Viilaajat 21

  • Viestiketjun aloittaja Joppuli
  • Ensimmäinen viesti
pikkumyy27
;) joo ihan selviä oireita :D -heh- Voi onnellinen kun pääset sinne Alpeille. Mä vaan kulutan kotona aikaa, tyhmää kun sillon kun on töissä ei oo aikaa ja nyt kun on kotona niin ei oo rahaa :( Noh, on me nyt kuitenkin muutamat etelänmatkat saatu heitettyä mutta harvinaista herkkua on silti ollut tähän asti...
Joo syöminen on vähän liiankin kivaa, pitäis vähän rajottaa tässä vaiheessa kun voi tosiaan turvota sit raskaana ollessa vaikka miten...Tosin se lohduttaa että kaveripiirissä kaikki näyttää laihtuneen entiselleen imetysaikana, jotkut on jopa huomattavasti hoikempia nyt kuin ennen lapsen tekoa.

Piristysruiske Fannylle ja MInervalle! Ja tosiaan varmasti mullakin into tästä laantuu, tää on vielä tätä alkuhumaa :D
 
Caktus.
Ja heti omaan napaan: onhan noita vatsatuntemuksia, eilen olin jo ihan varma että tätihän se siellä kun mahaa vihloi, piti välillä juosta vessassa kattomassa että no joko alkoi, mutta ei vielä. Tänään ei sitten tähän mennessä ole ollut mitään. Paitsi nyt ähky, kukakohan sitä taas pakotti syömään niin monta palaa leipää lounaalla...mutta kun oli hyvää, vielä lämmintä eli siis supertuoretta, ja oli niiiin hyvää keiton kanssa.

kotiinpääsystä haikaileva Caktus, ei just jaksa työt huvittaa
 
Inkku78
Wuppii! Täti löysi tiensä tänne vihdoin, ja kerrankin toivottelen sen tervetulleeksi. (Jatkossa ei sitten ookaan mitään asiaa ;) )

Noihin raskausoirekuvitelmiin ei kyllä auta mikään muu kuin testaus. :) Se kyllä romuttaa liiat visiot nopeasti. Musta tuntuu, että aina alkukuusta tulee epätoivo, että en saa koskaan lapsia, ja sitten loppukuusta alkaa elättelemään toiveita ja kuvittelemaan että jospa kuitenki. Nyt on se alkukuu. :D

Ihanaa kun paistaa aurinkokin vihdoin, ja pakkanenkin on jo vähän hellittänyt. Kevättä ilmassa. Hiusten leikkaus kuulostaisi minustakin mukavalta, tekisi mieli hommata ihan kokonaan uusi look: joku jännä leikkaus ja väri. Ei vaan viitsi nyrhiä ennen häitä että saisi jonkinlaisen rinsessakampauksen sitten. Huomenna pitäisi lähteä kyselemään kukkakaupoista tarjouksia kimpuista. Minä tykkäisin pionista, mutta sitä ei taida hirveästi enää heinäkuun lopulla olla saatavilla, harmi.

Täällähän alkaa olla joillakin jännäpäivät käsillä! Yritän viihdyttää tätiä täällä niin jospa se ei jaksaisi enää teillä kyläillä. :)
 
Aava80
Off topic: Inkku, minä kävin viikko sitten tilaamassa kimpun! Nyt sitten jännätään millainen on lopputulos, olen aika vaativa tämän(kin) suhteen. Tai siis kauniimmin sanottuna tiedän mitä haluan. Meille tulee tulee orkideoja, lempikukkiani! Viikon päästä koekampaus ja -meikki! Parasta tässä häiden järjestelyssä on, kun saa luvalla hemmotella itseään ja kauneuttaan ja shoppailla kaikkea ihanaa. :)
 
Joppuli
Moikka kaikille on ollut niin kiireinen viikoloppu ettei ole ehtinyt edes teitä viihdyttää... Eli täällä odotellaan tikkuja saapuvaksi ja popsitaan vitamiineja. Mulla on kanssa nyt toi ei tästä mitään tuu vaihe, jotenkin nyt haluis et avoissa olisi se off-nappula, et vois lopettaa ajattelemisen. Onneksi tällä viikolla on niin kiire ettei kerkii peittoja edes heiluttelemaan, niin ei ala turhauttamaan sekin homma. Niin ens viikolla sitten on entistä ehommassa kunnossa. =) Eli ens viikolla alkaa tikutus...

