**Viikon 17 jännääjät**

Silmukka
Heippa. Uutta jäsentä pukkaa. Pikkukakkosta kuumeilen - nyt on 2. yrityskierto menossa. Eka lapsi sai alkunsa toisesta kierrosta, joten olishan se hienoa, jos tärppäis nytkin. Yleensä kiertoni on säännöllinen 28-30 päivää. Viime kierto jäi kuitenkin tavallista lyhyemmäksi. Oletan kuitenkin, että jännäilyni sijoittuvat tuonne viikolle 17 vanhan kaavan mukaan.
Nyt on menossa kp 17/28-30. Päkä - tietääkseni kp = kiertopäivä (mulla siis seitsemästoista). Ja kauttaviivan jälkeen tuo oma kierron pituus.
En ole aikaisemmin jännäillyt näillä listoilla (vai miksi näitä sanotaan). Päivittääkään en listaa osaa :(


Onko kellä muuten tietoa/kokemusta kauanko siittiöt oikein elävät naisen sisuksissa? Mulla pitäis elää 3-4päivää, jotta olis edes mahdollista raskautua tässä kierrossa. Meni tuo PeakDay peuhaamatta, kun oltiin niin väsyneitä..
 
Bee
Hellou leidiis!!

Ja KIITOKSET kaikille tsemppailusta! :D
Masua on vihlonut oikein urakalla eilisestä illasta lähtien notta ehkäpäs siellä jotain tapahtuu! Nyt on ultran jälkeen tullut fiilis että mitäs jos se ei irtoakkaan, kasvaa vaan ja muuttuu kystaksi.. Hmm.. Se olis niin mun tuuriani.

Aurinkoa ja ihanan lämmintä ilmaa kaikille

toivotteleepi pessimisti-bunny :whistle:
 
Heippa!

Tervetuloa minunkin puolestani uusille ja Bunnylle ovista, kyllähän se siltä kuulostaa, että sellainen on siellä maisemissa... :)

Täällä olen nyt sitten tosiaan tikutellut, vaikka nimenomaan ajattelin olla tässä kierrossa tikuttamatta. Joka toinen päivä näyttää lupaavasti hiukan vahvempaa viivaa ja joka toinen päivä taas haljua, tasavahvaa vaan ei näytä tulevan. Tulispa nyt pian. :/ Kääk jos jää tästä kierrosta kokonaan väliin, se kyllä harmittais, kun tikkujakin on tuhlattu.

Kuupää, kyllä vaan limaöklötykset kuuluvat palstan henkeen. =) En ole varma, pitäisikö sitä ovislimaa olla paljon ja pelkästään venyvää, mutta näin kait useimmiten on. Viime kierrossa ainakin huomasin aika selvästi eron ennen ovista esiintyneeseen limaan, mitä tulee sekä määrään että koostumukseen. Itselläni on ollut suurempia hankaluuksia tietää, milloin kysymys on omasta limasta, jos ymmärrätte, mitä meinaan. ;)

Mietittiin kaverin kanssa noita kp:itä ja sitä, että periaatteessa, oikein positiivisesti ajatellen jopa kp 1 olisi itse asiassa rv 0+1, jos tärppi kävisi. Niinpä tänään olisi mulla jo rv 2+3, jos nyt siis sattuisi tärppäämään. Olisikin! =)

No jatkellaan taas... kevätsäitä!
Kalenteri
 
Se siitä tuplaviivasta.

Nyt tuntuu olevan joku ihme elämänkatastrofihakuvaihde päällä. Työpaikka tökkii, ja haen uutta, ja tänään tuli semmoinen olo, että en halua lapsia mieheni kanssa. Koko tulevaisuus on alkanut näyttää ihan harmaalta.

Ei sitten tarvitse pelätä/toivoa raskautumista, kun ei tee mieli koskeakaan. Tasaisempi pää mulle, pliiis. Mikä ihmeen paniikki mulle on iskenyt... Mä en ymmärrä, ja kuitenkin asiat alkavat tuntua tosi selviltä...

