Viimeistään vanhana lapsettomia harmittaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä en ymmärrä ihmisiä jotka eivät halua lapsia.

Mun mielestä ihminen ei kehity ihmiseksi/ole ihminen jos hänellä ei ole lapsia, joko omia/sukulaisten tai adoptoituja/halua lisääntyä.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Mä en ymmärrä ihmisiä jotka eivät halua lapsia.

Mun mielestä ihminen ei kehity ihmiseksi/ole ihminen jos hänellä ei ole lapsia, joko omia/sukulaisten tai adoptoituja/halua lisääntyä.
Valtion pitäisi kunnolla tukea lapsiperheitä, verotuksellisesti sekä muuten. Ei tänne korkean verotuksen mamulandiaan pian ketään normaali halua/pysty lapsia tekemään.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ei ole vielä. Opiskelut vielä kaikilla kesken ja vain nuorin seurustelee tällä hetkellä
Minkä ikäisenä lähtivät kotoa?

Täällä 21v muutti naapuriin mutta käy usein ja tekemisissä ollaan lähes joka päivä. On puhunut jo lisääntymisestä!😍🥰❤
Kunhan nyt saa opiskelut päätökseen ensin.

Nuorimmat kohta 16v ja 17v asuvat vielä kotona. Hekin ovat kiinnostuneita lisääntymisestä.:D
 
vierailija
"Suomen köyhyydenvastainen verkosto EAPN-Fin ja verkoston lapsiperheköyhyystyöryhmä esittävät vakavan huolensa hallituksen sosiaaliturvan leikkausten vaikutuksista köyhien lapsiperheiden tilanteeseen. Suunnitelmat uhkaavat lisätä pienituloisten ihmisten määrää huomattavasti. Riskinä on, että lyhytnäköiset säästötavoitteet tulevat moninkertaisina kustannuksina takaisin myöhemmin, kun köyhyyden jälkiä korjataan kalliilla korjaavilla toimilla.

Jo ennen hallituksen leikkaussuunnitelmia Suomessa elää tilastojen mukaan yli 120 000 lasta köyhyydessä. Todellisen määrän arvioidaan kuitenkin olevan selvästi suurempi. SOSTE Suomen sosiaali ja terveys ry:n tuoreiden laskelmien mukaan hallituksen suunnittelemat indeksijäädytykset sekä työttömyysturvan ja asumistuen leikkaukset lisäävät merkittävästi pienituloisten määrää: vuonna 2024 Suomessa arvioidaan olevan 40 000 pienituloista enemmän."



 
  • Vihainen
Reactions: Lispetti
Minkä ikäisenä lähtivät kotoa?

Täällä 21v muutti naapuriin mutta käy usein ja tekemisissä ollaan lähes joka päivä. On puhunut jo lisääntymisestä!
Kunhan nyt saa opiskelut päätökseen ensin.

Nuorimmat kohta 16v ja 17v asuvat vielä kotona. Hekin ovat kiinnostuneita lisääntymisestä.
Opiskelujen perään lähtivät jo lukioihin eri kaupunkiin eli 16. Keskimmäinen vasta 19 vuotiaana
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä