäpäin..
Että hieman jännittää toi ultra. Jotenkin on jo niin tympääntynyt pettymyksiin että välillä olis kiva kuulla jotain positiivistakin. Kaverille eilen laitoin viestiä että nyt tiputaan kovaa ja korkealta jos tuomio on huono. :\|

Tsemppiä kaikille, täytyy lähteä valmistautumaan h-hetkeen.

*muoks* lisäsin Cruellan ja sofiannan listoille. :) <br><br>
 
heippa! mä taidan pompata tähän pinoon vaikka mun tilanne onkin vähän "hassu" eli meillä on tää kk ollu ilman ehkäsyä mun pillerisekoilujen takia :whistle: eli jos ei napsahda ni joudun alottamaa pilsut uudellee. tää miehen toivomuksesta. sillekkään ei olis katastrofi jos nyt raskautuisin (turha ollakkaan jos ei kerta kumia suostu käyttämään :whistle: ) mut ei ihan vielä välttämättä kuitenkaan lasta haluis. ollaan oltu vasta 3 kk mut tiiän et tän miehen kanssa pysyn loppuelämän :heart: meillä on siis molemmilla lapsia ennestään, miehellä 2 ja mulla 1. tällänen tapaus siis täällä B)
mulla nyt kp 19/28, ainakin ennen pillereitä kierto oli tosi säännöllinen ja sen 28 pvää. olin bongaavinani oviksen tossa to vai pe, sillon siis limoja ja seuraavana päivänä alko mahakivut, tiiä sit millo irronnu... katellaa kuin käy :whistle:
 
Amira-78
Hei ja hyvää suklaamunien jälkeistä elämää palstalle ;) .

Me nautittiin pääsiäisestä ihan kotosalla. Tehtiin vähän pihahommia ja tavattiin sukulaisia. Kävin välillä lukemassa teidän kuulumisia, mutten ehtinyt mitään kommentoida.

Nyt sesonkiviikko :D päällä. Tänään on vihlonut siihen malliin, että oliskohan ovis asialla :whistle: . Toivottavasti..

 
Hyvät huomenet!

Ihanaa, pääsiäinen ohi ja taas on päästy töihin huilaamaan :kieh: Noh, ainakaan ei tartte olla koko aikaa syömässä jotain herkkua... Taidanpa popsaista tänään työpaikkaruokalassa salaattilounaan :D On niiiiiiin ähkypuhkuolo sen kaiken suklaamunahullutuksen jäljiltä.

Meillä kanssa tehtiin pihahommia pääsiäisenä ja kyllä meillä vieraitakin kävi jos jokunenkin. Ja mekin käytiin hiukan vierailulla, että puuhaa riitti, ja siksi varmaan menikin niin nopsasti koko päästäinen. Mutta nyt taas koitti ah ihana arki.

Ei muutakuin tärppäilemään sitten vaan, toivotaan, että saadaan vielä 2007-vuosimallin vauvoja tähän pinoon monta monta!

Ja tuus Bunny sit kertoon, että mitä ultrassa sulle sanottiin. Täälläkin sun puolesta jännitellään!

Nyt töihin. Hirilimpsis vaan!
 
Tasaviivoja odotellessa pähkäilen työpaikan vaihtamista - mikä ei tietysti oikein hyvin istu äitiyskuvitelmien kanssa yksiin. *huokaus*

Hirmuisesti isoja päätöksiä, vaikeita juttuja. Mutta yritetään silti, kun ikää tulee joka päivä lisää.
 
Tiistaita :wave:

Kohta alkaa ollakin jo ovispäivät...miten tämä kierron alku on menyt NIIN nopeesti??? =) =) No, hyvä vaan ;)

Olen tänään ahkeroinut ja siivonnut pikkuvessan täysin lattiasta kattoon, imuroinut, pyykkejä pessyt ja viikkaillut, poikien huoneita järkkäilin...illalla viel meinasin jos sais saunan pestyä, kun saan poijaat maate...jos sitä sitten soittaisi isännän aiemmin töistä kotiin ;) :LOL:
Pitää koittaa vähän varmistalla etukäteen, kun taitaa tuo ovis sattua JUURI viikonlopulle ja ollaan reissussa just :ashamed:
Lähdetään poikien pelireissulle...bussimatka siis...joten vaikea ois siellä käyttää ovisaikaa hyväksi ;) :whistle: :LOL:

Nyt olen onneksi pystynyt olla pahempia ressaamatta!!! Toivottavasti se auttaa :heart:
 