-Joppuli kp6/28-
 
Fanny.
Huomenia!

On tosiaan hyvä,että meillä on täällä myös tätä "nuorempaa polvea" -meillä muilla kun tuntuu olevan nyt vähän laskusuhdannetta... ;-)

Minskullahan on päivät vähissä!Ja oli joku muukin,sori...

Eli ei kun odottelemma!Menkkakipuilua on ja rinnatkin "läsnä",mutta on ollut aikasemminkin...Menkkojen pitäis tosiaan alkaa vasta reissussa,joten en varmaan viitsi turhaa testata ennen(lauantain,kp31)lähtöä.Täytyy nyt kuulostella pitäiskö se testi sitten kumminkin ostaa varuilta mukaan...Jos m.... ei ala ja en sieltä tuppukylästä löydä testiä,niin hermohan siinä menee :-D

Vähän harmaa päivä,muttei ainakaan niin sairaan kylmä!

Fannykp27/33
 
Ilona -79
Tervehdys kaikille!
Töissä kiirettä, ei ole ehtinyt juuri kirjoitella. Omassa olotilassa ei muutoksia. Väsyttää vaan vietävästi. Kateeksi käy kaikkia teidä onnellisia, jotka olette reissuun lähdössä. Meillä kans vielä talviloma edessä ja hiukan mietittiin jonkin äkkilähdön ottoa. Mutta ehkä säästetään nekin rahat tuleviin tarpeisiin...

Minervaa huhuilen! Pian kertomaan kuulumisia :) Mulla on täällä peukut ja varpaat ja kaikki pystyssä dbdbddbdb
 
Caktus.
Pöh, mä olin eilen yhdessä kauppakeskus-helvetissä, mutta enpä tullut katsoneeksi vaateita olisiko ollut jo kevätvaatteita. Itellä sellanen talven varakerros kasautunut, ettei huvita ostaa mitään vaatteita ennenkuin pääsee vähän eroon tuosta mitä on tullut. Tosin eipä sitten tarvitse ostaakaan mitään kun vanhat mahtuu taas sujuvasti päälle :) Mutta kun kerran alet on jo loppu niin eiköhän rekit ja hyllyt ole sitten täytetty uusilla vaatteilla.

(.) mä varauduin eilisellä ostosreissulla tädin tuloon, Cittarissa oli Libresset plop-plop tarjouksessa niin ostin sitten pari pakettia, sieltä se täti tulee kuitenkin. Sitä odotellessa, tänään spinnigniin, saa nähdä pääseekö huomenna vai iskeekö m-kivut tuhatta volttia siihen mennessä.

Caktus kp 31/32-34
 
Prinressa...
Häitten suunnittelu on tosiaan ihanaa, kun saa itseään hemmotella. Itsekkin kävin silloin kaikenmoisissa jutuissa. Laitoin myös suihkurusketuksen etten ollu niin kalpea.. Noh ehkä oli vähän hömpännäkönen ku mies kuitenki oli kalkkilaivankapteeni...

(.)Pikaiset omat navat.. Tässä kierrossa on peittojen heiluttelut jäänny vähemmälle... On vaan jotenki niin väsyny tähän yrittämiseen, aijon huijata lääkärille että ollaan yritetty kohta jo vuos. Limailut on kyllä lisääntynny tässä kierrossa on siis huomannu ihan selkeän eron. Noh aika näyttää mitä tapahtuu...

Prinressa kp21/42
 
Fanny.
Minerva ja Caktus -oireita??Eikö jo jännitä edes pikkasen?

Shoppailu on hyvästä -itse ostin kaukomailta aivan iiihanan kevättakin!!Voi kun pääsis jo käyttämään...

