VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
totuus
[QUOTE="vieras";23319259]Maira oot luonnonkaunis, lumoavat silmät ja jotenkin jäit eniten näistä kuvista mieleen. Oot uniikki![/QUOTE]

Juu, luonnonkaunis! Tuon jos vielä taidokkaasti meikkaisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23319394:
Minullakin on silmäluomet yleensä puoliksi kiinni ja omituisia virneitä naamalla. Onneksi nykyään digikameralla voi ottaa 50 kuvaa ja poistaa huonot samalla. Yleensä noin joka kymmenes voi olla jonkunlainen.
lakkaa nyt leijumasta siinä ja laita se kuva näkyville..
 
totuus
Kiitos vaan... :ashamed: Luonnollinen tuo ainakin on, mä kun en tosiaan meikkaa muutoin kuin juhliin tms. mennessäni..Mut täytyy sanoa et olihan tuo naama melkoisesti eri näköinen kun kävin häämeikissä ihan ammattilaisella.. :)

Äiti 44 v:n hääkuva alko muakin kiinnostaa! :)
 
äiti 44 v
Laita!
Hyvä meikki tekee kyllä ihmeitä. Välillä onnistuu perusmeikki, mutta en oo kyllä vielä oppinut loihtimaan naamastani sellaista kuin haluaisin.. :D Mä en ikinä onnistu kuvissa, luonnossa oon välillä jopa kaunis. (muidenkin kuin ihan itteni mielestä)
En edes osaisi laittaa kuvaa tänne. Mies osaisi mutta ei ole kotona. Ja vaikka olisikin, niin... en laittaisi.

Olin tuossa syksyllä viimeksi ammattimeikkaajalla juhliin ja vaikka ei vanhasta haukasta enää nuorta joutsenta tee edes meikillä niin puolentoista tunnin uurastuksella... , kyllä tästä pärstästä ihan iltajuhlakuntoinen pakkeloitiin :D

En ole ikinä meikannut, olen miettinyt että tilaisin ajan tuolle samalle meikkaajalle että hän jotain perusjuttuja mulle opettaisi. Meikkejä tuolla nyt olisi kun syksyllä innostuin ostamaan siltä meikkaajalta, mutta niitä ei tule käytettyä kun ei osaa (eikä kovasti kiinnostakaan).

Luin noita Freyan meikki- ja hiusjuttuja ihan huuli pyöreenä, en tiedä edes mitä on klipsipidennykset :D Ja ripsipidennysten olemassa olosta sain tiedon vasta uutena vuotena kun tapasin ihmisen jolla oli sellaiset. En olisi tajunnut edes ellen olisi älykkäästi kysynyt että "onko sinulla jotain tuuhentavaa ripsiväriä?" :D
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23319402:
lakkaa nyt leijumasta siinä ja laita se kuva näkyville..
Jaa-a, kummankahan kuvan laittais. Sen häämeikkikuvan vaiko tämän iltaisen lookkini eli tukka paskasena ponnarilla, kiloja 5-6 enemmän ja ikää 13 vuotta lisää. Onpa hiton vaikea valinta. Pitää ihan yön yli nukkua ja miettiä mitä tekis.

Onko sinusta päätön mahdollista nähdä kuvaa? Jotkut ovat kuulemma nähneet, minä en :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23319720:
Jaa-a, kummankahan kuvan laittais. Sen häämeikkikuvan vaiko tämän iltaisen lookkini eli tukka paskasena ponnarilla, kiloja 5-6 enemmän ja ikää 13 vuotta lisää. Onpa hiton vaikea valinta. Pitää ihan yön yli nukkua ja miettiä mitä tekis.

Onko sinusta päätön mahdollista nähdä kuvaa? Jotkut ovat kuulemma nähneet, minä en :(
jotkut on nähneet juu, tässä tapauksessa se ei onnistu kun kuvaaa ei voi sulle yksityisviestinä näyttää.
julkisesti en kuvaani näytä vaikka haulikolla uhkaisit..
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja Pölykeiju;23319726:
Kiitos!:D en tienkään mene tuon näköisenä kylille, toi on tommonen pelleilyjuttu.
Minä kyllä menisin tuon näköisenä kylille!! Minusta tuo kuva on varsin taiteellinen ja hippimäinen!! Vähän tosiaan keijumainenkin. Hippikeiju!! Kylille menisin noissa vetimissä ihan varmasti!
 
[QUOTE="vieras";23318890]Viima, taidat olla vähän painavampi jälkimmäisessä kuvassa? Sun kasvot on paljon eläväisemmän näköiset, näytät tosi kivalta! Siinä aimmassa kuvassa näytit tosi laihalta...[/QUOTE]

tossa jälkimäises kuvas mä oon raskaana viikolla 37! ja ensimmäinen kuva on pari vuotta vanha mut kesään mennes samassa kunnossa toivottavasti. ne inhottavat 5 kiloa viel roikkuu mukana..
 

Yhteistyössä