Iltaa vaan kaikille :)
Ihan tossa säikähdin kun kattelin tota kp:tä, kylläpäs se aika menee nopee... Tässähän alkaa pikkuhiljaa jo jännittämään, varsinkin jos toi mun kierto nyt tosta muuttus lähemmäks normaali pituutta tässä kuussa... Kaippa se ovis oli tossa viikko sitten ku nyt ei sit oo mitään tuntemuksia missään, olin niin varma et nyt pääsiäisenä se tulis olemaan :) Kahen viikon päästähän meillä kaikilla alkaa täällä olee jo kuumat paikat kutakuinkin =)
Hassu päivä ollu tänään, koko pääsiäisen ollu ihan hirveet säryt päässä ja hartioissa (alko itseasias jo to iltana), eilenki meinas ihan itku tulla ku niin paljon sattu... On tos sit lääkkeitki tullu popsittua vaikka ei ne nyt kovin paljoo oo auttanu, mut tänään soitin sit eka työterveydenhoitajalle ja heti ku se kuuli et on olemassa mahis et oon raskautunu ni toru kovin mua kun lääkkeitä olin syöny :ashamed: Nyt illalla sit ku tulin töistä kotiin ni oli ihan pakko varaa jo aika lääkärille ku kipu tuli niin pahaks ja siellähän mä jo kävinki, se lääkäri sano ettei voi määrätä mulle tulehduskipulääkkeitä kun mun tilasta ei oo tietoa :LOL: jotenki oli kuitenki niin ihanaa ku se puhu ihan sillee et olisin raskaana, toivotaan vaan et se oliski totta =) No lääkkeitä en vaivaani nyt sit saanu ettei vaan vahingoittais mahdollista vauvaa, mut kaippa mä nyt kestän kotikonstein, en todellakaan haluis tehä mitään mistä olis mahdollisessa raskautumisessa haittaa vauvalle.. Soitin tossa jo äitille, ku oli niin huolissaan musta, ni hyvähän sille oli yrittää selittää et joo ei se lääkärin setä mulle mitään lääkkeitä halunnu antaa ku ei tähän vaivaan oo hoitoo lääkkeillä.. En siis oo kertonu että yritetään raskautua, en ees voi näyttää sen lääkärin kirjottamaa paperia ku siinä lukee selvästi: mahdollisesti raskaana.. No pari viikkoo vielä ja sit pitäs tietää jo et miten on käyny :) Oho, tulipas nyt taas pitkät selitykset, mut en tienny et minne muuallekaan olisin menny purkautumaan...
Mut joo, hauskaa iltaa vaan kaikille... meenki tästä tekee pannaria :) :wave:
 
Mimmi-78 harmaana
Pääsiäinen meni tosi nopeeta. Perjantaina muutettiin poika nukkumaan omaan huoneeseen ja ihan hyvin on nukkunut itsekseen. Äitikin on saanut nukuttua paremmin kun poitsu ei ole ollut meuhkaamassa vieressä ja en ole herännyt joka inahdukseen. Oltiin siis koko pääsiäinen ihan kotosalla ja paljon oli kaikkea puuhaa tässä kotona.

No nyt olis paremmat mahkut pöllytellä peittoja kun ei ole poitsu samassa huoneessa niin eikös mies ole ruvennut pihtaamaan. Ottaa niin päähän :headwall: . Tällä menolla tänne ei tule toista lasta koskaan. Masentaa niin pirusti :'( Taitaa tämä kierto mennä sen takia ihan hukkaan mutta ei voi mitään. Kauheen pitkää aikaa en haluaisi/pysty olemaan kotona kodinhoidontuella kun asuntolaina painaa päälle niin kai tässä pitää kohta työkuvioita ruveta miettimään äitiysloma kun loppuu jo kesäkuun alussa. No ovis ei kyl vielä mielestäni ole ollut mutta kohtahan ne tärppipäivät kai on.
 
Bee
Hellou sisters!!!

Ultrassa käyty! :D Ja tulos oli hyvä etten sanois!! Saaliina 18 & 16mm kokoiset munikset joista toivottavasti irtoaa toinen tai molemmat!
Että parin päivän päästä olis sitten H-hetki. Peitot heilumaan vaan. :p
En sitten tiedä mitä ne vkonlopun ovisplussat tarkoitti.. Kysyin doctorilta voiko lääke vääristää tulosta, väitti että ei vääristä. Kummallista.
Toisaalta oon niin tottunut kaikkeen ihmeelliseen mikä liittyy tähän raskautumis yritykseen etten yhtään ihmettele vaikka viivat vaihtais väriä kesken kaiken. :LOL:

Nyt suihkuun, hiukset haisee kynttilöille, tulin juuri PartyLite kutsuilta..

:wave: Iloinen-Bunny 13/28<br><br>
 
Amira-78
Huomenta!

Hienoja uutisia sulla, Bunny :) . Nyt ainakin tiedätte ajoittaa puuhastelut oikeeseen aikaan bd.

