Viilaajat 21

  • Viestiketjun aloittaja Joppuli
  • Ensimmäinen viesti
minerva77.
Inkulle "kertaus"
Sain gyneltä keltahorm. (luge) kun tuhrutti ennen menkkoja ja hänen mukaan tuo lääke tekee kohdusta alkiota vastaanottavamman. Tiedä häntä...
Onko Inkku jo tilannut aikaa lääkärille?? Tiedätkö mihin aikaan ovis oli?
Sorry jos nää jutut on jo selvitetty, oli niin kauheesti luettavaa :(
 
minerva77.
Mäkin voin tunnustautua "himoshoppaajaksi". Se on mun yksi suurimmista paheista (ehkä) jos ei sudokuriippuvuutta lasketa mukaan :).
Viimeisen puolen vuoden aikana oon sisustanut kodin uudestaan kauttaaltaan lähes :) vanhat kamat myyntiin ja uutta tilalle. Vaatteita on enemmän kuin edes tietää. Onko kellään jotain hyvää "ohjelmaa" siihen ettei keräis kaappiin kaikkea vaan osais heittää välillä jotain myös pois. Silmälasit ja aurinkolasit on kanssa aika kivoja :) hankin uusia rillejä alle vuoden välein (mies ei tätä oikein ymmärrä), mut ne on niin kivoja!
 
Inkku78
minerva: Mun tuurilla just tässä kierrossa en tikuttanut ovista, ja mulla ei ole läheskään aina mitään ovisoireita vaikka se tapahtuisikin, joten en sitä muuten osaa bongata. En oo varannut lääkäriaikaa, kun epäilen että ne nauraisi mut pihalle sieltä. :) Kirjallisuuden mukaan se 35 kierto on normaalin yläraja. Soisin sen kyllä mielellään olevan lyhempi niin pääsisi nopeammin aina uudelle kierrokselle. Pitänee odottaa vielä ainakin viikko ja jos ei sitten tätiä kuulu niin mennä kysymään apua lekurilta.

Ainakin molaraskaudessa hcg nousee jopa nopeampaa, mutta kohdunulkoisesta en löytänyt tietoa, toivotaan ettei nyt olis ainakaan sitä! ( kauhuskenaariossani munatorveni repeää vatsalaukkuun, saan peritoniitin ja lisäksi menetän munasarjani. *minäkö pessimisti* :p )

Sehän tässä hössötyksessä eniten kiusaa, että oon itse "alalla", mutta ihan pihalla näköjään kaikesta kun omaa napaa pitäisi tutkia, enkä kehtaa lähteä vinettämään lääkäreille oikein mistään kun epäilen että ne pitää mua vähän neuroottisena höhlänä. :) :p

Mäkin olin melkoinen himoshoppaaja siloin aikoinaan kun olin töissä. Nyt oon niin köyhis, että pitää kohdistaa shoppailunhimo kaikkeen naurettavan halpaan hömppään (kuten kirppisten vauvanvaatteisiin), että riittää raha kaurapuuroon. :) Onneks muutaman kuukauden päästä pääsee taas töihin ja saa vähän rahaakin. Jospa sitten kesän myötä muukin stressi vähän vähenisi...
 
minerva77.
Inkulle vielä:
jokainen noista terveysportin kod.ul.raskausjutuista alkoi sillä että tehdään raskaustesti! (jos yhtään lohduttaa)
Onko sulla muuten miten herkkiä ne testit? Voisko se vielä vaikuttaa?
Eräs ystävä joskus neuvoi että kun hieroo nilkkaluun kohdalta kun täti on myöhässä niin varmana alkaa (en tiedä onko siinä perää)
 
Inkku78
Tilasin hermostuksissani niitä superherkkiä (Acon10) ettei tartte sitä mielessään jossitella. :)
Tuo hierominen alkoi just nyt kuulostamaan niin hyvälle, että päätän kokeilla sitäkin. :) Missähän se nilkkaluu on noin tarkemmin... hmm, taidan hieroa koko nilkat molemmin puolin. Ja taidan mennä lämpimään ammeeseen vähän rentoutumaan. ;)
nimim. "Hermoraunioko"
:D
 
minerva77.
Voiko testit olla "jäätyneitä" tämä aihe on ollut kovasti tapetilla!
Ovis on voinut olla "myöhässä" ja sitten testikin näyttää vielä negaa :)

Itsellä alkoi taas vatsassa kouristaa! Tekis miehi heittää housut pois jalasta, mutta ei sitä töissä kehtaa :S
 
Inkku78
Minerva :D Elä kerro mulle enää noita porsaanreikiä tai alan taas luulotella. :p Tosin mulla oli jo kotona vanha mammaksin testi minkä käytin aiemmin, sekin siis nega.

...ihme työpaikka kun ei voi housujaan heittää pois kesken päivän. ;)

Mulla muuten alkaa ens viikolla naistentautien kurssi, joten taidan hidastella tunnin jälkeen, että kaikki muut poistuvat, ja alkaa pommittaa kysymyksillä. :)
 
Prinressa...
Ai Inkku taitaa samaa alaa opiskella... Tai kuulostaa samalta.. Kyllä mä oon menny lääkäriin kun on kierrot ollu ihan sekasin ja nytki oon menossa mullaki siis heittelee 30-42 välillä.

Eilen heiluteltiin peittoja.. Limailu sekä vihlonnat vaan lisääntyy.

Prinressa kp18/42
 
Inkku78
Ahh... kävin kaupassa ostamassa kassillisen herkkuja... Nyt ois tortillatarpeet, nachoja ja namia. :) Samalla kävin mallaamassa hääpukua saadakseni vähän muuta mietittävää. On se jännää mennä naimisiin, hehe!

Prinressa (vai prinsessa, no enivei, juuri sinä :) ): 10 pisteen kysymys: luetko vinkistä vihiä -palstaa? Jos luet olet varmaankin saman alan immeisiä. :) Ja onnea peittojen heilutteluun! Sitten alkaakin se hidas kaksiviikkonen. ;)
Mullahan tuo kierto ei sinäänsä ole aiemmin ollut sekaisin, pitkähkö vain, joten en tiedä antaako se mitään aihetta mennä lääkäriin. Odottelen nyt tätiä saapuvaksi ja konsultoin ens viikolla jotain empaattisen oloista lääkäriä.

 
Caktus.
No johan ootte taas ehtineet kirjoitella :)

Minervan aurinkolasien ja silmälasien shoppailut kuulostaa tutulle, tosin pääasiassa aurinkolasien osalta. Tytöllä ei koskaan voi olla liikaa aurinkolaseja, kenkiä, tai käsilaukkuja, siinä mun motto. Mies ei kestä kun mulla on niin paljon kenkiä, eikä siltikään tietenkään koskaan mitään mitkä sopis just sen hetkiseen asuun.

(.) Nyt en tajuu, taas limailee, mutta ovishan oli jo. Ja nyt on parina päivänä vihlonut mahaa samoin kuin oviksen aikaan, tai hyvin lievää menkkakipua. Nytkö se kierto sitten meni sekaisin... ei kai ovis voi kahteen kertaan tulla yhdessä kierrossa? Vai onko se näin pirun paljon myöhässä, kun muistaakseni tässä kierrossa silloin kun sen olisi pitänyt olla, ei vihlonut mahaa vaikka limailut olikin. Vai tuleeko tästä lyhyempi kierto niin että täti käänsi autonsa jo meidän kadulle.

Viikonlopun jatkot vaan kaikille!

Caktus kp 28/32-34
 
Inkku78
Prinressa, joo, hoitoalalla, lääkäriksi luen (ja sitten kaikki kollegat jotka tunnistaa hus ja pois, ja teillä on vaitiolovelvollisuus näistä! ;) )

Caktuksen tilanne kuulostaa aika tutulle. :) Mä en muuten ollenkaan luota noihin limailuihin itsellä, tuntuu että niitä tulee vähän miten sattuu tyyliin viikon sisällä oviksen aikoihin, enkä oikein muutenkaan muista kiinnittää niihin huomiota. Ja lämpöjä mä en ainakaan onnistu mittaamaan, tosin heräilenkin ihan eri aikaan eri päivinä. Mä ostelen siis suosiolla tikkuja ja halkaisen ne saksilla kahtia niin säästän vähän. :)

Vitsi kun tuli vedettyä paljon tortillaa, nyt on maha ihan pinkeenä, puuh.
 
minerva77.
Huomenta Viilaajat

Täällä sitä ollaan ahkerana oltu jo yli tunti töissä! Hitsi kun ois saanut jäädä lämpimään sänkyyn ukon kanssa tuhisemaan.

Inkku meilläkin syötiin eilen nachoja :)

Caktuksen limaisuus kuulostaa tosi hedelmälliseltä! Voi kuinka jännää! Josko siellä kohdun uumenissa olisikin tapahtunut jotain toivottua.

