Vinkkejä löytyisikö?

  • Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti
alabama
Painoa ei nyt ole niin paljon että olisin xl-mallistoa mutta mutta..Liikuntaa olen lisännyt.(uintia,kävelyä) Vähän tuota makkaraa on ja ennenkin sitä koitettu ottaa pois..Paino monta kertaa vähentynyt mutta s.aakelin makkara jää liikunnasta huolimatta.
 
alabama
Kiitos hannali. :)
Täytyy katsoa tehoaako..Ruokavalion olen muuttanut terveellisempään.Juon enemmän vettä,syön hedelmiä,rasvattomia jogurtteja ja maitoja.
Nykyään kävelen reippaan lenkin n. 3krt/vko ja uin n. 1krt/vko.Saattaa kuulostaa vähältä mutta entiseen verrattuna tuo on jo huomattava edistys.
 
No sit en osaa sanoa, jos hoikkanakin se siellä selässä pursuaa.. Itsellä se menee niin, että kun paino on kymmenen kiloa vähempi sitä ei ole, mutta kun paino menee paino indexin ylärajoille (n. 26), niin sinne selkään se ilmestyy. Eikä ole vielä lähtenyt kuin rasvan vähentämisellä koko kehosta.

Tähän vielä lisään - vaikka olis hoikka, se ei tarkoita sitä, että rasvan määrä kehossa olisi automaattisesti pieni.
 
mulla olis aivan mielettömän hyvä tuote jolla saa kuonan pois elimmistöstä ja sen kautta aineenvaihduntaa paremmaks...käy luontaistuotekaupasta sellasta ku psyllium-kuitu...
kaikki sanoo aina et syö kuitu pitoista leipää, mut ku kattoo tummien täysjyväleipien kuitupitoisuutta, nii oh hoh, eihän siel oo ku n.10% kuituu...eli pelkkää peetä koko leipä!!!!!!!

ehdottomasti jotain lisäkuituu ja lisäravinteita ja paljon paljon vettä!

Ai joo...Se psyllium-kuitu täyttää myös aivan älyttömästi mahaa, nii ei tuu syötyyn nii paljoo :D

Kokeiles noilla :wave:
 

Yhteistyössä