ON: vihloo niin julmetusti. Tänä aamuna töihin lähtiessä oikein silmissä musteni kun vatsaa juili niin kovasti. Olis jo vko 17 niin tietäis tuottiko tämä kierto tulosta. Yritetty on ainakin ;) :whistle: .

Mukavaa päivää kaikille!

:wave:
 
~~Keskiviikko 11.04.2007~~

Lumpeenkukka...........kp 8/22-25...........yk3..............2.toiveissa
Jahvetti......................kp 12/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 12/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 13/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
Heluna.......................kp 14/28................yk 2............2. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 14/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara......................kp 14/23-29..........yk 49..........1. toiveissa
Bunny........................kp 14/28...............yk 11..........1. toiveissa
Vilja...........................kp 15/26-40..........yk 3............1. toiveissa
Amira-78....................kp 15/21-?.............yk 1...........2. toiveissa
Kalenteri....................kp 16/26-30..........yk 3.............2. toiveissa
Mrs Knotty-Hilly..........kp 17/21-31...........yk 3............2. toiveissa
Maikki.......................kp 18/30................yk1.............1. toiveissa
Saaru........................kp 18/34................yk 4............3. toiveissa
sofianna.....................kp 19/39-40...........yk 3............1. toiveissa
Anskuli.......................kp 19/31-50..........yk 4.............2. toiveissa
Cruella DeVille............kp 20/28...............yk 1.............2. toiveissa
Gataa........................kp 27/n. 39............yk 2.............1. toiveissa
Kuupää.....................kp 30/32-46............yk 6.............1. toiveissa


Huomenia huomenia!

Kivaa Bunny että munissa löytyy :D Ei muuta kuin peittoja pölistelemään! Meillä ei mies oikein eilen lämmennyt tohon pöllyttelytouhuun ja olin hiukan kiukkuinenkin kun olis ollu justiinsa parhaat hetket ainakin tuntemusten mukaan... Noh, josko vielä tänään olis tärppipäivät parhaimmillaan. Ei kai sitä nyt voi toista pakottaakaan :whistle: ;)

Tänään pitäisi raahautua päiväkodin vanhempainyhdistyksen kokoukseen.. Plääh, ei millään jaksuttaisi \|O <br><br>
 
huomenia vaan! :wave: toivottavasti tulee paljon tärppejä, ainakin hyvältä on osa jutuista kuulostanut =) mä sain karseen hiivan taas, liiasta seksistä? :whistle: :ashamed: mites se on, niitä canestenejahan sai käyttää raskausaikana mut entäs jos ei vielä tiedä onko raskaana? onkohan niistä jotain haittaa, tietääkö joku? varmaan pitäs vaikka neuvolasta kysellä. joku kerto että on ollu kovia päänsärkyjä(?) mulla on särkeny melkeen joka päivä päätä luultavan oviksen jälkeen. parasetamolia oon ottanu ku ei uskalla muuta B) pitää vissii ton poitsun kanssa uskaltautua tonne tuuleen ja tuiskuun ku sen pitää päästä purkaan energiaa, muuten tapahtuu räjähdys...hiukka vilkas tapaus :whistle: hauskaa keskiviikkopäivää kaikille ja kuullaan taas :wave:
 
Keskiviikkoa :wave:

Nyt täällä on kaikki muut paitsi minä vatsataudissa :x Itselläkin hieman huonoa oloa toisinaan...liekö tulossa jo :whistle: :\|

Mites on...kuume ja vatsatauti ja ovisaika käsillä...onkohan toivo heitetty tältä kierrolta? \|O :ashamed:
Vaikuttaako miehen kuume esim. siittiöihin tms? Tietääkö kukaan? :whistle:
 
kuupää
Hellou. :) Vieläkö mahtus mukaan?

Tuola viikolla 15 olin, mutta nyt havaitsin vähän venyvää limaa joten varmaan ovis tulossa vasta nyt. En ihmettele, ei oo lämmötkään koholla vielä ollu. Ja pari viime kiertoakin venyi parilla viikolla.

Tuosta limasta kuitenkin, kun en ole ennen sitä havainnut/tunnistanut, niin pitäisikö sitä olla paljon? Kun sitä on nyt vain vähän ei-venyvän seassa, paaaljon enemmän on ei-venyvää. Pitäisikö sen lisävyä ja sitten vasta kun on paljon, on ovis? Mitenkään runsasta ei liman eritys vielä ainakaan ole, ihan tavallista. :D Anteeksi öklöpuheet.. :ashamed: Mutta kai te ymmärrätte. :ashamed:

Kuupää kp 30/32-46 yk 6, toiveissa esikoinen
 
Amira-78
Hii-op ja huomenta!