Itsellä oli tässä aamun aikana tosi kovia menkkamaisia kouristuksia, mutta sitten ne katosivat yhtä nopeasti kuin ilmaantuivatkin. Outoa.

Minsku
 
Caktus.
Heippa vaan!

(.)Mä valitettavasti olen tosi epäuskoinen minkään kohdussa tapahtuvan toivotun suhteen... pakko olla vähän realisti ton endon kanssa, ja lisäksi kun tiedän että mun vanhemmat yritti mua tosi kauan, niin vähän niinku sukurasitusta. Tosin miehen puolella on ihan hedelmällistä porukkaa :) ja toisaalta, ehkä silloin kun mua on tehty niin ei ollut ihan näin paljoa tietoa saatavilla kuin nyt, mutta siltikään en usko mihinkään muuhun kuin että täti kurvaa kylään näinä päivinä. Varsinkin kun se on jo täällä, koiraa kiusaamassa, niin sen on hyvä kyläillä mun luona siinä samalla kun jo kerran paikalla on. No, mutta kirveestä en luovuta ennenkuin täti on täällä muakin kiusaamassa :)

Minervalle tsemppiä töihin ja muut: hushus pihalle siitä nauttimaan hienosta sunnuntai-päivästä! Toivottavasti kaikkialla muuallakin kuin täällä etelässä paistaa aurinko.
 
Caktus.
Mä sitten höpisen täällä itekseni :)

(.) Kyllä se on täti jo pihatiellä. Mahaa vihloo jo ja tänään tullut v---tus-kohtauksia, meinasin räjähtää (onneks itsehillintä ja -hallinta löytyi ja jäi vaan kommentointi-asteelle) miehelle ihan täysillä kun se oli laittanut ulko-oven niin että sen saa kahvasta kääntämällä auki, eikä ollut laittanut sitä takaisin niin, että aukeaa vaan lukosta kääntämällä. Maailman suurin asia ehkä, joopajoo. Pitäsikö ottaa koirasta mallia, yleensä se tohottaa ties mitä mutta nyt juoksujen aikaan se vaan köllii ja nukkuu, jos sitä itekin jäis muutamaksi päiväksi vaan sänkyyn makaamaan, tykkäisköhän ne töissä "en tuu töihin, ei huvita, mulla on menkat". Hmm, harkitsemisen arvoinen juttu...
 
pikkumyy27
Hienosti alkaa viikko...flunssan kourissa istun koneella ja syön suklaata-hyi mua! Tuli viikonloppuna repästyä ja urheiltua aikas paljon ja heti se kostautuu. HÖH! Urheilija ei tervettä päivää nää, niinhän sitä sanotaan...

Olittepas tosiaan kerenneet kirjotella paljon perjantain jälkeen :) Mulla kp 11/ 28, ei alkanu uudet menkat vaikka pelkäsin...jotain ihme tuhrua vaan tuli pe. Vielä pari viikkoa niin pääsee jännäilemään -hihii. Ovista en taida saada bongattua, kun tuntuu et mulla kans on tuo jatkuvan liman ongelma... Pitää sit vaan heilutella peittoo ja toivoo parasta :D

Tuo menkkavapaa töistä ois hyvä idea, varmasti jos miehillä ois menkat niin semmonenkin vapaa ois jo olemassa :D

Mitenkäs muitten vkloput meni?
 
Aava80
Maanantaita! Kertokaahan nyt aloittelijalle parhaat maanpinnallepudotusvinkkinne. Tuntuu nimittäin, että mulla on nykyisin jatkuvasti kaikki mahdolliset raskausoireet. Ja kun kierron pituudesta ei mitään käsitystä, niin päähän tässä ehtii seota ennen kuin kannattaa edes harkita mitään testailuja. Blääh. Ja pikkumyy, otan osaa. Flunssaa on ilmassa tälläkin suunnalla. Ei tosiaan mikään elämäni hehkein maanantai.

Viikkonloppu, kuten kaikki muukin vapaa-aika nykyisin, meni hääjärjestelyjen parissa. Sunnuntaina käytiin kuuntelemassa kuulutukset ja olin tietysti ihan tippa linssissä. Suklaanhimo ja herkistely (plus kiukuttelu, miesparka) viittaisivat siihen, että tietty aika kuukaudesta lähestyy uhkaavasti... Nooo, häämatkalla sitten uutta yritystä kehiin. ;)
 
pikkumyy27
:D Samassa veneessä ollaan Aava...mäkin oon keksinyt jos jonkinlaista oiretta, tän flunssankin haluis kuvitella ihan joksikin muuksi, mutta kyllä tää valitettavasti on ihan oikee räkätauti kun mieskin on tätä samaa sairastanut :(
Mieskään ei yhtään auta maanpinnalle pudotuksessa, vaan eilen kun syötiin niin yritti tuputtaa mulle ihan hulluna kun pitää kuulemma alkaa harjotella kahden edestä syömistä...Huh! Minkähänlainen norsu musta tulee sit kun ihan oikeesti oon raskaana :D
 
Fanny.
Huomenta vaan!

Täällä ei sen kummempia uutisia.Olen tällähetkellä jotenkin vähän kyllästynyt koko vauvatouhuun...enpä jaksa uskoa tärppiin tässäkään kuussa.(tosin on lisättävä,että siinä km-kierrossa ei kyllä YHTÄÄN tuntunut,että olis tärpännyt!)
Eilen oli ristiäiset,tyttö oli söpö ja juhla mukava.
Eli tässä sitä nyt jollotellaan eteenpäin.Viikon paras uutinen on,että me lähdetään mieheni kanssa lauantaina Alpeille-jeeeeee!Eli menkat alkaa keskellä viikkoa ja rinnettä ;-)No,onpahan sitten jotain mielekästä puuhaa v....tukseen!!

Päivä on kumminkin aurinkoinen!Tää mamma lähtee nyt kampaajalle leikkaamaan pitkät hiukset lyhyiksi!!

Fanny kp26/33
 
Caktus.
Joo, oireita löytyy täälläkin vaikka kuinka paljon, ja varsinkin tässä kierrossa, kun tosiaan peitot heilui tasaisesti joka toinen päivä (lääkärin määräys :D) oviksen aikoihin. Joopa-joo, täti sieltä on tulossa, ei epäilystä, mutta olihan se kiva taas hetken kuvitella.

Fannyllahan on mukavaa tiedossa, onnea uusille hiuksille! Ja kivaa alkanutta viikkoa kaikille!

Caktus 30/32-34
 
minerva77.
Ilmoittaudun minäkin tähän viikkoon.
Onneksi on muutama päivä vapaata, tosin kävin tuossa kuitenkin aamulla parissa palaverissa. Ulkona ihana ilma, aurinko paistaa ja pakkanen nipisti poskia.

Täällä vähän samanlaiset fiilikset kuin Fannylla. Mikä tästä kierrosta nyt tekisi erilaisen? Ei jaksa vouhottaa tai ees ajatella mitään oireita, edes leikitellä ajatuksella. Pahus että on negatiivinen fiilis koko vauvaprojektista. Aamulla mietin just että mitäs per.... jos tässä ei saadakkaan koskaan jälkikasvua aikaiseksi! Että sellasta...

Kiva että pikkumyy ja aava innoissaan vielä miettivät oireita, ettei tää juttu kuivu kasaan kokonaan.
Kadehdin Fannyn lomaa. Itse olen viettänyt jo lomat ja reissuunkaan ei päästy kun mies vaihtoi työpaikkaa syksyllä. Saa jäädä katsottavaksi päästäiskö reissuun sitten kesällä kun hänellä on 2vkoa lomaa. Nyt onkin sitten suuri kysymys mihin sitä bonusrahat käyttää?? Huonekalutkin on jo vaihdettu :D (minervan masennusmaanantaina ne voisi säästää vaikka lapsettomuushoitoihin).

Caktuksella on jo jännät ajat edessä. Onko minkäänlaisia vatsatuntemuksia?
Itselläni vähän etova olo tosin taitaa johtua liiallisesta kahvin litkimisestä, ja välillä menkkamaisia hetkellisiä kipuja.

Minsku kp 28/28-30
 
Aava80
Heihei, eipäs masennuta siellä fanny ja minerva, eikä muutkaan! Vaikka kyllä tämä alkuinnostus epäilemättä karisee itse kullakin jossain vaiheessa...

Pikkumyy, samat tunnelmat. Oiskohan tämä hedari ja armoton ketutuskin laskettavissa oireiksi? :D Ja myös minun mieheni koittaa syöttää jo kahden edestä. Ei siinä mitään, syöminen on kivaa, mutta pitäisi siihen hääpukuun koittaa mahtua.

Fanny, minä lähden tasan kahden viikon päästä Alpeille! Jihuu! :)
 

Yhteistyössä