Uskomatonta,että huomenna on jo helmikuun vika päivä!Maaliskuu on jo virallisesti kevätkuukausi -minne se talvi humpsahti?!?

odottavalla kannalla oleva Fanny
 
Inkku78
Joo, täälläkin halutaan kuulla oireilua! :D ...Ai niin, munkin piti ostaa greippimehua! Unohin... no ehtiihän tuota vielä.
Kävin tänään sopimassa hääkukat alustavasti, tuli ihan hääfiilis vaikka muuten en pahemmin ole vielä siitä hössöttänyt tai mitään. Ehtiihän sitä miettiä noita sitten kesällä. Tilasin pionikimpun, mutta jos niitä ei jostain syystä saakaan niin sitten orkideoita. Mä ajattelin ottaa muutaman solariumkerran ennen häitä niin rusketun sitten kesälläkin tasaisemmin. Pitää ottaa vähän varaslähtöä, kun mies on aina ihan papu. :)

(.) Mulla on maha ihan ihmeellinen nyt, epänormaalin kipeä. Mulla kun ei täti tuo tullessaan normaalisti oikeastaan mitään kipuja. Auauau, ei oo kivaaaa...

Inkku, kp1
 
Caktus.
Ai oireita, no mitäs tässä keksis. Mahaa vihlailee edelleen, tissit kipeinä, siis nännit arat. Sunnuntaina oli se v---tus-päivä, joten tätiä odotellessa.

Luin muuten tuolta toiselta palstalta (en nyt edes muista mikä palsta, tai mikä keskustelu, kun surffailin ympäriinsä enkä jaksa enää kaivaakaan...), että kp 1 lähtien voisi ottaa puolikkaan annoksen ASAa (asperin, disperin jne), se pitäisi sitten paksuntaa kohdun limakalvoa. Siinä oli tosin mainittu että paras hyöty on niille, joilla on korkea hemoglobiini ja matala verenpaine. Oottekos kuulleet moisesta ja tiedättekö asiasta jotain lisää? Onko se hyödyllistä kaikille, vaiko vain niille ketkä täyttävät noi kriteerit?

Caktus, edelleen tänään kp31 / 32-34
 
Inkku78
Hehe, mulla pyörii täällä mummon sydänlääkkeitten jämät (ASA 100mg), pitäiskö noita vetää epätoivoissaan. ;) Kuinkahan koviin aineisiin täällä sortuu pidemmän ajan kuluessa. :D Mulla on matala verenpaine, mut hb ei liene paljon päälle 130. Ylihuomenna eka kevätpäivä!! :)

Inkku, kp1/35
 
Aava80
Oireita: pännii pännii PÄNNII, kaikki ja ihan ilman syytä. Väsyttää myös ja masuun sattuu. Ei muuta. Seuraavaksi on ohjelmassa "suklaata tänne ja heti tai tulee ruumiita"-päivä ja sitten alkaa menkat. Toisaalta olisi ihan kivakin, että ne alkaisi, niin tietäisi että kierto on oikeasti normalisoitunut...

 
pikkumyy27
Oireita: väsyttää ja nään niitä pimeitä unia (viimeyönä mukana oli mm. noitia :D ) ja nyt on parina aamuna ollut tosi paha etova olo... Kuitenkin oon ihan varma et en voi vielä olla raskaana, joten hyvin osaan kehittää itselleni näitä. Menossa vasta Kp 13/28...
Flunssa alkaa vähän helpottaa -onneksi! Ja ulkona on ihanan lauha keli ja ripeksii lunta, joten tänään vois taas tsempata tuon liikuntapuolen suhteen.
 
minerva77.
Aava toi oli hauska "suklaata tänne ja heti tai tulee ruumiita"-päivä.
Mä olin eilen ihan raivona, huusin ja meuhkaisin ihan ilman syytä. Kun pääsin sänkyyn asti niin hysteerinen pillitys alkoi.
Finniarmeija hyökkäsi mun kimppuun eilisen aikana ja naama on nyt kuin sota tanner… tää on niin ällöä, tottunut ennen siihen että iho on loisto kunnossa ?
Vai että asperin purkki vielä kaiken maailman vitamiinipurkkijen viereen, luin kyllä jostain ettei sitä suositeltu ihan vaan ”varmuudeksi” syömään, ku ei ole todistettavia vaikutuksia (meniköhän se noin).

Seuraava vois ilmoittautuu tänne ens ja aloittaa sitten uuden ketjun (ettei tuu niitä kuuluisia tuplia)
 

Yhteistyössä