Viikonlopun kirppislöydöt pinoon :)

Määäää löysin Hotslings-kantoliinan 5 eurolla. Uusi, paketissa, ja tosi nätti kuosikin :)

Fuzzi Bunz- kestovaippoja 5,50 €, uusia nekin.

Tulevalle vauvalle tuhat ja yksi vaatetta...kauan kaipaamiani tumppubodyja 0,20-0,80 €/kpl, ihanan Småfolkin retrobodyn eurolla, läjän äitiyspakkauksen bodyja ja potkareita tyyliin 5 tai 10 senttiä kappale (en ota pakkausta, mutta haluan käyttää noita kotosalla kuitenkin - sitäpaitsi löysin samoja kuoseja joita kahdella isommalla lapsellakin oli :heart: ), hupullisen söpön velourhaalarin, ohuita puuvillatumppuja (ettei raavi itseään), jne. Tytölle ostin pari kirjaa 0,50 € (Tiina-kirjoja ja jotain muuta).

Kannoin 3 isoa kassillista tavaraa taas kotiin :snotty: mutta ehdin onneksi jemmaamaan ne ennen kun mies näki :saint:
 
"susax"
Määäää löysin Hotslings-kantoliinan 5 eurolla. Uusi, paketissa, ja tosi nätti kuosikin :)

Fuzzi Bunz- kestovaippoja 5,50 €, uusia nekin.

Tulevalle vauvalle tuhat ja yksi vaatetta...kauan kaipaamiani tumppubodyja 0,20-0,80 €/kpl, ihanan Småfolkin retrobodyn eurolla, läjän äitiyspakkauksen bodyja ja potkareita tyyliin 5 tai 10 senttiä kappale (en ota pakkausta, mutta haluan käyttää noita kotosalla kuitenkin - sitäpaitsi löysin samoja kuoseja joita kahdella isommalla lapsellakin oli :heart: ), hupullisen söpön velourhaalarin, ohuita puuvillatumppuja (ettei raavi itseään), jne. Tytölle ostin pari kirjaa 0,50 € (Tiina-kirjoja ja jotain muuta).

Kannoin 3 isoa kassillista tavaraa taas kotiin :snotty: mutta ehdin onneksi jemmaamaan ne ennen kun mies näki :saint:
Krääh! MISSÄ kirppiksellä sä oikein käyt? Tällä samalla seudulla kun kerran asutaan... Mä en ole aikoihin löytänyt kirppiksiltä mitään mukaan otettavaa :/. Siis, siten, että hinta/laatusuhde olisi sopiva.

Pari viikkoa äitiysloman alkuun ajattelin, että jospa jaksaisin sitten kiertää muutamat kirppikset. Ainakin Piispanristillä on joku, jossa en ole käynyt, Pikkusiili ja mitäs muita (KirppisCenterit yleensä on aika... hintahaarukan yläpäässä, sanoisin)?
 
[QUOTE="susax";25397871]Krääh! MISSÄ kirppiksellä sä oikein käyt? Tällä samalla seudulla kun kerran asutaan... Mä en ole aikoihin löytänyt kirppiksiltä mitään mukaan otettavaa :/. Siis, siten, että hinta/laatusuhde olisi sopiva.

Pari viikkoa äitiysloman alkuun ajattelin, että jospa jaksaisin sitten kiertää muutamat kirppikset. Ainakin Piispanristillä on joku, jossa en ole käynyt, Pikkusiili ja mitäs muita (KirppisCenterit yleensä on aika... hintahaarukan yläpäässä, sanoisin)?[/QUOTE]
Tänään kiersin hitaasti ja hartaudella (pakko, kun äitini oli mukana, ja hän tutkii joka pöydän ja hyllyn huo-lel-li-ses-ti) Kodin ykkösen alakerran, Linkkikirppiksen ja Piispanristin molemmat kirppikset.
 
"äiti"
Keittis mulla taitaa olla samaa sarjaa oleva sokerikko ja kermakko kun tuo ylähyllyllä oleva kannu. Saat ne jos haluat ja löydän ne ehjänä :) Mä en vaan ihan varma oo kerkeskö lapset rikkoa ne ku nostin kirpparipinoon ne syksymmällä.
 
Keittiönoita
[QUOTE="äiti";25397904]Keittis mulla taitaa olla samaa sarjaa oleva sokerikko ja kermakko kun tuo ylähyllyllä oleva kannu. Saat ne jos haluat ja löydän ne ehjänä :) Mä en vaan ihan varma oo kerkeskö lapset rikkoa ne ku nostin kirpparipinoon ne syksymmällä.[/QUOTE]
Oih, olisin oikein kiitollinen :flower: Pukkaa mulle y-viestiä, jos löydät ne. Mä olen ihan hurahtanut "mummoastioihin" :heart:
 
IhanaValo
Mie oon tainnu nyt lähiaikoina ostaa vaan "uuden" päiväpeiton meijän sänkyyn. Tuli kyllä tarpeeseen, oon ärsystelly sen entisen päiviksen kanssa jo jonkin aikaa..
Ihan yksinkertainen, musta/tummansininen, puuvillainen peitto.
 
en muista nikkiä
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25397924:
Oih, olisin oikein kiitollinen :flower: Pukkaa mulle y-viestiä, jos löydät ne. Mä olen ihan hurahtanut "mummoastioihin" :heart:
Ok, mä koitan tänään kattoa josko ne ois tuolla tai jos mulla on jotain muuta vielä tallella :) Mä oon iloinen kun pääsen niistä vaan eroon :)
 
mimmi.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25397830:
Tänä viikonloppuna en ole ehtinyt kirppiksille, mutta tässä viimeisen kolmen kuukauden "saalis"

Nää kaikki!? :O Mä haluuuuuu-uu--uuuun!!! :D

Mä olen löytänyt viikon sisällä, pitkän mustan talvitakin. Wett look kangasta tms, kattokruunu (valkoinen), kolmet onlyn farkut.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja en muista nikkiä;25398042:
Ok, mä koitan tänään kattoa josko ne ois tuolla tai jos mulla on jotain muuta vielä tallella :) Mä oon iloinen kun pääsen niistä vaan eroon :)
Kiitos paljon!! Mä aloin tosiaan noita keräillä 3 kuukautta sitten. Kuopus saa viedä aikanaan mennessään mun arkiastiastoni ja sen jälkeen mä juon joka päivä kahvinikin ruusukupeista :D
 
Keittiönoita
Nää kaikki!? :O Mä haluuuuuu-uu--uuuun!!! :D

Mä olen löytänyt viikon sisällä, pitkän mustan talvitakin. Wett look kangasta tms, kattokruunu (valkoinen), kolmet onlyn farkut.
Juu, kaikki :) Tosin mulla on ollut apujoukkoja (= tytär, systeri ja systerin tytär), jotka myös kiertävät kirppiksiä ja soittavat, jos löytävät jotain, mitä saattaisin haluta.
 
en muista nikkiä
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25398067:
Kiitos paljon!! Mä aloin tosiaan noita keräillä 3 kuukautta sitten. Kuopus saa viedä aikanaan mennessään mun arkiastiastoni ja sen jälkeen mä juon joka päivä kahvinikin ruusukupeista :D
En ihan oo varma löytyykö vielä mutta tarkistan. Oisko sulla tuosta kannusta tarkempaa kuvaa? Ku mulla on ollu 2 saman tyyppistä sarjaa ja jos se on tätä niin sitä ei mulla enää oo:



Mut yhtä toista mulla saattaa vielä olla jäljellä just se sokerikko ja kermakko.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja en muista nikkiä;25398114:
En ihan oo varma löytyykö vielä mutta tarkistan. Oisko sulla tuosta kannusta tarkempaa kuvaa? Ku mulla on ollu 2 saman tyyppistä sarjaa ja jos se on tätä niin sitä ei mulla enää oo:




Mut yhtä toista mulla saattaa vielä olla jäljellä just se sokerikko ja kermakko.
Ei ole just tuota sarjaa, mutta mä en ole tarkka varsinaisen sarjan kanssa. Kunhan tyyli on suurinpiirtein sama, niin käy oikein hyvin :)
 
vierasc
Alkuperäinen kirjoittaja en muista nikkiä;25398114:
En ihan oo varma löytyykö vielä mutta tarkistan. Oisko sulla tuosta kannusta tarkempaa kuvaa? Ku mulla on ollu 2 saman tyyppistä sarjaa ja jos se on tätä niin sitä ei mulla enää oo:



Mut yhtä toista mulla saattaa vielä olla jäljellä just se sokerikko ja kermakko.
Tosi nätti, mitä sarjaa nää on?
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja en muista nikkiä;25398177:
Keittis voi räkä, ei niitä ollu :( Niin mä vähän pelkäsinki ku rupesin tarkemmin miettiin, että tytöt oli ottanu ne kirpparikasasta omiin leikkeihin :(
No ei voi mitään. Kiitos silti yrityksestä :hug:
 
Mua ärsyttää lukea näitä ja katsoa kuvia, kun kaikki muut tuntuu tekevän ihania ja HALPOJA kirppislöytöjä ja kun mä meen kirppikselle, niin tuntuu että kaikki on ylihintaista! Puhkikuluneita reimatec-haalareita 25-40 euroa tyyliin. Pööööööööh.. mutta ihania löytöjä ootte tehneet! Ja noi Chefin blogin vaaleanpunaset alemekot on aivan mielettömän ihania! Miks mä en ikinä tee tollasia löytöjä?? EPISTÄ!
 

Yhteistyössä