Tsemppiä yrittäjille ja toivottavasti hyviä tuloksia parin viikon päästä! Mä poistun takavasemmalle :wave:
 
kuupää

~~Torstai 12.04.2007~~

Lumpeenkukka...........kp 9/22-25...........yk3..............2.toiveissa
Jahvetti......................kp 13/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 13/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 14/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
Heluna.......................kp 15/28................yk 2............2. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 15/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara......................kp 15/23-29..........yk 49..........1. toiveissa
Bunny........................kp 15/28...............yk 11..........1. toiveissa
Vilja...........................kp 16/26-40..........yk 3............1. toiveissa
Amira-78....................kp 16/21-?.............yk 1...........2. toiveissa
Kalenteri....................kp 17/26-30..........yk 3.............2. toiveissa
Mrs Knotty-Hilly..........kp 18/21-31...........yk 3............2. toiveissa
Maikki.......................kp 19/30................yk1.............1. toiveissa
Saaru........................kp 19/34................yk 4............3. toiveissa
sofianna.....................kp 20/39-40...........yk 3............1. toiveissa
Anskuli.......................kp 20/31-50..........yk 4.............2. toiveissa
Cruella DeVille............kp 21/28...............yk 1.............2. toiveissa
Gataa........................kp 28/n. 39............yk 2.............1. toiveissa
Kuupää.....................kp 32/32-46............yk 6.............1. toiveissa



Korjasin oman kiertopäiväni. :)

 
huomenia :wave: pari on näköjään jättänyt pinon :/ toivottavasti tärppi käy myöhemmin, plussaonnea :flower: päänsäryt on onneksi loppunu mut alamahaa on vihlonu useampana päivänä, oisko ollu tosta hiivasta. onneks se canesten autto. kyllä on inhottava vaiva toi \|O
tervetuloa uudet mukaan jännäämään =) silmukka tossa tais kysellä niistä simpoista, keskimäärin ne elää naisessa 72 tuntia mut voi elää myös pitempään tai vähemmän aikaa.
kohtahan tässä on jännät päivät eessä, laskin et vkon päästä pitäs suunnilleen menkat alkaa, eli voisin jo ens vkon lopussa testailla jos mitään ei tapahdu mut mieluummin oottaa vähä pitempään. jaa, pitää vissiin ruveta ulostautumaan. hauskaa päivää kaikille :wave: p.s. kiitos listan päivittäjille :flower:
 
Bee
~~Perjantai 13.04.2007~~

Lumpeenkukka...........kp 10/22-25...........yk3..............2.toiveissa
Rosamunde................kp 12/28................yk?..............3. toiveissa
Jahvetti......................kp 14/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 14/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 15/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
Heluna.......................kp 16/28................yk 2............2. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 16/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara......................kp 16/23-29..........yk 49...........1. toiveissa
Bunny........................kp 16/28...............yk 11..........1. toiveissa
Vilja...........................kp 17/26-40..........yk 3............1. toiveissa
Amira-78....................kp 17/21-?.............yk 1...........2. toiveissa
Kalenteri....................kp 18/26-30..........yk 3.............2. toiveissa
stoppis.......................kp 19/28-42..........yk 1.............3. toiveissa
Mrs Knotty-Hilly..........kp 19/21-31...........yk 3............2. toiveissa
Maikki.......................kp 20/30................yk1.............1. toiveissa
Saaru........................kp 20/34................yk 4............3. toiveissa
sofianna.....................kp 21/39-40...........yk 3............1. toiveissa
Anskuli.......................kp 21/31-50..........yk 4.............2. toiveissa
Cruella DeVille............kp 22/28...............yk 1.............2. toiveissa
Gataa........................kp 29/n. 39............yk 2.............1. toiveissa
Kuupää.....................kp 33/32-46............yk 6.............1. toiveissa



Hau!
Perjantai 13 pv... Hrrrrr.. Olen vähän taikauskoinen joten saas nähdä mitä tänään tapahtuu! :D

Tänään on myös viimeinen kerta "lääkärin määräämää" jtp raksuttelua. Sitten voi jo hyvillä fiiliksillä huokaista muutaman päivän.. :p Limakalvot huutaa jo hoosiannaa..

Ensimmäistä kertaa muuten pääsin "tutkimaan" sitä kuuluisaa ovislimaa! (pakollinen limakertomus.. :ashamed: ) Toissapäivänä tuli oikein kunnon kananmunalimat, oikein hämmästyin kun vessassa kävin. Ikinä ennen en siis ole näitä päässyt pongailemaan.. Eilen sitten tuli vain vähän ja tänä aamuna olikin jo kuivaa. En osaa tulkita limoja sen kummemmin mutta eikös tää tarkoittais että ovis olisi jo ollut? Kun kerran kuiva kausi alkoi..?

Töissä tai ei niin mummoja saan kuskata, (olen siis hoitaja) täytyy lähteä viemään mummi 90vee lääkäriin ja shoppailemaan.

Bunny :wave: <br><br>
 
Amira-78
Hei - ja hiiop. Eipäs valahdeta ;)

Perjantaitunnelmissa ollaan täälläkin. Ihania tällaset 4 pvn viikot. Oliski kaikki viikot oikeesti vain 4 päiväsiä, niin tulis tuo vko 17kin nopeammin :LOL:

Rentouttavaa perjantaita kaikille! :)
 
kuupää
Ei mulla sitte varmaan sitä ovista ole ollutkaan, ku aamulla mittasin lämmön jotain 36,15 muistaakseni. Ja nytkin 35,67. :( Tai sitte se ovis oliki normaaliaikoihi pari viikkoa sitten (sillon ainaki vähä korkeammat lukemat..) ja menkat on vaan tulossa. :( H.emmetti ku tietäs jotain etes...
 
Silmukka
Perjantaita!
Täällä on siivoittu urakalla. On ollut draivi päällä kerrankin. Mulla se liittyy jotenkin kuukautiskiertoon, kannattais varmaan pitää kirjaa siitä miten, niin osais aina ajoittaa siivousurakat oikeeseen fiilikseen.

Bunny: kyllä tuo pahasti kuulostaa, että ovis oli ja meni. Mulla oli sama limojenkehityskaari tässä alkuviikosta. Nyt mennään kohti jännäilyjä ja oireiden tunnustelua. Mulla nyt 18/28-31.

Toivottavasti meidän perheen siittiöt elävät yli 72 tuntia, muuten tulee täti varmasti. Pientä menkkailuoloa on alamahassa ja rinnat on painavammat, muttei kipeät ja kovat (niinkuin olivat ekassa raskaudessa, siksi kai pidän sitä raskauden merkkinä itsellä ja odotan ja toivon että muuttuisivat sellaisiksi...).

Kiva kun on rauhallista, kun esikoinen nukkuu päikkäreitä. Voi surffailla ja aukoa rauhassa jääkaappia.

Viikonlopuksi luvattiin ihanaa ilmaa! Vois kehitellä jotain pidempää ulkoilureissua huomiseksi tai sunnuntaiksi.

Mukavaa viikonloppua ja antoisia hetkiä peittojen alle etenkin niille, joilla uusi elämä saa alkunsa tänä aurinkoisena viikonloppuna!!
 