Oltiinpas tipahdettu melkein kolmannelle sivulle.
Eihän moinen sovi. Ainut tipahtelut tapahtuu sit tonne odotuspuolelle, vai mitä ;) ?

Vihlonnat alkaa olla ohi. Ihmettelen vaan kun limat oli aika niukanlaiset. Ehkä taannoinen sairastelu ja siihen määrätyn lääkekuurin seurauksena yrittänyt hiiva :\| hieman haittasi. No, peittojen heiluttelu jatkuu edelleen - vähintään jtp meiningillä :D .

Aurinkoista päivää!

:wave:
 
Huomenia!
Nyt ei muutaku peukkuja Bunnylle, jospa se tärppäis nyt ku on noin hyvin varmistettu ovis :)
Jahvetti, kyllä kuume vissii vaikuttaa jonniverran miehen siittiöihin (jostain luin, oisko perhesuunnittelu-sivuilta) Siittiöt on parhaimmillaan viileässä. Mutta jos niitä on muuten normaalisti nii en usko että kauhia vaikutus on jos muutaman päivän on kuumeessa. Ja ainahan on mahollista jos niitä on!

ON, mulla on ihmeellisiä vihlomisia ja pistelyjä tuntunu masussa, joten tais olla sitten se ovis aikasessa, mutta pitänee tässä varmistella kuiten hyvin tämä loppu aikaki. KOitan olla liikaa (siis koitan :D ) miettimättä ja ressaamatta, mutta toivotaan että nyt sitten plussaa sais. Joka kierrossa koitan olla ressaamatta, ja hyvin se onnistuuki viimeseen viikkoon asti. Sitten tuntuu että aika matelee ja koko ajan miettii jokos testailis yms.
Tärppionnea kaikille!
 
Heipat taas!Tulin vaan sen verran kertomaan,että mä en enää jännäile tässä pinkassa,nimittäin kun viimeks kirjoittelin 9.pvä (siis 3 pvää sitte) silloin ovistelin.Seuraavana päivänä enää pikku nippailuja ja nyt nekin on poissa..Eli kun nyt kerrankin tunsin vasemman puolen ovulaation,niin miestäpä ei napannu ollenkaan "ne" hommat!!!! \|O Että se siitä vauvan yrittämisestä taas tässä kierrossa :headwall: :headwall:

Noh,mutta pakko on tyytyä kohtaloonsa..
Onnea teille muille sylintäydeltä!!! :heart:
 
No voi, Tinttara! Ankea mies, mutta eihän sitä voi toista pakottaa, eikä lapsentekemisestä kannata liian tiukkaa projektia tehdä, ettei seksistä mene huvi.

Aamulla Apteekin testi näytti tuplaviivaa, joten kai se olisi lähdettävä töistä ajoissa. Katotaan nyt, saisiko sulhon innostettua tositoimiin. Viimeiset viinitipat saa taas juoda tänään, ihan varmuuden vuoksi paras lopettaa ajoissa =)
 
~~Torstai 12.04.2007~~

Lumpeenkukka...........kp 9/22-25...........yk3..............2.toiveissa
Jahvetti......................kp 13/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 13/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 14/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
Heluna.......................kp 15/28................yk 2............2. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 15/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara......................kp 15/23-29..........yk 49..........1. toiveissa
Bunny........................kp 15/28...............yk 11..........1. toiveissa
Vilja...........................kp 16/26-40..........yk 3............1. toiveissa
Amira-78....................kp 16/21-?.............yk 1...........2. toiveissa
Kalenteri....................kp 17/26-30..........yk 3.............2. toiveissa
Mrs Knotty-Hilly..........kp 18/21-31...........yk 3............2. toiveissa
Maikki.......................kp 19/30................yk1.............1. toiveissa
Saaru........................kp 19/34................yk 4............3. toiveissa
sofianna.....................kp 20/39-40...........yk 3............1. toiveissa
Anskuli.......................kp 20/31-50..........yk 4.............2. toiveissa
Cruella DeVille............kp 21/28...............yk 1.............2. toiveissa
Gataa........................kp 28/n. 39............yk 2.............1. toiveissa
Kuupää.....................kp 31/32-46............yk 6.............1. toiveissa



Vatsataudissa täällä nyt itsekin
:x
 
Mäkin ilmottaudun tänne jännäilemään, mut mä en kyllä vieläkään ymmärrä (anteeks vaan tyhmyyteni) mitä tuo kp jne tarkoittaa? No kuitenkin kolmosesta haaveillaan, yritystä takana nyt 2 kk elikkä tämä on nyt kolmas yrityskuukausi. Kierto on 28-31 pv pitkä.
 

Yhteistyössä