Hei! Täällä selvä LH plussa kp 14!! B) . Normaalia aikaisemmin. Kierto on selvästi lyhentynyt Parlodel lääkkeen aikana, mikä on ihana juttu. Parlodel on ollut käytössä 3kk, kun rinnoista tuli maitoa vuoden ajan, pillereiden jälkeen oli täti hukassa kuukausia ja prolaktiini lievästi koholla. Lääke on toiminut hyvin, maidontulo loppui ja ovis aikaistui (ennen kp 21-23, nyt siis 14-16). Nyt pitäisi vielä saada mies raahattua makuuhuoneen puolelle :heart: :) !
 
:wave: Heippa!
Jospa pinoutuisi ihan eka kertaa ikinä :)

Meillä yritellään kolmatta pikkaista nyt ensimmäistä kiertoa. Tai ei silleen mitenkään veren maku suussa yritetä, mutta nyt on "lupa tulla" :) Kp on tänään 19/28-42. Haarukka on noin huima, koska säännölliset kuukautiset on kaksi viimeistä kiertoa venyneet 42 ja viimeksi 36. Ehkäisylaastaria kokeilin toissa vuoden vaihteessa ja kun ei käynyt, niin sen jälkeen ei ole ollut hormoneja kehissä. Näin pitkälle oli säännöllinen kierto, nyt sitten tietenkin alkoi heittämään, kun yritystä aloitellaan :headwall:

No plussatuulia kaikille ja itellenikin :whistle: ;)
 
Rosamunde
Heippa vaan!


Liitynpä mukaan 17-kerhoon minäkin. kaksi lasta on entuudestaan, ja kolmatta siis kovasti toivotaan. Ei ole kuulunut, ja oli tuossa yrittämisessäkin vähän taukoa.

En oo ihan varma, kuulunko tänne, tädin pitäisi saapua ihan viikon 17 viimeisenä päivänä.

Eli kp 12/28 menossa ja ovisajat käsillä ilmeisesti.

Mukavaa viikonvaihdetta kaikille =)
 
Mulla taitaa olla ovis!! \|O

:LOL:

Heh...nyt pitäs saada isommat poijat maate ja isännän kanssa viettää laatuaikaa B)

Vatsaa nippailee muniksien kohdalta vuoroin kummaltakin puolelta ja "housut on märkänä" koko ajan...himotkin ihan huipussaan B) :LOL: Että pakko kai se sitä on olla ;)
Onneksi ollaan jo molemmat tervehdytty ja miehelläkin olisijo simot terhakkaana, ettei siitä kuumeesta olisi enää haittaa =)

Mutta hyvät viikonloput kaikille ja pöllyttäkäähän peitot kunnolla :whistle: ;)
Me lähdetään huomenna reissuun...sunnuntaina illalla jos ehtisi täällä käväisemään =)
 
Tuota... kehtaisiko joku vähän selventää tuota limajuttua... :xmas: :ashamed: :D

Siis että millainen koostumus ennen ovista, oviksen aikaan ja oviksen jälkeen - kuinka siis muuttuu?

Kun olen muka bongannut jo pariin otteeseen venyvää systeemiä, mutta nyt on taas vetisempää ja vaaleata. Että onkohan se jo mennyt vai vasta tulossa... :whistle: Valkkaria on ollut tosi runsaasti tässä kierrossa, ihan niinkun joskus teininä :eek:

:ashamed: Sorry tällaiset limastelujutut, mutta ihan jos jollakin on tietoa, niin olisi kiva kuulla :wave:
 
Heihei!

Enpäs ehtinytkään tänne eilen ollenkaan.. On niin hektistä tämä elo ;) Meille asennettiin eilen uudet ikkunat ja talo oli kuin pommin jäljiltä kun tulin töistä kotiin. Meni sitten koko eilinen ilta jälkiä korjailessa. Kyselinkin asentajapojilta, että ovatko saaneet aikansa kulumaan (olivat siihen mennessä ollet 10 tuntia hommissa ja koko kämppä oli tosiaan täynnä sahanpurua ja piha purkujätettä). Niin, että siinä se meni eilinen. Huomenna sais vielä uuteen otteeseen pestä nuo uudet lasit, kun eivät meinaa millään puhdistua..

Niin se siitä, pitää kirjotella kaikkea tyhjänpäiväistä kun ovis on tainnut jo nähdä parhaat päivänsä, että nyt sitten vaan odotellaan tätiä tai plussaa (Jälkimmäinen kiitos tänne). Täytyy yrittää pitää mielensä muissa asioissa ettei ala taas kuvittelemaan mitään ihmeoireita.

Mulla ei oo noihin limoihin kyllä yhtään mitään sanottavaa... Mä olen aina ja ikuisesti kuiva kuin saharan autiomaa. Meillä ei mistään puuhista tule mitään ilman liukkaria, vaikka muuten kyllä tekee mieli ja tuntuu kivalta. Ei vaan oo oikein toi ylä- ja alapää kommunikaatioväleissä vissiin :ashamed: (hups, tulee täältäkin taas hiukan öllötekstejä, mut koittakaa kestää.) Muuten kyllä koen oviksen tuntevani, sen verran kivuliasta on nimittäin. Mutta jos ei tässä kierrossa tärppää niin sitten ehkä tilailen ovistestejä, jotta saan varmuuden.

Ollaan vissiin selvitty tästä perjantai 13. päivästä ehjin nahoin kun ei mitään kammotuksia ole tapahtunut. Viime kerralla murtui pikkurilli kun oli tämä kyseinen epäonnenpäivä :D

ÖITÄ!
 
Heippa pitkästä aikaa!

Kirjoittelinkin tässä jo pätkät, mutta sit jotain tapahtui ja teksti katos, krääh.

Joo mutta Jahvetti, taisipa sulta tarttua se vatsatauti mullekin :LOL: Jos siis muistan oikein, että se oli sen sun tauti. Kiva kun olet paremmassa kunnossa jo, sama täällä mutta eilinen meni punkan pohjalla anopin hoitaessa poikaa.

Ja arvaahan sen, että juuri taudin iskiessä iskevät kunnon ovisoireet lopultakin kp 18. :( Vielä tänäänkin kp 19 noita on, että ehkä ei olis liian myöhäistä hyödyntää tilannetta vielä illalla. Tikut antoivat kyllä eilen ja tänään vain lähelle tasavahvaa tulosta, ja vähän tympiintyneenä tilanteeseen en jaksa ostella niitä lisää, kun loppuivat nyt aamulla. Saas nähdä, menikö nyt se kuuluisa ovisonni ohi, kun edellinen "pöllyttely" ajoittuu muistaakseni tiistaille. :\|

Stoppis, mullekin ollut pitkään mysteeri tuo limahomma, mutta tältä sivulta saa aika kattavan selostuksen:
http://www.schulzmedia.no/mei/Ovulaatiomenetelma.htm

Palaillaan ja kaunista päivää,
Kalenteri
 
Kiitos Kalenteri linkki-vinkistä! :flower:

Eiköhän se ovis ole jo ohitettu, tuntuu vähän kuivahkolta... mielenkiintoista on nyt se, että on tänään ollut menkkamainen fiilis alavatsalla ja alaselässä. Mitähän ihmettä se nyt merkkaa :eek: tuskinpa ne nyt on tulossa kun kp on jotain 20 tai 21 (en tiedä enkä jaksa etsiä kalenteria :ashamed: ). Ja kuitenkin siis kierrot on olleet pitenemässä päin.

No ihmeteltäväähän riittää kun niitä tuntemuksia alkaa tarkkailla :LOL: voi ihmettä sitä "oireiden" metsästystä mikä on tulossa :D ja mulla varsinkin, kun näistä kahdesta muksusta on ollut hyvinkin oireettomat raskaudet - eli sitä pitää sitten hakemalla hakea kaikkea pienen pientäkin tuntemusta :whistle: :xmas: B)

Minkäslaiset fiilikset muilla? :wave:
 
Bee

~~Lauantai 14.04.2007~~

Lumpeenkukka...........kp 11/22-25...........yk3..............2.toiveissa
Rosamunde................kp 13/28................yk?..............3. toiveissa
Jahvetti......................kp 15/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 15/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 16/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
Heluna.......................kp 17/28................yk 2............2. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 17/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara......................kp 17/23-29..........yk 49...........1. toiveissa
Bunny........................kp 17/28...............yk 11..........1. toiveissa
Vilja...........................kp 18/26-40..........yk 3............1. toiveissa
Amira-78....................kp 18/21-?.............yk 1...........2. toiveissa
Kalenteri....................kp 19/26-30..........yk 3.............2. toiveissa
stoppis.......................kp 20/28-42..........yk 1.............3. toiveissa
Mrs Knotty-Hilly..........kp 20/21-31...........yk 3............2. toiveissa
Maikki........................kp 21/30................yk1.............1. toiveissa
Saaru........................kp 21/34................yk 4............3. toiveissa
sofianna.....................kp 22/39-40...........yk 3............1. toiveissa
Anskuli.......................kp 22/31-50..........yk 4.............2. toiveissa
Cruella DeVille............kp 23/28...............yk 1.............2. toiveissa
Gataa........................kp 30/n. 39............yk 2.............1. toiveissa
Kuupää......................kp 34/32-46............yk 6............1. toiveissa



Nännit kipeät ja masua nippailee mielenkiintoisesti. Oviksen jälkimaininkeja tai Femarin aiheuttamaa. :eek:
Jatketaan kuulostelua....

Mukavaa viikonloppua!
 
Iltoja!!!
Mulla on kans sellanen tunne että tää ovis on kestäny jo ainaki 5 päivää... Luulin sen olevan tuolla tiistain tietämillä.... Keskiviikkona on viimeksi makkarissa ollu toimintaa, ja nyt pukkas ukolla yövuoroo tiistaihin asti, että ei auta ku odotella tuota 17 viikkoa!!!
 
caeza
täällä kanssa jännäillään. sekä minulla että miehllä on kAMALA kuume =) yk 3 menossa ja kolmannesta lapsesta olisi kysymys...
kp 16 menossa. oviksen bongasin tossa kp 13, 13 ja 15 tänään olikin jo haaleampi viiva (eli siis nega). ikää löytyy mulla 25 ja miehellä 29v...ja lapsoset on 2v ja 3v.

yk 3 kp 16/24-36
 
caeza
täällä kanssa jännäillään. sekä minulla että miehllä on kAMALA kuume =) yk 3 menossa ja kolmannesta lapsesta olisi kysymys...
kp 16 menossa. oviksen bongasin tossa kp 13, 13 ja 15 tänään olikin jo haaleampi viiva (eli siis nega). ikää löytyy mulla 25 ja miehellä 29v...ja lapsoset on 2v ja 3v.

yk 3 kp 16/24-36
 
Heipulis kaikille!

Te niistä limoista puhelitte. Ite en huomannu limoja ollenkaa tässä kierrossa.. yleensä on kyllä. Oon oviksen paremmalla puolella ja on pientä valkovuotoa vaikka pitäis olla kuiva kausi?!?

Luulen et mulla oli ovis JO viime lauantaina :eek: ,vaikka tiistaina ois pitäny. ku otti alamahasta niin että veti mut lattialle polvillee ja ilta meniki siinä ku mitää ei voinu tehdä ku levätä kun niin sattu. Onneks sillo aamulla tuli pöllyteltyä =)

On se jännää ku oviksen nykyään tuntee.. ennen sitä vaan ihmetteli että miten sen muka voi tuntea. Joo siis oon alkanut tunteen sen syksyllä olleen tuulimunaraskauteni jälkeen, tai joku, lääkäri sano että kehitys oli pysähtyny tjsp. :(

Toivottavasti ois napannut nyt. VAIKKA, syksyllä raskauduttuani tisulit tuli kipeäksi heti ovulaatiosta, ja olivat sen parikuukautta niin ettei koskea saanut. (kaavittiin siis viikolla rv12) JA NYT taas ei oo rinnat yhtään kipeet....
On sanottu että jokainen raskaus on erilainen.. Voiskohan siihen kuulua myös tää että rinnat ei joka kerta tuu kipeeks hedelmöityksestä ??

Toivottavasti niin sit ois toivoakin vielä :) :) muuten pientä nipailua tuntunut mahassa. Tai sitten se on liikaa itsetutkiskelua hihii! ;)

Niin joo eli JOS se mun ovis oli viikko sitte la, mun kp ois nyt 21/ 27 tai 28.. no se menis ehkä viikon 16 viimiselle päivälle, mut kai mä täällä saan silti olla viikkoa 17 jännäämässä?

Mutta tärppionnea ja tuntojen tutkiskeluiloa kaikille!

terkuin Maikki :wave:
 
~~Sunnuntai 15.04.2007~~

Lumpeenkukka...........kp 12/22-25...........yk3..............2.toiveissa
Rosamunde................kp 14/28................yk?..............3. toiveissa
Jahvetti......................kp 16/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 16/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 17/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
caeza........................kp 17/24-36............yk 3............3. toiveissa
Heluna.......................kp 18/28................yk 2............2. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 18/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara......................kp 18/23-29..........yk 49...........1. toiveissa
Bunny........................kp 18/28...............yk 11..........1. toiveissa
Vilja...........................kp 19/26-40..........yk 3............1. toiveissa
Amira-78....................kp 19/21-?.............yk 1...........2. toiveissa
taimi..........................kp 20/27-36...........yk 1............1. toiveissa
Kalenteri....................kp 20/26-30..........yk 3.............2. toiveissa
stoppis.......................kp 21/28-42..........yk 1.............3. toiveissa
Mrs Knotty-Hilly..........kp 21/21-31...........yk 3............2. toiveissa
Maikki........................kp 22/30................yk1.............1. toiveissa
Saaru........................kp 22/34................yk 4............3. toiveissa
sofianna.....................kp 23/39-40...........yk 3............1. toiveissa
Anskuli.......................kp 23/31-50..........yk 4.............2. toiveissa
Cruella DeVille............kp 24/28...............yk 1.............2. toiveissa
Gataa........................kp 31/n. 39............yk 2.............1. toiveissa
Kuupää......................kp 35/32-46............yk 6............1. toiveissa


Heippa hei!

Meillä alkaakin täällä hiljaksiin olla jännät ajat. Ensi viikko alkaakin olla koko poppoolle yhtä tuntemusten ja oireiden hakua, eikös joo? :D

Täällä oviksen jälkimainingeissa (kai) pyyhälletään. Hirveän kipeä olin eilen illalla, kovat menkkamaiset kivut alavatsalla ja -selässä. Toivottavasti eivät nyt ala niin kuin viime kierrossa, kun jo toiveita elättelin, että oisinkin pieniin päin, vaikka menkat tulikin.. :/ Mulla ei ole koskaan ollut niin lyhyttä kiertoa kuin viime kerralla (tuo 21pv siis). Jotenkin olis kiva, että se ois säännöllisempi tuo kierto, että ois helpompi niitä tuntemuksiakin kuulustella pitkin kiertoa. Vaikka tietty sitä toivoo, että sais unohtaa kaikki kierrot sun muut seuraavaksi 9 kuukaudeksi ;)

Plussatuulia ihan jokaikiselle! Koitetaan saada yhtä hieno pinkka kuin tuolla viikon 14 jännääjissä oli, oliskohan ollut 7 vai 8 plussaa siitä pinosta? Hieno saalis!<br><br>
 

Yhteistyössä